Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#529058 Μαλλον λύθηκε, παίζουν όντως 2 διαφορετικά μεγέθη, αλλά μπαίνουν σε διαφορετικά σημεία του σκούτερ. Ελπίζω να κατάλαβα σωστά :lol:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#529073 Δες το manual!!! :rtfm: :rtfm: :rtfm: :rtfm:

Αν και αν πάρεις ένα τηλ εκείνον που πουλάει, γνωρίζει στάνταρ να σου πει.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#529084
Chris έγραψε:Δεν εχω το μανιουαλ στα χερια μου, ειμαι σε αλλη χωρα :lol:


Το ιντερνετ το ξέρεις; :lol:
https://www.yamaha-motor.eu/gr/services/owner-manuals/index.aspx

Και συγκεκριμένα νομίζω εδώ.... σελ. 6-23
Battery
Manufacturer/model
Yuasa/YTX9-BS
Voltage, capacity
12 V, 8.0 Ah


:s_bye
Άβαταρ μέλους
By Chris
#529085 Το ειδα αυτο, αλλα βρηκα κι ενα αλλο μανιουαλ που δινει gt9b-4, η οποια εχει αλλες διαστασεις :lol:

Και μετα βλεπω στο site της varta να προτεινει μια τελειως αλλων διαστασεων!

Τελοσπαντων, παρηγγειλα μια σαν αυτη στο μανιουαλ που εβαλες και ελπιζω να μπαινει (ειναι η φαρδυτερη απο τις τρεις πιθανες). Και ελπιζω επισης να μπορω να την βαλω 11 το βραδυ :lol:

Για θυμιστε, μειον συν μειον συν η αλληλουχια;


< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#530006 Το Aygo, έμεινε 1 μήνα ακίνητο και η μπαταρία του Ο.κ. θυμιζω οτι τον Φεβρουάριο του 15 έμεινε στο αεροδρόμιο 7 μέρες και το βρήκα νεκρό. Η μπαταρία δεν αλλαχθηκε απο τοτε και τώρα με τον μήνα ακινησία το φοβήθηκα.
Επίσης το Juke που μου έκανε την πλάκα στις 19 Ιουλίου φέτος και χρειάστηκαν καλώδια για να ξεκινήσει, δεν παρουσίασε κάτι όλο τον μήνα και όλα καλά....


.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#530521
gakost έγραψε:Η θερμοκρασία παίζει μεγάλο ρόλο. Οι χαμηλές θερμοκρασίες ταλαιπωρούν τις μπαταριες

define χαμηλες.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#532371 Ας πούμε χοντρικά εκκίνηση κάτω από 13-14 βαθμούς περιβάλλοντος με προηγούμενη ακινησία του οχήματος τουλάχιστον κανά 6ωρο.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#532405 Οι υψηλες θερμοκρασιες ταλαιπωρουν τη μπαταρια και την καταστρεφουν προωρα.
Οι χαμηλες θερμοκρασιες οπως π.χ. ανεφερες 13-14 βαθμοι ... τη συντηρουν!

Το θεμα ειναι οτι η μπαταρια ζεστη αποδιδει καλυτερα σε κρυα εκκινηση, ενω σε χαμηλες θερμοκρασιες, δεν μπορει να τα δωσει ολα.

Η μπαταρια ταλαιπωρειται λιγοτερο το χειμωνα, το καλοκαιρι θα "κρυψει" την πεσμενη αποδοση της και οταν ερθουν τα κρυα ξανα, θα ξεψυχησει.
Πολλες φορες ξεψυχαει ακομα και το καλοκαιρι και μαλιστα ξαφνικα!
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#532451 Οι μπαταρίες πρίν το μεγάλο φορτίο, πχ μίζα, καλό είναι για 1-2 λεπτά να πάρουν μια μικρή κατανάλωση λίγων watt, πχ το φώς της πλαφονιέρας ώστε να αρχίσει η κίνηση των ηλεκτρονίων,μετά αποδίδουν καλύτερα στο φορτίο της μίζας, το είχα διαβάσει πρίν χρόνια στο popular mechanics, δεν ξέρω αν αποδίδει αυτό το τιπ, πάντως το εφαρμόζω ειδικά τον χειμώνα που οι χαμηλές θερμοκρασίες με εκκίνηση σε κρύο κινητήρα και σχετικά δουλεμένη μπαταρία την σκοτώνουν.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#532468 Ενημερωνω παλι ότι η μπαταρια του JUKE που μου ειχε κανει πλακα στις 20 Ιουλιου και χρειαστικε καλωδια για να παρει μπρος ότι εκτοτε λειτουργει αψωγα, και μαλιστα ενώ εμεινε και 10μερες ακινητο το οχημα σημερα πηρε κανονικα… Η απορια παντως παραμενει γιατι συνεβει τοτε το άδειασμα της.... τεσπα.
Και το Aygo, που το 2016 ειχε μεινει Φεβρουαριο μηνα, δεν ξαναπαρουσιασε θεμα, ακομα και σημερα που εμεινε 40+ μερες ακινητο...
Δεν ασχολουμαι πλεον εκτος και αν λογω ηλικιας με αφησουν που όμως θα είναι λογικο
Άβαταρ μέλους
By nEK
#533826 Δυο μερες να κινηθει το αμαξι και ζοριστηκε να παρει εμπρος. Μηδενισαν και οι ημερομηνιες κλπ.
Κινηθηκε δυο χιλιομετρα και εσβησε. Ξανα πηρε μετα απο λιγο ζορικα. Μετρηθηκε η μπαταρια 12V, σε λειτουργια με το δυναμο να φορτιζει, 14V.
Εβαλα φορτιστη και τη δειχνει γεματη.
Προσεξα ομως σαν να πεταει υγρα ή κατι τετοιο. Η αληθεια ειναι εβρεξε λιγο και ειχε λιγα νερα πανω, αλλα με το φορτιστη επανω εκαναν σαν να βραζουν. Φυσικα το σταματησα.

Τα εφτησε η μπαταρια? Εχασε σε χωρητικοτητα?

Η αληθεια ειναι οτι το αμαξι δεν κινηται αρκετα, ελαχιστα χιλιομετρα 10-15 σχεδον καθε μερα.