Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#7362 Εγκαινιάζω το τοπικό με ερώτηση σχετικά με μπαταρία για Civic FN2 TypeR. Τι μάρκα να προτιμήσω; Τι τύπο; Υποθέτω ότι η μάρκα του αυτοκινήτου δεν παίζει μεγάλο ρόλο, σωστά;

Πριν καμιά ώρα έβαλα μπροστά το αυτοκίνητο οπότε μάλλον θα χρειαστεί αλλαγή. Δεν είχα αφήσει κάτι ανοιχτό για να δικαιολογείται η αποφόρτιση.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#7463 Για μπαταρία δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια σε Mitsuba και Varta χωρίς ιδιαίτερο λόγο...

Πόσα χρόνια την έχεις? Τι μοντέλο είναι το αμάξι? Μήπως έχεις θέμα με MICU box (ασφαλειοθήκη)?
Άβαταρ μέλους
By Serf
#7492 Το αυτοκίνητο (του 2007) το έχω μεταχειρισμένο 3,5 χρόνια χωρίς να έχω αλλάξει μπαταρία. Οπότε δε γνωρίζω την ηλικία της "πεθαμένης".
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#7510 Τότε λογικά δεν έχει θέμα με MICU κι απλά ήρθε η ώρα της...

Πάρε MITSUBA να ταιριάζει με τον σχιστομάτη... :rtfm: :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By elteo
#8509 Εγώ έκλεισα 5 χρόνια και 5 μήνες και ακόμα τσακμακι. Πως καταλαβαινουμε ότι τα φτύνει;
Άβαταρ μέλους
By elteo
#8573 Δεν έχω. Και δεν πρόκειται να πάρω για αυτό το λόγο. Σε πολύμετρο με ανοικτό μοτέρ πρέπει να βλέπω πάνω από 14V ? Ποια τιμή με κάνει να "ανησυχώ" ;
Άβαταρ μέλους
By spyros.s
#8675 ατα σιβικ πάντως που ξέρω μόνο η εργοστασιακή κρατούσε 3 ,3-4 χρόνια όλες οι άλλες σε 2-3 χρόνια ήθελαν αλλαγή! Μακριά από bosch s41
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#8783
elteo έγραψε:Δεν έχω. Και δεν πρόκειται να πάρω για αυτό το λόγο. Σε πολύμετρο με ανοικτό μοτέρ πρέπει να βλέπω πάνω από 14V ? Ποια τιμή με κάνει να "ανησυχώ" ;
Το τι βλέπεις με ανοιχτό μοτέρ κυρίως δείχνει αν λειτουργεί το σύστημα φόρτισης.
Η τάση με σβηστό μοτέρ είναι μια ένδειξη αλλά μόνο με δοκιμασία σε ζόρι θα βγάλεις άκρη.
Άβαταρ μέλους
By Tsoukas77
#8795 Πάντα το καταλάβαινα από την ταχύτητα που ανέβαιναν τα παράθυρα με σβηστό κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By leonp
#8956 Οι μπαταρίες δεν προειδοποιούν πριν χαλάσουν.
Ένα πρωί θα δυσκολευτεί να πάρει μπρος και το μεσημέρι δεν θα ξεκινάει καθόλου.

Μπαταρίες που στο τέστερ φαίνονται άθλιες και δεν έχουν πολύ δύναμη, μπορεί να αντέξουν ένα ή και δύο χρόνια ακόμη.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#8964 Το ξέρω ότι είναι άτιμες! :s_biggrin Είχα μετρήσει πριν κανα 8μηνο-χρόνο-δεν θυμάμαι, με το πολύμετρο με σβηστό μοτέρ στα 12,2V. Σύμφωνα με τα πινακάκια στο ίντερνετς θα έπρεπε να την έχω πάρει στο χέρι. Αλλά είναι τσακμάκι. Μπορεί να παίζει ρόλο ότι το αμάξι κινείται πλέον 5 ημέρες την εβδομάδα για αποστάσεις 20+20 χλμ οπότε προλαβαίνει να φορτιστεί κάπως. (Ξέρω γω... Εικόνα )
Άβαταρ μέλους
By umaga
#8987 :s_dance 11,2V εμενα και ειναι τσακμακι :inlove: πριν κατι μερες, εκαμα 2 ωρες δρομο ερχωμαι σπιτι το κοιταω μετα απο 2-3ωρες και ελεγε 11,7V
το κοιταξα σημερα το πρωι και ειχε 11,4V
Άβαταρ μέλους
By fubar.gr
#9121 Στο βενζινάδικο πάνω απο το 50% των μπαταριών που αλλάζουμε θέλουν απλά μια καλή φόρτιση και θα αντέξουν για άλλον ένα χρόνο τουλάχιστον.

Το πρόβλημα είναι οτι κάποιες μπαταρίες όταν φορτίζονται στα 14 Volt που είναι μια μέση τυπική τάση για δυναμό, τραβάνε μόλις 200mA. Έτσι σε μια τυπική διαδρομή 15 λεπτών η μπαταρία φορτίζει ελάχιστα.

Η λύση είναι είτε φόρτιση με φορτιστή που μπορεί να ανεβάσει μεγαλύτερες τάσεις της τάξης των 15-16-17+ Volt, είτε αν έχουμε μικρό φορτιστή τύπου lidl, φόρτιση για πολλές ημέρες, πχ κάθε βράδυ φόρτιση μέχρι το επόμενο πρώί για μια εβδομάδα συνεχόμενα.