Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#818998
saxon_747 έγραψε:Βεντούζα και.κατεβασμα τζαμιού

Κανονικά τα παράθυρα έπρεπε να πέφτουν μόνα τους. Είναι σίγουρα VW το αμάξι Sebastian? :hmmm: :shifty:


ΥΓ: +1 στον Σεξωνα
Άβαταρ μέλους
By papazafes
#819156 Σήμερα παρέλαβα και δοκίμασα έναν αναλυτή μπαταρίας. Τη μπαταρία την έχω βάλει πριν 2 μήνες και έχω κάνει περίπου 3000χμ. Είναι η παρακάτω:
Εικόνα


Πριν τη βάλω πάνω είχε φορτιστεί στο μαγαζί στο 100%.

Εικόνα
Στη πρώτη μέτρηση έδειξε το παραπάνω. Έγινε με σβηστή μηχανή αλλά με ανοιχτή τη πόρτα και το εσωτερικό φως (αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό).

Μετά έκανα και το cracking test που έχει. Ενώ είναι συνδεδεμένος ο αναλυτής, βάζεις μπρος τη μηχανή..

Εικόνα

Βασικά δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς μετράει αυτό και ποιες οι φυσιολογικές τιμές. Γνωρίζει κάποιος;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#819164 Η μπαταρία είναι παράλληλα συνδεδεμένη με τον εναλλακτη(δυναμό). Όσο είναι πάνω στο αμάξι, μετράς ό,τι τάση βγάζει το τελευταίο.
Λογικά θα πρέπει να αποσυνδέσεις την μπαταρία, αν θέλεις να δεις αν φορτίζει σωστά.
Την μπαταρία την μετράμε πάντα αποσυνδεδεμένη, αλλιώς δεν βγαίνει άκρη.
Άβαταρ μέλους
By papazafes
#819169 Για τεστ φόρτισης έχει 3η επιλογή αλλά δεν την έκανα γιατί χρειαζόμουν δεύτερο άτομο!

Εικόνα

Το cranking test που έκανα δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς μετράει και ποιες οι σωστές τιμές. :P

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#819200
papazafes έγραψε:Στη πρώτη μέτρηση έδειξε το παραπάνω. Έγινε με σβηστή μηχανή αλλά με ανοιχτή τη πόρτα και το εσωτερικό φως (αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό).


Δεν εχει νοημα κατι τετοιο,με το που συνδεεις την μπαταρια με τους πολους αμεσως πεφτει η ταση της γιατι κυκλοφορει ρευμα στο κυκλωμα, εσυ της εδωσες και ενα μικρουλι φορτιο παραπανω αρα;
Αλλα Volt δειχνει η μπαταρια εν κενω που λεμε, αλλα μολις συνδεθει,αλλα μολις παρει μπρος το αμαξι.

Ο μαστορας συνδεει ενα τετοιο οταν θελει να δει πχ τι κανει το δυναμο,για αυτο σου λεει γυρνα κλειδι-μιζαρισε-σβησε (και ξανα το ιδιο).
Το cranking test ειναι δοκιμη ποσο ευκολα μπορει να σου εκκινησει, γιαυτο και βλεπεις επανω στην μπαταρια το αντιστοιχο νουμερο στο ταμπελακι μιας και στην εκκινηση τραβαει περισσοτερο ζορι απο οτι οταν μετα απο δευτερολεπτα παρει μπρος (μετα τσονταρει το δυναμο στην υποθεση).

Οτι συνδεσεις εκτος δυναμο τραβαει ρευμα απο την μπαταρια [b]και μονο[/b[ (παλια την παταγαν μερικοι με εξτρα προβολακια ή ραδιο και τους την εριχνε γρηγορα) για παραδειγμα ο συναγερμος,η τηλεειδοποιηση του,το parking mode της καμερας-καθρεφτη κλπ για αυτο και ενα αφησεις το αμαξι για πολυ καιρο μετα δεν εκκινει.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#835256 Αγόρασα ένα Konnwei Kw208 Car Battery Tester απο ali με 17£
Πρώτη δοκιμή στην μπαταρία του astra ,ακόμα φοράει την εργοστασιακή AGM 80Ah 800A του 2015.
Εικόνα
To αποτέλεσμα έλεγε REPLACE!!!Σε όλα τα τεστ της μπαταρίας αποτυχία.Το ήξερα ότι δεν είχε ψωμί καθώς το SS δεν το έχω δει να δουλευει από τότε που το πηραμε.Παίρνει μπροστά άμεσα αλλά με τον χειμώνα μπροστά μας φοβάμαι δεν θα αντέξει.

Στα τεστ για το δυναμό κλπ όλα καλά.

Οπότε αυριο μετα τα λάστιχα πάω να δω τι παίζει απο τιμές και πόσο γρήγορα θα έχω την νέα στα χέρια μου.Αν και έχω διαγνωστικό δεν χρειάζεται ιδιαίτερη διαδικασία όπως δήλωση της νέα μπαταρίας ,απλά θέλει να μείνει απείραχτο για 4 ώρες (σύμφωνα με το διαγνωστικό) .
https://www.vauxhallownersnetwork.co.uk ... st-4152121
Άβαταρ μέλους
By bill33
#835257 Σε άλλα νέα ο φορτιστής του lidl μετά απο 5 χρόνια (ίσως και παραπάνω)τα έφτυσε,μου γλύστρισε απο το ύψος του φτερού του αυτοκινήτου και έπεσε στο έδαφος και πάπαλα,Δεν ανάβει πλέον.Θα έχω τον νου μου να αγοράσω άλλον όταν τον ξαναβγάλει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#835258 agm ειναι η κορυφαια ποιοτητα Βιλλ
θα εισαι οκ ομως και με efb
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#835259 Τα έπαιξε σήμερα η μπαταρία του corolla μία Bosch s5005, 63 Ah, 610A, ακριβώς 5,5 χρόνια μετά.

Το κακό είναι ότι το αυτοκίνητο έμεινε μακριά σχετικά από το σπίτι.
Αύριο το πρωί θα μπει μία καινούργια ίδια.

.
Άβαταρ μέλους
By glf
#835264 Και μένα σήμερα μου άδειασε η μπαταρία στο 106. Πήγα να ξεπαρκαρω και Τζιφός.
Ευτυχώς είχε ψιλοκατηφορο και με ένα άτομο που με έσπρωξε, πήρε εύκολα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#835293
PaNick67 έγραψε:Τα έπαιξε σήμερα η μπαταρία του corolla μία Bosch s5005, 63 Ah, 610A, ακριβώς 5,5 χρόνια μετά.

Το κακό είναι ότι το αυτοκίνητο έμεινε μακριά σχετικά από το σπίτι.
Αύριο το πρωί θα μπει μία καινούργια ίδια.

.

Αλλαχθηκε σημερα με ιδια, κοστος 100€ με αποδειξη. Οι φθηνοτεροι θελανε το αμαξι εκει αλλιως +20€, δεν αναλαμβαναν τοποθετηση :dizzy: Φωναξα κι εγω τον πιο κοντινο και σε 20 λεπτα απο το τηλεφωνημα ειχε μπει πανω.

Α, τελικα 6 χρονια και 2 μηνες κρατησε η παλια. Ειχε καρτελακι κατω απο το βραχιονα συγκρατησης. Το 2029 παλι :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#835300 Ακριβουτσικα την πληρωσες. Στο σκρουτζ αρχιζει απο 73 και 76. Εβαζες μπρος με καλωδια και πηγαινες να την βαλεις αλλου
Εκτος κι αν δεν "αδειαζεις" :lol: , οπότε οκ , εισαι δικαιολογημενος
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#835302
alexandros.K έγραψε:Ακριβουτσικα την πληρωσες. Στο σκρουτζ αρχιζει απο 73 και 76. Εβαζες μπρος με καλωδια και πηγαινες να την βαλεις αλλου
Εκτος κι αν δεν "αδειαζεις" :lol: , οπότε οκ , εισαι δικαιολογημενος

Εκει που ηταν το αμαξι δεν χωρουσα να κατσω διπλα και να κουμπωσω καλωδια χθες στις 9 το βραδυ.

Εψαξα στο Σκρουτζ και καποιον κοντα, ο φθηνοτερος την ειχε 80€ και ηθελε 20 για να την παει εκει που ηταν το αμαξι αλλα ανοιγε στις 9 το πρωι σημερα.

Οποτε επελεξα εναν στο ακομα κοντυτερα που δουλευει με κινητο και λεει 24 ωρες διαθεσιμος. Τον πηρα στις 8 το πρωι, 8:10 ηταν με την μπαταρια στο σημειο, 8:20 ειχε μπει και εφευγα για δουλεια.


και ολα αυτα γιατι; Γιατι χθες το πρωι και το μεσημερι δεν μου ειπε η γυναικα οτι πηρε με δυσκολια το αμαξι, να της πω να παει να την αλλαξει κατευθειαν. Το θυμηθηκε αφου εμεινε :s_whiteflag