Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#801166
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα

Αναφέρομαι στο μαύρο θερμομονωτικό που τυλίγεις γύρω γύρω από τη μπαταρία
Στη πολύ ζέστη την ακούν οι μπαταρίες και για αυτό όταν έρχεται ο χειμώνας και χρειάζεται δύναμη για την εκκίνηση τη παίρνεις στο χέρι.
Η προηγούμενη σου κράτησε λίγο πάντως.
Η μεγαλύτερη που έβαλες δεν είναι πρόβλημα αρκεί να προλαβαίνει να τη φορτίζει το αμάξι σου και να μη μένει μισογεμάτη γιατί θα τη πάρεις και αυτή στο χερι
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#801203
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα

Σήμερα με το κρύο, σχεδόν τα έφτυσε η μπαταρία στο Tiguan που ήταν πάνω από το Νοέμβρη του 2019. Δηλαδή 3 χρόνια και 2-3 μήνες.

Προχώρησα σε αναβάθμιση και έβαλα την παρακάτω:

Εικόνα

https://soumasmpataries.gr/home/89-bosc ... 3MiOiIifV0

Έχουν τοποθετήσει και άλλοι γνωστοί με Tiguan (και χωρίς start/stop όπως το δικό μας) μεγαλύτερη, χωρίς κανένα θέμα.

Το θέμα είναι ότι δεν χωράει πια η κουβέρτα που είχε από μαμά το αμάξι. Το παλικάρι στο Σούμα μου είπε ότι δεν χρειάζεται γιατί οι Α08 έχουν ενσωματωμένη μόνωση. :hmmm:
Ισχύει κάτι τέτοιο, γνωρίζει κάποιος με βεβαιότητα;

μήπως εννοούσε τις μονώσεις που έχει μέσα επειδή είναι τεχνολογίας AGM;


σου βγηκε σκαρτη η Γερμανικη και επιμενεις ξανα με ιδια μαρκα δλδ? :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#801205
nikos έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα

Αναφέρομαι στο μαύρο θερμομονωτικό που τυλίγεις γύρω γύρω από τη μπαταρία
Στη πολύ ζέστη την ακούν οι μπαταρίες και για αυτό όταν έρχεται ο χειμώνας και χρειάζεται δύναμη για την εκκίνηση τη παίρνεις στο χέρι.
Η προηγούμενη σου κράτησε λίγο πάντως.
Η μεγαλύτερη που έβαλες δεν είναι πρόβλημα αρκεί να προλαβαίνει να τη φορτίζει το αμάξι σου και να μη μένει μισογεμάτη γιατί θα τη πάρεις και αυτή στο χερι


σωστα και για αυτο βαζουν αυτες τις κουβερτες,να μην τρωνε τα ζεστη απο βεντιλατερ ψυγειου/ερκοντισιον οταν αναβουν σχεδον μονιμα το καλοκαιρι,και τη λαβα πο βγαζουν πυρωμνες πολλαπλες/τουρμπινες κλπ.
Αυτα τα εχει μιονωση η Μπος απο τη μανα της ειναι δικαιολογιες .Τι να σου πει,οτι επειδη εβαλα μεγαλυτερη για να οικονομησω περισσοτερα,οτι ειναι προβλημα που δεν χωραει η κουβερτα?
Μην ξαναπας σε αυτον.
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#801231 Το αυξανω τα Ah δεν σημαινει αυτοματα πως η μπαταρια θα κρατησει περισσοτερο,μερικες φορες μαλιστα το αποτελεσμα ειναι το αντιθετο.
Δεν μπορει το δυναμο να την φορτισει,ο αυτοματος του δεν αφηνει να παει παραπανω ρευμα σε αυτην αρα ποιο το κερδος;
Ειναι σαν πιθαρι που χανει και δεν μπορει να το γεμισει το μικρο σωληνακι παροχης.

Οσον αφορα την προστασια της μπαταριας απο την ζεστη πχ πολλαπλης αλλα και γενικα ορισμενων μερων του μηχανοστασιου υπαρχει η Μονωση.
Εχω ξεκινησει σχετικο θεμα αλλα επειδη δεν ειδα ενδιαφερον δεν το προχωρησα.

Πλεον υπαρχουν στο εμποριο θεμομονωτικα μπαταριας και για αμαξια παλαιοτερα,προσοχη ομως γιατι μερικοι νομιζουν πως με το να τυλιξουν κατι με μονωτικο νομιζουν πως αυτο δεν θα ανεβασει ποτε υψηλη θερμοκρασια.
Λαθος και μαλιστα μεγαλο, το καλοκαιρι οταν θα αναψει ΔΕΝ θα εχει τροπο να ψυχθει,δεν θα υπαρχει απαγωγη της θερμοκρασιας και τα πραγματα σε βαθος χρονου θα γινουν χειροτερα !
Για αυτο και αλλο το Ηeat Cover και αλλο το Ηeat Shield σε ενα εξαρτημα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#801260
nikos έγραψε:Στη πολύ ζέστη την ακούν οι μπαταρίες και για αυτό όταν έρχεται ο χειμώνας και χρειάζεται δύναμη για την εκκίνηση τη παίρνεις στο χέρι.
Η προηγούμενη σου κράτησε λίγο πάντως.
Η μεγαλύτερη που έβαλες δεν είναι πρόβλημα αρκεί να προλαβαίνει να τη φορτίζει το αμάξι σου και να μη μένει μισογεμάτη γιατί θα τη πάρεις και αυτή στο χερι


Εγώ χθες έκανα λίγο ψάξιμο και ο λόγος αυτής της κουβέρτας είναι μάλλον το ακριβώς ανάποδο. Είναι για το κρύο, να μην παγώνει η μπαταρία, γιατί τότε την ακούει.
Ακόμη και η περιγραφή :

Battery Protective Case Freeze Cover Insulating Jacket Cotton Box Heat Cover Cloth fit for VW Passat Golf Jetta A3 Leon Beetle # 5N0915411E

https://www.amazon.com/Battery-Protecti ... B07ZVR53MC

για ΟΕΜ κωδικό κουβέρτας δες πως την αναγράφει.

Πίστευα το αντίθετο μόνο κι εγώ.


dimviii έγραψε:
σωστα και για αυτο βαζουν αυτες τις κουβερτες,να μην τρωνε τα ζεστη απο βεντιλατερ ψυγειου/ερκοντισιον οταν αναβουν σχεδον μονιμα το καλοκαιρι,και τη λαβα πο βγαζουν πυρωμνες πολλαπλες/τουρμπινες κλπ.
Αυτα τα εχει μιονωση η Μπος απο τη μανα της ειναι δικαιολογιες .Τι να σου πει,οτι επειδη εβαλα μεγαλυτερη για να οικονομησω περισσοτερα,οτι ειναι προβλημα που δεν χωραει η κουβερτα?
Μην ξαναπας σε αυτον.


Έπρεπε από την αρχή. Ήταν δική μου επιλογή να πάω σε μεγαλύτερη. Είναι σύνηθες σε αυτό το μοντέλο γιατί ήταν "τσιπιά" της εταιρίας αυτή η μπαταρία ουσιαστικά.

dimviii έγραψε:
σου βγηκε σκαρτη η Γερμανικη και επιμενεις ξανα με ιδια μαρκα δλδ? :dizzy:


γιατί σε όλους τόσο κράτησαν πάνω κάτω. Το αμάξι έχει απαίτηση σε ρεύμα, δεν φταίει η μπαταρία σας εταιρία και καταγωγή, αλλά το ότι ήταν μικρή.
Φίλοι και γνωστοί από το κλαμπ με τα Tiguan έχουν βάλει χρόνια 70άρα, ακόμη και σε μοντέλα δίχως SS, όπως το δικό μου, ενώ κάποιοι έχουν βάλει ακόμη 77Ah Banner.
Επέλεξα αυτήν γιατί τη βρήκα καλή τιμή (120€) και γιατί ήταν 760Α εκκίνησης που είναι πιο σημαντικό για τη ΜΗ καταπόνηση της μπαταρίας. Είναι ακριβώς ίδια με την 70άρα VARTA.


@Φυλακτός

Πολύ ωραίες πληροφορίες



https://www.tuningblog.eu/en/categories ... er-318837/
Άβαταρ μέλους
By nikos
#801303
Giuseppe Busso έγραψε:
nikos έγραψε:Στη πολύ ζέστη την ακούν οι μπαταρίες και για αυτό όταν έρχεται ο χειμώνας και χρειάζεται δύναμη για την εκκίνηση τη παίρνεις στο χέρι.
Η προηγούμενη σου κράτησε λίγο πάντως.
Η μεγαλύτερη που έβαλες δεν είναι πρόβλημα αρκεί να προλαβαίνει να τη φορτίζει το αμάξι σου και να μη μένει μισογεμάτη γιατί θα τη πάρεις και αυτή στο χερι


Εγώ χθες έκανα λίγο ψάξιμο και ο λόγος αυτής της κουβέρτας είναι μάλλον το ακριβώς ανάποδο. Είναι για το κρύο, να μην παγώνει η μπαταρία, γιατί τότε την ακούει.
Ακόμη και η περιγραφή :

Battery Protective Case Freeze Cover Insulating Jacket Cotton Box Heat Cover Cloth fit for VW Passat Golf Jetta A3 Leon Beetle # 5N0915411E





dimviii έγραψε:
σωστα και για αυτο βαζουν αυτες τις κουβερτες,να μην τρωνε τα ζεστη απο βεντιλατερ ψυγειου/ερκοντισιον οταν αναβουν σχεδον μονιμα το καλοκαιρι,και τη λαβα πο βγαζουν πυρωμνες πολλαπλες/τουρμπινες κλπ.
Αυτα τα εχει μιονωση η Μπος απο τη μανα της ειναι δικαιολογιες .Τι να σου πει,οτι επειδη εβαλα μεγαλυτερη για να οικονομησω περισσοτερα,οτι ειναι προβλημα που δεν χωραει η κουβερτα?
Μην ξαναπας σε αυτον.




dimviii έγραψε:
σου βγηκε σκαρτη η Γερμανικη και επιμενεις ξανα με ιδια μαρκα δλδ? :dizzy:


γιατί σε όλους τόσο κράτησαν πάνω κάτω. Το αμάξι έχει απαίτηση σε ρεύμα, δεν φταίει η μπαταρία σας εταιρία και καταγωγή, αλλά το ότι ήταν μικρή.
Φίλοι και γνωστοί από το κλαμπ με τα Tiguan έχουν βάλει χρόνια 70άρα, ακόμη και σε μοντέλα δίχως SS, όπως το δικό μου, ενώ κάποιοι έχουν βάλει ακόμη 77Ah Banner.
Επέλεξα αυτήν γιατί τη βρήκα καλή τιμή (120€) και γιατί ήταν 760Α εκκίνησης που είναι πιο σημαντικό για τη ΜΗ καταπόνηση της μπαταρίας. Είναι ακριβώς ίδια με την 70άρα VARTA.


@Φυλακτός

Πολύ ωραίες πληροφορίες



https://www.tuningblog.eu/en/categories ... er-318837/

Δε ξέρω τι ψάξιμο έκανες αλλά αν κάτσεις να διαβάσεις τεχνικά site πάνω στο θέμα μπαταρίας η ζέστη καταστρέφει τη μπαταρία. Γι'αυτό το λόγο υπάρχει η κουβέρτα. Τώρα όσον αφορά τη περιγραφή πώλησης δε μου λέει κάτι.
Ακόμα και με τη λογική να το σκεφτείς μια κουβέρτα δε ζεσταίνει τη μπαταρία. Αν έχει κρύο γύρω γύρω τότε κρύο θα έχει και με τη κουβέρτα από μεσα. Να τη προστατεύει από τη ζέστη που είναι δίπλα της όμως γίνεται.
Το ότι από το club σου είπαν ότι η κουβέρτα είναι άχρηστη και άρα τζάμπα την έβαλε η vw δε το παίρνω σοβαρά όπως επίσης ότι μερικοί βάζουν και 77 μπαταρια η ότι σε όλους βγάζει 3 χρονια. Αν βγάζει 3 χρονια κάτι δε πάει καλά (μικρές διαδρομές, πολλές καταναλώσεις με συναγερμούς, κακή ποιότητα μπαταρίας.....).
Σε μένα έβγαλε 6 χρονια
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#801363
nikos έγραψε:Αν βγάζει 3 χρονια κάτι δε πάει καλά (μικρές διαδρομές, πολλές καταναλώσεις με συναγερμούς, κακή ποιότητα μπαταρίας.....).


Συνηθως η μπαταρια 1ης τοποθετησης σπαει ρεκορ.
Μου εχει τυχει Bosch μαυρη να τα παιξει πολυ γρηγοροτερα (θα επεσα σε μουφα) και μια Hankook στα 3 χρονια τελος.
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#801718 έχω υπόψη πως θα πρέπει το αμάξι να κινείται τουλάχιστον μία φόρα ανά 10-15 μέρες για να κρατιέται καλά η μπαταρία του.
είναι περιπτώσεις μες τον χειμώνα που δεν το κουνάω και ξεβολεύομαι απ' την έγνοια να βρω πάρκιν μετά απ' τη γύρα.
ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν για την μπαταρία από ακινησία 20-25 ημερών?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#801720
Anonymous Founder έγραψε:Αν δεν έχεις κάποιον καταναλωτή περίεργο επάνω (πχ συναγερμό, ή κάποιο OBD) δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα συνήθως.

+1
Στο κλιο που πωλήθηκε,πολλές φορές έπαιρνε εμπρός κάθε μήνα,δεν είχε κάποιο θέμα.
Μπαταρία πρώτης τοποθέτησης (6 ετών)
Το Σταρτ στοπ λειτουργούσε κανονικά όλα κομπλέ.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#803643 Έπιασαν τα κρύα και άρχισε το αμάξι να δυσκολεύεται στις εκκινήσεις. Βέβαια μετά, δούλευε κανονικά το stop/start.

Περνάω την προηγούμενη εβδομάδα από το μαγαζί με τις μπαταρίες, ζήτημα να είναι 1 χιλιόμετρο από τη δουλειά μου καθώς έφευγα. Του λέω το και το τα πρωινά τώρα τελευταία, αλλά μετά δουλεύει κανονικά το SS. Μου λέει να μετρήσουμε, ανοίγω καπό. Βγάζει ότι έχει περίπου 65% μπαταρία...
Αν δεις και στο ξανακάνει, ξαναέλα να μετρήσουμε και φεύγω.

Εν τω μεταξύ ψάχνω λίγο το προγραμματάκι τύπου OBD scanner που έχω και χθες λέω, δεν βάζω στη φίσα το ELM327 να δω από το πρόγραμμα τα Volt;
Και πράγματι μου έδειχνε σβηστό το αμάξι, απλά με το κλειδί στην πρώτη σκάλα που ανάβουν τα λαμπάκια,
11,6 Volt. Και σύμφωνα με το πινακάκι που θα δείτε στο παρακάτω σύνδεσμο:

https://technoluxpro.com/el/stati/skolk ... atore.html

Είχα μπαταρία περίπου 20-30%... Δηλαδή φλέρταρα με το να ξυπνήσω και να μείνω εντελώς.
Παρά ταύτα, μετά εν κινήσει, σήκωνε 14,5-14,7V. Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι είχε χάσει την ικανότητα φόρτισής της. Διότι κάνω καθημερινά χιλιόμετρα και το αμάξι δεν μένει ακίνητο για παραπάνω από 12 ώρες. Επίσης όταν έκανα τις μετρήσεις, είχα ήδη κάνει καμιά 60αριά χιλιόμετρα το προηγούμενο βράδυ. Ε πόσα πια να θέλει για να φορτίσει;

Οπότε πήγα για αλλαγή. Από 59άρα EFB της Varta, έβαλα 70Ah την ξαδέρφη της (Bosch) σε τεχνολογία AGM (Fleece). Την τυλίξαμε με την υπάρχουσα κουβέρτα που είχα και περάσαμε γύρω γύρω μαύρη θερμομονωτική ταινία. Βέβαια όντας μεγαλύτερη αλλά και κατά περίπου 2 κιλά βαρύτερη, ο χώρος στένεψε έχοντας και την εισαγωγή αέρα.

Εικόνα

Εικόνα


Πρώτη μίζα και άναψαν λαμπάκια, τα οποία έφυγαν μετά από λίγα μέτρα. Αυτό που δεν έφυγε ήταν το παρακάτω:

Εικόνα

αλλά ήμουν προετοιμασμένος. Πήγα σπίτι με ησυχία για κωδικοποίηση της μπαταρίας μέσω VCDS.
'Ήθελε 4 ρυθμίσεις:
α) αλλαγή χωρητικότητας
β) αλλαγή τεχνολογία μπαταρίας
γ) εταιρία
δ) κωδικό μπαταρίας

Έγινε και ένα πλήρες scan που έβγαλε άπειρα σφάλματα, τα οποία όλα διορθώθηκαν με μιας. Και μετά ακολούθησε μια βόλτα για να φορτίσει καλά η μπαταρία. Πράγματι έφυγε και η εν λόγω ένδειξη στο infotainment και ξεκίνησε να δουλεύει κανονικότατα και το SS. Σήμερα το πρωί πήρε μπροστά βέλος...


Τώρα σκέφτομαι τι να κάνω για να ομορφύνει λίγο ο χώρος:

1) το αφήνω ως έχει, μια χαρά είναι

2) παίρνω νέα πλήρη προστασία υφασμάτινη από Αλί με περίπου 15€

Εικόνα

3) παίρνω ένα Battery Dustproof Negative Electrode Waterproof Protective Cover με περίπου τα ίδια λεφτά και το τοποθετώ από πάνω αλλά παραμένει η υπάρχουσα κουβέρτα που έχω που δεν είναι η σωστή από άποψη διαστάσεων

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#803647 γιατι δεν εβαλες varta η exide?
εγω στο κλιο ενας απο τους λογους που εβαλα exide ειναι γιατι ηταν μαυρη,και να μην εχω την ασημι διχρωμια μεσα στο μηχανοστασιο.
Άβαταρ μέλους
By corsair
#803648
dimviii έγραψε:εγω στο κλιο ενας απο τους λογους που εβαλα exide ειναι γιατι ηταν μαυρη,και να μην εχω την ασημι διχρωμια μεσα στο μηχανοστασιο.



Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#803649
bill33 έγραψε:Nice!!
Τιμή νέας μπαταρίας;


120€
https://soumasmpataries.gr/home/89-bosc ... 0a-en.html

dimviii έγραψε:γιατι δεν εβαλες varta η exide?
εγω στο κλιο ενας απο τους λογους που εβαλα exide ειναι γιατι ηταν μαυρη,και να μην εχω την ασημι διχρωμια μεσα στο μηχανοστασιο.


Δημήτρη και η Varta ασημί είναι και μάλιστα είναι φασόν από το ίδιο εργοστάσιο

Εικόνα

Εικόνα

Είναι η πιο φθηνή "επώνυμη" 70άρα AGM.



Εν τέλει παρήγγειλα την μαύρη κουβέρτα με σχεδόν 16€.