Δυναμο εχω αλλαξει αλλα απο βλαβη,ειχε παρει νερο η μηχανη (βουλωμενα λουκια δρομου,πολυ δυνατη βροχη,υψηλη σταθμη νερου) και τα λαμογια σε γνωστο συνεργειο Skoda οταν το ειχα παει για καθαρισμα μηχανης συν εσωτερικους χωρους,ασφαλειοθηκη κλπ θα τους καηκε,το ελυσαν και το εφτιαξαν προχειρα και δεν μου ειπαν λεξη.
Οταν φυσικα μετα απο καιρο παρουσιασε βλαβη και το πηγα στον ηλεκτρολογο μου λεει στο τηλεφωνο ''το δυναμο ειναι σφαγμενο'',του λεω αδυνατον δεν το εχω δωσει ποτε για επισκευη και μου λεει ελα δες το,οντως οι βιδες ηταν χτυπημενες αρα ειχε λυθει και επισκευασθει προχειρα.
Ετσι αναγκαστικα αλλαξα δυναμο στα ιδια Α.
Anonymous Founder έγραψε:Banner, και ήταν AGM. 200€ πλήρωσα.
Θεωρείται top η Banner, να πω την αλήθεια τέτοια ήθελα να βάλω κι εγώ αλλά ήταν ακριβώς διπλάσια τιμή.
Εχει και τα καλα της,εχει και τα στραβα της αλλα το μεγαλυτερο μειον πως μου τρωει πολυ την μπαταρια.
Καποια στιγμη θα την βγαλω και θα αλλαξω και συναγερμο.
AGM δεν κανει για το δικο μου αμαξι που ειναι παλαιο.
Yuasa εχει βαλει κανενας;
Εχει στα 52Ah μια στα 93 ευρω (τιμη ιντερνετ), σαν πολυ δεν ειναι;
.
224v έγραψε:Ναι ακριβή είναι εγώ τις αγοράζω εδώ στο Χαλάνδρι από 60 έως 70 τις κορεατικες. Και όπως έχω γράψει κρατάνε 4 χρόνια, και στα 4 αυτοκινητα φουσκωτό 60 ίππων κλπ
Εγω Yuasa για το παπακι παιρνω αλλα πριν χρονια πηγε να μου την πουλησει ο συνεργειας για το αμαξι αλλα διστασα.
Εμενα η Hankook δεν κρατησε πανω απο 2,5 χρ και δεν ειναι να πεις την ειχα ζορισει παρα πολυ.
Στο παλιο ειχα ενα συντηρητη μπαταριας και τον κουμπωνα περιοδικα για συντηρηση, για το start stop ηταν καλο γιατι κρατουσε τη μπαταρια παντα ακμαια.
Υπάρχουν συντηρητες με ενσωματωμενη μπαταρία; Μια ματιά που εριξα εχει πολλα που ειναι για jump start και απο οτι διαβασα αυτα δεν κανουν για συντηρηση αλλα μονο για εκκινηση.
Λεμε κατι νορμαλ σε κοστος, οχι καμια πυρηνικη γεννητρια
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Ούτε τα φωτοβολταϊκά στη στέγη δεν βγάζουν τίποτα …
Αυτό με τη δεύτερη μπαταρία οκ το σκέφτηκα από την αρχή παίρνεις και μια φτηνιάρικη δεν έχεις απαιτήσεις ….
Αλλά είναι λίγο πρωτόγονη μέθοδος , οι κανονικοί φορτιστές υποτίθεται κάνουν trickle charging και αλλά κόλπα … θα κάνει δουλειά;
Κάτι σε στυλ Power Bank που έχουμε για τα κινητά δεν υπάρχει ; Εξάλλου δε θες και πολύ ζουμί λίγο για συντήρηση
Απο την αλλη εαν τυχον εχεις μικροδιαρροη θα στην ριξει,δεν θα την στραγγιξει που λεμε αλλα δεν θα παρει μπρος (την εχει πατησει ο πατερας μου).
Σήμερα με το κρύο, σχεδόν τα έφτυσε η μπαταρία στο Tiguan που ήταν πάνω από το Νοέμβρη του 2019. Δηλαδή 3 χρόνια και 2-3 μήνες.
Προχώρησα σε αναβάθμιση και έβαλα την παρακάτω:
https://soumasmpataries.gr/home/89-bosc ... 3MiOiIifV0
Έχουν τοποθετήσει και άλλοι γνωστοί με Tiguan (και χωρίς start/stop όπως το δικό μας) μεγαλύτερη, χωρίς κανένα θέμα.
Το θέμα είναι ότι δεν χωράει πια η κουβέρτα που είχε από μαμά το αμάξι. Το παλικάρι στο Σούμα μου είπε ότι δεν χρειάζεται γιατί οι Α08 έχουν ενσωματωμένη μόνωση.
Ισχύει κάτι τέτοιο, γνωρίζει κάποιος με βεβαιότητα;
μήπως εννοούσε τις μονώσεις που έχει μέσα επειδή είναι τεχνολογίας AGM;
Αναφέρομαι στο μαύρο θερμομονωτικό που τυλίγεις γύρω γύρω από τη μπαταρία