Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#759171 Μην την εμπιστεύεσαι όμως. Τώρα που καλοκαιριαζει θα αντέξει αλλά το φθινόπωρο άλλαξε την γιατί θα σε πουλήσει στα κρύα

RMX3363
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#759181 +1
αλλαξε την τωρα γιατι δεν ξερεις που θα σου την κανει.Και αναλογα που θα μεινεις και ποτε, παιζει να την πληρωσεις με τρελο καπελο.
Κια εμενα μια χαρα δουλευε χωρις κανενα θεμα πλην του σταρτ/στοπ,αλλα μολις την μετρησε στο 52% την αλλαξα.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#759311 Θα την αλλαξω το καλοκαιρι που θα εχει 7 ετη,ουτε το σταρτ τοπ δουλευε καλα τον τελευταιο χρονο,δηλαδη υπηρχαν φορες που επρεπε να κανω 150 χιλιομετρα για να το δω να παιρνει μπροστα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#776927 Άλλαξα μπαταρία στο Doblo Cargo μετά από 7 χρόνια. Τις προπροηγούμενες 2 μέρες πήρε με το ζόρι μπροστά. Μέχρι που χθες νέκρωσε. Πήρα την οδική και ήρθε έξω από το μαγαζί να το βάλει μπρος να πάω στον Σούμα.

Φορούσε μια Bosch 60ah 540a S4005.

Του βάλαμε μια Bosch 63ah 610a S5005 στα 64€.
https://soumasmpataries.gr/home/51-bosc ... 3MiOiIifV0
Άβαταρ μέλους
By nikos
#778688
dimviii έγραψε:Αλλαξα χθες την πρωτης τοποθετησης μπαταρια στο Γερμανικο κλιο.(MUTLU Τουρκιας)
Δεν με αφησε,αλλα δεν λειτουργουσε σωστα το σταρτ/στοπ.Λειτουργουσε περιεργα,οποτε ηθελε κλπ.
το αυτοκινητο φοραει μπαταρια 70 αμπερ με 760 αμπερωρια εκκινησης τεχνολογιας EFB.
Εκανα μια ερευνα και ειδα οτι οι μπαταριες ΕFB ειναι οι ''βασικες'' μπαταριες που βαζουν οι κατασκευαστες σε αυτοκινητα με σταρτ στοπ.
Οι ακομα καλυτερης ποιοτητας μπαταριες για σταρτ στοπ ειναι οι AGM
Μεσω σκρουτζ βρηκα καλυτερη τιμη σε ενα μαγαζι στην Χαμοστερνας,που εκει ειχα βρει και την καλυτερη τιμη για λαδια elf.
Προτιμησα την exide σε σχεση με την varta ,που ειχαν αμελητεα διαφορα στα χρηματα.
https://www.skroutz.gr/s/4548750/Exide- ... EK700.html

Πριν την αλλαγη μετρηθηκε η μαμα μπαταρια πρωτης τοποθετησης με ενα τεστερ για μπαταριες της Marelli,και εδειξε κατασταση μπαταριας στο 52% με αμπερωρια εκκινησης τα 470 σε σχεση με τα αναγραφομενα 760. Συμφωνα με αυτον θα μου εβγαζε βια κανα 5-6μηνο μεχρι να παρεδιδε το πνευμα εντελως.
Τεσταρωντας την καινουρια μπαταρια με το ιδιο τεστερ την εβγαζε στο 100% με αμπερωρια εκκινησης 890 παρα τα αναγραφομενα 760.
Κατα την διαρκεια αλλαγης δεν αφησε το αυτοκινητο χωρις ρευμα δινωντας με καλωδια ρευμα απο μια αλλη μπαταρια,ωστε να μην χαθουν μνημες κλπ.
Μετα την αλλαγη στο αυτοκινητο αρχισε να δουλευει κανονικοτατα το σταρτ/στοπ.
Καλησοερα. Θυμάσαι αν ήταν προφορτισμενη η έπρεπε να κάνεις παραγγελία ώστε να στη φορτισουνε?
Λέω να αλλάξω μπαταρία γιατί μου κάνει κόλπα η εργοστασιακή και σε είδα ευχαριστημένο τους από την εξυπηρέτηση.
Ξέρεις αν σου κάνουν calibration και τον υπολογιστή στο αμαξι λόγω αλλαγής?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#778709 Δεν χρειάζεται να την φορτίσεις,είναι φορτισμένη.
Καλύτερα να τον πάρεις τηλ,η κάθε μάρκα αυτοκινήτου μπορεί να έχει κάποιες ιδιαιτερότητες.
Σε κάποια γερμανικά πχ που πρέπει να την δηλώσεις,μπορεί και το κανει
Άβαταρ μέλους
By nikos
#778754
dimviii έγραψε:Δεν χρειάζεται να την φορτίσεις,είναι φορτισμένη.
Καλύτερα να τον πάρεις τηλ,η κάθε μάρκα αυτοκινήτου μπορεί να έχει κάποιες ιδιαιτερότητες.
Σε κάποια γερμανικά πχ που πρέπει να την δηλώσεις,μπορεί και το κανει
Να σε ρωτήσω.....
Γιατί δίνουν 1 χρόνο εγγύηση?....θυμάμαι πιο παλιά έδιναν 2
Άβαταρ μέλους
By nikos
#778880 @dimviii μου έτυχε το εξής.....
Ενώ φοράω ίδια μπαταρια με σένα (δηλαδή efb στα ίδια χαρακτηριστικά) ο τεχνικός στο μαγαζί που πήγες ήταν κατηγορηματικός να βάλω αποκλειστικά efb και όχι agm.
Μου μέτρησε τη μπαταρία στο 90% υγεία και μου λέει πως αν δε δουλεύει το σταρτ στοπ τότε πρέπει να την αλλάξω.
Επειδή δούλευε μέχρι προχτές έφυγα.
Μέχρι πριν λίγες μέρες το απενεργοποιουσα όταν έμπαινα στο αμάξι.
Σήμερα το απόγευμα το δοκίμασα και δε δουλεύει
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#778884
nikos έγραψε:@dimviii μου έτυχε το εξής.....
ο τεχνικός στο μαγαζί που πήγες ήταν κατηγορηματικός να βάλω αποκλειστικά efb και όχι agm.


Με αφορμή τη μπαταρία που άλλαξα στο Doblo, έκανα την ίδια ερώτηση για το Leon. Φοράει EFB και θέλω να βάλω AGM όταν και όποτε.
Μου απάντησε το ίδιο. Φυσικά έχω 2 γνωστούς που έβαλαν το κτήνος της Varta, την 70άρα AGM σε Leon ίδιο με το δικό μου αλλά και σε Polo GTi.
Κανένα θέμα. Δεν ξέρω γιατί το λένε αυτό. Εξάλλου και η ίδια η Varta το συστήνει κιόλας. Δηλαδή ότι την EFB μπαταρία την αντικαθιστάς τουλάχιστον με ίδια EFB. Και φυσικά ανεβαίνεις και σε AGM αν θες.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#778895 Οι φορτιστές μπαταρίας έχουν χωριστή επιλογή για τις AGM. Άρα κάποια διαφορά έχουν από τις απλές. Τώρα, πόσο αυτό επηρεάζει τον εναλλάκτη του αυτοκινήτου δεν το γνωρίζω.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#778897
Anonymous Founder έγραψε:Οι φορτιστές μπαταρίας έχουν χωριστή επιλογή για τις AGM. Άρα κάποια διαφορά έχουν από τις απλές. Τώρα, πόσο αυτό επηρεάζει τον εναλλάκτη του αυτοκινήτου δεν το γνωρίζω.

Έχουν πιο υψηλή τάση φορτισης.
Άλλο η απλή μπαταρία και άλλο η efb και agm που είναι και οι δύο για σταρτ στοπ συστήματα.
Η διαφορά της agm σε σχέση με την efb είναι: λίγο πιο αντοχής, λίγο πιο ακριβή και συνιστάται για πιο εξελιγμένα σταρτ στοπ συστήματα (ανάκτηση ενέργειας από πέδηση)
Άβαταρ μέλους
By nikos
#778991
Giuseppe Busso έγραψε:
nikos έγραψε:@dimviii μου έτυχε το εξής.....
ο τεχνικός στο μαγαζί που πήγες ήταν κατηγορηματικός να βάλω αποκλειστικά efb και όχι agm.


Με αφορμή τη μπαταρία που άλλαξα στο Doblo, έκανα την ίδια ερώτηση για το Leon. Φοράει EFB και θέλω να βάλω AGM όταν και όποτε.
Μου απάντησε το ίδιο. Φυσικά έχω 2 γνωστούς που έβαλαν το κτήνος της Varta, την 70άρα AGM σε Leon ίδιο με το δικό μου αλλά και σε Polo GTi.
Κανένα θέμα. Δεν ξέρω γιατί το λένε αυτό. Εξάλλου και η ίδια η Varta το συστήνει κιόλας. Δηλαδή ότι την EFB μπαταρία την αντικαθιστάς τουλάχιστον με ίδια EFB. Και φυσικά ανεβαίνεις και σε AGM αν θες.
Λοιπόν πήγα και έβαλα efb τελικά.
Προτίμησα varta αφού η αντίστοιχη exide είχε 720 αμπέρ εκκίνησης αντί 760.
Το μαγαζί ήταν κατηγορηματικό ότι:
1. Όταν αλλάζεις μπαταρία efb βάζεις την ίδια και δε χρειάζεται agm.
2 Δε χρειάζεται το αμάξι agm γιατί το σύστημα φόρτισης σταρτ στοπ που έχω είναι για efb και οι agm είναι όταν υπάρχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης
3. Οι αντίστοιχες agm είναι ακριβότερες και αν θέλω να βάλω αυτός θα βγάλει περισσότερο κέρδος
4. Μόνο όταν έχεις απλή μπαταρία μπορείς να βάλεις efb σαν καλυτερα αλλά όχι agm στη θέση efb
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#778998 Τα κλιο έχουν σύστημα ανακτησης ενέργειας πέδησης.
Παρόλα αυτά από το εργοστάσιο όλα φοράνε EFB
Πάντως ο ίδιος μπαταρίας όταν του είπα να βάλουμε για καλύτερη ποιότητα την AGM δεν μου είπε όχι.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#779000
Giuseppe Busso έγραψε:Και αυτοκίνητα με παραπάνω από βασικό εξοπλισμό, να συμπληρώσω.

Στα κλιο που τα γνωρίζω καλά,είτε έκδοση με τασια και ούτε καν οθόνη πολυμέσων,είτε το γκρι του γιου που είναι η πλουσιότερη έκδοση ,όλα φοράνε EFB
Τώρα σε άλλες μάρκες/ μοντέλα μπορεί να μην ισχύει,αλλά δεν το γνωρίζω.
Μάλλον ο drdino θα μπορεί να μας διαφωτίσει σχετικά.