- 10 Μαρ 2017, 21:11
#374433
Μιας και πιάσατε τις μπαταρίες, την περασμένη εβδομάδα άναψε το λαμπάκι, τρεμόπαιζε στην αρχή και μετά από λίγα χλμ άναψε τελείως, ευτυχώς ήμουν στα Σπάτα και η μπαταρία μου εφτασε μέχρι την Αγ.Παρασκευή, ήταν και βράδυ.
Την άλλη μέρα το πρωϊ σίγουρος ότι θα έβγαζα το αλτενάϊτορ για overhaul βλέπω ότι το δυναμό κρέμεται στον εντατήρα του, λέω ΟΚ, έσπασε η βάση από πάνω, κοιτάω καλύτερα ( όλα αυτά ανάσκελα σηκωμένο στον γρύλο γιατί από επάνω δεν φαίνεται τίποτα ).
Τελικά είχε φύγει η μεγάλη βίδα που κρέμεται το δυναμό, μια βίδα 12mm με 14εκ μήκος, κάποιος πολύ βλάκας δεν την είχε σφίξει καλά και έφυγε ( εγώ είμαι αυτός ).
Άντε τώρα να περάσεις την βίδα εκεί που δεν περνάει ούτε δάχτυλο, τελικά με φακιρικά την πέρασα αλλά για να σφίξει από κάτω δεν... οπότε ξήλωσα από επάνω
Το καπάκι της πεταλούδας της εισαγωγής που γράφει TURBO με το TPS και τα σωληνάκια υποπίεσης
Τον σωλήνα του 2ου intercooler
Έβγαλα την μπαταρία
Εβγαλα την βάση της μπαταρίας
Κάτω από την βάση της μπαταρίας κρέμεται ο μαμά αεροτενόρος της κόρνας που βγήκε και αυτός
Έβγαλα την ηλεκτροβαλβίδα του ρελαντί μαζί με τις σωλήνες της που πάνε στην εισαγωγή
Εννοείται λουρί και εντατήρας για να βγούν ώστε να έρθει το δυναμό στη θέση του έπρεπε να βγάλω από κάτω και μια κόντρα που στηρίζει τη βάση του εντατήρα στο μοτέρ.
Όλα αυτά για να περάσω το παξιμάδι και να το σφίξω, εννοείται ότι αυτή τη φορά μπήκε Loctite γιατί με την βίδα είχαν χαθεί και κάτι λαμάκια που το κλειδώνουν.
5 ώρες δουλειά για 1 βίδα που σε εύκολο σημείο είναι 5΄.
Αθάνατοι Γάλλοι.
H βίδα είναι κάτω από το κίτρινο βέλος, κάτω από την εισαγωγή και περνάει από πίσω προς τα εμπρός αλλιώς πρέπει να βγεί το ψυγείο και το 2ο intercooler για να περάσει από εμπρός πρός τα πίσω.
upload pic