Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#374420
Dimitris_P έγραψε:Άπαξ και φορτίσει πλήρως η μπαταρία με τον φορτιστή μετά είναι πιο ευαίσθητη να μείνει ή είναι κομπλέ;

Eξαρταται ποσο καιρο εμεινε αφορτιστη, την παλαιοτητα της, τι τυπου ειναι, ποσο ταλαιπωρημενη ειναι, τις αναγκες του οχηματος σε ρευμα, το ποσο καλα μπορει το οχημα να τη διατηρησει κτλ....
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#374433 Μιας και πιάσατε τις μπαταρίες, την περασμένη εβδομάδα άναψε το λαμπάκι, τρεμόπαιζε στην αρχή και μετά από λίγα χλμ άναψε τελείως, ευτυχώς ήμουν στα Σπάτα και η μπαταρία μου εφτασε μέχρι την Αγ.Παρασκευή, ήταν και βράδυ.

Την άλλη μέρα το πρωϊ σίγουρος ότι θα έβγαζα το αλτενάϊτορ για overhaul βλέπω ότι το δυναμό κρέμεται στον εντατήρα του, λέω ΟΚ, έσπασε η βάση από πάνω, κοιτάω καλύτερα ( όλα αυτά ανάσκελα σηκωμένο στον γρύλο γιατί από επάνω δεν φαίνεται τίποτα ).

Τελικά είχε φύγει η μεγάλη βίδα που κρέμεται το δυναμό, μια βίδα 12mm με 14εκ μήκος, κάποιος πολύ βλάκας δεν την είχε σφίξει καλά και έφυγε ( εγώ είμαι αυτός ).

Άντε τώρα να περάσεις την βίδα εκεί που δεν περνάει ούτε δάχτυλο, τελικά με φακιρικά την πέρασα αλλά για να σφίξει από κάτω δεν... οπότε ξήλωσα από επάνω

Το καπάκι της πεταλούδας της εισαγωγής που γράφει TURBO με το TPS και τα σωληνάκια υποπίεσης
Τον σωλήνα του 2ου intercooler
Έβγαλα την μπαταρία
Εβγαλα την βάση της μπαταρίας
Κάτω από την βάση της μπαταρίας κρέμεται ο μαμά αεροτενόρος της κόρνας που βγήκε και αυτός
Έβγαλα την ηλεκτροβαλβίδα του ρελαντί μαζί με τις σωλήνες της που πάνε στην εισαγωγή
Εννοείται λουρί και εντατήρας για να βγούν ώστε να έρθει το δυναμό στη θέση του έπρεπε να βγάλω από κάτω και μια κόντρα που στηρίζει τη βάση του εντατήρα στο μοτέρ.

Όλα αυτά για να περάσω το παξιμάδι και να το σφίξω, εννοείται ότι αυτή τη φορά μπήκε Loctite γιατί με την βίδα είχαν χαθεί και κάτι λαμάκια που το κλειδώνουν.

5 ώρες δουλειά για 1 βίδα που σε εύκολο σημείο είναι 5΄.

Αθάνατοι Γάλλοι.

H βίδα είναι κάτω από το κίτρινο βέλος, κάτω από την εισαγωγή και περνάει από πίσω προς τα εμπρός αλλιώς πρέπει να βγεί το ψυγείο και το 2ο intercooler για να περάσει από εμπρός πρός τα πίσω.

Εικόναupload pic
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#374436 μου θυμισες το μαμησι που εφαγα για να βγαλω μιζα σε r5 gt :rant:
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#374437 Σε τέτοιες περιπτώσεις το περιπτώσεις όσο πιο γρήγορα το παίρνεις απόφαση ότι θα λύσεις το μισό αμάξι τόσο πιο γρήγορα τελειώνεις.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#374495 Έχω πει ότι όταν ρώτησα παλιό μηχανικό με εμπειρία και από αγώνες ποιά είναι τα χειρότερα αμάξια από πλευράς δυσκολίας επισκευών απάντησε αυθόρμητα Renault,χωρίς καν να ξέρει ότι τα έχω δει και από πρώτο χέρι
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#374596 Έχουν κάποιες μιζέριες τα παλαιότερα αλλά δεν είναι χειρότερα από άλλα της εποχής τους, μπορεί τα Ιαπωνικά της Ιαπωνικής κατασκευής να βάζουν τα γυαλιά στην ποιότητα αλλά έχουν και αυτά τις σχεδιαστικές αναποδιές τους.

Τουλάχιστον με τα Renault έχεις ένα καλό και ασφαλές πάτημα στο δρόμο, όσο χειρότερος τόσο μεγαλώνει η απόσταση από τα υπόλοιπα πλήν Citroen και μετά Peugeot. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα, έτσι δεν είναι ?

Τα σύγχρονα Renault απέχουν έτη φωτός παντού από τα αδέλφια τους των δεκαετιών ΄80 - ΄90
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#374602
21 quadra έγραψε:Έχουν κάποιες μιζέριες τα παλαιότερα αλλά δεν είναι χειρότερα από άλλα της εποχής τους, μπορεί τα Ιαπωνικά της Ιαπωνικής κατασκευής να βάζουν τα γυαλιά στην ποιότητα αλλά έχουν και αυτά τις σχεδιαστικές αναποδιές τους.

Τουλάχιστον με τα Renault έχεις ένα καλό και ασφαλές πάτημα στο δρόμο, όσο χειρότερος τόσο μεγαλώνει η απόσταση από τα υπόλοιπα πλήν Citroen και μετά Peugeot. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα, έτσι δεν είναι ?

Τα σύγχρονα Renault απέχουν έτη φωτός παντού από τα αδέλφια τους των δεκαετιών ΄80 - ΄90

Κύριε Παναγιώτη το σχόλιο δεν πήγαινε ούτε στην ποιότητα τους ούτε στο αν είναι καλά αυτοκίνητα, αλλά στην δυσκολία επισκευών λόγω σχεδιαστικών επιλογών όπως αυτές που περιγράψατε.Στο πρώτο Clio μου (mk 2.5) έχω δει ηλεκτρολόγο να ξεμονταρει όλο το φανάρι για να αλλάξει μία λάμπα και πρακτικά ήταν σχεδόν αδύνατο να ελέγξεις λάδια αν είχες ελάχιστα χοντρό χερι, στου αδελφού μου (mk3) ,ανέβηκε σε καρέκλα για να μπορέσει να αλλάξει λάμπα χωρίς να ξεμονταρει το φανάρι.Ότι είναι κορυφή στο δρόμο το ξέρω, άλλωστε τα έχουμε πληρώσει 3 φορές οικογενειακώς, νομίζω αυτό κάτι λέει.
Άβαταρ μέλους
By famas
#374638 Στο clio mk2, όμοιο με του funky, άνετα άλλαζα λάμπες, χωρίς να βγάλω το φανάρι, κάτι που κάνω στο τωρινό focus. Επίσης η μόνη έννοια στο δείκτη λαδιού ήταν να μην λερώσεις το πουκάμισο σου, γιατί ήταν όντως λίγο στενά. Άλλο αν έχει χέρι αρκουδιάρη. Παράλληλα στο clio είχε και ψηφιακό δείκτη λαδιού που φαινόταν προτού βάλεις μπροστά.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#388524 Έχω την εντύπωση ότι τα πισωκίνητα (με κινητήρα εμπρός, σε διαμήκη τοποθέτηση) έχουν μεγαλύτερη άνεση στο χώρο του κινητήρα. Αν ισχύει το προσθέτω στα μειονεκτήματα των προσθιοκίνητων. :lol:
Άβαταρ μέλους
By otso
#397279
otso έγραψε:Λοιπον μαγκες η εξελιξη και η τεχνολογια εφτασε και στο χωριο μου .ναι εγω εννοουσα αυτο που λεει ο plokami αλλα εμεινα αφωνος. Φερνει απο μεσα ο μαστροβαγγελης ενα βαλιτσακι και βγαζει απο μεσα Το Εργαλειο.Βεβαια επειδη δεν μπορουσε να το χειριστει φωναξε τον χαι τεκ νεαρο βοηθο. Λοιπον μετρησεις και τεστ με σβηστο με ανοιγμα πορτας με αναμενα φωτα με εκκινηση μηχανης και ξανα αλλα τεστ ,και στο τελος μας τυπωνει τα αποτελεσματα. Και λεει πετα την, ειναι στο 60% χανει βολτ πολυ γρηγορα και αλλα πολλα νουμερα που δεν θυμαμαι και εχω το χαρτι στο αμαξι.
οποτε νεα μπαταρια απο την τεταρτη

στις 14 νοεμβριου του 16 και οι μετρησεις τοτε
SOC: 12.31V
RATED: 755 SAE
MEASURED 466 SAE
GOOD & RECHARGE
STATE OF HEALTH 61%
STATE OF CHARGE 50%
ηταν που θα αλλαζα ματαρια ο μαλακας , αστην μωρε αφου παιρνει σπιρτο ακομα .

σημερα εμεινε η γυναικα μου στο σουπερ μαρκετ , μακρια εγω εστειλα εναν γνωστο μηχανικο (δεν ηξερα οτι ηταν μπαταρια ,της εγραφε auto locking) αγορασε μπαταρια και της την εβαλε , 120ε η μπαταρια , αυτη http://www.skroutz.gr/s/4068631/Bosch-S ... -680A.html ξεχωρα και τα λεφτα που θα θελει ο μηχανικος .
ενταξει κρατησε 6 μηνες παραπανω αλλα δεν μπορω να το χωνεψω.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#397282
otso έγραψε:
otso έγραψε:Λοιπον μαγκες η εξελιξη και η τεχνολογια εφτασε και στο χωριο μου .ναι εγω εννοουσα αυτο που λεει ο plokami αλλα εμεινα αφωνος. Φερνει απο μεσα ο μαστροβαγγελης ενα βαλιτσακι και βγαζει απο μεσα Το Εργαλειο.Βεβαια επειδη δεν μπορουσε να το χειριστει φωναξε τον χαι τεκ νεαρο βοηθο. Λοιπον μετρησεις και τεστ με σβηστο με ανοιγμα πορτας με αναμενα φωτα με εκκινηση μηχανης και ξανα αλλα τεστ ,και στο τελος μας τυπωνει τα αποτελεσματα. Και λεει πετα την, ειναι στο 60% χανει βολτ πολυ γρηγορα και αλλα πολλα νουμερα που δεν θυμαμαι και εχω το χαρτι στο αμαξι.
οποτε νεα μπαταρια απο την τεταρτη

στις 14 νοεμβριου του 16 και οι μετρησεις τοτε
SOC: 12.31V
RATED: 755 SAE
MEASURED 466 SAE
GOOD & RECHARGE
STATE OF HEALTH 61%
STATE OF CHARGE 50%
ηταν που θα αλλαζα ματαρια ο μαλακας , αστην μωρε αφου παιρνει σπιρτο ακομα .

σημερα εμεινε η γυναικα μου στο σουπερ μαρκετ , μακρια εγω εστειλα εναν γνωστο μηχανικο (δεν ηξερα οτι ηταν μπαταρια ,της εγραφε auto locking) αγορασε μπαταρια και της την εβαλε , 120ε η μπαταρια , αυτη http://www.skroutz.gr/s/4068631/Bosch-S ... -680A.html ξεχωρα και τα λεφτα που θα θελει ο μηχανικος .
ενταξει κρατησε 6 μηνες παραπανω αλλα δεν μπορω να το χωνεψω.

Ενώ αν την είχες αλλάξει μόνος σου θα γλύτωνες κανα 50€.
Άβαταρ μέλους
By otso
#397313 αστα μπιλ εκανα οικονομια ο μαλακας ,ενταξει και τα λεφτα ειναι θεμα , αλλα και οταν αποδεικνύεις στον εαυτο σου οτι εισαι ηλιθιος δεν καταπινεται με τιποτα. και ειναι η δευτερη φορα αυτο τον μηνα την πρωτη πεταξαν 350 ευρωπουλα .
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#417991 Στο αμάξι αλλάχθηκε μπαταρία τέλη Σεπτέμβρη του 2013. Τοποθετήθηκε μια Delkor (κορεάτικη) 54AH (από τη μάνα του παίρνει 55ΑΗ). Η μπαταρία είχε αγοραστεί προς 65 ευρώ (με 2 χρόνια εγγύηση) και είχε τοποθετηθεί από μένα λίγες μέρες μετά την αγορά, αφού την είχα βάλει 2-3 φορές πρώτα για συντήρηση σε έναν ηλεκτρονικό φορτιστή-συντηρητή μπαταριών που έχω. Σχεδόν 4 χρόνια μετά, δεν έχει δείξει σημάδια εμφανούς πτώσης, τέτοια που να δικαιολογούν σώνει και καλά αντικατάσταση. Απλά επειδή γενικά γνωρίζω ότι οι μπαταρίες αυτοκινήτων κάπου στα 4 χρόνια αρχίζουν να φωνάζουν για αντικατάσταση, προβληματίζομαι αν αξίζει να ρισκάρω να την κρατήσω και 5ο χειμώνα. Τι λέτε;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#417994
lazarefa έγραψε:Στο αμάξι αλλάχθηκε μπαταρία τέλη Σεπτέμβρη του 2013. Τοποθετήθηκε μια Delkor (κορεάτικη) 54AH (από τη μάνα του παίρνει 55ΑΗ). Η μπαταρία είχε αγοραστεί προς 65 ευρώ (με 2 χρόνια εγγύηση) και είχε τοποθετηθεί από μένα λίγες μέρες μετά την αγορά, αφού την είχα βάλει 2-3 φορές πρώτα για συντήρηση σε έναν ηλεκτρονικό φορτιστή-συντηρητή μπαταριών που έχω. Σχεδόν 4 χρόνια μετά, δεν έχει δείξει σημάδια εμφανούς πτώσης, τέτοια που να δικαιολογούν σώνει και καλά αντικατάσταση. Απλά επειδή γενικά γνωρίζω ότι οι μπαταρίες αυτοκινήτων κάπου στα 4 χρόνια αρχίζουν να φωνάζουν για αντικατάσταση, προβληματίζομαι αν αξίζει να ρισκάρω να την κρατήσω και 5ο χειμώνα. Τι λέτε;


μετρησε την σε μπαταρια, και θα σου πει αναλογα (βεβαια θα θελει να σου πουλησει καινουρια)... στο Χαλανδρι υπαρχει ενα μαγαζι που μεχρι τωρα φανηκε τιμιο.... πηγα για μπαταρια και με κοθοδηγησε να παω σε ηλεκτρολογο γιατι εφταιγε το δυναμο στο AYGO 11ετιας. οποτε παντα σε αυτον παω για μπαταρια, ποτε για φορτωμα η νεα αγορα.