Σελίδα 1 από 8

Αντλία καυσίμου υψηλής - χαμηλής HPFP - LPFP

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 08:34
από Giuseppe Busso
Καλημέρα καλημέρα. Εδώ και λίγες μέρες, βασικά μετά την εξάτμιση, το αμάξι κάνει κάτι κοψίματα σε full throttle. Αρχικά την πρώτη φορά που το έκανε ήταν με το που πήρα το αμάξι από το συνεργείο για την εξάτμιση. Έκανε ένα μεγαλειώδες γονάτισμα, σαν να πάτησες γκαζόφρενο με το αριστερό πόδι στο φρένο πρώτη φορά σαν αρχάριος. Έκανε ένα παφ ηχητικά. Στην αρχή λέω θα είναι ότι μόλις λίγα μέτρα, θέλει adapt η ECU. Βγήκα για δοκιμές και λογκαρίσματα κάποια βράδια. Έβγαλε κάποια σφάλματα, τα έψαξα, τα έσβησα αλλά τα έβγαλε ξανά. Και φυσικά έκανε τυχαία κοψίματα αυτή τη φορά στα ψηλά (5-6Κ rpm). Με το ίδιο στυλ. Γονάτισμα σαν φρένο. Στην αρχή ψάχτηκα για misfires. Τα πιο ψυχρά μπουζί που φοράω, έχουν 11,5Κ χλμ διανύσει. Όλα με stage1.

Χθες είχα ραντεβού με τον προγραμματιστή μου για να περάσει το stage2 file στο αμάξι. Του εξήγησα τι έχω παρατηρήσει. Και πράγματι τον προβλημάτισε. Μου λέει θα το δω μετά όταν βγω για δοκιμή. Το πρόγραμμα το φτιάχνει πάνω στο αμάξι καθ'οδόν, όχι σε δυναμόμετρο. Γράφει στον υπολογιστή τις παραμέτρους που έχει το αμάξι μου και κάποια στιγμή αργά το μεσημέρι το παίρνει για να πάει να φλασάρει το file. Και γύρισε μετά από λίγο. Μου λέει δεν κατάφερα, έκανε 3 κοψίματα.

Είναι από την πίσω αντλία καυσίμου, είπε. Η λεγόμενη και Low Pressure Fuel Pump (LPFP). Κωδικός γνήσιου ΟΕΜ ανταλλακτικού στα 422 κομπλέ με ΦΠΑ (χωρίς κάποια έκπτωση). Υπάρχουν προφανώς και του εμπορίου με 1/3 ή και 1/4 των χρημάτων. Το θέμα είναι το εξής. Υπάρχει νόημα αρχικά να ασχοληθώ με το να αδειάσω το ντεπόζιτο και να βάλω κάποια καθαριστικό για το κύκλωμα καυσίμου; Το έψαξα και το φίλτρο στη δική μου αντλία είναι μέσα ενσωματωμένο. Ο ΟΕΜ κωδικός της αντλίας είναι 5WA919051A

Το σφάλμα που βγάζει το VCDS είναι αυτό:

15007 - Valve for Fuel Metering (N290)
P0089 00 [038] - Implausible Signal
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 11
Mileage: 47782 km
Date: 2023.02.21
Time: 04:11:03

Engine speed: 5353.50 /min
Normed load value: 5.1 %
Vehicle speed: 99 km/h
Coolant temperature: 95 °C
Intake air temperature: 22 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 13.144 V
Unlearning counter according OBD: 40
Engine: operating status: PL
STATE_LS_SAE[1]: OL_INTR
T_AST_SAE: 165 s
MAP_MES_SAE: 57 kPa
Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe): 3.101 V
FUP_EFP_MES: 3308.74 hPa
FUP_H_SAE: 16600.0 kPa


το οποίο όπως μου εξήγησε ο προγραμματιστής, είναι λάθος γιατί απευθύνεται σε diesel κινητήρες. Προφανώς δεν είναι αρκετά αναβαθμισμένη η βάση δεδομένων του VCDS. Αλλά το θέμα είναι ότι με αυτό το σφάλμα, εννοεί το log την πίσω αντλία.


Το ένα είναι να δοκιμάσω με καθαριστικό.


Το άλλο είναι να ασχοληθώ με DIY καθάρισμα. Να βγάλω πίσω καθίσματα (εύκολο) και να βγάλω την αντλία και να τη φυσήξω με ένα πιστόλι αέρα.


Γνώμες;


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Re: Eνισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 09:34
από otso
Βγαλτην τι εχεις να χασεις ; αν δεν στρωσει βαζεις αλλη , αν παλι δεν στρωση κυνηγας τον προγραμματιστη.

Re: Eνισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 12:39
από drdino
Το σίγουρο είναι μην πατάς με τέτοιες υποψίες γιατί μπορεί να πάρεις κανένα πιστόνι στο χέρι.

Έκανες logάρισμα να δεις τι κάνει η πίεση καυσίμου όταν σου κόβει;

Re: Eνισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 16:05
από Giuseppe Busso
drdino έγραψε:Το σίγουρο είναι μην πατάς με τέτοιες υποψίες γιατί μπορεί να πάρεις κανένα πιστόνι στο χέρι.

Έκανες logάρισμα να δεις τι κάνει η πίεση καυσίμου όταν σου κόβει;


Θες να δεις αν απλά θέλει καθάρισμα ή τα έχει φτύσει γενικά η αντλία; Όχι, δεν έκανα.


Έχω ξεκινήσει λύσιμο. Θα τη βγάλουμε λίγο μετά με ένα φίλο να δούμε τι γίνεται μέσα.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Έχει ανεβάσει με τυχαία σειρά τις φωτογραφίες αλλά καταλαβαίνετε. Ήταν βρώμικο και το καθάρισα με ένα σκουπάκι χειρός.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Re: Eνισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 16:17
από mousatos
Μήπως φταίει η νέα εξάτμιση; περιορίζει τη ροή αέρα.

Re: Eνισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 16:23
από Giuseppe Busso
mousatos έγραψε:Μήπως φταίει η νέα εξάτμιση; περιορίζει τη ροή αέρα.



Ξεκάθαρα όχι. Δεν είμαι ο πρώτος που κάνει τέτοιο πράμα. Μπορώ όμως να πω ότι δεν έγινε ξαφνικά αυτό. Σίγουρα επιδεινώθηκε και από τον πιο ελεύθερο καταλύτη, σίγουρα και το πρόγραμμα προφανώς που απαιτεί. Δεν είναι το ίδιο με ένα μαμά αυτοκίνητο.
Μπορώ όμως να πω ότι προ καιρού, προτού βάλω την εξάτμιση, είχα παρατηρήσει το εξής. Την περίοδο με τα κρύα, τότε που άλλαξα μπαταρία, το αμάξι σε cold start είχε για μερικά κλάσματα, ίσως δευτερόλεπτα ασταθές ρελαντί. Με διάβασμα πέτυχα ότι αυτό είναι ένα από τα συμπτώματα της πίσω αντλίας. :hmmm:

Το θέμα είναι αν είναι βουλωμένη ή απλά τα έφτυσε. :hmmm:

Re: Eνισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 16:30
από mousatos
Αν δε δεις κάτι ύποπτο στο άνοιγμα , τα έφτυσε.

Re: Eνισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 16:34
από drdino
Από τι να βουλώσει; Κατά πάσα πιθανότητα τα φτύνει.

Re: Eνισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 17:00
από Giuseppe Busso
Μόλις βρέθηκε αντλία ΟΕΜ γνήσια μτχ και άμεσα. Σαν καινούρια. Ένα 100άρι.
https://www.car.gr/parts/view/29861625- ... -2017-2020

Τρίτη παραλαμβάνω οπότε θα κάνουμε μια και καλή την τράμπα.

Re: Eνισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 17:03
από mousatos
Κάπου εκεί κοντά σε αυτά τα χλμ παρέδωσε πνεύμα και η μαμίσια αντλία στο matiz προφανώς επειδή δούλευε , όπως κι εδώ, εκτός normal παραμέτρων . Στην περίπτωσή μου , εκτός πόλης και για πολύ ώρα τάπα .

Re: Eνισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 02:21
από Giuseppe Busso
drdino έγραψε:Το σίγουρο είναι μην πατάς με τέτοιες υποψίες γιατί μπορεί να πάρεις κανένα πιστόνι στο χέρι.

Έκανες logάρισμα να δεις τι κάνει η πίεση καυσίμου όταν σου κόβει;


Βγήκα και έκανα.

Δες εδώ καρέ

Εικόναimghost

και το αμέσως επόμενο καρέ

Εικόνα

Και η χαμηλής και η υψηλής δείχνει να δουλεύει καλά. Η μπροστά (υψηλής) πιάνει 200bar και η πίσω πιάνει 5.

Στο πρώτο καρέ βλέπεις φουλ γκάζι και μόλις ανεβαίνω ψηλά με 85% γκάζι χοντρικά, κόβει και πέφτει στο 15-20% κάθε φορά. Κλείνει την πεταλούδα δηλαδή. Η χαμηλής παραμένει στα 5 και η υψηλής πέφτει στα 150-160bar.

Re: Eνισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 15:13
από Giuseppe Busso
Ανέβασα 2 σοβαρά logs

1) https://datazap.me/u/giuseppe-busso/log ... zoom=10-15

2) https://datazap.me/u/giuseppe-busso/log ... data=0-1-2

Στο πρώτο μάλλον φαίνεται ακριβώς το πρόβλημα. Η αντλία σηκώνει μέχρι 7 bar! Και μετά ρίχνει την πίεση ακόμη και σχεδόν στο 1,3bar και μετά κλείνει η πεταλούδα.

Re: Eνισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 15:16
από drdino
Requested πίεση μπορείς να βάλεις;

Re: Eνισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 15:42
από Giuseppe Busso
drdino έγραψε:Requested πίεση μπορείς να βάλεις;


Δεν το θυμάμαι αυτό, αλλά αν μπορέσω μετά θα βγω άλλη μια και θα βάλω να λογκάρω μόνο:

1) rpm
2) πεταλούδα γκαζιού
2) αντλία χαμηλής
3) το requested για την αντλία χαμηλής που θες

Re: Eνισχυτικά καυσίμου, καθαριστικά μπεκ κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2023, 19:01
από Giuseppe Busso
@drdino

γέμισμα 3ης με το πεντάλ κολλημένο κάτω

Εικόνα


ΥΓ: @HF

Φτιάξε ένα τόπικ με τίτλο "Αντλία καυσίμου υψηλής - χαμηλής HPFP - LPFP" και βάλε όλες τις ανάλογες δημοσιεύσεις μέσα...
και πολύχρονος