Αντλία καυσίμου υψηλής - χαμηλής HPFP - LPFP
Δημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2023, 08:34
Καλημέρα καλημέρα. Εδώ και λίγες μέρες, βασικά μετά την εξάτμιση, το αμάξι κάνει κάτι κοψίματα σε full throttle. Αρχικά την πρώτη φορά που το έκανε ήταν με το που πήρα το αμάξι από το συνεργείο για την εξάτμιση. Έκανε ένα μεγαλειώδες γονάτισμα, σαν να πάτησες γκαζόφρενο με το αριστερό πόδι στο φρένο πρώτη φορά σαν αρχάριος. Έκανε ένα παφ ηχητικά. Στην αρχή λέω θα είναι ότι μόλις λίγα μέτρα, θέλει adapt η ECU. Βγήκα για δοκιμές και λογκαρίσματα κάποια βράδια. Έβγαλε κάποια σφάλματα, τα έψαξα, τα έσβησα αλλά τα έβγαλε ξανά. Και φυσικά έκανε τυχαία κοψίματα αυτή τη φορά στα ψηλά (5-6Κ rpm). Με το ίδιο στυλ. Γονάτισμα σαν φρένο. Στην αρχή ψάχτηκα για misfires. Τα πιο ψυχρά μπουζί που φοράω, έχουν 11,5Κ χλμ διανύσει. Όλα με stage1.
Χθες είχα ραντεβού με τον προγραμματιστή μου για να περάσει το stage2 file στο αμάξι. Του εξήγησα τι έχω παρατηρήσει. Και πράγματι τον προβλημάτισε. Μου λέει θα το δω μετά όταν βγω για δοκιμή. Το πρόγραμμα το φτιάχνει πάνω στο αμάξι καθ'οδόν, όχι σε δυναμόμετρο. Γράφει στον υπολογιστή τις παραμέτρους που έχει το αμάξι μου και κάποια στιγμή αργά το μεσημέρι το παίρνει για να πάει να φλασάρει το file. Και γύρισε μετά από λίγο. Μου λέει δεν κατάφερα, έκανε 3 κοψίματα.
Είναι από την πίσω αντλία καυσίμου, είπε. Η λεγόμενη και Low Pressure Fuel Pump (LPFP). Κωδικός γνήσιου ΟΕΜ ανταλλακτικού στα 422 κομπλέ με ΦΠΑ (χωρίς κάποια έκπτωση). Υπάρχουν προφανώς και του εμπορίου με 1/3 ή και 1/4 των χρημάτων. Το θέμα είναι το εξής. Υπάρχει νόημα αρχικά να ασχοληθώ με το να αδειάσω το ντεπόζιτο και να βάλω κάποια καθαριστικό για το κύκλωμα καυσίμου; Το έψαξα και το φίλτρο στη δική μου αντλία είναι μέσα ενσωματωμένο. Ο ΟΕΜ κωδικός της αντλίας είναι 5WA919051A
Το σφάλμα που βγάζει το VCDS είναι αυτό:
το οποίο όπως μου εξήγησε ο προγραμματιστής, είναι λάθος γιατί απευθύνεται σε diesel κινητήρες. Προφανώς δεν είναι αρκετά αναβαθμισμένη η βάση δεδομένων του VCDS. Αλλά το θέμα είναι ότι με αυτό το σφάλμα, εννοεί το log την πίσω αντλία.
Το ένα είναι να δοκιμάσω με καθαριστικό.
Το άλλο είναι να ασχοληθώ με DIY καθάρισμα. Να βγάλω πίσω καθίσματα (εύκολο) και να βγάλω την αντλία και να τη φυσήξω με ένα πιστόλι αέρα.
Γνώμες;
Χθες είχα ραντεβού με τον προγραμματιστή μου για να περάσει το stage2 file στο αμάξι. Του εξήγησα τι έχω παρατηρήσει. Και πράγματι τον προβλημάτισε. Μου λέει θα το δω μετά όταν βγω για δοκιμή. Το πρόγραμμα το φτιάχνει πάνω στο αμάξι καθ'οδόν, όχι σε δυναμόμετρο. Γράφει στον υπολογιστή τις παραμέτρους που έχει το αμάξι μου και κάποια στιγμή αργά το μεσημέρι το παίρνει για να πάει να φλασάρει το file. Και γύρισε μετά από λίγο. Μου λέει δεν κατάφερα, έκανε 3 κοψίματα.
Είναι από την πίσω αντλία καυσίμου, είπε. Η λεγόμενη και Low Pressure Fuel Pump (LPFP). Κωδικός γνήσιου ΟΕΜ ανταλλακτικού στα 422 κομπλέ με ΦΠΑ (χωρίς κάποια έκπτωση). Υπάρχουν προφανώς και του εμπορίου με 1/3 ή και 1/4 των χρημάτων. Το θέμα είναι το εξής. Υπάρχει νόημα αρχικά να ασχοληθώ με το να αδειάσω το ντεπόζιτο και να βάλω κάποια καθαριστικό για το κύκλωμα καυσίμου; Το έψαξα και το φίλτρο στη δική μου αντλία είναι μέσα ενσωματωμένο. Ο ΟΕΜ κωδικός της αντλίας είναι 5WA919051A
Το σφάλμα που βγάζει το VCDS είναι αυτό:
15007 - Valve for Fuel Metering (N290)
P0089 00 [038] - Implausible Signal
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 11
Mileage: 47782 km
Date: 2023.02.21
Time: 04:11:03
Engine speed: 5353.50 /min
Normed load value: 5.1 %
Vehicle speed: 99 km/h
Coolant temperature: 95 °C
Intake air temperature: 22 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 13.144 V
Unlearning counter according OBD: 40
Engine: operating status: PL
STATE_LS_SAE[1]: OL_INTR
T_AST_SAE: 165 s
MAP_MES_SAE: 57 kPa
Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe): 3.101 V
FUP_EFP_MES: 3308.74 hPa
FUP_H_SAE: 16600.0 kPa
το οποίο όπως μου εξήγησε ο προγραμματιστής, είναι λάθος γιατί απευθύνεται σε diesel κινητήρες. Προφανώς δεν είναι αρκετά αναβαθμισμένη η βάση δεδομένων του VCDS. Αλλά το θέμα είναι ότι με αυτό το σφάλμα, εννοεί το log την πίσω αντλία.
Το ένα είναι να δοκιμάσω με καθαριστικό.
Το άλλο είναι να ασχοληθώ με DIY καθάρισμα. Να βγάλω πίσω καθίσματα (εύκολο) και να βγάλω την αντλία και να τη φυσήξω με ένα πιστόλι αέρα.
Γνώμες;