Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Giuseppe Busso έγραψε:Πάντως σήμερα την έβγαλα έξω την αντλία να δοκιμάσω να καθαρίσω. Την άδειασα όλη από καύσιμο, ψέκασα καλά σπρέι φρένων και πήγα σε ένα βενζινάδικο και πήρα την πίεση του αέρα. Έβαλα και στη φίσα καυσίμου πάνω να δώσει πίεση, μήπως ήταν βουλωμένη. Γύρισα, έκανα τη συναρμολόγηση, έκανα stress test στην αντλία μέσω του VCDS αλλά δεν έγινε κάτι. Κάνει πάλι κοψίματα.
Ακύρωσα την μεταχειρισμένη ΟΕΜ και παρήγγειλα καινούρια της Bosch τελικά.
https://www.boschaftermarket.com/gr/el/ ... bep8jBKL5w
Ανεβάζω κάποιες φωτογραφίες από τη διαδικασία. Δεν είναι όσο βρώμικη περίμενα, αν και δεν είναι εμφανές απόλυτα στις φωτογραφίες. Απλά τα έφτυσε η αντλία πιθανόν. Επίσης το άλλο καλώδιο είναι ένα εγκεφαλάκι της αντλίας.
Nikos! έγραψε:Προτείνω να το γυρίσεις μαμά και να δεις αν συνεχίζει να κάνει κοψιματα.
Έχεις βάλει διάφορα πράγματα επάνω που πιθανόν να κάνουν τη διαφορά, οπότε γύρνα το μαμά και τσέκαρε.
Αν κάνει μαμά, φταιει η αντλία. Αν όχι, φταιει το πρόγραμμα οπότε βάλε επώνυμο και άσε την αντλία.
Πάντως δύο κουπρα που ξέρω με επώνυμο πρόγραμμα δε κάνει κιχ. Δε ξέρω αν φταίει το πρόγραμμα σου, η αντλία (έχουν άλλη?) ή η εξάτμιση (έχουν αφήσει μαμά), ή οτιδήποτε άλλο έβαλες.
Επίσης θα πρότεινα να μη κάνεις πολλά πειράματα γιατί αν κόβει συνέχεια και στεγνώσει θα πάρεις κανένα μοτέρ στο χέρι.
Φιλικά
Ν
< >
Giuseppe Busso έγραψε:Nikos! έγραψε:Προτείνω να το γυρίσεις μαμά και να δεις αν συνεχίζει να κάνει κοψιματα.
Έχεις βάλει διάφορα πράγματα επάνω που πιθανόν να κάνουν τη διαφορά, οπότε γύρνα το μαμά και τσέκαρε.
Αν κάνει μαμά, φταιει η αντλία. Αν όχι, φταιει το πρόγραμμα οπότε βάλε επώνυμο και άσε την αντλία.
Πάντως δύο κουπρα που ξέρω με επώνυμο πρόγραμμα δε κάνει κιχ. Δε ξέρω αν φταίει το πρόγραμμα σου, η αντλία (έχουν άλλη?) ή η εξάτμιση (έχουν αφήσει μαμά), ή οτιδήποτε άλλο έβαλες.
Επίσης θα πρότεινα να μη κάνεις πολλά πειράματα γιατί αν κόβει συνέχεια και στεγνώσει θα πάρεις κανένα μοτέρ στο χέρι.
Φιλικά
Ν
< >
Το ότι κάνει κοψίματα, έχει να κάνει με το πόσο καλό είναι το πρόγραμμα. Για να στο εξηγήσω κατανοητά, κάνει τη δουλειά που έπρεπε να κάνει. Ο ίδιος ο προγραμματιστής το είδε και μου είπε ότι είναι η πίσω αντλία. Προφανώς και λόγκαρε, αλλά δεν οφείλει να εξηγήσει τεχνικά στον καθένα τι συμβαίνει. Άσχετα αν το ψάχνω εγώ. Σε logs που έχω η αντλία ξεκινάει και πέφτει σε bar από την απαιτούμενη πίεση καθώς εγώ ανεβαίνω πάνω από 4Κ rpm, ενώ το πρόγραμμα της απαιτεί καύσιμο. Πέφτει κι άλλο και όταν φτάσει στο κρίσιμο σημείο, κλείνει η πεταλούδα. 500 εκατομμύρια φορές να το κάνεις, δεν θα πάρεις κανένα μοτέρ στο χέρι από τη στιγμή που έχει χάρτη ασφαλείας. Μέχρι κάποια στιγμή να μείνει εντελώς δηλαδή. EPC πάντως δεν έχει πετάξει στο καντράν.
Είμαι το τρίτο περιστατικό με αντλία. Έχουμε πρώτο του Θανάση με το κόκκινο και ένα άλλο παλικάρι με Polo από Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με τη σελίδα της Bosch, βάλαμε VIN από Cupra και δίνει ίδια αντλία και σε αυτά.
@ΗΦ προφανώς και σου απάντησα πάνω. Έκανε.
μπ-ουφο.
Giuseppe Busso έγραψε:Όχι, 3 διαφορετικοί προγραμματιστές. Και χρονικό φάσμα 2 ετών.
Για τα υπόλοιπα δεν κατάλαβες τίποτα. Άμα δεν έχεις ιδέα, ασχολήσου καλύτερα με πράγματα που γνωρίζεις. Πχ κάνεις πολύ ωραία βίντεο στο YouTube.
Φιλικά.
Και, κλασικά, χθες έλεγα ότι θα δηλώσω σήμερα και […]
https://www.bbc.com/news/live/world-middle-east-68[…]
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]