Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#808399 Αυτό ήθελα να δω, εκεί στις 4300 αρχίζει και κρασάρει η αντλία χαμηλής κι έχεις απόκλιση μεταξύ ζητούμενης και πραγματικής.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#808535 Πάντως σήμερα την έβγαλα έξω την αντλία να δοκιμάσω να καθαρίσω. Την άδειασα όλη από καύσιμο, ψέκασα καλά σπρέι φρένων και πήγα σε ένα βενζινάδικο και πήρα την πίεση του αέρα. Έβαλα και στη φίσα καυσίμου πάνω να δώσει πίεση, μήπως ήταν βουλωμένη. Γύρισα, έκανα τη συναρμολόγηση, έκανα stress test στην αντλία μέσω του VCDS αλλά δεν έγινε κάτι. Κάνει πάλι κοψίματα.

Ακύρωσα την μεταχειρισμένη ΟΕΜ και παρήγγειλα καινούρια της Bosch τελικά.
https://www.boschaftermarket.com/gr/el/ ... bep8jBKL5w


Ανεβάζω κάποιες φωτογραφίες από τη διαδικασία. Δεν είναι όσο βρώμικη περίμενα, αν και δεν είναι εμφανές απόλυτα στις φωτογραφίες. Απλά τα έφτυσε η αντλία πιθανόν. Επίσης το άλλο καλώδιο είναι ένα εγκεφαλάκι της αντλίας.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#808538 Προτείνω να το γυρίσεις μαμά και να δεις αν συνεχίζει να κάνει κοψιματα.

Έχεις βάλει διάφορα πράγματα επάνω που πιθανόν να κάνουν τη διαφορά, οπότε γύρνα το μαμά και τσέκαρε.

Αν κάνει μαμά, φταιει η αντλία. Αν όχι, φταιει το πρόγραμμα οπότε βάλε επώνυμο και άσε την αντλία.

Πάντως δύο κουπρα που ξέρω με επώνυμο πρόγραμμα δε κάνει κιχ. Δε ξέρω αν φταίει το πρόγραμμα σου, η αντλία (έχουν άλλη?) ή η εξάτμιση (έχουν αφήσει μαμά), ή οτιδήποτε άλλο έβαλες.

Επίσης θα πρότεινα να μη κάνεις πολλά πειράματα γιατί αν κόβει συνέχεια και στεγνώσει θα πάρεις κανένα μοτέρ στο χέρι.

Φιλικά
Ν


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#808539
Giuseppe Busso έγραψε:Πάντως σήμερα την έβγαλα έξω την αντλία να δοκιμάσω να καθαρίσω. Την άδειασα όλη από καύσιμο, ψέκασα καλά σπρέι φρένων και πήγα σε ένα βενζινάδικο και πήρα την πίεση του αέρα. Έβαλα και στη φίσα καυσίμου πάνω να δώσει πίεση, μήπως ήταν βουλωμένη. Γύρισα, έκανα τη συναρμολόγηση, έκανα stress test στην αντλία μέσω του VCDS αλλά δεν έγινε κάτι. Κάνει πάλι κοψίματα.

Ακύρωσα την μεταχειρισμένη ΟΕΜ και παρήγγειλα καινούρια της Bosch τελικά.
https://www.boschaftermarket.com/gr/el/ ... bep8jBKL5w


Ανεβάζω κάποιες φωτογραφίες από τη διαδικασία. Δεν είναι όσο βρώμικη περίμενα, αν και δεν είναι εμφανές απόλυτα στις φωτογραφίες. Απλά τα έφτυσε η αντλία πιθανόν. Επίσης το άλλο καλώδιο είναι ένα εγκεφαλάκι της αντλίας.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

GB, γιατί δεν ρωτάς τον προγραμματιστή σου γι'αυτό; Αυτός μπορεί να τσεκάρει αν το αμάξι μένει από καύσιμο κι αν το πρόβλημα είναι η αντλία υποθέτω. Είναι το λιγότερο περίεργο να τα έπαιξε ξαφνικά η αντλία βενζίνης σου.
Πήγαινε κούμπωσέ το επάνω και κάνε μερικά δοκιμαστικά να δει τι παίζει.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#808543
Nikos! έγραψε:Προτείνω να το γυρίσεις μαμά και να δεις αν συνεχίζει να κάνει κοψιματα.

Έχεις βάλει διάφορα πράγματα επάνω που πιθανόν να κάνουν τη διαφορά, οπότε γύρνα το μαμά και τσέκαρε.

Αν κάνει μαμά, φταιει η αντλία. Αν όχι, φταιει το πρόγραμμα οπότε βάλε επώνυμο και άσε την αντλία.

Πάντως δύο κουπρα που ξέρω με επώνυμο πρόγραμμα δε κάνει κιχ. Δε ξέρω αν φταίει το πρόγραμμα σου, η αντλία (έχουν άλλη?) ή η εξάτμιση (έχουν αφήσει μαμά), ή οτιδήποτε άλλο έβαλες.

Επίσης θα πρότεινα να μη κάνεις πολλά πειράματα γιατί αν κόβει συνέχεια και στεγνώσει θα πάρεις κανένα μοτέρ στο χέρι.

Φιλικά
Ν


< >


Το ότι κάνει κοψίματα, έχει να κάνει με το πόσο καλό είναι το πρόγραμμα. Για να στο εξηγήσω κατανοητά, κάνει τη δουλειά που έπρεπε να κάνει. Ο ίδιος ο προγραμματιστής το είδε και μου είπε ότι είναι η πίσω αντλία. Προφανώς και λόγκαρε, αλλά δεν οφείλει να εξηγήσει τεχνικά στον καθένα τι συμβαίνει. Άσχετα αν το ψάχνω εγώ. Σε logs που έχω η αντλία ξεκινάει και πέφτει σε bar από την απαιτούμενη πίεση καθώς εγώ ανεβαίνω πάνω από 4Κ rpm, ενώ το πρόγραμμα της απαιτεί καύσιμο. Πέφτει κι άλλο και όταν φτάσει στο κρίσιμο σημείο, κλείνει η πεταλούδα. 500 εκατομμύρια φορές να το κάνεις, δεν θα πάρεις κανένα μοτέρ στο χέρι από τη στιγμή που έχει χάρτη ασφαλείας. Μέχρι κάποια στιγμή να μείνει εντελώς δηλαδή. EPC πάντως δεν έχει πετάξει στο καντράν.

Είμαι το τρίτο περιστατικό με αντλία. Έχουμε πρώτο του Θανάση με το κόκκινο και ένα άλλο παλικάρι με Polo από Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τη σελίδα της Bosch, βάλαμε VIN από Cupra και δίνει ίδια αντλία και σε αυτά.


@ΗΦ προφανώς και σου απάντησα πάνω. Έκανε.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#808546 Και επειδή θα ξεχνούσα το σημαντικότερο γιατί απάντησα στο πόδι.
Το AFR στις 6Κ+ είναι στο 11,9. Είναι πλούσιο από καύσιμο το αμάξι.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#808559
Giuseppe Busso έγραψε:
Nikos! έγραψε:Προτείνω να το γυρίσεις μαμά και να δεις αν συνεχίζει να κάνει κοψιματα.

Έχεις βάλει διάφορα πράγματα επάνω που πιθανόν να κάνουν τη διαφορά, οπότε γύρνα το μαμά και τσέκαρε.

Αν κάνει μαμά, φταιει η αντλία. Αν όχι, φταιει το πρόγραμμα οπότε βάλε επώνυμο και άσε την αντλία.

Πάντως δύο κουπρα που ξέρω με επώνυμο πρόγραμμα δε κάνει κιχ. Δε ξέρω αν φταίει το πρόγραμμα σου, η αντλία (έχουν άλλη?) ή η εξάτμιση (έχουν αφήσει μαμά), ή οτιδήποτε άλλο έβαλες.

Επίσης θα πρότεινα να μη κάνεις πολλά πειράματα γιατί αν κόβει συνέχεια και στεγνώσει θα πάρεις κανένα μοτέρ στο χέρι.

Φιλικά
Ν


< >


Το ότι κάνει κοψίματα, έχει να κάνει με το πόσο καλό είναι το πρόγραμμα. Για να στο εξηγήσω κατανοητά, κάνει τη δουλειά που έπρεπε να κάνει. Ο ίδιος ο προγραμματιστής το είδε και μου είπε ότι είναι η πίσω αντλία. Προφανώς και λόγκαρε, αλλά δεν οφείλει να εξηγήσει τεχνικά στον καθένα τι συμβαίνει. Άσχετα αν το ψάχνω εγώ. Σε logs που έχω η αντλία ξεκινάει και πέφτει σε bar από την απαιτούμενη πίεση καθώς εγώ ανεβαίνω πάνω από 4Κ rpm, ενώ το πρόγραμμα της απαιτεί καύσιμο. Πέφτει κι άλλο και όταν φτάσει στο κρίσιμο σημείο, κλείνει η πεταλούδα. 500 εκατομμύρια φορές να το κάνεις, δεν θα πάρεις κανένα μοτέρ στο χέρι από τη στιγμή που έχει χάρτη ασφαλείας. Μέχρι κάποια στιγμή να μείνει εντελώς δηλαδή. EPC πάντως δεν έχει πετάξει στο καντράν.

Είμαι το τρίτο περιστατικό με αντλία. Έχουμε πρώτο του Θανάση με το κόκκινο και ένα άλλο παλικάρι με Polo από Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τη σελίδα της Bosch, βάλαμε VIN από Cupra και δίνει ίδια αντλία και σε αυτά.


@ΗΦ προφανώς και σου απάντησα πάνω. Έκανε.


Και οι 3 σας είστε στον ίδιο προγραμματιστη? Άρα και οι 3 την ίδια στιγμή μείνατε από αντλία? Επίσης δουλεύει κανονικά σε όλο το φάσμα της αλλά δε δουλεύει όταν της ζηταει το πρόγραμμα να κάνει κάτι συγκεκριμένο?

Ο προγραμματιστης προφανώς δε θα πει ότι φταίει το πρόγραμμα αλλά η αντλία. Εσύ όμως μπορείς να το διασταυρωσεις μόνος σου, όπως σου πρότεινα.

Έτσι όπως τα γράφεις, πιστεύω ότι το πρόβλημα σου είναι το πρόγραμμα και όχι η αντλία.

Ο,τι afr κι αν σου βγάζει όταν κόβει υποθέτω δε στέλνει καύσιμο άρα είναι στεγνό εκείνη τη στιγμή. Είδες afr στο κόψιμο? Όταν κόβει είναι το πρόβλημά σου όχι όταν δουλεύει η αντλία.


< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#808562 Όχι, 3 διαφορετικοί προγραμματιστές. Και χρονικό φάσμα 2 ετών.

Για τα υπόλοιπα δεν κατάλαβες τίποτα. Άμα δεν έχεις ιδέα, ασχολήσου καλύτερα με πράγματα που γνωρίζεις. Πχ κάνεις πολύ ωραία βίντεο στο YouTube.

Φιλικά.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#808567 Θες να κανεις λογοπαιγνιο με το μπουφο / UFO. Ωραια.

μπ-ουφο.


There. :roll:

Ειστε σιγουρα αποφοιτος ΑΕΙ ; :hmmm: ( θα σας ειδοποιησουμε).


Μπουσσε ας μην εγραφες μαλακιες για την Ενωση :x , τωρα θα τον τελεψεις μοναχοsh τον Ενωshitty ( οσο εγω ποσταρω εσυ κρατας σημειωσεις Κωνσταντινιε) . :x
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#808571
Giuseppe Busso έγραψε:Όχι, 3 διαφορετικοί προγραμματιστές. Και χρονικό φάσμα 2 ετών.

Για τα υπόλοιπα δεν κατάλαβες τίποτα. Άμα δεν έχεις ιδέα, ασχολήσου καλύτερα με πράγματα που γνωρίζεις. Πχ κάνεις πολύ ωραία βίντεο στο YouTube.

Φιλικά.


Βασικά κάνε ο,τι θέλεις. Σου είπα δύο πράγματα μήπως και γλιτώσεις νέα αντλία. Ο κανόνας στη βελτίωση είναι ότι το γυρναμε εκεί που δούλευε και πάμε πάλι βήμα βήμα. Αλλά έχεις άλλη άποψη.

Καλή τύχη...


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#808580 Έπεσε το σχετικό καθάρισμα. Προς το παρόν έφυγαν μόνον τα ποστ των κακοπροαίρετων, μην με αναγκάσετε σε επιπλέον παρέμβαση. GB, την επόμενη φορά προσπάθησε να κάνεις διαλογή στο με ποιους αξίζει ν'ασχοληθείς. Είναι φανερό πως μπήκαν εδώ μέσα για να πετύχουν ακριβώς αυτό, και τους έκανες την χάρη, άρα θα ξαναμπούν, να κάνουν ακριβώς το ίδιο.[Admin]
:s_roses
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#808583 το ποστ του Μπουσο ηταν πολυ ηπιο,δεν καταλαβα γιατι σβηστηκε.