Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#808584 Μην ασχολείστε με τον τιμωρηθέντα. Κι αυτός στρατιώτης είναι και έπεσε υπηρετώντας την μεγάλη ιδέα (για τον εαυτό του) κάποιου άλλου. Ας δείξουμε συμπόνια και ανωτερότητα.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#808596 Μην κανεις αλλες δοκιμες Γιαννη , μπορει να σου φθειρει την αντλια υψηλης

Φανταζομαι και η καινουρια θα εχει φιλτρο , μην ξεχασεις και δεν το βαλεις
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#808618
alexandros.K έγραψε:Μην κανεις αλλες δοκιμες Γιαννη , μπορει να σου φθειρει την αντλια υψηλης

Φανταζομαι και η καινουρια θα εχει φιλτρο , μην ξεχασεις και δεν το βαλεις


Καλημέρα Αλέξανδρε.

Δυστυχώς το φίλτρο είναι στον πάτο του κάδου και δεν βγαίνει αν δεν ανοίξεις την αντλία σε 3 πλαστικά "πριτσινώματα" που έχει. Δηλαδή με λίγα λόγια είναι σαν να σου λένε ότι όταν βρωμίσει το φίλτρο, θα αλλάξεις αντλία. Γίνεται να το βγάλεις να το καθαρίσεις αλλά μετά πρέπει να βάλεις 3 βίδες με 3 κόντρα παξιμάδια στη θέση των 3 πριτσινωμάτων. Ναι οκ, ποιος το κάνει. Κλάιν.
Το θέμα είναι ότι έκανα μια προσπάθεια μήπως και είναι απλά βουλωμένη, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Λογικά την έχει ακούσει καιρό τώρα, είτε από συγκέντρωση βρωμιάς, είτε από κάποιο κακό καύσιμο στο παρελθόν, θα υπερθερμάνθηκε στο ζόρι και τα έφτυσε. Και ναι, έχει κανονικά φίλτρο και η καινούρια.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#808634 Είχες και πριν την αλλαγή της εξάτμισης σημάδια; Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσε να υπάρχει κάποια σύνδεση. Είναι τεράστια επιστήμη το θέμα της εξάτμισης γι'αυτό και με προβληματίζει και αυτό.
Στα World Superbikes, όλες οι Ducati τρέχουν με Akrapovic ενώ μία τρέχει με Termignoni και υπάρχει αρκετή κουβέντα πάνω στο ζήτημα.
Termignoni vs. Akrapovic: Ducati looks interested in the data from Motocorsa
https://de.motorsport.com/superbike/new ... 3/6913569/
Ducati equips its machine tools with exhaust systems from Akrapovic: Motocorsa relies on termignoni and thus arouses the interest of Ducati engineers
After Gigi Dall'Igna moved from Aprilia to Ducati, not only the MotoGP project in Borgo Panigale took a new course. There were also some changes to the Panigale project in the Superbike World Championship. The factory Ducatis have been equipped with exhaust systems from Akrapovic since the 2015 season. The factory team had previously been supplied by Termignoni for years.

A lot of movement has been seen in the subject of exhaust systems in recent years. The V2-Panigale was initially equipped with an under-engine silencer. Akrapovic surprised at the end of the 2015 season with a system that resulted in an outlet under the rear and, thanks to its longer manifold, tickled more power out of the engine of the 1199.

Later, the specialists developed a system with two outlets under the rear in collaboration with Ducati, which was used until the end of 2018. An Akrapovic system with outlets under the bow is used in the V4-Panigale.

WSBK 2021: Termignoni and Ducati are reunited
In the past WSBK season, Termignoni returned to the Superbike World Championship with a spectacular exhaust. The private Motocorsa team equipped its Panigale V4R with a termignoni system that flowed under the stern. Axel Bassani was very popular at some events and attracted the interest of the Ducati engineers.
Ducati can also access the data of the customer teams. "We share a lot of information with our satellite teams. At the same time, there is a deal that allows us to evaluate their data. This gives us information and we can see what needs to be developed with a view to the future, "explains technology director Marco Zambenedetti in an interview with 'Motorsport-Total.com'.
The customer teams can obtain current factory material from Ducati. At the same time, the private Ducati teams have the freedom to replace some components and thus use their own sponsors and partners.
"We have to provide them with a reference, but at the same time give them a certain amount of leeway so that they can work on the motorcycles with their technical partners," says Marco Zambenedetti.
Ducati recognizes differences in performance
But what are the concrete differences between the different exhaust systems? "We recognize a small difference," says the Ducati technology director. "It is interesting. But we also have to take into account the differences in the driver, such as his size."

"It is not easy to draw concrete conclusions," notes Marco Zambenedetti. At Ducati, however, one always tries to use the experiences of the private teams as inspiration. "There are internal meetings and reports. We bundle all the information and then determine which direction we are developing, "said the Italian.

Aruba.it Ducati Panigale V4
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Motocorsa Racing
Εικόνα
Εικόνα

H Akrapovic αγαπάει πολύ το τιτάνιο, η Termignoni το τιτάνιο αλλά και τα ανθρακονήματα. Προσωπικά, βρίσκω πιο όμορφη την δεύτερη.
:s_roses
Άβαταρ μέλους
By drdino
#808646 Βρωμιά σπάνια υπάρχει πλέον, δεν είναι τυχαίο που έχουν σχεδόν εξαφανιστεί τα φίλτρα βενζίνης σε δυτικών προδιαγραφών αυτοκίνητα.

Κι εγώ πάντως είχα αλλάξει αντλία χαμηλής στο 308.
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#808726 Παραθέτω φωτογραφίες από την δικιά μου αντλία. Υπόψιν και με πρόγραμμα και χωρίς τα ίδια κοψίματα μου έκανε και έβγαζε και βλάβη Σταρτ στοπ και με τα δύο file.
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#808762 Ωραίος. Είναι μέγιστη μπούρδα να κατηγορήσεις ένα πρόγραμμα για μια αντλία, τη στιγμή που αυτό έκανε σωστά τη δουλειά του. Αναρωτιέμαι δηλαδή πόσος όγκος ασχετοσύνης υπάρχει σε αυτά τα γκρουπάκια του Viber. :s_whiteflag

Η πλάκα με του Θανάση ήταν το πριν και το μετά. Δεν πιστεύαμε πόση διαφορά έκανε το αμάξι όταν ανοίξαμε!

@.

Δεν είμαι το πρώτο αμάξι που ελευθερώνει καταλύτη και μεγαλώνει το downpipe. Ειδικά σε αυτά τα αμάξια.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#810542 Εικόνα

Κούμπωσα μόλις τη νέα αντλία. Βγαίνω μια Σχιστό να πατήσω και το αμάξι κόβει. Έκανα ένα σκανάρισμα πριν και βγάζει το σφάλμα N290 πάλι προφανώς.

Έχει και ένα εγκεφαλάκι η αντλία. Να είναι αυτό; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810544
Giuseppe Busso έγραψε:Ωραίος. Είναι μέγιστη μπούρδα να κατηγορήσεις ένα πρόγραμμα για μια αντλία, τη στιγμή που αυτό έκανε σωστά τη δουλειά του. Αναρωτιέμαι δηλαδή πόσος όγκος ασχετοσύνης υπάρχει σε αυτά τα γκρουπάκια του Viber. :s_whiteflag .


Στα είχα πει. Είχες γράψει αυτό.

Πληρωσες τελικά αντλία.

Φτιάξε τώρα και το πρόγραμμα.


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810550 Αυτό που έχει αλλάξει πάντως είναι η εξάτμιση, ούτε το πρόγραμμα, ούτε η αντλία.
Πριν δούλευε μια χαρά το αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#810553
Nikos! έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Ωραίος. Είναι μέγιστη μπούρδα να κατηγορήσεις ένα πρόγραμμα για μια αντλία, τη στιγμή που αυτό έκανε σωστά τη δουλειά του. Αναρωτιέμαι δηλαδή πόσος όγκος ασχετοσύνης υπάρχει σε αυτά τα γκρουπάκια του Viber. :s_whiteflag .


Στα είχα πει. Είχες γράψει αυτό.

Πληρωσες τελικά αντλία.

Φτιάξε τώρα και το πρόγραμμα.


< >



Για τω Θεώ. Σταμάτα να γράφεις μπούρδες Νίκο.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810554
Giuseppe Busso έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Ωραίος. Είναι μέγιστη μπούρδα να κατηγορήσεις ένα πρόγραμμα για μια αντλία, τη στιγμή που αυτό έκανε σωστά τη δουλειά του. Αναρωτιέμαι δηλαδή πόσος όγκος ασχετοσύνης υπάρχει σε αυτά τα γκρουπάκια του Viber. :s_whiteflag .


Στα είχα πει. Είχες γράψει αυτό.

Πληρωσες τελικά αντλία.

Φτιάξε τώρα και το πρόγραμμα.


< >



Για τω Θεώ. Σταμάτα να γράφεις μπούρδες Νίκο.

Λογικα όσοι βάζουν επώνυμο πρόγραμμα είναι άσχετοι Γιάννη.

Ο συνδετικος κρίκος μεταξύ αντλίας, εξάτμισης και τούρμπο είναι το πρόγραμμα που σου έχει φτιάξει.

Δεν είναι τυχαίο πως επώνυμα προγραμματα σε τέτοια αμάξια δε έχουν προβλήματα. Η ρεβο δεν έχει φάει ώρες ατελείωτες χωρίς λόγο. Τρία κουπρα που ξέρω με ρεβο δεν έχουν κανένα θέμα.

Τελικα η αντλία σου ήταν μια χαρά και δεν ήθελε αλλαγή απ ότι φαίνεται.

Σου είπα από την αρχή να κάνεις το πιο απλό. Να γυρίσεις το πρόγραμμα μαμά τελείως να δεις τι κάνει.


< >
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#810564 Ρε φίλε λέμε ότι με μαμά file είχα ακριβώς το ίδιο θέμα τι κόλλημα είναι αυτό? Επειδή εσύ πλήρωσες για επώνυμο πρόγραμμα και πήρες 10 άλογα πρέπει ντε και καλά να φταίει ένα πρόγραμμα που φοράνε 20 Leon χωρίς κανένα θέμα? Μας βλέπουν και άτομα που δεν ξέρουν τι διαβάζουν.