Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810814
Giuseppe Busso έγραψε:
Nikos! έγραψε:
g8777 έγραψε:Νίκο εσύ σε ανάλογη περίπτωση ( αν σου έτυχε βέβαια) πώς αντεδρασες;

Εγώ ποτέ δεν έκανα κάτι στο εβο που δε το έχει κάνει κάποιος πριν και δε ξέρει ο προγραμματιστης να το ρυθμίσει.

Είπα ότι σε αυτή τη περίπτωση του μπουσου θα έβαζα μαμά εξάτμιση και πρόγραμμα που δουλεύει.


< >


Για την ιστορία, μια μέρα πριν από εμένα άφησε το αμάξι για ολόσωμη εξάτμιση, γνωστός μου με ίδιο αμάξι (Seat Leon mk3 1.8 αλλά με DSG7), 76mm downpipe, cat100 (70mm catback αλλά αυτό δεν έχει σημασία, το dp μετράει) και τις επόμενες μέρες προγραμμάτισε στον ίδιο προγραμματιστή. Ίδιο ακριβώς downpipe ξαναλέω, ίδια θέση τον καταλύτη, ίδια προέκταση Λάμδα και όχι κάποια μούφα/εγκεφαλάκι.

Στο είπα από την πρώτη στιγμή, δεν θέλεις να το καταλάβεις. Θεωρείς τον εαυτό σου εξυπνότερο και εμένα χαζό ή ότι γεννήθηκα χθες και έπιασα χθες Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023 τα αυτοκίνητα στα χέρια μου. Επίσης, καλώς ή κακώς δεν έχουμε όλοι το ίδιο πορτοφόλι, οπότε θεώρησε δεδομένο ότι έχω ψάξει πολύ καλά πριν κάνω οποιαδήποτε κίνηση. Δεν θέλησα να το παίξω πρωτοπόρος.

Το αμάξι δούλευε θεωρητικά καλά μέχρι την ημέρα που πήγα για εξάτμιση. Και λέω θεωρητικά διότι το αν η απελευθέρωση της εξάτμισης, εμφάνισε ένα πρόβλημα που ίσως λαγοκοιμόταν και θα έβγαινε παρακάτω, είναι άλλο θέμα. Κάθομαι και σκέφτομαι τι ζημιά μπορεί να έγινε κατά την τοποθέτηση της ολόσωμης. Την ίδια ώρα που ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει φτιάξει ίδιο αμάξι την ίδια μέρα αλλά και ένα σωρό άλλα αυτοκίνητα γνωστών μου.

Όσο αφορά τον τιούνερ/προγραμματιστή. Προφανώς και όταν λόγκαρε το αμάξι (σωστά και όχι τους δικούς μου ερασιτεχνισμούς) είδε. Και είδε και την υποκατηγορία σφάλματος και μου έδωσε 3 λύσεις. Έχω κάνει τα 2/3. Σε συνεννόηση με τον μηχανικό μου. Και τώρα ο μηχανικός θα κάνει και το 3ο.

Το οποίο 3ο είναι αυτό:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Είναι στη σωλήνα παροχής καυσίμου, η αντεπίστροφη βαλβίδα. Και σύμφωνα με την αντιπροσωπεία που μίλησα, ναι τους έχεις συμβεί (σε μαμά αυτοκίνητο). Και ο τιούνερ μου το είπε ότι γνωρίζει ότι αυτές τα κλάνουν. Δεν λέω ότι είναι αυτό το θέμα 100% μέχρι να το δω σίγουρα.

Και επειδή αναφέρθηκε, προφανώς και έχω πάει στο μηχανικό. Αρχικά θα δοκιμάσουμε να κάνουμε κατάργηση αυτής της βαλβίδας, αλλά θέλει να βρούμε πως θα γίνει σωστά η ένωση για αυτή τη δοκιμή. Και μετά βλέπουμε. Είμαι εν αναμονή για αυτό για την ώρα.

Δες μάνα μου τι πίεση ανεβάζει τώρα το τούρμπο μετά την εξάτμιση να δεις αν προσπαθεί να τη προστατέψει και κόβει παροχή. Σου είπα να λογκαρεις αυτό και στόχο στο πρόγραμμα.

Δε σου είχα πει να μην αλλάξεις αντλία? Ήταν μια χαρά δεν έφταιγε αυτή...


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810874 Πάντως @GB, o Nikos! φαίνεται πως το κατέχει πλέον το πράγμα, τα λεφτά και ο χρόνος που έδωσε έπιασαν τόπο.
Ίσως να πρέπει να κοιτάξεις και αυτά που σου λέει, δε χάνεις κάτι.
Μην το βλέπεις αρνητικά δηλαδή, επειδή κάποτε δε γνώριζε από τεχνικά, τώρα μπορεί να είναι αλλιώς, με λεφτά και θέληση όλα γίνονται, κανείς μας δε γεννήθηκε γνωρίζοντας, σωστά;
Να είσαι καλοπροαίρετος δηλαδή, αφού βλέπεις πως ήρθε να σε βοηθήσει στο πρόβλημα που αντιμετωπίζεις.
:s_bye
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#810960 Τέλος καλό, όλα καλά.

Ήταν τελικά το 3/3 από τις πιθανές αιτίες που συνέβαινε αυτό το κόψιμο.


Καταρχάς του βγήκε η πίστη του μηχανικού να το βγάλει. Μου λέει, υπάρχει περίπτωση αν ζορίσω τα κλιπς, να σπάσει και μετά να πρέπει να το σακατέψω. Του λέω προχώρα, θέλω να αποκλείσω τις αιτίες που συμβαίνει αυτό.

Αφού καταφέραμε να το βγάλουμε σχεδόν μετά από κάνα 2ωρο, η αιτία ήταν πια φανερή:

Εικόνα

Εικόνα

για κάποιο λόγο είχε γυρίσει μέσα αυτό το κίτρινο πλαστικό και ενδεχομένως με την πίεση να έφραζε περισσότερο! Δεν είναι όμως η αντεπίστροφη βαλβίδα αυτή. Αυτή είναι μια fuel check valve την οποία στα δυνατά βελτιωμένα την καταργούν γενικά. Η αντεπίστροφη βρίσκεται λογικά μέσα στη γραμμή του καυσίμου μεταξύ αυτής της βαλβίδας και της αντλίας υψηλής. Λέω λογικά γιατί δεν κάτσαμε να ανοίξουμε την σωλήνωση καυσίμου και να δούμε μέσα.

Κάναμε και έναν ψευτοκαθαρισμό στην αντλία υψηλής, έβγαλε κάτι μαύρα.

Εικόνα

Και βάλαμε νέα σωλήνα με κλιπς όπως αυτό που έχουν οι αντλίες πίσω. Που απλά ζουλάς από τις 2 μεριές και βγαίνει. Πολύ πιο εύκολο.

Εικόνα

Εικόνα


Και τέλος το αποτέλεσμα είναι έτσι... Εργοστάσιο.

Εικόνα

Ο μηχανικός μόλις είδε τι έβγαλε στα χέρια του, ήταν 101% σίγουρος ότι από εδώ έκοβε. Πριν καν βγω για δοκιμή.

Πράγμα που έκανα λίγη ώρα μετά. Κόφτη 2ης, 3ης, 4ης. Κανένα κόψιμο. Σκαν στο VCDS για σφάλματα. Κανένα σφάλμα.

Μπούσσο -----> ΧΑΜΟΓΕΛΟ



ΥΓ: Το πως γύρισε εκείνο το πλαστικό στην fuel check valve είναι μια καλή ερώτηση. Μια εξήγηση που δεν μπορώ να απαντήσω με απόλυτη σιγουριά, είναι μήπως όταν προ 2+ ετών μου άλλαξαν θερμοστάτη εντός εγγύησης, έβγαλαν αυτή τη γραμμή και έσπασε όταν την κούμπωσαν ξανά. Αλλά τότε το αμάξι ήταν μαμά και δεν είχε απαιτήσεις. Είναι μια εικασία. Η άλλη είναι από φθορά. Αλλά τι φθορά σε ένα αμάξι με ούτε 50Κ χλμ; Μια ακόμη είναι να ήταν ελαττωματικό. Δεν ξέρω πόσο πιθανά είναι όλα αυτά. Πάντως βρέθηκε. Χαλάλι η νέα αντλία έστω...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#810962
Giuseppe Busso έγραψε:Τέλος καλό, όλα καλά.

Ήταν τελικά το 3/3 από τις πιθανές αιτίες που συνέβαινε αυτό το κόψιμο.


Καταρχάς του βγήκε η πίστη του μηχανικού να το βγάλει. Μου λέει, υπάρχει περίπτωση αν ζορίσω τα κλιπς, να σπάσει και μετά να πρέπει να το σακατέψω. Του λέω προχώρα, θέλω να αποκλείσω τις αιτίες που συμβαίνει αυτό.

Αφού καταφέραμε να το βγάλουμε σχεδόν μετά από κάνα 2ωρο, η αιτία ήταν πια φανερή:

Εικόνα

Εικόνα

για κάποιο λόγο είχε γυρίσει μέσα αυτό το κίτρινο πλαστικό και ενδεχομένως με την πίεση να έφραζε περισσότερο! Δεν είναι όμως η αντεπίστροφη βαλβίδα αυτή. Αυτή είναι μια fuel check valve την οποία στα δυνατά βελτιωμένα την καταργούν γενικά. Η αντεπίστροφη βρίσκεται λογικά μέσα στη γραμμή του καυσίμου μεταξύ αυτής της βαλβίδας και της αντλίας υψηλής. Λέω λογικά γιατί δεν κάτσαμε να ανοίξουμε την σωλήνωση καυσίμου και να δούμε μέσα.

Κάναμε και έναν ψευτοκαθαρισμό στην αντλία υψηλής, έβγαλε κάτι μαύρα.

Εικόνα

Και βάλαμε νέα σωλήνα με κλιπς όπως αυτό που έχουν οι αντλίες πίσω. Που απλά ζουλάς από τις 2 μεριές και βγαίνει. Πολύ πιο εύκολο.

Εικόνα

Εικόνα


Και τέλος το αποτέλεσμα είναι έτσι... Εργοστάσιο.

Εικόνα

Ο μηχανικός μόλις είδε τι έβγαλε στα χέρια του, ήταν 101% σίγουρος ότι από εδώ έκοβε. Πριν καν βγω για δοκιμή.

Πράγμα που έκανα λίγη ώρα μετά. Κόφτη 2ης, 3ης, 4ης. Κανένα κόψιμο. Σκαν στο VCDS για σφάλματα. Κανένα σφάλμα.

Μπούσσο -----> ΧΑΜΟΓΕΛΟ



ΥΓ: Το πως γύρισε εκείνο το πλαστικό στην fuel check valve είναι μια καλή ερώτηση. Μια εξήγηση που δεν μπορώ να απαντήσω με απόλυτη σιγουριά, είναι μήπως όταν προ 2+ ετών μου άλλαξαν θερμοστάτη εντός εγγύησης, έβγαλαν αυτή τη γραμμή και έσπασε όταν την κούμπωσαν ξανά. Αλλά τότε το αμάξι ήταν μαμά και δεν είχε απαιτήσεις. Είναι μια εικασία. Η άλλη είναι από φθορά. Αλλά τι φθορά σε ένα αμάξι με ούτε 50Κ χλμ; Μια ακόμη είναι να ήταν ελαττωματικό. Δεν ξέρω πόσο πιθανά είναι όλα αυτά. Πάντως βρέθηκε. Χαλάλι η νέα αντλία έστω...


ολα καλα Γιαννη. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#810970 Άντε, καλές βόλτες.


saxon_747 έγραψε: Γνώμη μου, ότι κάτι στέλνει λάθος / ψευδή ένδειξη στον εγκέφαλο. Κάποια βαλβίδα, κάποιο σωληνάκι υποπιεσης, κάποια γείωση κτλ


Τα συγχαρητήρια μου σε εμένα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#810979 Ευχαριστώ παίδες, να είστε καλά. Εγώ θα πω ότι όλα τα ποστ ήταν για εμένα έξτρα βοήθεια. Και το ότι κάνω αναλυτικές περιγραφές και φωτορεπορτάζ, είναι γιατί μένουν αρχείο αναζήτησης. Έστω και έναν άνθρωπο να βοηθήσεις στον πλανήτη, το φόρουμ έχει κάνει τη δουλειά του ;)

@Ντίνος

Ναι ε; ΟΚ, πάντως αύριο θα χωρίσω την μαμά fuel line γιατί στη μέση εκεί κάτι έχει.
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#811013 Τέλος καλό όλα καλά. Γλύτωσες να αλλάξεις και το πρόγραμμα και να βάλεις ρεβο με μαμά εξάτμιση για να μην έχεις θέματα.
Άβαταρ μέλους
By zisis
#811025
Giuseppe Busso έγραψε:Τέλος καλό, όλα καλά.

Ήταν τελικά το 3/3 από τις πιθανές αιτίες που συνέβαινε αυτό το κόψιμο.


Καταρχάς του βγήκε η πίστη του μηχανικού να το βγάλει. Μου λέει, υπάρχει περίπτωση αν ζορίσω τα κλιπς, να σπάσει και μετά να πρέπει να το σακατέψω. Του λέω προχώρα, θέλω να αποκλείσω τις αιτίες που συμβαίνει αυτό.

Αφού καταφέραμε να το βγάλουμε σχεδόν μετά από κάνα 2ωρο, η αιτία ήταν πια φανερή:

Εικόνα

Εικόνα

για κάποιο λόγο είχε γυρίσει μέσα αυτό το κίτρινο πλαστικό και ενδεχομένως με την πίεση να έφραζε περισσότερο! Δεν είναι όμως η αντεπίστροφη βαλβίδα αυτή. Αυτή είναι μια fuel check valve την οποία στα δυνατά βελτιωμένα την καταργούν γενικά. Η αντεπίστροφη βρίσκεται λογικά μέσα στη γραμμή του καυσίμου μεταξύ αυτής της βαλβίδας και της αντλίας υψηλής. Λέω λογικά γιατί δεν κάτσαμε να ανοίξουμε την σωλήνωση καυσίμου και να δούμε μέσα.

Κάναμε και έναν ψευτοκαθαρισμό στην αντλία υψηλής, έβγαλε κάτι μαύρα.

Εικόνα

Και βάλαμε νέα σωλήνα με κλιπς όπως αυτό που έχουν οι αντλίες πίσω. Που απλά ζουλάς από τις 2 μεριές και βγαίνει. Πολύ πιο εύκολο.

Εικόνα

Εικόνα


Και τέλος το αποτέλεσμα είναι έτσι... Εργοστάσιο.

Εικόνα

Ο μηχανικός μόλις είδε τι έβγαλε στα χέρια του, ήταν 101% σίγουρος ότι από εδώ έκοβε. Πριν καν βγω για δοκιμή.

Πράγμα που έκανα λίγη ώρα μετά. Κόφτη 2ης, 3ης, 4ης. Κανένα κόψιμο. Σκαν στο VCDS για σφάλματα. Κανένα σφάλμα.

Μπούσσο -----> ΧΑΜΟΓΕΛΟ



ΥΓ: Το πως γύρισε εκείνο το πλαστικό στην fuel check valve είναι μια καλή ερώτηση. Μια εξήγηση που δεν μπορώ να απαντήσω με απόλυτη σιγουριά, είναι μήπως όταν προ 2+ ετών μου άλλαξαν θερμοστάτη εντός εγγύησης, έβγαλαν αυτή τη γραμμή και έσπασε όταν την κούμπωσαν ξανά. Αλλά τότε το αμάξι ήταν μαμά και δεν είχε απαιτήσεις. Είναι μια εικασία. Η άλλη είναι από φθορά. Αλλά τι φθορά σε ένα αμάξι με ούτε 50Κ χλμ; Μια ακόμη είναι να ήταν ελαττωματικό. Δεν ξέρω πόσο πιθανά είναι όλα αυτά. Πάντως βρέθηκε. Χαλάλι η νέα αντλία έστω...
Τέλος καλό, όλα καλά!!Όμως την αντλία τζάμπα την άλλαξες τελικά?

.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#811235
BARHonda έγραψε:Ρε Busso τι λατρεία είναι αυτή για την πάρτη σου; Τριπλοτετραπλά ακκάου σκίζονται για σένα!!


Άστα τώρα αυτά. Μην νομίζεις ότι δεν διάβασα για την Ακράπα. Για πάμε στο εξατμισοτόπικ να ανοίξεις φύλλο.


ΥΓ: Στα του δικού μου θέματος, μιας και έσφαξα το fuel line, εκεί στο κέντρο είχε απλά ένα fuel connector πλαστικό χωρίς κάποια βαλβίδα. Δεν ήταν φραγμένο. Το θέμα ήταν αποκλειστικά σε εκείνη την αντεπίστροφη βαλβίδα, όπως λέει και ο Ντίνος, που ανοίξαμε σαν γαρούφαλλο. Δοκίμασα με ένα ευθύ λεπτό κατσαβίδι. Πως σπάει τώρα αυτό εκεί μέσα, είναι απορίας άξιο. Το αμάξι πάει σούπερ. Η παλιά σωλήνωση πετάχτηκε στα σκουπίδια. Καλό μάθημα αυτό...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#811243
Giuseppe Busso έγραψε: Πως σπάει τώρα αυτό εκεί μέσα, είναι απορίας άξιο.

Από κάποια μακακία μηχανικού είτε ηθελημένα είτε από απροσεξία. Άτιμο πράμα η ζήλια και η κακία του κόσμου.