Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#810759
Nikos! έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Το να το πας σε κάποιον μάστορα να το δει το αμάξι δεν παίζει σαν σενάριο?

Νομίζω θέλει να το φτιάξει μόνος του Θανάση


< >


Μπα, απλά δεν ξέρει από που να αρχίσει και ξέρει ότι ο ένας θα τον στέλνει στον άλλο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810765
saxon_747 έγραψε:
Nikos! έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Το να το πας σε κάποιον μάστορα να το δει το αμάξι δεν παίζει σαν σενάριο?

Νομίζω θέλει να το φτιάξει μόνος του Θανάση


< >


Μπα, απλά δεν ξέρει από που να αρχίσει και ξέρει ότι ο ένας θα τον στέλνει στον άλλο. :lol:


Όντως τώρα?

Ο πρώτος που έχει την ευθύνη είναι ο τιουνερ. Εγώ θα πήγαινα και θα του το έβαζα στο #%%##! Πρέπει να του βρει λύση.

Ο δεύτερος που έχει την ευθύνη είναι ο Γιάννης που έχει βάλει επάνω πολλά πράγματα μαζί και δε ξέρει τι δουλεύει και τι όχι.

Μόλις μπήκε η εξάτμιση είχε πρόβλημα ενώ ήδη δούλευε κάτι άλλους πολλαπλασιαστες.


Στις 13/3 είχα γράψει αυτό:

Nikos! έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Όχι, 3 διαφορετικοί προγραμματιστές. Και χρονικό φάσμα 2 ετών.

Για τα υπόλοιπα δεν κατάλαβες τίποτα. Άμα δεν έχεις ιδέα, ασχολήσου καλύτερα με πράγματα που γνωρίζεις. Πχ κάνεις πολύ ωραία βίντεο στο YouTube.

Φιλικά.


Βασικά κάνε ο,τι θέλεις. Σου είπα δύο πράγματα μήπως και γλιτώσεις νέα αντλία. Ο κανόνας στη βελτίωση είναι ότι το γυρναμε εκεί που δούλευε και πάμε πάλι βήμα βήμα. Αλλά έχεις άλλη άποψη.

Καλή τύχη...


< >



Οπότε δε χρειάζεται να πηγαίνει στον έναν και στον άλλον. Στον προγραμματιστη να πάει να του φτιάξει το πρόγραμμα και ένα αμάξι που δουλεύει.

Όταν έλεγα στον προγραμματιστη μου να πάρω επώνυμη εξάτμιση μου έλεγε ξέχνα το. Δε δουλεύουν και με είχε συμβουλεψει να βάλω ποπαυ.


< >
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#810777
Nikos! έγραψε:Ο πρώτος που έχει την ευθύνη είναι ο τιουνερ. Εγώ θα πήγαινα και θα του το έβαζα στο #%%##! Πρέπει να του βρει λύση.


Πως έχει την ευθύνη ο tuner; Του παρέδωσε ένα αμάξι που δούλευε για μήνες μια χαρά. Αν κάτι χάλασε στην πορεία ή έγινε καμιά ματσολιά στην εξάτμιση πχ, γιατί φταίει αυτός;


Nikos! έγραψε:Ο δεύτερος που έχει την ευθύνη είναι ο Γιάννης που έχει βάλει επάνω πολλά πράγματα μαζί και δε ξέρει τι δουλεύει και τι όχι.


Ε αυτό ψάχνει, έχει αναλάβει ήδη την πολιτική ευθύνη. :lol:

Nikos! έγραψε:Μόλις μπήκε η εξάτμιση είχε πρόβλημα ενώ ήδη δούλευε κάτι άλλους πολλαπλασιαστες.


Δεν δουλεύει με άλλους πολλαπλασιαστές.

viewtopic.php?p=810589#p810589

Οι πολλαπλασιαστές έχουν μπει στην άκρη εδώ και καιρό. Είμαι όπως πριν, δηλαδή μαμά πολλαπλασιαστές και τα πιο ψυχρά μπουζί, που δεν είχα κάποιο θέμα.


Nikos! έγραψε:Οπότε δε χρειάζεται να πηγαίνει στον έναν και στον άλλον. Στον προγραμματιστή να πάει να του φτιάξει το πρόγραμμα και ένα αμάξι που δουλεύει.


Πήγε στον προγραμματιστή, δεν διάβασες τι έγινε;

Nikos! έγραψε:Όταν έλεγα στον προγραμματιστη μου να πάρω επώνυμη εξάτμιση μου έλεγε ξέχνα το. Δε δουλεύουν και με είχε συμβουλεψει να βάλω ποπαυ.


Αυτό το ακούω βερεσέ. Καλό όνομα ο ποπαυ, προφανώς είναι καλός στη δουλειά του, αλλά παίζει και πολλή έμμεση διαφήμιση :iconcool: Άλλαξε ο κολιές και έγινε βραχιόλι που λέμε.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#810779 Εμενα απο την αλλη μου φαινεται οτι ο Νικος ειναι πολυ καταρτισμενος στο τουνινγκ, θεωρω οτι ο Μπουσσος καλο ειναι να τον μελετησει (αν θελει να κοιμαται ησυχος αυτος και το πορτοφολι του).
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#810781 Σαν να διαβάζω seatclub forum. Ωραία, πορωτικη και "εύκολη" η βελτίωση στα vag αλλά όταν συμβαίνουν κάτι τέτοια αρχίζει το ξενερωμα. Τουλάχιστον να είναι όσο το δυνατόν ανεξοδο.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810782
saxon_747 έγραψε:
Nikos! έγραψε:Ο πρώτος που έχει την ευθύνη είναι ο τιουνερ. Εγώ θα πήγαινα και θα του το έβαζα στο #%%##! Πρέπει να του βρει λύση.


Πως έχει την ευθύνη ο tuner; Του παρέδωσε ένα αμάξι που δούλευε για μήνες μια χαρά. Αν κάτι χάλασε στην πορεία ή έγινε καμιά ματσολιά στην εξάτμιση πχ, γιατί φταίει αυτός;



Ο τιουνερ έχει την ευθύνη να σου πει αν το πρόγραμμα που έχει φτιάξει (γιατί είναι καστομ και όχι επώνυμο) δουλεύει με την χειροποίητη εξάτμιση που πας να βάλεις.

Δικό του είναι το πρόγραμμα αυτός ξέρει. Ή δεν ξέρει...

Τώρα καλή τύχη...

Εγώ θα έβαζα μαμά εξάτμιση και επώνυμο πρόγραμμα με τα απντειτς του και τέλος. Απλά εννοείται είναι πιο ακριβό όμως μερικές φορές στη βελτίωση το φθηνό το πληρώνεις δύο φορές...


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810785 Θυμίζω, το αμάξι δούλευε μια χαρά μέχρι κάποιο σημείο. Σίγουρα μέχρι την αλλαγή της εξάτμισης.
Μπορεί να έχει σχέση, μπορεί και όχι. Το πρόγραμμα έπαιζε μια χαρά μέχρι τότε, δεν προκύπτει πουθενά λοιπόν ενοχή του προγράμματος.
Δεν κατάλαβα κιόλας γιατί το κονσέρβα πρόγραμμα είναι καλύτερο από το custom.

Εμένα αν κάποιος μου έλεγε να προτιμήσω τον Ποπάυ αντί της Akrapovic ξέρω γω,, θα ήμουν σίγουρος πως θα έπαιζε προμήθεια κάτω από το τραπέζι.

Δεν καταλαβαίνω επίσης γιατί τα προγράμματα από το ράφι είναι καλά (καθότι επώνυμα), αλλά οι εξατμίσεις πρέπει να είναι custom από τον Ποπάυ.

Η λύση είναι απλή νομίζω : βάζεις την μαμά εξάτμιση και το μαμά φιλτροκουτι και ξεκινάς από την αρχή για να βρεις το πρόβλημα. Είναι το πιο απλό για να αποκλείσεις αρκετούς παράγοντες.
Η βελτίωση αυτά έχει, δεν πετυχαίνει πάντα και θέλει ψάξιμο.
Γι αυτό και δεν κάνει για όλους.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810789 Γιατί δεν υπάρχει one size fits all.

Στη βελτίωση ακολουθείς τη πεπατημενη. Κάνεις αυτό που δουλεύει και έχει δουλέψει σε όλους τους άλλους.

Σε κάποια αυτοκίνητα δουλεύει καστομ πρόγραμμα και εξάτμιση και κάνει επανάληψη ο τιουνερ σε άλλα έτοιμα επώνυμα. Ρωτάς μαθαίνεις και πρατεις.

Όταν αρχίζεις και κάνεις κάτι δικό σου εκτός πεπατημενης τότε αναλαμβάνεις και το ρίσκο.


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810790 Άρα και ο GB αυτό έκανε, δεν καταλαβαίνω πού ακριβώς διαφωνείς.
Δεν προκύπτει από πουθενά πως φταίει το πρόγραμμα. Γιατί όχι η εξάτμιση; Ή μήπως μόνον ο Ποπάυ φτιάχνει εξατμίσεις για το Leon;
Εγώ εξάτμιση custom δεν θα έβαζα ποτέ για παράδειγμα, βλέποντας πως ελάχιστες εταιρείες βγάζουν σοβαρά προϊόντα (δηλαδή να είναι και νόμιμα και όχι να μην περνούν τα καυσαέρια).
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810792
Anonymous Founder έγραψε:Άρα και ο GB αυτό έκανε, δεν καταλαβαίνω πού ακριβώς διαφωνείς.
Δεν προκύπτει από πουθενά πως φταίει το πρόγραμμα. Γιατί όχι η εξάτμιση; Ή μήπως μόνον ο Ποπάυ φτιάχνει εξατμίσεις για το Leon;
Εγώ εξάτμιση custom δεν θα έβαζα ποτέ για παράδειγμα, βλέποντας πως ελάχιστες εταιρείες βγάζουν σοβαρά προϊόντα (δηλαδή να είναι και νόμιμα και όχι να μην περνούν τα καυσαέρια).

Το αμάξι δεν έχει καύσιμο να δουλέψει είναι έτοιμο να σπάσει και μου λες ότι δε φταίει το πρόγραμμα? Ποιος φταίει?


< >
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#810793
Nikos! έγραψε:Το αμάξι δεν έχει καύσιμο να δουλέψει είναι έτοιμο να σπάσει και μου λες ότι δε φταίει το πρόγραμμα? Ποιος φταίει?
< >


Σιγά ρε Νίκο, να εκκενωθεί ο Πειραιάς άμα είναι έτσι, μη θρηνήσουμε θύματα.

Τα δεδομένα είναι ότι το πρόγραμμα δούλευε μια χαρά για μήνες. Ο προγραμματιστής έκανα μια χαρά τη δουλειά του. Δεν θα είναι υπαίτιος για ΟΠΟΙΑ χαζοβλαβη βγάλει το αμάξι.

Με την αλλαγή εξάτμισης εμφανίζεται ένα πρόβλημα που, το πιθανότερο είναι , να συμπίπτει με την αλλαγή της εξάτμισης και όχι να οφείλεται σε αυτήν. (Πότε δεν είσαι σίγουρος βέβαια)
Άλλωστε, vag είναι. Μπορεί να φταίει μέχρι και το TPMS ή το νερό για τις πιτσιλιθρες. Γνώμη μου, ότι κάτι στέλνει λάθος / ψευδή ένδειξη στον εγκέφαλο. Κάποια βαλβίδα, κάποιο σωληνάκι υποπιεσης, κάποια γείωση κτλ

Ντωμεταξυ, υπάρχουν και άλλα Leon με ίδια εξάτμιση, custom tuning κτλ και δε τρέχει κάστανο.

Τεσπά, το να λες άλλαξε προγραμματιστή, βάλε εξάτμιση τάδε κτλ δεν βοηθάει στη συζήτηση. Σκοπός είναι να κάνουμε troubleshooting (σε φορουμικο επίπεδο).
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810798
g8777 έγραψε:Νίκο εσύ σε ανάλογη περίπτωση ( αν σου έτυχε βέβαια) πώς αντεδρασες;

Εγώ ποτέ δεν έκανα κάτι στο εβο που δε το έχει κάνει κάποιος πριν και δε ξέρει ο προγραμματιστης να το ρυθμίσει.

Είπα ότι σε αυτή τη περίπτωση του μπουσου θα έβαζα μαμά εξάτμιση και πρόγραμμα που δουλεύει.


< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#810808
Nikos! έγραψε:
g8777 έγραψε:Νίκο εσύ σε ανάλογη περίπτωση ( αν σου έτυχε βέβαια) πώς αντεδρασες;

Εγώ ποτέ δεν έκανα κάτι στο εβο που δε το έχει κάνει κάποιος πριν και δε ξέρει ο προγραμματιστης να το ρυθμίσει.

Είπα ότι σε αυτή τη περίπτωση του μπουσου θα έβαζα μαμά εξάτμιση και πρόγραμμα που δουλεύει.


< >


Για την ιστορία, μια μέρα πριν από εμένα άφησε το αμάξι για ολόσωμη εξάτμιση, γνωστός μου με ίδιο αμάξι (Seat Leon mk3 1.8 αλλά με DSG7), 76mm downpipe, cat100 (70mm catback αλλά αυτό δεν έχει σημασία, το dp μετράει) και τις επόμενες μέρες προγραμμάτισε στον ίδιο προγραμματιστή. Ίδιο ακριβώς downpipe ξαναλέω, ίδια θέση τον καταλύτη, ίδια προέκταση Λάμδα και όχι κάποια μούφα/εγκεφαλάκι.

Στο είπα από την πρώτη στιγμή, δεν θέλεις να το καταλάβεις. Θεωρείς τον εαυτό σου εξυπνότερο και εμένα χαζό ή ότι γεννήθηκα χθες και έπιασα χθες Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023 τα αυτοκίνητα στα χέρια μου. Επίσης, καλώς ή κακώς δεν έχουμε όλοι το ίδιο πορτοφόλι, οπότε θεώρησε δεδομένο ότι έχω ψάξει πολύ καλά πριν κάνω οποιαδήποτε κίνηση. Δεν θέλησα να το παίξω πρωτοπόρος.

Το αμάξι δούλευε θεωρητικά καλά μέχρι την ημέρα που πήγα για εξάτμιση. Και λέω θεωρητικά διότι το αν η απελευθέρωση της εξάτμισης, εμφάνισε ένα πρόβλημα που ίσως λαγοκοιμόταν και θα έβγαινε παρακάτω, είναι άλλο θέμα. Κάθομαι και σκέφτομαι τι ζημιά μπορεί να έγινε κατά την τοποθέτηση της ολόσωμης. Την ίδια ώρα που ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει φτιάξει ίδιο αμάξι την ίδια μέρα αλλά και ένα σωρό άλλα αυτοκίνητα γνωστών μου.

Όσο αφορά τον τιούνερ/προγραμματιστή. Προφανώς και όταν λόγκαρε το αμάξι (σωστά και όχι τους δικούς μου ερασιτεχνισμούς) είδε. Και είδε και την υποκατηγορία σφάλματος και μου έδωσε 3 λύσεις. Έχω κάνει τα 2/3. Σε συνεννόηση με τον μηχανικό μου. Και τώρα ο μηχανικός θα κάνει και το 3ο.

Το οποίο 3ο είναι αυτό:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Είναι στη σωλήνα παροχής καυσίμου, η αντεπίστροφη βαλβίδα. Και σύμφωνα με την αντιπροσωπεία που μίλησα, ναι τους έχεις συμβεί (σε μαμά αυτοκίνητο). Και ο τιούνερ μου το είπε ότι γνωρίζει ότι αυτές τα κλάνουν. Δεν λέω ότι είναι αυτό το θέμα 100% μέχρι να το δω σίγουρα.

Και επειδή αναφέρθηκε, προφανώς και έχω πάει στο μηχανικό. Αρχικά θα δοκιμάσουμε να κάνουμε κατάργηση αυτής της βαλβίδας, αλλά θέλει να βρούμε πως θα γίνει σωστά η ένωση για αυτή τη δοκιμή. Και μετά βλέπουμε. Είμαι εν αναμονή για αυτό για την ώρα.