Giuseppe Busso έγραψε:Nikos! έγραψε:g8777 έγραψε:Νίκο εσύ σε ανάλογη περίπτωση ( αν σου έτυχε βέβαια) πώς αντεδρασες;
Εγώ ποτέ δεν έκανα κάτι στο εβο που δε το έχει κάνει κάποιος πριν και δε ξέρει ο προγραμματιστης να το ρυθμίσει.
Είπα ότι σε αυτή τη περίπτωση του μπουσου θα έβαζα μαμά εξάτμιση και πρόγραμμα που δουλεύει.
< >
Για την ιστορία, μια μέρα πριν από εμένα άφησε το αμάξι για ολόσωμη εξάτμιση, γνωστός μου με ίδιο αμάξι (Seat Leon mk3 1.8 αλλά με DSG7), 76mm downpipe, cat100 (70mm catback αλλά αυτό δεν έχει σημασία, το dp μετράει) και τις επόμενες μέρες προγραμμάτισε στον ίδιο προγραμματιστή. Ίδιο ακριβώς downpipe ξαναλέω, ίδια θέση τον καταλύτη, ίδια προέκταση Λάμδα και όχι κάποια μούφα/εγκεφαλάκι.
Στο είπα από την πρώτη στιγμή, δεν θέλεις να το καταλάβεις. Θεωρείς τον εαυτό σου εξυπνότερο και εμένα χαζό ή ότι γεννήθηκα χθες και έπιασα χθες Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023 τα αυτοκίνητα στα χέρια μου. Επίσης, καλώς ή κακώς δεν έχουμε όλοι το ίδιο πορτοφόλι, οπότε θεώρησε δεδομένο ότι έχω ψάξει πολύ καλά πριν κάνω οποιαδήποτε κίνηση. Δεν θέλησα να το παίξω πρωτοπόρος.
Το αμάξι δούλευε θεωρητικά καλά μέχρι την ημέρα που πήγα για εξάτμιση. Και λέω θεωρητικά διότι το αν η απελευθέρωση της εξάτμισης, εμφάνισε ένα πρόβλημα που ίσως λαγοκοιμόταν και θα έβγαινε παρακάτω, είναι άλλο θέμα. Κάθομαι και σκέφτομαι τι ζημιά μπορεί να έγινε κατά την τοποθέτηση της ολόσωμης. Την ίδια ώρα που ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει φτιάξει ίδιο αμάξι την ίδια μέρα αλλά και ένα σωρό άλλα αυτοκίνητα γνωστών μου.
Όσο αφορά τον τιούνερ/προγραμματιστή. Προφανώς και όταν λόγκαρε το αμάξι (σωστά και όχι τους δικούς μου ερασιτεχνισμούς) είδε. Και είδε και την υποκατηγορία σφάλματος και μου έδωσε 3 λύσεις. Έχω κάνει τα 2/3. Σε συνεννόηση με τον μηχανικό μου. Και τώρα ο μηχανικός θα κάνει και το 3ο.
Το οποίο 3ο είναι αυτό:
Είναι στη σωλήνα παροχής καυσίμου, η αντεπίστροφη βαλβίδα. Και σύμφωνα με την αντιπροσωπεία που μίλησα, ναι τους έχεις συμβεί (σε μαμά αυτοκίνητο). Και ο τιούνερ μου το είπε ότι γνωρίζει ότι αυτές τα κλάνουν. Δεν λέω ότι είναι αυτό το θέμα 100% μέχρι να το δω σίγουρα.
Και επειδή αναφέρθηκε, προφανώς και έχω πάει στο μηχανικό. Αρχικά θα δοκιμάσουμε να κάνουμε κατάργηση αυτής της βαλβίδας, αλλά θέλει να βρούμε πως θα γίνει σωστά η ένωση για αυτή τη δοκιμή. Και μετά βλέπουμε. Είμαι εν αναμονή για αυτό για την ώρα.
Δες μάνα μου τι πίεση ανεβάζει τώρα το τούρμπο μετά την εξάτμιση να δεις αν προσπαθεί να τη προστατέψει και κόβει παροχή. Σου είπα να λογκαρεις αυτό και στόχο στο πρόγραμμα.
Δε σου είχα πει να μην αλλάξεις αντλία? Ήταν μια χαρά δεν έφταιγε αυτή...
< >