Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#417500 Επισης το λαμπακι κινητηρα αναβει για τον παραπανω λογο ( P0420 ) καθε 20 μερες, εκτος αν ανοιξω κλιματισμο. Τοτε αναβει αμεσα σχεδον ( μεσα σε 20 λεπτα).

Ετοιμαζομαι να παραγγειλω αυτο με 73€
https://www.onparts.gr/toyota-corolla-e ... x0254.html
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#417750
Νίκος Παππάς έγραψε:Ετοιμαζομαι να παραγγειλω αυτο με 73€
https://www.onparts.gr/toyota-corolla-e ... x0254.html


Πριν δωσεις την 70αρα θα πρεπει να σκεφτεις και αμα θες πες μας... τι σε κανει να πιστευεις οτι χρειαζεσαι λ και οχι καταλυτη ή κατι αλλο? :protest:
για πες, αλλιως μην πετας λεφτα σε μαντεψιες :rtfm:


φτιαξε μια οθονιτσα στο torque και βαλε 1ο λ και 2ο λ διπλα διπλα να βλεπεις ταυτοχρονα τι κανουν.
ββεβαιωσου πως δουλευουν, ζεστανε αλα τον κινητηραπατα ασε πολυ γρηγορα το γκαζι στο πατωμα 2-3 φορες, οσο πιο στιγιμαια γιενται, θα πρεπει ο 1ος να δειξει πλουσιο μειγμα, κοντα στο 1 volt . Αντστοιχα οταν οδηγεις, αν πατησεις τερμα γκαζι εστω και για ελαχιστο θα πρεπει να δειξει πλουσιο.
αν τραβηξεις κανα σωληνακι υποπιεσης θα πρεπει να βουταει καετυεθιεαν και να δειχνει φτωχο, χαμηλα, κοντα στο 0 volt ή καλυτερα οδηγα με μια ταχυτητα κατω και ασε το γκαζι τελειως πρεπει να δειξει ο 1ος φτωχο μειγμα
αν τα κανει τα παραπανω ειναι ενταξει ο λ σε γενικες γραμμες

Αν τα παραπανω ειναι ετσι και ταυτοχρονα σε ολο το φασμα, ρελαντι, σταθερα 1500, 2500 πχ βλεπεις οτι ο 2ος λ ακολουθει τον 1ο κατα πόδας και χωρις καθυστερηση ιδιαιτερη, και παει πανω κατω γρηγορα αντι να ειναι σχδον ευθεια γραμμη η καμπυλες πολυ ανοιχτες, hello καταλυτης




Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#417763 Να σου πω. Πήγα σε συνεργείο εξειδικευμένο και είπαν ότι έχω πολύ λίγα χιλιόμετρα για καταλύτη.

Έτσι και αλλιώς το σφάλμα αφορά τον αισθητήρα Λ πριν τον καταλύτη, άρα θέλει αλλαγή.

Μετά βλέπουμε. Αν ανάψει ξανά, τι σφαλμα θα βγάλει.

Τα 75€ είναι προτιμότερα από τα 300+, άσε που δεν τα έχω κιόλας!

Επίσης αυτή η ένδειξη αφορά τον αισθητήρα Λ.Εικόνα

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#417777 Εδω κανεις ενα λαθος.
Αυτη η ενδειξη που δειχνεις δεν εχει να κανει με τα τυπικα σφαλματα που αναβουν λαμπακι, ειναι πολυ "ψιλα γραμματα" για να κριθει απο κοινους θνητους, οποτε δεν την λαμβανουμε υποψη. Δεν μας αφορα.
Δεν το κοβω να υπαρχει κανεις εδω μεσα που να μπορει να σου απαντησει επακριβως τι ειναι το ΤΙD που παραθετεις. Αντε κανας drdino.

Αυτο που μας αφορα ειναι το P0420 που ειναι κλασικοτατο σφαλμα καταλυτη, για αυτο σου γραφω αυτα που σου γραφω. Ο σκοπος τους ειναι να τεσταριστει ο λ οτι ανταποκρινεται σωστα. Κανε τα, ειναι πανευκολα, δες και το μεγαλο βιντεο που σου παραθετω και κρινε μονος σου. Ο καταλυτης μπορει να δηλητηριαστει πανευκολα, και οπως ειπα παλαιοτερα, τα ορια ειναι πολυ μικρα, το "threshhold" που αναφερει μπορει να ειναι το 90% του αρχικου του δυναμικου.

Απο την αλλη μερια, τον μηχανικο τον πληρωνεις και ειναι η δουλεια του και εμενα οχι, οποτε ακολουθεις αυτον και βλεπεις και εγω σωπαινω.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#417781 Μα σου είπα, 300+€ για αλλαγή του καταλύτη δεν παίζουν.

Να το τεσταρω όπως λες είναι δύσκολο.
Δεν έχω βάση για το τηλέφωνο.
Το obd adapter προκαλεί μόλις συνδεθεί συνεχές αναβοσβήμα της λυχνιας του υδραυλικού τιμονιού.
Να τραβήξω σωληνάκι κλπ δεν ξέρω τι και από πού, άστο καλύτερα.

Το σφάλμα αυτό ανάβει χρόνια, τελευταία όμως πιο συχνά. Παρόλα αυτά οι ρύποι που βγάζει είναι λιγότεροι από αυτούς που ορίζει η κατηγορία του.

Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By 106s16
#417810 Αν κάνεις αναζήτηση για τον P0420, θα δεις ότι μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες https://www.autocodes.com/p0420_toyota.html https://parts.olathetoyota.com/p0420-code-toyota Κάποιο από τα παιδιά σε είπαν να δεις τα short fuel trim/ long fuel trim τα είδες; Στο δικό μου mercedes ,εβγαζε μη ώριμο σφάλμα P0420 (φαινότανε μόνο στο Torque ) ανά κάποια διαστήματα και έσβηνε μόνο του, παρατήρησα τα short fuel trim/ long fuel trim τα οποία σε πολλή συντηρητική οδήγηση εκτός πόλεως όταν η κατανάλωση άγγιζε τα 6 λίτρα ανα 100 ΚΜ βγαίνανε εκτός προδιαγραφών short fuel trim/ long fuel trim +20% όποτε έβγαινε το p0420 pending code lean mixture, το πρόβλημα λύθηκε όταν άλλαξα φίλτρο βενζίνης, είχε χαλάσει ο ενσωματομένος ρυθμιστής πίεσης στο φίλτρο, αν θες να το ψάξεις μόνος δες και τα short fuel trim/ long fuel trim για βοήθεια δες https://www.youtube.com/watch?v=oRX2V6_a3dc έχει ελληνικούς υπότιτλους
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#417843
trident1971 μερικες μερς πριν έγραψε:μπορεις καινα μην το αλλαξεις, το οτι αναψε λαμπακι δεν σημαινει οτι βγαζει και ρυπους, οι ανοχες για τον καταλυτη ειναι πολυ μικρες αποοτι διαβαζω/ακουω, ακομα και ενα 5-7% να χασει αναβει λαμπακι
τσεκαρε αυτα που ειπα για τους 2 λ με το torque


Νίκος Παππάς σημερα έγραψε:Το σφάλμα αυτό ανάβει χρόνια, τελευταία όμως πιο συχνά. Παρόλα αυτά οι ρύποι που βγάζει είναι λιγότεροι από αυτούς που ορίζει η κατηγορία του.




Ειμαι μαντης ο μπασταρδος,
Ωρε ρε μας δουλευεις? :help:

δεν εχεις 300 και το καταλαβαινω απολυτα, ξερεις απο που ερχομαι. :iconcool:
το θεμα ειναι οτι μαλλον με τα 70 δεν θα το λυσεις, ειδικα τωρα που λες οτι παιζει χρονια. Αυτο λεμε.

Βαλε τη γυναικα να οδηγησει η κρατα το torque στο χερι, τα πραγματα ειναι πολυ απλα, τα τεστ που λεω γινονται μεσα σε ενα στενο αποσταση ανετα η και σε σταση αρκει να ξερεις τι να δεις. στα βιντεο που σου εβαλα

Τα fuel trims που αναφεροναι θα σου δειυν (αν ξερεις να τα διαβασεις, δεν ειναι απλο να τα χρησιμοποιησεις για διαγνωση) αν αυτη τη στιγμη πας καλα για να κυνηγησεις αλλες αιτιες,
Άβαταρ μέλους
By dimitris
#417918
trident1971 έγραψε:
trident1971 μερικες μερς πριν έγραψε:μπορεις καινα μην το αλλαξεις, το οτι αναψε λαμπακι δεν σημαινει οτι βγαζει και ρυπους, οι ανοχες για τον καταλυτη ειναι πολυ μικρες αποοτι διαβαζω/ακουω, ακομα και ενα 5-7% να χασει αναβει λαμπακι
τσεκαρε αυτα που ειπα για τους 2 λ με το torque


Νίκος Παππάς σημερα έγραψε:Το σφάλμα αυτό ανάβει χρόνια, τελευταία όμως πιο συχνά. Παρόλα αυτά οι ρύποι που βγάζει είναι λιγότεροι από αυτούς που ορίζει η κατηγορία του


Συμφωνώ με τον trident1971 οτι τη στιγμή που εχει σφάλμα καταλύτη, επι χρόνια και μάλιστα επιδεινώνεται, δεν ειναι καλή ιδέα να αλλαχτεί προληπτικά ο λ.

Το αλλο που λέτε για τους ρύπους δεν ειναι απόλυτα σωστό:
Ειναι σωστό οτι το διαγνωστικό του καταλύτη ενεργοποιείται οταν αυτός χάσει ένα 5-10% της απόδοσης του. Πχ. η απόδοση του στη μετατροπή των ρύπων ειναι περίπου 98% (98% των ρύπων που βγαίνουν απο τον κίνημα μετατρέπονται σε αβλαβείς ουσίες) και μπορει το διαγνωστικό να ενεργοποιείται οταν πέσει στο 90%. Αυτο όμως σημαίνει οτι οι ρύποι που δεν μετατρέπονται έχουν πάει απο το 2% στο 10%, δηλαδή 5 φορές αύξηση. Λίγο δεν το λες.
Το ενσωματωμένο διαγνωστικό ειναι πολύ πιο ευαίσθητο απο το τεστ που κάνει το συνεργείο/ΚΤΕΟ, επειδή το συνεργείο/κτεο μέτρα μόνο σε πολύ περιορισμένο και ακατάλληλο εύρος συνθηκών (ψηλό/χαμηλό ρελαντί). θα πρέπει ο καταλύτης να εχει διαλυθεί τελείως για να τον εντοπίσει η μέτρηση του συνεργείου.

Επι του πρακτέου τωρα, συμφωνώ με τον trident, δες αυτά που σου είπε, ειναι σωστά, αλλα μπορει να μην ειναι επαρκή για να κανείς διάγνωση με το μάτι.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#418748 Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, δεν θα ξόδευα ακόμα τα 70 ευρώ. Fuel trims μπόρεσες να δεις Νίκο; Κυρίως τα long term. Μπορείς να λογκάρεις με το torque κιόλας. Επίσης σύγκριση 1ου και 2ου λ. Freeze frame data από το DTC μπορείς να δεις; Το torque τα έχει σίγουρα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#418802 Λοιπόν. Fuel trims δεν μπόρεσα να δω.
Αυτά που είδα είναι αυτά. Η πρώτη φωτο είναι του πρώτου αισθητήρα η δεύτερη του δεύτερου.ΕικόναΕικόνα
Κωνσταντίνε ούτε τα freeze frame data βρήκα
Από το Redmi Note 4
Άβαταρ μέλους
By drdino
#418805 Με καταγεγραμμένο το σφάλμα, εδώ θα είναι:Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#418806 Ααααα! Τώρα το λαμπάκι του κινητήρα ειναι σβηστο.
Να περιμένω να ανάψει πάλι ή θα το δείξει ;

Από το Redmi Note 4