Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By kouk
#768627 Opel Astra H 1,6 του 2006.
Άναψε ένα πρωί η ένδειξη βλάβης αμέσως μόλις κινήθηκε το αυτοκίνητο. Με σβησιμο και επανεκκίνηση της μηχανής σβήνει η ένδειξη αλλά εμφανίζεται μετά από λίγο. Στην 3η προσπάθεια και όταν το αυτοκίνητο κινηθεί αρκετά η ένδειξη δεν ανάβει πια.
Ο κωδικός βλάβης δείχνει ποντεσιόμετρο γκαζιού (~250€) και όντως όσο είναι αναμμένη η ένδειξη το αυτοκίνητο δεν τραβάει μερικές φορές!
Η μπαταρία δείχνει 11,6V το πρωί με σβηστή μηχανή και 13,2 μέχρι 13,9 όταν δουλεύει ο κινητήρας!! Το έχει παρουσιάσει όμως και όταν η ένδειξη της μπαταρίας είναι 14,1V!!!

To εντυπωσιακό είναι πως το κάνει μόνο το πρωί!!! Άπαξ και δουλέψει λίγο δεν το παρουσιάζει ξανά. Παρκάρω πχ στην δουλεια και όταν φύγω μετά από 8+ ώρες δεν ανάβει ένδειξη.

Πρώτη υποψία είναι το δυναμό και αυξομειώσεις της τάσης το πρωί που μπορεί να βγάζουν την ένδειξη βλάβης!

Καμιά ιδέα?!? :superman: :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#768639 Νομίζω πως είναι σαφές πως το αυτοκίνητό σου δεν είναι πρωϊνός τύπος! :lol:
H μπαταρία θα έλεγα πως είναι ο νούμερο ένα ύποπτος. Θα έκανα και ένα κόπο με ένα πολύμετρο να τσεκάρω για διαρροή. Το 11.6V μου κάνει πολύ χαμηλό αν θέλεις την γνώμη μου.

ΥΓ: Welcome back Mr. kouk! :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By kouk
#768688 :inlove: :yahoo:
Η μπαταρία μετρήθηκε και δείχνει καλή. 1,5 χρόνο την έχω. Η χαμηλή τάση στην φόρτιση με κάνει να λέω δυναμό!


ΥΓ σας παρακολουθώ συχνά. :s_roses
Άβαταρ μέλους
By kouk
#771602 :lol:
Update
180 + 40 εργασία πήγε η δουλειά.
Και πράγματι με την αλλαγή η τάση με κινητήρα αναμμένο είναι 14,2V σταθερά!!! Άρα το δυναμό είχε θέμα.

Όμως, το πρόβλημα εμφανίστηκε πάλι. Περίμενα να δω αν ήθελε να φορτίσει η μπαταρία.
Σήμερα το έκανε πάλι όμως. Και μάλιστα το λαμπάκι ανάβει πάλι μετά την επανεκκίνηση του κινητήρα.
Όταν δε έβαλα και βενζίνη τα πράγματα χειροτέρεψαν.
Σημειώνω ότι το αμάξι ήταν ακίνητο από το πρωί του Σαββάτου και κατά την εκκίνηση από 12,1 πήγε στα 9,2 V η τάση.

Θα το παρακολουθήσω και θα ενημερώσω. Καύσιμα ή η μπαταρία πάντως είναι η πρόβλεψη.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#771612 O κωδικός της βλάβης ποιός είναι ακριβώς;
Άβαταρ μέλους
By kouk
#771615 Η αντλία βενζίνης είναι καινούργια.

Ο κωδικός της βλάβης δείχνει ποντεσιόμετρο γκαζιού!

edit
να τονίσω πως το κάνει μόνο το πρωί (μέχρι τώρα) και όταν επανεκκινήσεις τον κινητήρα δεν το έκανε πια!!!
Άβαταρ μέλους
By drdino
#771618 Έχεις τον ακριβή κωδικό;
Άβαταρ μέλους
By kouk
#771693 Κωδικοί 112006 και 112052
Από χθες το κάνει έντονα και επανέρχεται αμέσως μετά την επανεκκίνηση με ανεβασμένο ρελαντί στις 2000 στροφές!
Βρήκα το παρακάτω βίντεο που είναι ακριβώς αυτό που μου συμβαίνει

https://www.youtube.com/watch?v=NmDuGhzjfPM

Όλα τα περίεργα σε εμένα ρε γμτ? :vava:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#771696 Ξεκίνα με έναν έλεγχο του UEC στο μηχανοστάσιο (έξυπνη ασφαλειοθήκη) για παρουσία υγρασίας, είτε σε μορφή σταγόνας είτε σε μορφή αλάτων κι έναν καθαρισμό των επαφών (όχι με wd40, με καθαριστικό επαφών).
Κάπως έτσι: https://www.vauxhallownersnetwork.co.uk ... -b.371985/

Αν δεν υπάρχει κάτι εμφανές, τότε τσεκάρισμα στην καλωδίωση μεταξύ του πεντάλ γκαζιού και της ασφαλειοθήκης καθώς φαίνεται να περνάει από κει:
https://www.vauxhallownersnetwork.co.uk ... -pdf.5469/
Άβαταρ μέλους
By kouk
#772104 Αλλαγή μπαταρίας πρόχειρα με μια μεταχειρισμένη. Εδώ και δύο πρωινά κανένα πρόβλημα.

., respect :metalo: