Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#693250 Πιθανώς, αν και είναι ένας όροφος διάφορα μόνο (κάποιοι μιλούσαν για 250 μέτρα εμβέλεια). Πάντως λίγο που το δοκίμασα, ακόμη κι όταν το ledάκι αναβόσβηνε (= παρεμβολές ή έλλειψη σύνδεσης, σύμφωνα με το manual), internet είχα κανονικά (ενθαρρυντικό).
Αύριο θα συνδεθεί/ρυθμιστεί ο φορτιστής και ελπίζω να έχουμε την πρώτη φόρτιση.

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#693258 H μέγιστη εμβέλεια είναι μόνον σε ιδανικές συνθήκες. Στην περίπτωσή σου κάθε άλλο παρά ιδανικές είναι, με πολλούς πίνακες να παρεμβάλλονται και να υπάρχει και σεβαστή απόσταση μεταξύ των δύο powerline.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#693302 HF, διορθώνω. Κοίταξα το βράδυ με ηρεμία το manual του powerline και διαπίστωσα ότι το κόκκινο led που αναβόσβηνε λευκό/κόκκινο σημαίνει "update" . Άρα, εκεί που νομίζαμε ότι δεν είχε κάνει pair, αυτό πάσχιζε να κάνει update...
Δοκιμάσαμε πριν λίγο και σε άλλη φάση και δουλεύει μια χαρά.

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#693306 Α, μια χαρά τότε! Κοίτα, η απόσταση όντως παίζει ρόλο, αλλά να μην παίζει σε όλες τις φάσεις δεν γίνεται. Σου έχω πει πως οι ηλεκτρολόγοι συχνά δεν ξέρουν την τύφλα τους.
Το βασικό είναι πως έκανες την δουλειά σου.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#693311 Ναι, ασύρματο/ενσύρματο δίκτυο μια χαρά μέχρι στιγμής. Μένει να δουλέψει σωστά και η επικοινωνία με τον φορτιστή, γιατί δυστυχώς δεν πριζώνεις απλά το utp, αλλά το κόβεις και συνδέεις 4 από τα 8 (?) καλωδιάκια που είναι μέσα στο καλώδιο δικτύου (Χ4, σελ. 35).

Άσχετο:
Επειδή κόψαμε τις ασφάλειες στο ρολόι, πάροχο ή δεδδηε ενημερώνω να έρθει να τις αντικαταστήσει; Ελπίζω μην φάμε καμία καμπάνα...

Και μια φωτογραφία από τον πίνακα, πριν τον κλείσουμε:
Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#693348 Κολλήσαμε...
Έχει μείνει ένα led αναμμένο, πορτοκάλι χρώμα, το οποίο αντιστοιχεί σε "charging mode indicator (immediate charging/smart charging indicator)", χωρίς να γνωρίζω ωστόσο πώς ενεργοποιείται/απενεργοποιείται. Το RFID δίνει το οκ (πράσινο led), αν και στη εφαρμογή βγάζει θέμα με τη σύνδεση.
Και η φόρτιση δεν ξεκινάει.

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#693378 Ok, το ξεπεράσαμε κι αυτό και ... φορτίζουμε :metalo: .

Και το δίκτυο (powerline) δείχνει μια χαρά, εκτός από κάτι που δεν σκέφτηκα: Για να έχω απομακρυσμένη* πρόσβαση στον φορτιστή (π.χ. παρακολούθηση πορείας φόρτισης, έναρξη/λήξη, κλπ), πρέπει να συνδεθώ στο ίδιο δίκτυο με αυτό του φορτιστή. Συνεπώς, τώρα που κατέβασα στο γκαράζ τον wi-fi adapter του devolo, δεν μπορώ να μπω στο ίδιο δίκτυο από το σπίτι. Έπρεπε να είχα πάρει το triple kit, αλλά αν δεν μπορέσω να το αλλάξω θα πάρω το extension(αυτό μάλλον ;).


* όχι πολύ απομακρυσμένης, μιας και μόνο από το ίδιο δίκτυο μόνο μπορείς να κάνεις κάτι (ενδεχομένως με vpn ή άλλο τρόπο μπορούσα και εκτός ?)
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#693444 Όχι, αλλά το σωστό είναι να συμπεριληφθούν κι αυτές. Σ' αυτήν την περίπτωση (με όλες τις αναλογικές χρεώσεις), για τις ίδιες kWh έχουμε € 2,67 και € 1,61, για ημερήσιο και νυχτερινό αντίστοιχα.

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#693460 Το σωστό είναι να υπολογίζονται πάντα και οι μη ρυθμιζόμενες, γιατί τελικά θα τους πληρώσουμε κι αυτές.
Κάποιοι πάροχοι τις ξεχνάνε βολικά, όπως και την ΟΤΣ. Στο τέλος, ο καταναλωτής ψάχνεται γιατί η χρέωση δεν έχει καμία σχέση με αυτό που περίμενε.
Όπως έχω γράψει κι αλλού, το κόστος kWh στην Ελλάδα (το συνολικό) είναι κοντά στα 15 λεπτά, αν συνυπολογιστούν όλες οι χρεώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#693488 Συμφωνώ, σωστό είναι να υπολογίζονται όλες οι χρεώσεις. Εδώ εγώ δεν έχω επιμερίσει τις πάγιες χρεώσεις (Πάγιο, ΕΡΤ, Δήμος, κλπ), οι οποίες δεν εξαρτώνται από την κατανάλωση ρεύματος (υπήρχαν ούτως ή άλλως, ανεξάρτητα αν φορτίζεται ή όχι αυτοκίνητο). Δεν έχω επιμερίσει όμως και τον ΦΠΑ, κακώς, οπότε αν προσθέσουμε και τον αναλογούντα ΦΠΑ (6%), πάμε στα € 2,76 για το ημερήσιο και € 1,77 για το νυχτερινό. Το κόστος ανά Kwh, με τον ΦΠΑ, υπολογίζεται σε € 0,1148 και € 0,0738 για ημερήσιο και νυχτερινό αντίστοιχα (φόρτιση μόνο βράδυ από εδώ και πέρα :ninja: ).