Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#666861 Χαιρετώ την παρέα!Το micraki βγαίνει από την εγγύηση μιας και εχω πιάσει τα 100000(παρά 120χλμ) χιλιόμετρα και σκέφτομαι να βάλω ένα προγραμματακι (πχ revlimit?) για μια μικρή αύξηση ιπποδύναμης και ροπής και ίσως και μια μικρή μείωση κατανάλωσης;έχει βάλει κανεις σε diesel?Ειναι επίφοβο;Στο Leon 20vt έχουμε revo από την πρώτη μέρα που βγήκε από την αντιπροσωπεία το 2005 και ως τώρα δεν έχει κάνει Κιχ!Βεβαια άλλο αυτοκίνητο και μοτέρ το ένα και άλλο το άλλο..Γι αυτό θα ήθελα έτσι μια βοήθεια σχετικά με το αν αξίζει ή όχι...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#666961 Μετακίνησα το τοπικό στα Τεχνικά Θέματα.[Admin]

Δυστυχώς δεν έχω γνώμη για το ζήτημα, δηλώνω αναρμόδιος εντελώς, μιας και δεν έχω χρησιμοποιήσει τέτοιες υπηρεσίες ποτέ. Θα πω λίγα πραγματάκια μόνον για να ξεκινήσει μια κουβέντα:
-Το πρώτο που θα κοίταζα είναι αν το ίδιο μοτερ έχει έκδοση με παραπάνω άλογα/ροπή και αν υπάρχουν διαφορές με το δικό μου (σε ψύξη για παράδειγμα, πχ μεγαλύτερο intercooler)
-To δεύτερο που θα κοιτούσα είναι τι εναλλακτικές υπάρχουν: πρόγραμμα έτοιμο, πρόγραμμα custom ή παράλληλος εγκέφαλος.
-Θα έψαχνα αν υπάρχει περίπτωση να έχω θέματα με το DPF μετά, γιατί δεν θα ήθελα μπλεξίματα με δαύτο.
-Τέλος, θα βεβαιωνόμουν πως το αυτοκίνητο θα επανερχόταν στην πρότερη κατάσταση, αν κάτι δεν πήγαινε καλά.
-Αν τελικά το αποφάσιζα, θα απαιτούσα δυναμομέτρηση πριν και μετά, ώστε να αποδεικνύεται η βελτίωση και δεν είναι placebo.

-Και κάτι προσωπικό: αν δεν είχα όντως να κερδίσω πολλά, θα το άφηνα ως έχει. Πιο σημαντική η ησυχία μου, παρά μια μικρή βελτίωση στις επιδόσεις (δεν θα περίμενα κάποια συγκλονιστική βελτιώση, εκτός αν κάνω λάθος).

Βάλε λίγο τι λύσεις έχεις βρει και τι σκέφτεσαι να κάνεις.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#666966 Πιστεύω είναι θέμα αξιολόγησης του ρίσκου
Αξίζει το όποιο όφελος θα δεις, το ρίσκο πειράγματος του μοτέρ?
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#666971 Σ ευχαριστω υψηλά αξιόπιστε για την τοποθέτηση σου!Η αλήθεια είναι ότι με βοήθησες γιατί μου ανέφερες πραγματα που δεν μπήκα καν στον κόπο να τα σκεφτω..Το μοτέρ αυτό είναι τοποθετημένο και σε αλλά οχήματα renault,Nissan,Mercedes και με απόδοση 109 ίππων αλλά με 6 ταχύτητες στο σασμάν έναντι 5 του δικού μου με τα 90 άλογα.Εννοείται πως σκέφτηκα Απλα ένα προγραμμα "μαμα" χωρις να προβώ σε customies και εννοείται χωρις να κερναω καρκίνο όπου κινούμαι(δεν υπαρχει περίπτωση να βγάλω dpf). Αν είναι όμως να σκαλίσω κάτι για να κερδίσω 40-50 nm ροπής και 15-20 άλογα αλλά να έχω προβλήματα αξιοπιστίας ,τότε θα λήξω εδώ το θέμα πριν καν αρχίσει.Απλά από μηπως το είχε δοκιμάσει κανεις για να δω εντυπώσεις και αξιοπιστία..