Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By xeno
#663407
Chris έγραψε:Θυμηθηκα τι ωραια θεα εχω στο γιαρις της μανας μου διαβαζοντας αυτο το θεμα:

Εικόνα

Εικόνα

(δειτε το αφρολεξ μεταξυ ταμπλω και παρπριζ)

Ρωτησα και ξαναρωτησα αν εχει γινει κατι που να δικαιολογει λυσιμο του ταμπλω, αλλα μονο ενα σερβις εχει κανει. Να θελει ολο λυσιμο για φιλτρο καμπινας;; Δε νομιζω. Αρα λογικα ετσι εφυγε απο το εργοστασιο


< >


Αμφίσημο ποστ. Εγώ κοίταζα τη θάλασσα.
[λόγω drdino ... κατάλαβα]
Άβαταρ μέλους
By drdino
#663441 Θα πάει στον φάκελο με τα πολύ σημαντικά μηνύματα αυτό.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By giomxxx
#663456
italakias έγραψε:Να επικοινωνησεις με τουοτα στην ιαπωνια.


Έχω στείλει την περιγραφεί και πάνω από πενήντα φωτογραφίες στην ΤΟΥΟΤΑ ΕΥΡΩΠΗΣ.
Δεν μπορώ να βρω δἰαυλο επικοινωνίας με την Ιαπωνία. Έφαγα ώρες ψάχνοντας. Αν γνωρίζεις
τον τρόπο επικοινωνίας με Ιαπωνία, θα βοηθούσες.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#663469
drdino έγραψε:Θα πάει στον φάκελο με τα πολύ σημαντικά μηνύματα αυτό.


Προ δεκαετίας, είχα στείλει email στη Dodge USA και μετά από λίγες ώρες, έκαναν προώθηση το μήνυμα μου στην Dodge Europe και κοινοποίηση σε μένα. Την επόμενη μέρα, έστειλε το μήνυμα μου η Dodge Europe στον τότε αντιπρόσωπο της στην Ελλάδα και στο καπάκι με πήραν τηλέφωνο. Όλα αυτά σε δύο μέρες μέσα. Είχα αναφέρει ότι είχα μιλήσει πολλάκις με τον αντιπρόσωπο εδώ και με έγραψαν στα @@ τους. Όταν με κάλεσαν στο τηλ , μόνο καφεδάκι και γλυκό κουταλιού δε μου στείλανε με courrier .
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#663600 Άπό 14 Απριλίου κοντεύουν 6 μήνες. Πότε κατάλαβες το πρόβλημα και πότε το είπες στην Τογιότα; Πολύ πιθανόν να υπάρχουν χρονικά όρια για τα δικαιώματά σου. Μίλησες με συνήγορο καταναλωτή για να ξεκαθαρίσεις τα δικαιώματά σου και τυχόν χρονικά περιθώρια; Κανονικά αυτοί θα σε συμβουλύσουν και καθοδηγήσουν. Όμως αν τώρα ξεκίνησες τη διαδικασία θεωρώ απίθανο σχεδόν 6 μήνες μετά να μπορείς να απαιτήσεις αντικατάσταση με καινούργιο.
Άβαταρ μέλους
By giomxxx
#663608
sknipper έγραψε:Άπό 14 Απριλίου κοντεύουν 6 μήνες. Πότε κατάλαβες το πρόβλημα και πότε το είπες στην Τογιότα; Πολύ πιθανόν να υπάρχουν χρονικά όρια για τα δικαιώματά σου. Μίλησες με συνήγορο καταναλωτή για να ξεκαθαρίσεις τα δικαιώματά σου και τυχόν χρονικά περιθώρια; Κανονικά αυτοί θα σε συμβουλύσουν και καθοδηγήσουν. Όμως αν τώρα ξεκίνησες τη διαδικασία θεωρώ απίθανο σχεδόν 6 μήνες μετά να μπορείς να απαιτήσεις αντικατάσταση με καινούργιο.


Το αυτοκίνητο λόγο πανδημίας ήταν και είναι παρκαρισμένο σε κλειστό γκαράζ. Από 14/7/2020 γνωρίζει επίσημα το πρόβλημα στη βαφή. Από τότε εκτός της ενημέρωσης που έχει η Τουοτα από το εξουσιοδουημένο συνεργείο διότι υπάρχει εντολή εργασίας που αναγνωρίζει τα ελαττώματα, έχουμε τηλεφωνικές κλίσεις και μέηλς από και προς την Τουοτα. Στις 31 Ιουλίου 2020 έγινε έλεγχος του αυτοκινήτου από δυο τεχνικούς της Τουοτα κατόπιν απαίτησης της. Από 1 Αυγούστου 2020 μετά από έλεγχο του αυτοκινήτου από ειδικό, είναι ενημερωμένοι με μέηλ και με πάνω από πενήντα φωτογραφίες η Τουοτα Ελλάς και η Τουοτα Ευρώπης, γιά όλα τα ελαττώματα στη βαφή. Περιμένω την επίσημη απάντηση της Τουοτα από Ελλάδα ή Ευρώπη. Ο δικηγόρος μου είναι ενήμερος.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#674938 Είχαμε κάποια εξέλιξη;
Εν τω μεταξύ έβλεπα ένα yaris 2016 επίσης με εργοστασιακή βαφή και στο ένα φτερό έχει 5-6 μπιμπίκια. Τα 3 στο πορτάκι της βενζίνης. Και προφυλακτήρες όπου και εκεί φαίνεται έντονα το γυαλοχάρτιασμα. :vava:
Άβαταρ μέλους
By giomxxx
#675336 Από 19/10/2020 ο συνήγορος του καταναλωτή έχει διαβιβάσει την αναφορά μου στην ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ και στον πωλητή, αλλά μέχρι τώρα δεν έχει λάβει τις απαντήσεις τους.
Άβαταρ μέλους
By dexter
#675346
giomxxx έγραψε:Από 19/10/2020 ο συνήγορος του καταναλωτή έχει διαβιβάσει την αναφορά μου στην ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ και στον πωλητή, αλλά μέχρι τώρα δεν έχει λάβει τις απαντήσεις τους.
Το αυτοκίνητο το έχεις ακινητοποιήσει;
Άβαταρ μέλους
By citastak
#675897 Αν το πάνε προς τα εκεί, δλδ ότι το έβαψε μόνος του, πώς μπορεί να αποδείξει ότι το έχει σε ακινησία; Παράδοση πινακίδων και χαρτί εφορίας; .
Μου κάνουν εντύπωση τα μπιμπίκια - δεν είδα φωτό. Είναι στη βαφή ή στο clear coat?
Μήπως με ένα καλό detailing που θα του κατεβάσουν το πάχος του clear coat, έρχεται στα ίσα; Αυτό με την προϋπόθεση ότι δεν είναι βαμμένο το αμάξι.
Άβαταρ μέλους
By dexter
#675899
citastak έγραψε:Αν το πάνε προς τα εκεί, δλδ ότι το έβαψε μόνος του, πώς μπορεί να αποδείξει ότι το έχει σε ακινησία; Παράδοση πινακίδων και χαρτί εφορίας; .
Μου κάνουν εντύπωση τα μπιμπίκια - δεν είδα φωτό. Είναι στη βαφή ή στο clear coat?
Μήπως με ένα καλό detailing που θα του κατεβάσουν το πάχος του clear coat, έρχεται στα ίσα; Αυτό με την προϋπόθεση ότι δεν είναι βαμμένο το αμάξι.
Από ότι ξέρω όταν ξεκινάς μια διαδικασία που ενδέχεται να οδηγηθεί σε δικαστική - αστική διαμάχη ορίζεις κάποιον τεχνικό σύμβουλο κ ακινητοποιεί με πρακτικό το όχημα. Ειδάλλως μπορεί να ισχυριστεί ο καθένας ότι θέλει μετά την απομάκρυνση από το ταμείο.
Άβαταρ μέλους
By giomxxx
#695614 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 5-3-2021 : Μετά από αρκετό διάστημα η ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ προχώρησε στην ανταλλαγή του ελαττωματικού αυτοκινήτου με ταυτόχρονη παραγγελία επ' ονόματί μου, με άλλο νέο αυτοκίνητο Yaris.