Σελίδα 1 από 3

Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2020, 20:50
από kovathe
Δεν βρήκα αντίστοιχο θέμα οποτε είπα να ανοιξω ενα.

Μου τρύπησε το πλαστικό δοχείο του νερου και το άλλαξα σε ενα συνεργειο κοντά που είχα κανει και το τελευταιο σερβις (μου πήρε ενα 50ρικο μαζί με το ανταλλακτικό, μάλλον μ έγδαρε αλλά τεσπα...).

Το συμπλήρωσε με παραφλου κοκκινο G12.
Τώρα έπεσε λίγο η στάθμη (ηταν ζεστό όταν συμπλήρωσε στο αλλαγμα) οποτε πρεπει να γεμισω μέχρι το max κρύο σωστά?
Πρέπει να ειναι οπωσδήποτε G12 ή κάνει οποιοδήποτε ροζ απο πρατήριο?
Πρεπει να τσεκαρω κάτι απο προδιαγραφές?

< >

Re: Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2020, 20:52
από dimviii
μεχρι το μαξ να φτανει οταν ειναι ζεστο.Αρα σε κρυο μοτερ θα βαλεις λιγο πανω απο το μινιμουμ,και θα τσεκαρεις που παει η σταθμη οταν ζεσταθει.
g12 να συμπληρωσεις.

Re: Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2020, 20:59
από kovathe
Τώρα σε τελείως κρύο είναι ακριβως στη μέση απο min-max.

< >

Re: Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2020, 21:01
από kovathe
Πέτυχα κι αυτό

https://www.wolflubes.com/EL_GR/Blog/20 ... olant.aspx

Ενα πινακακι που έχει μέσα ουσιαστικά λέει οτι μπορείς να βάλεις οποιαδήποτε g12 και μεταγενέστερα σωστά?

< >

Re: Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2020, 21:11
από dimviii
kovathe έγραψε:Τώρα σε τελείως κρύο είναι ακριβως στη μέση απο min-max.

< >


βαλτο μπροστα να ζεσταθει κανονικα(να αναψει βεντιλατερ δλδ) και τσεκαρησε ξανα που ειναι η σταθμη.
Λογικα θα ειναι στο μαξ. Τα νερα ανεβαινουν στην σταθμη οταν ειναι ζεστο σε σχεση με κρυο.

Re: Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2020, 21:23
από mousatos
Πουλάνε και αντιψυκτικά , you know , όλοι τους.

https://www.motul.com/fr/en/lubricants?category_id=1

https://www.motul.com/fr/en/products/au ... timal-37-c

Re: Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2020, 10:18
από lazarefa
Άποψή μου, όταν αλλάζετε ή πολύ περισσότερο συμπληρώνετε ψυκτικό υγρό, εφόσον είναι εφικτό, να προτιμάτε ακριβώς το ίδιο με αυτό που είχε πριν (πχ εργοστασιακό). Συνήθως, σε αρκετούς κατασκευαστές οχημάτων (πχ Opel/GM που γνωρίζω εγώ) αυτό που υπάρχει από το εργοστάσιο δεν είναι ακριβώς ίδιο με τα περισσότερα του εμπορίου (πχ G12), ασχέτως αν προέρχονται από σοβαρούς κατασκευαστές, και ενδέχεται ανακατεύοντας υγρά με κάπως διαφορετικά πρόσθετα/ιδιότητες να υπάρξει σχετικά αυξημένη συσσώρευση διαφόρων επικαθίσεων/βρωμιάς στο κύκλωμα ψύξης (λόγω σχετικής ασυμβατότητας) σε βάθος χρόνου. Τουλάχιστον για νορμάλ πολιτική χρήση του οχήματος (όχι αγώνες) δεν νομίζω ότι έχει κάποιο νόημα να ψαχνόμαστε με διαφορετικά υγρά ψύξης από τα γνήσια, ειδικά αν σκοπεύουμε να κρατήσουμε το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια.
Τώρα αν τύχει και χάσει πολλά υγρά ο κινητήρας και δεν μπορούμε να προμηθευτούμε άμεσα γνήσιο ψυκτικό, βάζουμε προφανώς αυτό που θα βρούμε διαθέσιμο και θα είναι τουλάχιστον κοντά στις απαιτήσεις του γνήσιου (πχ ίδιο χρώμα, πράσινο με πράσινο, πορτοκαλί/κόκκινο με ανάλογο).
Και σ' αυτή την περίπτωση αν μου τύχαινε κάτι τέτοιο, θα κοιτούσα να κρατήσω το παρεμφερές υγρό όσο το δυνατόν λιγότερο και να ξαναβάλω με την πρώτη ευκαιρία το γνήσιο.

Re: Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2020, 13:07
από alexandros.K
Παντως απο οτι εχω παρατηρησει, ακομα κι αν τους το ζητησεις, βαριουνται στα συνεργεια να κανουν ενα πληρες ξεπλυμα με σκετο νερο, πριν αλλαξουν σε νεο παραφλου. Οι περισσοτεροι θα αδειασουν μονο το ψυγειο

Re: Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2020, 09:31
από lazarefa
Σωστό κι αυτό. Οι περισσότεροι γενικότερα δεν μπαίνουν από μόνοι τους, αν δεν το ζητήσει ο πελάτης, στη διαδικασία αλλαγής ψυκτικού μετά από Χ χρόνια. Παθών και ο ίδιος. Άλλαξα πρώτη φορά ψυκτικό υγρό στα 9,5 χρόνια/151.000χλμ λόγω αλλαγής θερμοστάτη, με όλα τα σέρβις να γίνονται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Ποτέ μέχρι τότε δεν μου πρότειναν αλλαγή υγρών (ενώ πχ οι ίδιοι μου είχαν προτείνει -πρόωρα όπως αποδείχθηκε- αλλαγή σε πίσω τακάκια :x )

Re: Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιούλ 2021, 10:18
από Scotch
120 € για ψυγείο νερού (όχι της Lexus... διαφορετικά 250 €) + 120 € εργατικά τοποθέτησης + 50 € παραφλού (στη Lexus αυτά), πώς μας φαίνονται για το lexus;

Re: Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιούλ 2021, 12:18
από Anonymous Founder
Σχεδόν τσάμπα θα έλεγα. Έχω πληρώσει τα ίδια σε Lancia Y.

Re: Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιούλ 2021, 12:28
από Scotch
Ωραία, ευχαριστώ, το έκλεισα. :s_howdy

Re: Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιούλ 2021, 13:28
από dimviii
Anonymous Founder έγραψε:Σχεδόν τσάμπα θα έλεγα. Έχω πληρώσει τα ίδια σε Lancia Y.


Γρηγορη επαιξε δυνατη αυξηση βλεπω στη δουλεια. :shifty:

Re: Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιούλ 2021, 15:02
από Anonymous Founder
:lol:
Με βλέπεις να έχω αγοράσει Tesla; :help:
Ρε συ, γιατί δεν είναι ακριβά, έχει δουλειά μπόλικη η αλλαγή σε κάποια αυτοκίνητα ειδικά.

Re: Ψυγεία, δοχεία ψυκτικού, ψυκτικό υγρό, παραφλού κλπ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Οκτ 2022, 19:09
από Giuseppe Busso
Εικόνα

Εικόνα

Το δοχείο του παραφλού στο Leon γράφει "mit Silikat" (κάτω φωτό).

Και μέσα σε αυτό έχει ένα σακούλι (πάνω φωτό) με κόκκους σιλικόνης που λένε ότι παρατείνει τη ζωή του παραφλού.

Άλλοι το βγάζουν με το φόβο να μην ανοίξει δημιουργήσει ζημιά του 1000ρικου.

Έχουμε καμιά γνώμη επί του θέματος;