Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#658599 Δεν βρήκα αντίστοιχο θέμα οποτε είπα να ανοιξω ενα.

Μου τρύπησε το πλαστικό δοχείο του νερου και το άλλαξα σε ενα συνεργειο κοντά που είχα κανει και το τελευταιο σερβις (μου πήρε ενα 50ρικο μαζί με το ανταλλακτικό, μάλλον μ έγδαρε αλλά τεσπα...).

Το συμπλήρωσε με παραφλου κοκκινο G12.
Τώρα έπεσε λίγο η στάθμη (ηταν ζεστό όταν συμπλήρωσε στο αλλαγμα) οποτε πρεπει να γεμισω μέχρι το max κρύο σωστά?
Πρέπει να ειναι οπωσδήποτε G12 ή κάνει οποιοδήποτε ροζ απο πρατήριο?
Πρεπει να τσεκαρω κάτι απο προδιαγραφές?

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#658600 μεχρι το μαξ να φτανει οταν ειναι ζεστο.Αρα σε κρυο μοτερ θα βαλεις λιγο πανω απο το μινιμουμ,και θα τσεκαρεις που παει η σταθμη οταν ζεσταθει.
g12 να συμπληρωσεις.
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#658602 Πέτυχα κι αυτό

https://www.wolflubes.com/EL_GR/Blog/20 ... olant.aspx

Ενα πινακακι που έχει μέσα ουσιαστικά λέει οτι μπορείς να βάλεις οποιαδήποτε g12 και μεταγενέστερα σωστά?

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#658603
kovathe έγραψε:Τώρα σε τελείως κρύο είναι ακριβως στη μέση απο min-max.

< >


βαλτο μπροστα να ζεσταθει κανονικα(να αναψει βεντιλατερ δλδ) και τσεκαρησε ξανα που ειναι η σταθμη.
Λογικα θα ειναι στο μαξ. Τα νερα ανεβαινουν στην σταθμη οταν ειναι ζεστο σε σχεση με κρυο.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#658604 Πουλάνε και αντιψυκτικά , you know , όλοι τους.

https://www.motul.com/fr/en/lubricants?category_id=1

https://www.motul.com/fr/en/products/au ... timal-37-c
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#658630 Άποψή μου, όταν αλλάζετε ή πολύ περισσότερο συμπληρώνετε ψυκτικό υγρό, εφόσον είναι εφικτό, να προτιμάτε ακριβώς το ίδιο με αυτό που είχε πριν (πχ εργοστασιακό). Συνήθως, σε αρκετούς κατασκευαστές οχημάτων (πχ Opel/GM που γνωρίζω εγώ) αυτό που υπάρχει από το εργοστάσιο δεν είναι ακριβώς ίδιο με τα περισσότερα του εμπορίου (πχ G12), ασχέτως αν προέρχονται από σοβαρούς κατασκευαστές, και ενδέχεται ανακατεύοντας υγρά με κάπως διαφορετικά πρόσθετα/ιδιότητες να υπάρξει σχετικά αυξημένη συσσώρευση διαφόρων επικαθίσεων/βρωμιάς στο κύκλωμα ψύξης (λόγω σχετικής ασυμβατότητας) σε βάθος χρόνου. Τουλάχιστον για νορμάλ πολιτική χρήση του οχήματος (όχι αγώνες) δεν νομίζω ότι έχει κάποιο νόημα να ψαχνόμαστε με διαφορετικά υγρά ψύξης από τα γνήσια, ειδικά αν σκοπεύουμε να κρατήσουμε το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια.
Τώρα αν τύχει και χάσει πολλά υγρά ο κινητήρας και δεν μπορούμε να προμηθευτούμε άμεσα γνήσιο ψυκτικό, βάζουμε προφανώς αυτό που θα βρούμε διαθέσιμο και θα είναι τουλάχιστον κοντά στις απαιτήσεις του γνήσιου (πχ ίδιο χρώμα, πράσινο με πράσινο, πορτοκαλί/κόκκινο με ανάλογο).
Και σ' αυτή την περίπτωση αν μου τύχαινε κάτι τέτοιο, θα κοιτούσα να κρατήσω το παρεμφερές υγρό όσο το δυνατόν λιγότερο και να ξαναβάλω με την πρώτη ευκαιρία το γνήσιο.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#658647 Παντως απο οτι εχω παρατηρησει, ακομα κι αν τους το ζητησεις, βαριουνται στα συνεργεια να κανουν ενα πληρες ξεπλυμα με σκετο νερο, πριν αλλαξουν σε νεο παραφλου. Οι περισσοτεροι θα αδειασουν μονο το ψυγειο
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#658807 Σωστό κι αυτό. Οι περισσότεροι γενικότερα δεν μπαίνουν από μόνοι τους, αν δεν το ζητήσει ο πελάτης, στη διαδικασία αλλαγής ψυκτικού μετά από Χ χρόνια. Παθών και ο ίδιος. Άλλαξα πρώτη φορά ψυκτικό υγρό στα 9,5 χρόνια/151.000χλμ λόγω αλλαγής θερμοστάτη, με όλα τα σέρβις να γίνονται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Ποτέ μέχρι τότε δεν μου πρότειναν αλλαγή υγρών (ενώ πχ οι ίδιοι μου είχαν προτείνει -πρόωρα όπως αποδείχθηκε- αλλαγή σε πίσω τακάκια :x )
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#715643 120 € για ψυγείο νερού (όχι της Lexus... διαφορετικά 250 €) + 120 € εργατικά τοποθέτησης + 50 € παραφλού (στη Lexus αυτά), πώς μας φαίνονται για το lexus;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#715669
HighFidelity έγραψε:Σχεδόν τσάμπα θα έλεγα. Έχω πληρώσει τα ίδια σε Lancia Y.


Γρηγορη επαιξε δυνατη αυξηση βλεπω στη δουλεια. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#715681 :lol:
Με βλέπεις να έχω αγοράσει Tesla; :help:
Ρε συ, γιατί δεν είναι ακριβά, έχει δουλειά μπόλικη η αλλαγή σε κάποια αυτοκίνητα ειδικά.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#785964 Εικόνα

Εικόνα

Το δοχείο του παραφλού στο Leon γράφει "mit Silikat" (κάτω φωτό).

Και μέσα σε αυτό έχει ένα σακούλι (πάνω φωτό) με κόκκους σιλικόνης που λένε ότι παρατείνει τη ζωή του παραφλού.

Άλλοι το βγάζουν με το φόβο να μην ανοίξει δημιουργήσει ζημιά του 1000ρικου.

Έχουμε καμιά γνώμη επί του θέματος;