Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By joanna g.
#658556 καλησπέρα σας.
εδώ και 3 μήνες πηγαινοφέρνω το αυτοκίνητο στο συνεργείο γιατί δεν βρίσκουμε τι έχει. Ενώ βρισκόταν σε πορεία, κατέβαζε στροφές και με κλωτσούσε, με αποτέλεσμα να πρέπει να σταματήσω κάπου, να σβήσω μηχανή και να κρυώσει (ακόμα και σε πορεία μιας ώρας).
Έχουμε αλλάξει αντλία βενζίνης, αισθητήρα στοφάλλου και κεντροφόρου, πεταλούδα γκαζιού, ρελέ βενζίλης και βαλβίδα ψυχρής. Έχει περάει απο ΚΤΕΟ και απο οτιδήποτε μπορεί να ελέγξει τον εγκέφαλο. Έχουμε δει τα ηλεκτρικά και συνεχίζει να βγάζει τα ίδια θέματα. Σαν να μην τροφοδοτεί.
Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο;
Η αλήθεια είναι πως είναι χιλιαράκι και έχει κάνει χιλιόμετρα σε ταξίδια, αλλά πότε δεν είχε παρουσιάσει κάτι.

Αν κάποιος έχει περάσει τα ίδια ή πάει κάπου το μυαλό του, ας δώσει καμιά γνώμη.
Κάποιος μου είπε να δούμε και την τάπα, οπότε το έχω πει στον μηχανικό μου...

ps. δεν έχω ιδέα πως ανεβάζω φωτογραφία για να δείξω το μοντέλο...

Ευχαριστώ
Τελευταία επεξεργασία από joanna g. και 08 Αύγ 2020, 15:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#658584 Αν αναφέρεσαι στο Micra K11 1,0 στο τελευταίο του f/l σαν της φωτογραφίας, στα τελειώματα του θυμάμαι ο υπεραξιοπιστος 1000αρης παρουσίαζε ασταθές ρελαντί και θέλησε να έχει θέμα με το injection. Δεν ξέρω αν σχετίζονται αυτά τα δύο μεταξύ τους αλλά σαν να θυμάμαι αναφορές σε αυτό το πρόβλημα. Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By joanna g.
#658592 ναι το ίδιο μοντέλο πρέπει να ναι ( δεν ξέρω να ανεβάσω φωτογραφία.). Σε ευχαριστώ πολύ, θα τα σημειώσω για τον μηχανικό.. έχει φρικάρει και αυτός και είπα να το ψάξω.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#658598 Σε Skoda Octavia του 2008 γνωστού μου που παρουσίαζε παρόμοια συμπτώματα (ρέταρε, κόμπιαζε μετά από κάποια ώρα λειτουργίας), το πρόβλημα απ'ότι μου είπε ήταν ότι περνούσαν λάδια (ή αναθυμιάσεις λαδιών) στο θάλαμο καύσης ή/και ανακατεύονταν με τη βενζίνη...