Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Nosferatu
#624342 Εχω το εξης προβλημα τους τελευταίους 6-9 μηνες. Το ΑΒS μπαινει σε λειτουργία σε πολυ χαμηλες ταχύτητες λιγο πριν σταματήσω, κατω απο 10kmh. Μερικες φορες κολαει ανοιγμενο και πρεπει να αφησω λιγο το φρενο για να απεμπλακει. Συμβαινει στο 30-40% των ακινητοποιησεων. Υπο οποιες αλλες συνθηκες συμπεριφερεται οπως πρεπει.

Δεδομενα

Δεν υπαρχει σφαλμα, λαμπακι κλπ

4 λαστιχα ιδια και σε καλη κατασταση

Δισκοι τακακια αλλαγμενα μπρος πισω

Προσφατη εξαερωση

Σωληνακια φρενων σε καλη κατασταση

Μπροστα ΑΒS σενσορες και δαχτυλιδια σε καλη κατασταση

Πισω ΑΒS σενσορες, δε μπορω να ξερω γιατι ειναι κλειστο κομματι (wheel hub) ΑΛΛΑ πιστευω οτι ειναι οκ γιατι οταν το οδηγω με το διαγνωστικό, και οι 4 τροχοι δινουν την ιδια ταχυτητα σε ολες τις συνθηκες, συμπεριλαμβανομενης της ομαλης ακινητοποίησης. Οταν κανω αυτο το τεστ, και διαβαζω τη ταχυτητα τροχων, το ABS βγαινει off (μονιμο κιτρινο λαμπακι) οποτε και δε μπορω να καταγραψω καποιο σφαλμα με το διαγνωστικό.

Ιδεες πριν το ριξω στο γκρεμο?
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#624351 Εγώ θα πήγαινα σε μια επίσημη αντιπροσωπεία (καλή και καλοί να είναι) και θα ζητούσα να το ελέγξουν προσεκτικά
με το επίσημο διαγνωστικό

Πιστεύω οτι το πρόβλημα είναι είτε στην ECU είτε στους πίσω σενσορες που λες
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#624354
Nosferatu έγραψε:Εχω το εξης προβλημα τους τελευταίους 6-9 μηνες. Το ΑΒS μπαινει σε λειτουργία σε πολυ χαμηλες ταχύτητες λιγο πριν σταματήσω, κατω απο 10kmh. Μερικες φορες κολαει ανοιγμενο και πρεπει να αφησω λιγο το φρενο για να απεμπλακει. Συμβαινει στο 30-40% των ακινητοποιησεων. Υπο οποιες αλλες συνθηκες συμπεριφερεται οπως πρεπει.

Δεδομενα

Δεν υπαρχει σφαλμα, λαμπακι κλπ

4 λαστιχα ιδια και σε καλη κατασταση

Δισκοι τακακια αλλαγμενα μπρος πισω

Προσφατη εξαερωση

Σωληνακια φρενων σε καλη κατασταση

Μπροστα ΑΒS σενσορες και δαχτυλιδια σε καλη κατασταση

Πισω ΑΒS σενσορες, δε μπορω να ξερω γιατι ειναι κλειστο κομματι (wheel hub) ΑΛΛΑ πιστευω οτι ειναι οκ γιατι οταν το οδηγω με το διαγνωστικό, και οι 4 τροχοι δινουν την ιδια ταχυτητα σε ολες τις συνθηκες, συμπεριλαμβανομενης της ομαλης ακινητοποίησης. Οταν κανω αυτο το τεστ, και διαβαζω τη ταχυτητα τροχων, το ABS βγαινει off (μονιμο κιτρινο λαμπακι) οποτε και δε μπορω να καταγραψω καποιο σφαλμα με το διαγνωστικό.

Ιδεες πριν το ριξω στο γκρεμο?


Μονάδα abs?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#624379 Και να είχε, δεν έχει σημασία.

Nosferatu, θα δοκίμαζα πρώτα με επίσημο διαγνωστικό. To λαμπακι του abs ανάβει κανονικά οταν το βάζεις μπρος και σβήνει μετα απο λίγο;

Αν ολα είναι οκ, θα έλεγχα διεξοδικά και τους 4 αισθητήρες και τα δαχτυλίδια. Μετά πρέπει να βρεις ηλεκτρολόγο με picoscope ή κάτι παρόμοιο και να ελέγξετε το σήμα που δίνει ο κάθε τροχός.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#624549
Nosferatu έγραψε: Το ΑΒS μπαινει σε λειτουργία σε πολυ χαμηλες ταχύτητες λιγο πριν σταματήσω, κατω απο 10kmh. Μερικες φορες κολαει ανοιγμενο ...

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι "ανοιγοκλείνει" το φρένο και σταματάει λίγο πιο πέρα από το κανονικό?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#624568
Nikos! έγραψε:
Nosferatu έγραψε:Εχω το εξης προβλημα τους τελευταίους 6-9 μηνες. Το ΑΒS μπαινει σε λειτουργία σε πολυ χαμηλες ταχύτητες λιγο πριν σταματήσω, κατω απο 10kmh. Μερικες φορες κολαει ανοιγμενο και πρεπει να αφησω λιγο το φρενο για να απεμπλακει. Συμβαινει στο 30-40% των ακινητοποιησεων. Υπο οποιες αλλες συνθηκες συμπεριφερεται οπως πρεπει.

Δεδομενα

Δεν υπαρχει σφαλμα, λαμπακι κλπ

4 λαστιχα ιδια και σε καλη κατασταση

Δισκοι τακακια αλλαγμενα μπρος πισω


Προσφατη εξαερωση

Σωληνακια φρενων σε καλη κατασταση

Μπροστα ΑΒS σενσορες και δαχτυλιδια σε καλη κατασταση

Πισω ΑΒS σενσορες, δε μπορω να ξερω γιατι ειναι κλειστο κομματι (wheel hub) ΑΛΛΑ πιστευω οτι ειναι οκ γιατι οταν το οδηγω με το διαγνωστικό, και οι 4 τροχοι δινουν την ιδια ταχυτητα σε ολες τις συνθηκες, συμπεριλαμβανομενης της ομαλης ακινητοποίησης. Οταν κανω αυτο το τεστ, και διαβαζω τη ταχυτητα τροχων, το ABS βγαινει off (μονιμο κιτρινο λαμπακι) οποτε και δε μπορω να καταγραψω καποιο σφαλμα με το διαγνωστικό.

Ιδεες πριν το ριξω στο γκρεμο?


Μονάδα abs?


Από πότε έχεις να αλλάξεις υγρά φρένων ? τα υγρά των φρένων είναι υγροσκοπικά, δηλαδή απορροφούν υγρασία, όταν ζεσταίνονται τα υγρά με την χρήση, η ποσότητα που είναι σε μεταλλικά μέρη του κυκλώματος των φρένων όπως οι δαγκάνες, οι άκρες των μαρκουτσιών, η μονάδα του ABS, δημιουργούν δρόσο με την διαφορά της θερμοκρασίας όταν τα υγρά κρυώνουν, συσσωρευτικά το ποσοστό υγρασίας που συγκεκντρώνεται στο κύκλωμα είναι σημαντικό, με την πάροδο του χρόνου υπάρχουν και άλατα από την υγρασία, όλα αυτά βουλώνουν τις πολύ μικρές τρύπες και κολλάνε τις μικροβαλβίδες της μονάδας, ειδικά αν τα υγρά είναι dot 3 ή dot4 έχουν μεγαλύτερη απορροφητικότητα υγρασίας από τα υγρά dot5.1

Να πω εδώ ότα τα υγρά DOT 5.1 έχουν διαφορετικό ιξώδες, είναι περισσότερο λεπτόρευστα από τα παλαιότερα DOT 3/4 και είναι σχεδιασμένα για μονάδες ABS.

Επίσης δεν μας λες αν έχεις κάνει και service στις δαγκάνες, εκεί μέσα μαζεύονται πολλές βρωμιές, αν είναι αρκετών χρόνων υπάρχουν και διαβρώσεις στα έμβολα αν είναι μεταλλικά ή αλουμινιόυ, τα ανοξείδωτα αντέχουν περισσότερο, υπάρχει σκλήρυνση των O,Ring κλπ
Άβαταρ μέλους
By Nosferatu
#624589 Απανταω σε ολα

Το λαμπακι του ΑΒS συμπεριφερεται σωστα, αναβει στη πρωτη σκαλα και σβηνει στο μιζαρισμα

Δαγκανες, εχει γινει ξεκολλημα με ζεστη και σφυρί σε μια μπροστα και αντικατασταθηκε μια πισω. Ολα τα τελευταία 1-2 χρονια. Νομιζω ομως οτι δε παιζει αυτο να δημιουργείται απο κολλημενη δαγκανα, περαν οτι μπηκε στο μηχανημα που ρολλαρει και τα φρενα οκ, γιατι τα wheel speed sensor στο test drive δε μηδενιζαν.

Τωρα υγρα φρενων, ειλικρινά δε ξερω. Θα ηθελα να πιστευω οτι αλλαχθηκαν στα περιστατικα με τις δαγκανες.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#624593
Nosferatu έγραψε:Απανταω σε ολα

Το λαμπακι του ΑΒS συμπεριφερεται σωστα, αναβει στη πρωτη σκαλα και σβηνει στο μιζαρισμα


Ωραία, σου είπα τι πρέπει να γίνει.
Άβαταρ μέλους
By Nosferatu
#624600
mousatos έγραψε:α καλά . είπα κι εγώ
Θες να μοιραστεις τις σκεψεις σου με μας τους κοινούς θνητους?

Η απλα ειδες φως και μπηκες?