Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#603069 Το δικό μου αγοράστηκε με 20.000 χλμ. Μετά τα 140 Κ χλμ άρχισε να τσιμπάει λίγο. Στα 183.000 έγινε η επισκευή μοτέρ.
Το θέμα είναι ότι τα χιλιόμετρα που κάνει κάθε μέρα είναι λιγότερα από 20 αλλά με γύρω στις 8 με 10 εκκινήσεις, δηλαδή μικρές διαδρομές κρύο. Ειδικά τούς χειμερινούς μήνες δεν ζεσταίνεται ο κινητήρας.

Αυτό είναι πολύ χειρότερο από να δουλεύει στα κόκκινα.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#603074 άρα χρειάζεστε αλλαγές κάθε 6 μήνες ή 5000χμ max ή ακόμα καλύτερα αν υπάρχει computer service να ακολουθείτε τα διαστήματα του υπολογιστή.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#603098
mousatos έγραψε:μεταχειρισμένο το πήρατε ;


Το ειχε παρει η κορη μου καινουριο το 2006 (απο τα πρωτα σε κατασκευη). μετα το εχω εγω τωρα 4 χρονια. ομως δεν του κανω χλμ περιπου 500 τον μηνα ενα γεμισμα δλδ!!! περιπου. Κανει μικρες διαδεομες συνηθως του συμπληρωνα μεχρι τωρα ... του εκανα σωστη αλλαγη τον Ιουνια και θα μετρησω το ποσο καιει...βαζω το 10 40.. απλα σκφτομαι τις 2 επιλογες... το πουλαω η το φτιαχνω. δεν εχει ακουμπησει αλλο οχημα στη ζωη του και με βολευει στο μεγεθος... για την πολη.ειδικα τα βραδια για μετακινησεις στο κεντρο..
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#603122 Αυτα τα 1000αρια ολα καινε λαδι καποια στιγμη (εννοω αυτο το μοτερ που φοραγε η Toyota , η Daihatsu και το PSA) ..... Ενας γνωστος επισκευασε μονο το καπακι με κανα 300αρι € , και επεσε αρκετα η καταναλωση λαδιου. Δεν εξαληφθηκε ομως, γιατι δεν αλλαξε ελατηρια πιστονιου απ΄οτι θυμαμαι
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#603125 Να μετρήσεις συμπίεση, πιθανότατα θα έχει πέσει. Οπότε μπορεί ο ήχος να έχει αλλάξει και να επιταχύνει πολύ ωραία χωρίς φορτίο αλλά αν το φορτώσεις και πας ταξίδι στις ανηφόρες θα τα βλέπεις όλα. Συμφωνώ ότι τόση κατανάλωση είναι εντός προδιαγραφών και δεν είναι λόγος επισκευής.
Αν ένας μηχανικός της προκοπής βάλει και ακουστικό να δει τι ακριβώς ακούγεται φθαρμένο μπορεί με μικρό κόστος να επισκευάσεις αυτό που χρειάζεται μόνον και να έχεις μια χαρά κινητήρα.

Συχνές εκκινήσεις και μικρές αποστάσεις θέλεις λεπτό λάδι. Τα 40άρι κρύο αργεί να δημιουργήσει ροή άρα μένει απροστάτευτος ο κινητήρας για περισσότερο χρόνο. Καλύτερα 30άρι αλλά από το πιο ισχυρά. Γενικά οι συχνές εκκινήσεις και μικρές διαδρομές είναι το χειρότερο για έναν κινητήρα, το 85% της φθοράς συμβαίνει τότε. Το στροφάρισμα με καλό λαδάκι δεν είναι τόσο κακό.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#603417
224v έγραψε:
mousatos έγραψε:μεταχειρισμένο το πήρατε ;


Το ειχε παρει η κορη μου καινουριο το 2006 (απο τα πρωτα σε κατασκευη). μετα το εχω εγω τωρα 4 χρονια. ομως δεν του κανω χλμ περιπου 500 τον μηνα ενα γεμισμα δλδ!!! περιπου. Κανει μικρες διαδεομες συνηθως του συμπληρωνα μεχρι τωρα ... του εκανα σωστη αλλαγη τον Ιουνια και θα μετρησω το ποσο καιει...βαζω το 10 40.. απλα σκφτομαι τις 2 επιλογες... το πουλαω η το φτιαχνω. δεν εχει ακουμπησει αλλο οχημα στη ζωη του και με βολευει στο μεγεθος... για την πολη.ειδικα τα βραδια για μετακινησεις στο κεντρο..

Θα πας σε καποιον να μετρησει την συμπιεση.
Εαν δεν ειναι ενταξει πας για γενικη επισκευη εαν ειναι καλη πας για τσιμουχες βαλβιδων.
Εαν εχεις σκοπο να το κρατησεις το επισκευαζεις,διαφορετικα συμπληρωνε οποιοδηποτε φθηνολαδο .
Άβαταρ μέλους
By 224v
#603429 Ναι για αυτό ψαχνω μηχανικό για να μετρήσει.. και να αποφασίσω. Δεν βιαζομαι αφού κάνω λιγα χλμ, καθοτι τον Οκτώβριο θα βγάλω στο δρόμο και το 2.24v!!!

.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#619310 Εχθές κουβεντιασα με ένα συνεργείο Τουοτα και ρώτησα για κόστος αλλαγής του κινητήρα στο Aygo. Πήρε τηλέφωνο για μεταχειρισμένο με εγγύηση 2 ετων.
Η προφορική προσφορά του ήταν 650 το μοτέρ και 350 για την εργασία με ο,τι ακόμα χρειαστεί λάδια Ξυδιά κλπ. Σύνολο 1000 χωρίς ΦΠΑ.
Με δεδομένο ότι θα το κρατήσω φυσικά και είναι ατρακαριστο και με καλύπτει, αξίζει το έξοδο? Η να το πουλήσω και να βρω άλλο νεώτερης ηλικίας. Τζιτζιλα μιτζιλα γκατζετακια κλπ αδιάφορα. 4 πόρτες μικρό μηκος είναι το ζητούμενο για την πόλη

< Note >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#619322 Καίει λάδι, σχετικά και για αυτό το λόγο με τρώει η σκέψη ξέρω ότι δεν αξίζει το κόστος βεβαια...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#619323 Βάλε ένα 15W40 , μια χαρά λαδάκι για Ελλάδα. Κράτα το έτσι μέχρι να συμπληρώσει 20ετία ( που πλησιάζει) . Θα αλλάξεις κινητήρα και μετά πόσο θα το κρατήσεις , άλλα 13 χρόνια ??
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#619324
224v έγραψε:Καίει λάδι, σχετικά και για αυτό το λόγο με τρώει η σκέψη ξέρω ότι δεν αξίζει το κόστος βεβαια...

< Note >
Και το δικό μου 107 καίει λάδι. Όταν φτάσει στο απροχώρητο θα προτιμήσω την επισκευή.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#619331
saxon_747 έγραψε:
224v έγραψε:Καίει λάδι, σχετικά και για αυτό το λόγο με τρώει η σκέψη ξέρω ότι δεν αξίζει το κόστος βεβαια...

< Note >
Και το δικό μου 107 καίει λάδι. Όταν φτάσει στο απροχώρητο θα προτιμήσω την επισκευή.
Ξέρεις κόστος?, Γιατί οταν μιλάω για επισκευή όλοι λένε καλύτερα να αλλάξεις μοτέρ. Βέβαια ίσως αυτό τους συμφέρει, ευκολακι δλδ αλλά κοστίζει 1000 περίπου. Δίνουν Καί την εγγύηση. Η λύση με λάδι 15 -40 είναι πιο φτηνή. Το συνεργείο πάντως εκείνη τη ώρα που ήμουνα εκεί παρέλαβε ένα κόκκινο βαρέλι λάδι 10- 40!!!!

< Note >