- 04 Ιουν 2019, 19:48
#586717
Nikos! έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Κοίτα, πολιτικό αυτοκίνητο έχεις κι εσύ αν δεν το έχεις καταλάβει.
Και δεν εννοώ το Skoda...
Ούτε εγώ αναφερόμουν στο δικό μου. Πάλι δικά σου συμπεράσματα βγάζεις.
Αλλά τώρα που το λες, θα μπορούσα να έγραφα "hardcore" για να αναφερθώ σε αυτό.
Δεν έχω γράψει καμία ανακρίβεια. Έγραψα επί λέξη:
Γενικώς, οι τελευταίοι απευθύνονται σε όσους θα μπουν συχνά σε πίστα ή θα ζορίζουν τα φρένα σε κατηφόρα. Αλλιώς, αν μιλάμε για χρήση δρόμου, δεν αξίζει να τους χρυσοπληρώσεις. Οι νορμάλ δισκόπλακες είναι παραπάνω από αρκετές. Καλύτερη επένδυση είναι ένα καλό τακάκι. Από εκεί ξεκινάμε πάντα. Επίσης, προσωπικά θεωρώ πέταμα χρημάτων επίσης και τις χαρακτές και τρυπητές. Τέτοιες έχω βάλει εμπρός στην BMW, και πέρα από θόρυβο, δεν βλέπω κάτι άλλο.
viewtopic.php?p=584323#p584323
Δεν υπάρχει καμία ανακρίβεια, λέω απλούστατα πως οι πλευστοί δίσκοι δεν έχουν λόγο ύπαρξης σε νορμάλ χρήση δρόμου, εκτός αν κάποιος κάνει καταβάσεις. Γι' αυτό το λόγο και πλευστούς δίσκους θα βρεις μόνον σαν aftermarket και δεν είναι πρώτη τοποθέτηση παρά σε ελάχιστα μοντέλα.
Υπάρχει ένα τσουβάλιασμα το οποίο προέρχεται κυρίως από το κόστος. Διότι αν σου έλεγα ότι υπάρχουν και Brembo two piece με 225 ευρώ ο ένας ίσως είχες άλλη άποψή.
Η ανακρίβεια είναι ότι αναφέρεσαι σε δυο συγκεκριμένες περιπτώσεις χρήσης. Η λειτουργία, οι συνθήκες και οι ανάγκες του κάθε οδηγού καταλαβαίνεις ότι δε περιορίζονται μόνο σε αυτές??
Λύσε μου όμως μια απορία. Σε αυτά που είναι πρώτης τοποθέτησης είναι ορθό να μπαίνουν? Μπορείς να αναφέρεις κάποια?
Για να σε βοηθήσω, το 10άρι MR (trim level) είχε Brembo floating πρώτης τοποθέτησης.
Μάρκετινξ ή όχι? Μπαίνουν στο GSR (base trim level) ή μόνο αν κάνεις κατηφόρες και τρακντέιζ?
Γράφεις ανακρίβειες ή όχι?
Επομένως, το πού θα ξοδέψει ο καθένας τα λεφτά του είναι δικό του δικαίωμα και δεν θα του το πω εγώ. Εγώ στο ποστ μου περιέγραψα τους διάφορους τύπους δίσκων και είπα πού αξίζει κάποιος να επενδύσει. Στο δικό μου πολιτικό ( ) αυτοκίνητο έχω σταθερούς (όχι πλευστούς) χαρακτούς τρυπητούς με δαγκάνες 6 εμβόλων. Στην επόμενη αλλαγή, θα μπουν απλοί και όχι χαρακτοί τρυπητοί, γιατί μόνον θόρυβο έχουν και προσφέρουν ελάχιστα. Σωληνάκια έχω βάλει Goodridge από την αρχή. Η σειρά που πρέπει κάποιος να επενδύσει είναι πάντα η ακόλουθη: τακάκια, υγρά, σωληνάκια, δίσκοι, δαγκάνες. Για τον περισσότερο κόσμο ένα καλύτερο τακάκι μαζί με καλύτερα υγρά είναι παραπάνω από αρκετό. Δεν είναι όλοι άπλες. Εσύ στο δικό σου πολιτικό ( ) Evo X έχεις πλευστούς. Εξαιρετικά και μπράβο σου. Το φόρουμ απευθύνεται σε όλους όμως, και σε αυτούς που θέλουν να βελτιώσουν τα φρένα τους χωρίς να ξεπουληθούν.
Νομίζω ότι η εμμονή που έχεις με το χρήμα δε σε αφήνει να...χαλαρώσεις.
Το φόρουμ απευθύνεται σε όλους, τελεία.
Το αν έχουν χρήματα να σπαταλήσουν σε κάτι καλό το γνωρίζουν μόνο οι ίδιοι διότι ακόμα και σε αυτή τη περίπτωση υπάρχουν διάφορες επιλογές. Σε κάθε περίπτωση η συζήτηση θα πρέπει να ενθαρρύνεται (ακόμα και για τα ταμπούρα του g) και όχι να λέμε..."α αυτό είναι μόνο για τρακντέιζ".
Διαφωνώ λίγο με τη σειρά βελτίωσης που αναφέρεις αν και ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες, χρήση και απαιτήσεις. Η άποψή μου είναι ότι η αλλαγή τακάκια + δίσκοι πηγαίνουν μαζί και πρέπει να βρεις τον κατάλληλο συνδυασμό.
ΥΓ: Είναι τελείως άκυρο να λες το ποστ μου "άχρηστο και ανούσιο" όταν εσύ πριν από αυτό μιλούς για πνευστούς αντί για πλευστούς δεν νομίζεις; Ακόμη και εσύ κάτι έμαθες.
Ειλικρινά δεν καταλάβαινω όλο τον χαμό που έκανες, σου θυμίζω πως ΔΕΝ σε κατονόμασα σαν άσχετο, αν δεν είχες βγει μόνος σου να το... παραδεχτείς, κανείς δεν θα είχε ασχοληθεί.
Δε καταλαβαίνεις?
Κοίτα, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους εφόσον το παραδέχεσαι τώρα, εσύ ασχολήθηκες.
Γιατί λοιπόν όταν σε ρωτάνε δε μιλάς ανοιχτά από την αρχή και το παραδέχεσαι τώρα?
Δεν είναι κακό να αναφέρεις σε κάποιον κάτι, τον τρόπο πρέπει να κοιτάξεις λίγο διότι ρε παιδί μου...κάνει μπαμ.
Καλέ μου άνθρωπε, εγώ ασχολήθηκα με ΦΡΕΝΑ, όχι ΜΕ ΕΣΕΝΑ. ΕΣΥ ασχολήθηκες μαζί μου.
Δέξου το και πήγαινε παρακάτω, σου έξω ξαναπεί, ΔΕΝ είναι ντροπή να μην γνωρίζεις κάτι, έχουν καταλάβει όλοι πως ΔΕΝ το γνώριζες, deal with it και προχώρα.
Δεν υπάρχει κάτι να παραδεχτώ ούτε τώρα, ούτε πιο πριν. Εσύ πάλι αρνείσαι να παραδεχτείς πως δεν γνωρίζεις απλά πράγματα και σου φταίω εγώ; Νομίζεις πως με όλη αυτή την ιστορία έχεις ξεγελάσει κανέναν; Αμφιβάλλω κιόλας αν έχει κάποιος όρεξη να διαβάζει όλες αυτές τις αρλούμπες.
Σου ξαναλέω πως δεν έγραψα καμία ανακρίβεια, τσάμπα επιμένεις με το ζόρι. Εγώ έγραψα για τους χρήστες που ψάχνονται να βελτιώσουν τα φρένα τους, ΟΧΙ για σένα και ΟΧΙ για το αμάξι σου. Αν ένα αμάξι έχει πλευστούς, προφανώς θα βάλει πάλι πλευστούς κάποιος, δεν θα κάνει downgrade, δεν υπάρχει κανένας λόγος να εξηγήσω κάτι επ' αυτού. Για όλους τους υπόλοιπους, οι πλευστοί είναι overkill. Πρέπει δηλαδή με το ζόρι να έχω γράψει εγώ ανακρίβεια, επειδή έγραψες εσύ μπούρδα; Ήμαρτον!
Πήγαινε λοιπόν να χαρείς τα λεφτά σου όπως νομίζεις, καλό είναι να ξοδεύεται το χρήμα, μακάρι να είχα κι εγώ λεφτά για ξόδεμα, αλλά βλέπεις δεν είμαστε όλοι το ίδιο πετυχημένοι. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα λοιπόν, εγώ μια χαρά ευχαριστημένος είμαι με την 1 και την Multistrada, ούτε Skoda Kodiaq θέλω, ούτε Evo X. Στο λέω για να μην ζορίζεσαι.
Και πολύ χαίρομαι που εσύ αλλάζεις συχνά αυτοκίνητα και είσαι υπεράνω χρημάτων, εγώ που τα μετράω γιατί μου λείπουν, είμαι ευνοημένος από αυτό, αλλιώς δεν θα είχα ποτέ την 1. Λάθος συμπεράσματα βγάζεις κι εσύ και η παρέα σου. Όχι μόνον δεν σε ζηλεύω, αλλά σε ευχαριστώ πολύ που πήρα σε εξαιρετική τιμή την 1 και εύχομαι να είναι το ίδιο τυχερός και κάποιος επόμενος με το Evo, αν το πουλήσεις.
Ξεκόλλα λοιπόν και έχε πιο ανοιχτό μυαλό, καλό θα σου κάνει, θα μάθεις περισσότερα και θα γίνεις καλύτερος.