Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#586486 Με λυπεί που μερικοί βρίσκουν περίεργο να αναδημοσιεύονται ενδιαφέροντα τεχνικά άρθρα για φρένα στο θέμα φρένα....
Δηλαδή όσοι ξέρουν ξέρουν και δεν θα μάθουν άλλα, κι όσοι δεν ξέρουν μη σώσουν και μάθουν; Τι τακτική είναι αυτή; Με σωστά και λάθη προσπαθούμε όλοι να προσφέρουμε γνώση-εμπειρίες κλπ. Ναι θα γίνουν και λάθη, θα ακουστούν/γραφτούν και παπαριές αλλά προχωράμε, δεν κολλάμε στα λάθη, τα διορθώνουμε και επαινούμε τα σωστά.

Με λυπεί που μερικοί όχι μόνο θρέφουν μύγες αλλά μυγιάζονται κιόλας...
Φυσικά με μύγες ή χωρίς το τεχνικό άρθρο το βρήκα ενδιαφέρον και τις μύγες εντελώς αδιάφορες. Μυγιαστείτε ελεύθερα, αν μπορείτε να το κάνετε με πμ και όχι στα κυρίως θέματα ακόμα καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#586615 :lol:
Εικόνα
Πού να τον είχα βγάλει ονομαστικά στα μανταλάκια δηλαδή τι θα άκουγα.. :s_wacko :s_sarcastic







ΥΓ: Σε 1 , 2 , 3 να ετοιμαστούμε για το σχετικό πέσιμο από την παρέα... :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#586679
sknipper έγραψε:Με λυπεί που μερικοί βρίσκουν περίεργο να αναδημοσιεύονται ενδιαφέροντα τεχνικά άρθρα για φρένα στο θέμα φρένα....
Δηλαδή όσοι ξέρουν ξέρουν και δεν θα μάθουν άλλα, κι όσοι δεν ξέρουν μη σώσουν και μάθουν; Τι τακτική είναι αυτή; Με σωστά και λάθη προσπαθούμε όλοι να προσφέρουμε γνώση-εμπειρίες κλπ. Ναι θα γίνουν και λάθη, θα ακουστούν/γραφτούν και παπαριές αλλά προχωράμε, δεν κολλάμε στα λάθη, τα διορθώνουμε και επαινούμε τα σωστά.

Με λυπεί που μερικοί όχι μόνο θρέφουν μύγες αλλά μυγιάζονται κιόλας...
Φυσικά με μύγες ή χωρίς το τεχνικό άρθρο το βρήκα ενδιαφέρον και τις μύγες εντελώς αδιάφορες. Μυγιαστείτε ελεύθερα, αν μπορείτε να το κάνετε με πμ και όχι στα κυρίως θέματα ακόμα καλύτερα.


Κατά τη γνώμη μου κακώς ανοίγεις πάλι το θέμα αλλά αφού το κάνεις θα απαντήσω.

Δεν είναι έτσι ακριβώς διότι δεν "δημοσιεύτηκε απλά ένα άρθρο". Για αν ακριβολογούμε, αρχικά δεν δημοσιεύθηκε κανένα άρθρο. Αυτό ήρθε στη συνέχεια.

Να σου υπενθυμίσω ότι η αρχική δημοσίευση ήταν κάτι σαν μονόλογος για το πόσο πρέπει να προσέχουμε τους "γνώστες" στο ίντερνετ, πως ξεχωρίζουμε τις δισκόπλακες μεταξύ τους, πόσο άσχετοι είναι κάποιοι όταν δεν χρησιμοποιούν σωστή ορολογία και τέλος ότι οι συγκεκριμένοι δίσκοι είναι μόνο για χρήση πίστας ή αν τα ζορίζουν σε...κατηφόρα.

Οπότε Χρήστο, δε ξέρω τι είναι πιο λυπητερό. Αυτό που αναφέρεις ή όταν από το πουθενά να γράφει ένα μέλος κουνώντας επί της ουσίας το δάχτυλο σε όλους τους άλλους που δεν ξέρουν, κάνοντας αναφορά για μέλος του φόρουμ ο οποίος -σύμφωνα με τον ίδιο- πλασάρει εαυτόν ως γνώστη ειρωνευόμενος ως προς τη σωστή ονομασία των δίσκων και όταν τελικά ερωτάται να τον ονομάσει...σφυρίζει αδιάφορα (το οποίο το λες και flame) και τελικά γράφει και ανακρίβειες (πλευστοί = πίστα ή ζόρισμα στη...κατηφόρα).

Τέσπα, καλό είναι να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους και βασικά δε χρειάζεται να απαντήσεις καν.

Όλα είναι στη διάθεση του κοινού να κρίνει.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#586684
Anonymous Founder έγραψε:Ποιος ακριβώς γράφει ανακρίβειες; :lol:


Εσύ.

Anonymous Founder έγραψε:Γενικώς, οι τελευταίοι απευθύνονται σε όσους θα μπουν συχνά σε πίστα ή θα ζορίζουν τα φρένα σε κατηφόρα.


(αναφερόμενος τους floating)

Δεν είναι άσπρο ή μαύρο. Υπάρχει και ένα φάσμα λειτουργίας ενδιάμεσο όπου αν πχ βάλεις σκληρό τακάκι οι εργοστασιακοί δίσκοι δε θα τη παλέψουν σε σκληρή χρήση...και προφανώς δε μιλάμε για τίποτα πολιτικά αυτοκίνητα (όπως η BMW σου) αλλά πιο σοβαρές κατασκευές.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#586689 Κοίτα, πολιτικό αυτοκίνητο έχεις κι εσύ αν δεν το έχεις καταλάβει. :lol:
Και δεν εννοώ το Skoda... :s_blush

Δεν έχω γράψει καμία ανακρίβεια. Έγραψα επί λέξη:
Γενικώς, οι τελευταίοι απευθύνονται σε όσους θα μπουν συχνά σε πίστα ή θα ζορίζουν τα φρένα σε κατηφόρα. Αλλιώς, αν μιλάμε για χρήση δρόμου, δεν αξίζει να τους χρυσοπληρώσεις. Οι νορμάλ δισκόπλακες είναι παραπάνω από αρκετές. Καλύτερη επένδυση είναι ένα καλό τακάκι. Από εκεί ξεκινάμε πάντα. Επίσης, προσωπικά θεωρώ πέταμα χρημάτων επίσης και τις χαρακτές και τρυπητές. Τέτοιες έχω βάλει εμπρός στην BMW, και πέρα από θόρυβο, δεν βλέπω κάτι άλλο.
viewtopic.php?p=584323#p584323
Δεν υπάρχει καμία ανακρίβεια, λέω απλούστατα πως οι πλευστοί δίσκοι δεν έχουν λόγο ύπαρξης σε νορμάλ χρήση δρόμου, εκτός αν κάποιος κάνει καταβάσεις. Γι' αυτό το λόγο και πλευστούς δίσκους θα βρεις μόνον σαν aftermarket και δεν είναι πρώτη τοποθέτηση παρά σε ελάχιστα μοντέλα.

Επομένως, το πού θα ξοδέψει ο καθένας τα λεφτά του είναι δικό του δικαίωμα και δεν θα του το πω εγώ. Εγώ στο ποστ μου περιέγραψα τους διάφορους τύπους δίσκων και είπα πού αξίζει κάποιος να επενδύσει. Στο δικό μου πολιτικό ( :s_sarcastic ) αυτοκίνητο έχω σταθερούς (όχι πλευστούς) χαρακτούς τρυπητούς με δαγκάνες 6 εμβόλων. Στην επόμενη αλλαγή, θα μπουν απλοί και όχι χαρακτοί τρυπητοί, γιατί μόνον θόρυβο έχουν και προσφέρουν ελάχιστα. Σωληνάκια έχω βάλει Goodridge από την αρχή. Η σειρά που πρέπει κάποιος να επενδύσει είναι πάντα η ακόλουθη: τακάκια, υγρά, σωληνάκια, δίσκοι, δαγκάνες. Για τον περισσότερο κόσμο ένα καλύτερο τακάκι μαζί με καλύτερα υγρά είναι παραπάνω από αρκετό. Δεν είναι όλοι άπλες. Εσύ στο δικό σου πολιτικό ( :s_laughat ) Evo X έχεις πλευστούς. Εξαιρετικά και μπράβο σου. Το φόρουμ απευθύνεται σε όλους όμως, και σε αυτούς που θέλουν να βελτιώσουν τα φρένα τους χωρίς να ξεπουληθούν.

ΥΓ: Είναι τελείως άκυρο να λες το ποστ μου "άχρηστο και ανούσιο" όταν εσύ πριν από αυτό μιλούς για πνευστούς αντί για πλευστούς δεν νομίζεις; Ακόμη και εσύ κάτι έμαθες.
Ειλικρινά δεν καταλάβαινω όλο τον χαμό που έκανες, σου θυμίζω πως ΔΕΝ σε κατονόμασα σαν άσχετο, αν δεν είχες βγει μόνος σου να το... παραδεχτείς, κανείς δεν θα είχε ασχοληθεί.
:s_bye
Άβαταρ μέλους
By g8777
#586696 Εξυπηρετει καπου ολο αυτο εκτος απο το να τρομοκρατει εμας με ταμπουρα μπρος πισω ;;;


:vava:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#586698
Anonymous Founder έγραψε:Κοίτα, πολιτικό αυτοκίνητο έχεις κι εσύ αν δεν το έχεις καταλάβει. :lol:
Και δεν εννοώ το Skoda... :s_blush


Ούτε εγώ αναφερόμουν στο δικό μου. Πάλι δικά σου συμπεράσματα βγάζεις. :lol:

Αλλά τώρα που το λες, θα μπορούσα να έγραφα "hardcore" για να αναφερθώ σε αυτό.


Δεν έχω γράψει καμία ανακρίβεια. Έγραψα επί λέξη:
Γενικώς, οι τελευταίοι απευθύνονται σε όσους θα μπουν συχνά σε πίστα ή θα ζορίζουν τα φρένα σε κατηφόρα. Αλλιώς, αν μιλάμε για χρήση δρόμου, δεν αξίζει να τους χρυσοπληρώσεις. Οι νορμάλ δισκόπλακες είναι παραπάνω από αρκετές. Καλύτερη επένδυση είναι ένα καλό τακάκι. Από εκεί ξεκινάμε πάντα. Επίσης, προσωπικά θεωρώ πέταμα χρημάτων επίσης και τις χαρακτές και τρυπητές. Τέτοιες έχω βάλει εμπρός στην BMW, και πέρα από θόρυβο, δεν βλέπω κάτι άλλο.
viewtopic.php?p=584323#p584323
Δεν υπάρχει καμία ανακρίβεια, λέω απλούστατα πως οι πλευστοί δίσκοι δεν έχουν λόγο ύπαρξης σε νορμάλ χρήση δρόμου, εκτός αν κάποιος κάνει καταβάσεις. Γι' αυτό το λόγο και πλευστούς δίσκους θα βρεις μόνον σαν aftermarket και δεν είναι πρώτη τοποθέτηση παρά σε ελάχιστα μοντέλα.


Υπάρχει ένα τσουβάλιασμα το οποίο προέρχεται κυρίως από το κόστος. Διότι αν σου έλεγα ότι υπάρχουν και Brembo two piece με 225 ευρώ ο ένας ίσως είχες άλλη άποψή.

Η ανακρίβεια είναι ότι αναφέρεσαι σε δυο συγκεκριμένες περιπτώσεις χρήσης. Η λειτουργία, οι συνθήκες και οι ανάγκες του κάθε οδηγού καταλαβαίνεις ότι δε περιορίζονται μόνο σε αυτές?? :lol:

Λύσε μου όμως μια απορία. Σε αυτά που είναι πρώτης τοποθέτησης είναι ορθό να μπαίνουν? Μπορείς να αναφέρεις κάποια?

Για να σε βοηθήσω, το 10άρι MR (trim level) είχε Brembo floating πρώτης τοποθέτησης. :help:

Μάρκετινξ ή όχι? Μπαίνουν στο GSR (base trim level) ή μόνο αν κάνεις κατηφόρες και τρακντέιζ? :lol: :lol:

Γράφεις ανακρίβειες ή όχι? :lol:

Επομένως, το πού θα ξοδέψει ο καθένας τα λεφτά του είναι δικό του δικαίωμα και δεν θα του το πω εγώ. Εγώ στο ποστ μου περιέγραψα τους διάφορους τύπους δίσκων και είπα πού αξίζει κάποιος να επενδύσει. Στο δικό μου πολιτικό ( :s_sarcastic ) αυτοκίνητο έχω σταθερούς (όχι πλευστούς) χαρακτούς τρυπητούς με δαγκάνες 6 εμβόλων. Στην επόμενη αλλαγή, θα μπουν απλοί και όχι χαρακτοί τρυπητοί, γιατί μόνον θόρυβο έχουν και προσφέρουν ελάχιστα. Σωληνάκια έχω βάλει Goodridge από την αρχή. Η σειρά που πρέπει κάποιος να επενδύσει είναι πάντα η ακόλουθη: τακάκια, υγρά, σωληνάκια, δίσκοι, δαγκάνες. Για τον περισσότερο κόσμο ένα καλύτερο τακάκι μαζί με καλύτερα υγρά είναι παραπάνω από αρκετό. Δεν είναι όλοι άπλες. Εσύ στο δικό σου πολιτικό ( :s_laughat ) Evo X έχεις πλευστούς. Εξαιρετικά και μπράβο σου. Το φόρουμ απευθύνεται σε όλους όμως, και σε αυτούς που θέλουν να βελτιώσουν τα φρένα τους χωρίς να ξεπουληθούν.


Νομίζω ότι η εμμονή που έχεις με το χρήμα δε σε αφήνει να...χαλαρώσεις. :lol:

Το φόρουμ απευθύνεται σε όλους, τελεία.

Το αν έχουν χρήματα να σπαταλήσουν σε κάτι καλό το γνωρίζουν μόνο οι ίδιοι διότι ακόμα και σε αυτή τη περίπτωση υπάρχουν διάφορες επιλογές. Σε κάθε περίπτωση η συζήτηση θα πρέπει να ενθαρρύνεται (ακόμα και για τα ταμπούρα του g) και όχι να λέμε..."α αυτό είναι μόνο για τρακντέιζ".

Διαφωνώ λίγο με τη σειρά βελτίωσης που αναφέρεις αν και ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες, χρήση και απαιτήσεις. Η άποψή μου είναι ότι η αλλαγή τακάκια + δίσκοι πηγαίνουν μαζί και πρέπει να βρεις τον κατάλληλο συνδυασμό.

ΥΓ: Είναι τελείως άκυρο να λες το ποστ μου "άχρηστο και ανούσιο" όταν εσύ πριν από αυτό μιλούς για πνευστούς αντί για πλευστούς δεν νομίζεις; Ακόμη και εσύ κάτι έμαθες.
Ειλικρινά δεν καταλάβαινω όλο τον χαμό που έκανες, σου θυμίζω πως ΔΕΝ σε κατονόμασα σαν άσχετο, αν δεν είχες βγει μόνος σου να το... παραδεχτείς, κανείς δεν θα είχε ασχοληθεί.
:s_bye


Δε καταλαβαίνεις? :lol:

Κοίτα, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους εφόσον το παραδέχεσαι τώρα, εσύ ασχολήθηκες. :lol:

Γιατί λοιπόν όταν σε ρωτάνε δε μιλάς ανοιχτά από την αρχή και το παραδέχεσαι τώρα?

Δεν είναι κακό να αναφέρεις σε κάποιον κάτι, τον τρόπο πρέπει να κοιτάξεις λίγο διότι ρε παιδί μου...κάνει μπαμ. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#586709
Anonymous Founder έγραψε:Κοίτα, πολιτικό αυτοκίνητο έχεις κι εσύ αν δεν το έχεις καταλάβει. :lol:
Και δεν εννοώ το Skoda... :s_blush

Δεν έχω γράψει καμία ανακρίβεια. Έγραψα επί λέξη:
Γενικώς, οι τελευταίοι απευθύνονται σε όσους θα μπουν συχνά σε πίστα ή θα ζορίζουν τα φρένα σε κατηφόρα. Αλλιώς, αν μιλάμε για χρήση δρόμου, δεν αξίζει να τους χρυσοπληρώσεις. Οι νορμάλ δισκόπλακες είναι παραπάνω από αρκετές. Καλύτερη επένδυση είναι ένα καλό τακάκι. Από εκεί ξεκινάμε πάντα. Επίσης, προσωπικά θεωρώ πέταμα χρημάτων επίσης και τις χαρακτές και τρυπητές. Τέτοιες έχω βάλει εμπρός στην BMW, και πέρα από θόρυβο, δεν βλέπω κάτι άλλο.
viewtopic.php?p=584323#p584323
Δεν υπάρχει καμία ανακρίβεια, λέω απλούστατα πως οι πλευστοί δίσκοι δεν έχουν λόγο ύπαρξης σε νορμάλ χρήση δρόμου, εκτός αν κάποιος κάνει καταβάσεις. Γι' αυτό το λόγο και πλευστούς δίσκους θα βρεις μόνον σαν aftermarket και δεν είναι πρώτη τοποθέτηση παρά σε ελάχιστα μοντέλα.

Επομένως, το πού θα ξοδέψει ο καθένας τα λεφτά του είναι δικό του δικαίωμα και δεν θα του το πω εγώ. Εγώ στο ποστ μου περιέγραψα τους διάφορους τύπους δίσκων και είπα πού αξίζει κάποιος να επενδύσει. Στο δικό μου πολιτικό ( :s_sarcastic ) αυτοκίνητο έχω σταθερούς (όχι πλευστούς) χαρακτούς τρυπητούς με δαγκάνες 6 εμβόλων. Στην επόμενη αλλαγή, θα μπουν απλοί και όχι χαρακτοί τρυπητοί, γιατί μόνον θόρυβο έχουν και προσφέρουν ελάχιστα. Σωληνάκια έχω βάλει Goodridge από την αρχή. Η σειρά που πρέπει κάποιος να επενδύσει είναι πάντα η ακόλουθη: τακάκια, υγρά, σωληνάκια, δίσκοι, δαγκάνες. Για τον περισσότερο κόσμο ένα καλύτερο τακάκι μαζί με καλύτερα υγρά είναι παραπάνω από αρκετό. Δεν είναι όλοι άπλες. Εσύ στο δικό σου πολιτικό ( :s_laughat ) Evo X έχεις πλευστούς. Εξαιρετικά και μπράβο σου. Το φόρουμ απευθύνεται σε όλους όμως, και σε αυτούς που θέλουν να βελτιώσουν τα φρένα τους χωρίς να ξεπουληθούν.

ΥΓ: Είναι τελείως άκυρο να λες το ποστ μου "άχρηστο και ανούσιο" όταν εσύ πριν από αυτό μιλούς για πνευστούς αντί για πλευστούς δεν νομίζεις; Ακόμη και εσύ κάτι έμαθες.
Ειλικρινά δεν καταλάβαινω όλο τον χαμό που έκανες, σου θυμίζω πως ΔΕΝ σε κατονόμασα σαν άσχετο, αν δεν είχες βγει μόνος σου να το... παραδεχτείς, κανείς δεν θα είχε ασχοληθεί.
:s_bye


Το τελευταίο καθρεφτίζει όλο τον ψυχισμό του ακα εφ. Κομπλεξακι μέχρι το μεδούλι :metalo:

Βάφτισε νικος120i το αυτοκίνητο σου πολιτικό μπας και ηρεμήσει :rtfm:

Από τότε που πήρες το εβο (μετά από αλλεπάλληλα ποστ ειρωνίας για το οκταβια) του έχει βγει η ζήλεια από τα αυτιά :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#586715 Είναι γνωστό το πρόβλημα που έχεις με την ελληνική γλώσσα: πολιτικό αυτοκίνητο είναι αυτό που κυκλοφορεί στο δρόμο κανονικά. Τα άλλα είναι αγωνιστικά. Επειδή μπήκε ένα αμάξι σε πίστα, δεν το κάνει αγωνιστικό. Μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε επειδή κάποιοι δεν μπορούν να αποδεχτούν τα απλά πράγματα.
Η αλήθεια είναι πως ζηλεύω τρομακτικά τα αυτοκίνητα του Νίκου, αφού κάποτε αγόρασα ένα από αυτόν! :s_blush
Τώρα όμως είμαι πολύ φτωχός, γιατί δεν πέτυχα στην ζωή μου καθότι μη άριστος, οπότε η ζήλια είναι που δεν μου επιτρέπει να αναγνωρίσω το μεγαλείο των γνώσεων του Nikos!
:tomato:



:vava:


ΥΓ: Πού να τον είχα κατονομάσει κιόλας... :ninja:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#586717
Nikos! έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Κοίτα, πολιτικό αυτοκίνητο έχεις κι εσύ αν δεν το έχεις καταλάβει. :lol:
Και δεν εννοώ το Skoda... :s_blush


Ούτε εγώ αναφερόμουν στο δικό μου. Πάλι δικά σου συμπεράσματα βγάζεις. :lol:

Αλλά τώρα που το λες, θα μπορούσα να έγραφα "hardcore" για να αναφερθώ σε αυτό.


Δεν έχω γράψει καμία ανακρίβεια. Έγραψα επί λέξη:
Γενικώς, οι τελευταίοι απευθύνονται σε όσους θα μπουν συχνά σε πίστα ή θα ζορίζουν τα φρένα σε κατηφόρα. Αλλιώς, αν μιλάμε για χρήση δρόμου, δεν αξίζει να τους χρυσοπληρώσεις. Οι νορμάλ δισκόπλακες είναι παραπάνω από αρκετές. Καλύτερη επένδυση είναι ένα καλό τακάκι. Από εκεί ξεκινάμε πάντα. Επίσης, προσωπικά θεωρώ πέταμα χρημάτων επίσης και τις χαρακτές και τρυπητές. Τέτοιες έχω βάλει εμπρός στην BMW, και πέρα από θόρυβο, δεν βλέπω κάτι άλλο.
viewtopic.php?p=584323#p584323
Δεν υπάρχει καμία ανακρίβεια, λέω απλούστατα πως οι πλευστοί δίσκοι δεν έχουν λόγο ύπαρξης σε νορμάλ χρήση δρόμου, εκτός αν κάποιος κάνει καταβάσεις. Γι' αυτό το λόγο και πλευστούς δίσκους θα βρεις μόνον σαν aftermarket και δεν είναι πρώτη τοποθέτηση παρά σε ελάχιστα μοντέλα.


Υπάρχει ένα τσουβάλιασμα το οποίο προέρχεται κυρίως από το κόστος. Διότι αν σου έλεγα ότι υπάρχουν και Brembo two piece με 225 ευρώ ο ένας ίσως είχες άλλη άποψή.

Η ανακρίβεια είναι ότι αναφέρεσαι σε δυο συγκεκριμένες περιπτώσεις χρήσης. Η λειτουργία, οι συνθήκες και οι ανάγκες του κάθε οδηγού καταλαβαίνεις ότι δε περιορίζονται μόνο σε αυτές?? :lol:

Λύσε μου όμως μια απορία. Σε αυτά που είναι πρώτης τοποθέτησης είναι ορθό να μπαίνουν? Μπορείς να αναφέρεις κάποια?

Για να σε βοηθήσω, το 10άρι MR (trim level) είχε Brembo floating πρώτης τοποθέτησης. :help:

Μάρκετινξ ή όχι? Μπαίνουν στο GSR (base trim level) ή μόνο αν κάνεις κατηφόρες και τρακντέιζ? :lol: :lol:

Γράφεις ανακρίβειες ή όχι? :lol:

Επομένως, το πού θα ξοδέψει ο καθένας τα λεφτά του είναι δικό του δικαίωμα και δεν θα του το πω εγώ. Εγώ στο ποστ μου περιέγραψα τους διάφορους τύπους δίσκων και είπα πού αξίζει κάποιος να επενδύσει. Στο δικό μου πολιτικό ( :s_sarcastic ) αυτοκίνητο έχω σταθερούς (όχι πλευστούς) χαρακτούς τρυπητούς με δαγκάνες 6 εμβόλων. Στην επόμενη αλλαγή, θα μπουν απλοί και όχι χαρακτοί τρυπητοί, γιατί μόνον θόρυβο έχουν και προσφέρουν ελάχιστα. Σωληνάκια έχω βάλει Goodridge από την αρχή. Η σειρά που πρέπει κάποιος να επενδύσει είναι πάντα η ακόλουθη: τακάκια, υγρά, σωληνάκια, δίσκοι, δαγκάνες. Για τον περισσότερο κόσμο ένα καλύτερο τακάκι μαζί με καλύτερα υγρά είναι παραπάνω από αρκετό. Δεν είναι όλοι άπλες. Εσύ στο δικό σου πολιτικό ( :s_laughat ) Evo X έχεις πλευστούς. Εξαιρετικά και μπράβο σου. Το φόρουμ απευθύνεται σε όλους όμως, και σε αυτούς που θέλουν να βελτιώσουν τα φρένα τους χωρίς να ξεπουληθούν.


Νομίζω ότι η εμμονή που έχεις με το χρήμα δε σε αφήνει να...χαλαρώσεις. :lol:

Το φόρουμ απευθύνεται σε όλους, τελεία.

Το αν έχουν χρήματα να σπαταλήσουν σε κάτι καλό το γνωρίζουν μόνο οι ίδιοι διότι ακόμα και σε αυτή τη περίπτωση υπάρχουν διάφορες επιλογές. Σε κάθε περίπτωση η συζήτηση θα πρέπει να ενθαρρύνεται (ακόμα και για τα ταμπούρα του g) και όχι να λέμε..."α αυτό είναι μόνο για τρακντέιζ".

Διαφωνώ λίγο με τη σειρά βελτίωσης που αναφέρεις αν και ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες, χρήση και απαιτήσεις. Η άποψή μου είναι ότι η αλλαγή τακάκια + δίσκοι πηγαίνουν μαζί και πρέπει να βρεις τον κατάλληλο συνδυασμό.

ΥΓ: Είναι τελείως άκυρο να λες το ποστ μου "άχρηστο και ανούσιο" όταν εσύ πριν από αυτό μιλούς για πνευστούς αντί για πλευστούς δεν νομίζεις; Ακόμη και εσύ κάτι έμαθες.
Ειλικρινά δεν καταλάβαινω όλο τον χαμό που έκανες, σου θυμίζω πως ΔΕΝ σε κατονόμασα σαν άσχετο, αν δεν είχες βγει μόνος σου να το... παραδεχτείς, κανείς δεν θα είχε ασχοληθεί.
:s_bye


Δε καταλαβαίνεις? :lol:

Κοίτα, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους εφόσον το παραδέχεσαι τώρα, εσύ ασχολήθηκες. :lol:

Γιατί λοιπόν όταν σε ρωτάνε δε μιλάς ανοιχτά από την αρχή και το παραδέχεσαι τώρα?

Δεν είναι κακό να αναφέρεις σε κάποιον κάτι, τον τρόπο πρέπει να κοιτάξεις λίγο διότι ρε παιδί μου...κάνει μπαμ. :iconcool:

Καλέ μου άνθρωπε, εγώ ασχολήθηκα με ΦΡΕΝΑ, όχι ΜΕ ΕΣΕΝΑ. ΕΣΥ ασχολήθηκες μαζί μου. :s_biggrin
Δέξου το και πήγαινε παρακάτω, σου έξω ξαναπεί, ΔΕΝ είναι ντροπή να μην γνωρίζεις κάτι, έχουν καταλάβει όλοι πως ΔΕΝ το γνώριζες, deal with it και προχώρα.
Δεν υπάρχει κάτι να παραδεχτώ ούτε τώρα, ούτε πιο πριν. Εσύ πάλι αρνείσαι να παραδεχτείς πως δεν γνωρίζεις απλά πράγματα και σου φταίω εγώ; Νομίζεις πως με όλη αυτή την ιστορία έχεις ξεγελάσει κανέναν; Αμφιβάλλω κιόλας αν έχει κάποιος όρεξη να διαβάζει όλες αυτές τις αρλούμπες.

Σου ξαναλέω πως δεν έγραψα καμία ανακρίβεια, τσάμπα επιμένεις με το ζόρι. Εγώ έγραψα για τους χρήστες που ψάχνονται να βελτιώσουν τα φρένα τους, ΟΧΙ για σένα και ΟΧΙ για το αμάξι σου. Αν ένα αμάξι έχει πλευστούς, προφανώς θα βάλει πάλι πλευστούς κάποιος, δεν θα κάνει downgrade, δεν υπάρχει κανένας λόγος να εξηγήσω κάτι επ' αυτού. Για όλους τους υπόλοιπους, οι πλευστοί είναι overkill. Πρέπει δηλαδή με το ζόρι να έχω γράψει εγώ ανακρίβεια, επειδή έγραψες εσύ μπούρδα; Ήμαρτον!
:s_laughat

Πήγαινε λοιπόν να χαρείς τα λεφτά σου όπως νομίζεις, καλό είναι να ξοδεύεται το χρήμα, μακάρι να είχα κι εγώ λεφτά για ξόδεμα, αλλά βλέπεις δεν είμαστε όλοι το ίδιο πετυχημένοι. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα λοιπόν, εγώ μια χαρά ευχαριστημένος είμαι με την 1 και την Multistrada, ούτε Skoda Kodiaq θέλω, ούτε Evo X. Στο λέω για να μην ζορίζεσαι.
:s_shout
Και πολύ χαίρομαι που εσύ αλλάζεις συχνά αυτοκίνητα και είσαι υπεράνω χρημάτων, εγώ που τα μετράω γιατί μου λείπουν, είμαι ευνοημένος από αυτό, αλλιώς δεν θα είχα ποτέ την 1. Λάθος συμπεράσματα βγάζεις κι εσύ και η παρέα σου. Όχι μόνον δεν σε ζηλεύω, αλλά σε ευχαριστώ πολύ που πήρα σε εξαιρετική τιμή την 1 και εύχομαι να είναι το ίδιο τυχερός και κάποιος επόμενος με το Evo, αν το πουλήσεις.
Ξεκόλλα λοιπόν και έχε πιο ανοιχτό μυαλό, καλό θα σου κάνει, θα μάθεις περισσότερα και θα γίνεις καλύτερος.
:s_coffee
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#586719
Anonymous Founder έγραψε:Τώρα όμως είμαι πολύ φτωχός, γιατί δεν πέτυχα στην ζωή μου καθότι μη άριστος, οπότε η ζήλια είναι που δεν μου επιτρέπει να αναγνωρίσω το μεγαλείο των γνώσεων του Nikos!
:tomato:



:vava:


ΥΓ: Πού να τον είχα κατονομάσει κιόλας... :ninja:


Έτσι μπράβο, γράψε σε ποιον αναφέρεσαι.
Είσαι κομπλεξακι, μην είσαι και κότα :svivhaha:

Γιατί εδώ και ποσά ποστ προσπαθουσες να τον βγάλεις ΤΡΕΛΟ :rtfm:

Θα μπορούσες να το παραδεχτείς από την αρχή και να λήξει η συζήτηση, αλλά τι νόημα θα είχε για τον ψυχισμό σου ; :hmmm:

Η έκφραση πολιτικό αυτοκίνητο είναι αργκό μεταξύ των φίλων της αυτοκίνησης. Μου κάνει εντύπωση που δεν μας τα διαχωρισες σε πολιτικά και στρατιωτικά αυτοκίνητα :svivhaha:
Τελευταία επεξεργασία από red_monster και 04 Ιουν 2019, 20:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#586720
Anonymous Founder έγραψε:Καλέ μου άνθρωπε, εγώ ασχολήθηκα με ΦΡΕΝΑ, όχι ΜΕ ΕΣΕΝΑ. ΕΣΥ ασχολήθηκες μαζί μου. :s_biggrin
Δέξου το και πήγαινε παρακάτω, σου έξω ξαναπεί, ΔΕΝ είναι ντροπή να μην γνωρίζεις κάτι, έχουν καταλάβει όλοι πως ΔΕΝ το γνώριζες, deal with it και προχώρα.
Δεν υπάρχει κάτι να παραδεχτώ ούτε τώρα, ούτε πιο πριν. Εσύ πάλι αρνείσαι να παραδεχτείς πως δεν γνωρίζεις απλά πράγματα και σου φταίω εγώ; Νομίζεις πως με όλη αυτή την ιστορία έχεις ξεγελάσει κανέναν; Αμφιβάλλω κιόλας αν έχει κάποιος όρεξη να διαβάζει όλες αυτές τις αρλούμπες.

Σου ξαναλέω πως δεν έγραψα καμία ανακρίβεια, τσάμπα επιμένεις με το ζόρι. Εγώ έγραψα για τους χρήστες που ψάχνονται να βελτιώσουν τα φρένα τους, ΟΧΙ για σένα και ΟΧΙ για το αμάξι σου. Αν ένα αμάξι έχει πλευστούς, προφανώς θα βάλει πάλι πλευστούς κάποιος, δεν θα κάνει downgrade, δεν υπάρχει κανένας λόγος να εξηγήσω κάτι επ' αυτού. Για όλους τους υπόλοιπους, οι πλευστοί είναι overkill. Πρέπει δηλαδή με το ζόρι να έχω γράψει εγώ ανακρίβεια, επειδή έγραψες εσύ μπούρδα; Ήμαρτον!
:s_laughat

Πήγαινε λοιπόν να χαρείς τα λεφτά σου όπως νομίζεις, καλό είναι να ξοδεύεται το χρήμα, μακάρι να είχα κι εγώ λεφτά για ξόδεμα, αλλά βλέπεις δεν είμαστε όλοι το ίδιο πετυχημένοι. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα λοιπόν, εγώ μια χαρά ευχαριστημένος είμαι με την 1 και την Multistrada, ούτε Skoda Kodiaq θέλω, ούτε Evo X. Στο λέω για να μην ζορίζεσαι.
:s_shout
Και πολύ χαίρομαι που εσύ αλλάζεις συχνά αυτοκίνητα και είσαι υπεράνω χρημάτων, εγώ που τα μετράω γιατί μου λείπουν, είμαι ευνοημένος από αυτό, αλλιώς δεν θα είχα ποτέ την 1. Λάθος συμπεράσματα βγάζεις κι εσύ και η παρέα σου. Όχι μόνον δεν σε ζηλεύω, αλλά σε ευχαριστώ πολύ που πήρα σε εξαιρετική τιμή την 1 και εύχομαι να είναι το ίδιο τυχερός και κάποιος επόμενος με το Evo, αν το πουλήσεις.
Ξεκόλλα λοιπόν και έχε πιο ανοιχτό μυαλό, καλό θα σου κάνει, θα μάθεις περισσότερα και θα γίνεις καλύτερος.
:s_coffee


Κοίτα HF, εγώ σου απάντησα σε ένα συγκεκριμένο σχόλιό σου με συγκεκριμένα επιχειρήματα και συγκεκριμένα παραδείγματα που έχουν να κάνουν με τη διασπασμένη συζήτηση αλλά πάλι το γυρνάς αλλού. Πάλι. :lol: :lol:

ΟΚ, το καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει αντίλογος και κάπως ζορίστηκες τώρα. :)

Το ύφος που απαντάς στα δυο παραπάνω ποστ σου είναι ξεκάθαρο ότι δεν έχεις όρεξη για κουβέντα και βγάζει μια μιζέρια ρε συ και ένα αίσθημα κατωτερότητας (λες "δε πέτυχα", "δεν έχω λεφτά" σε κάποιον άλλο λες "έχεις πρόβλημα με την ελληνική γλώσσα", ειρωνεύεσαι για τις γνώσεις των άλλων) το οποίο δεν είχα σκοπό να σε κάνω να βγάλεις στην οθόνη και να το διαβάσουν όσοι (λίγοι όπως λες) διαβάζουν.

Λυπάμαι. Σοβαρά και πραγματικά. :oops:

Υ.Γ. Α και δεν είναι πολιτικό με την έννοια που ένας πετρολχεντ θα θεωρούσε...είναι ράλυ ρέπλικα. Τώρα δεν ήξερα αν έκανα καλά που το έγραψα βασικά. :sorry: