Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#706716 Έχουμε κάποιον Θεσσαλονίκη ή πέριξ , ταπετσέρη ή κάτι αντίστοιχο να μπορεί να ανακατασκευάσει κάθισμα σε Mercedes W203 ? :hmmm:

Έχει "πέσει" το κάθισμα μετά απο χρόνια χρήσης και δεν είναι καθόλου άνετο πλέον για πολύωρη οδήγηση

Οι σελάδες μηχανών μπορούν να κάνουν τέτοια δουλειά άραγε ? :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#706720 Οποιοσδήποτε ταπετσέρης θεωρητικά μπορεί να κάνει την δουλειά. Απλώς νέο υλικό θέλει, τα υπόλοιπα θα μείνουν ως έχουν σωστά; Είναι ηλεκτρικό μήπως;
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#706724 με ενδιαφέρει πρωτίστως το μέσα υλικό (αφρώδες?) να επανέλθει, η εξωτερική εικόνα τίθεται σε 2η μοίρα.

Ηλεκτρικές ρυθμίσεις έχει για ύψος , δεν είναι θερμαινόμενο/κλιματιζόμενο , αν ρωτάς αυτό

Αν έχουμε κάποιον Θεσσαλονίκη / πέριξ , θα ήταν τελεία :)
Άβαταρ μέλους
By bill33
#726733 Κόπηκε στο πουντο το συρματόσκοινο που ανοίγει το καπό μια μέρα πριν φυγω για Αγγλία οπότε το άφησα έτσι.
Τωρα,4 μηνες αργότερα,το άνοιξα.
Ακολούθησα το

για μια γενικότερη ιδέα αλλά η ευκολία που το κάνει δεν εχει καμιά σχεση με την πραγματικότητα,η μάσκα δεν βγαίνει έτσι καθώς εχει εσωτερικές βίδες αλλά και με το να ξεβιδώσεις τα παξιμαδια της κλειδαριάς δεν σηκώνεται πληρως το καπό καθώς πρέπει να βγάλεις την κλειδαριά απο τις βίδες .Τεσπα το άνοιξα ,εσπασα αναγκαστικά την μάσκα για να μπορέσω να τρυπήσω με κωνικό τρυπανάκι.Τα παξιμάδια της κλειδαριάς που ήταν 13αρια δεν ξεβιδωναν με το 13αρι καρυδάκι γιατί έμπαινε υπο γωνία οπότε έβαλα 14αρι μπουζόκλειδο που έκανε δουλειά.

Καπου ειχα βρει ότι αν σπρωξεις το περίβλημα του συρματόσκοινου προς την κλειδαριά ανοίγει αλλά δεν το κατάφερα,δεν εχει αρκετό χωρο να χωρέσεις χερι,ισως στα μικρότερα κυβικά να είναι πιο ευκολο.
Το εφτιαξα πρόχειρα με σύρμα που τραβάς και το έβγαλα δίπλα απο την πινακίδα,καποιοι θα το δουν λιγότεροι θα το καταλάβουν.
Οταν ξαναέρθω Ελλάδα θα ψάξω για μάσκα και συρματόσκοινο .

Καλως κακώς μετά απο 300.000 χλμ τσιμπάει το λάδακι του,πήρε 400γρ για 3000 χλμ που έκανε απο την τελευταία αλλαγή.


Kαι όσο θυμάμαι στην AR33 που είχε μαζί με το συρματόσκοινο για το καπό και μια "πετονιά" σε περίπτωση που κοβόταν το πρώτο.Θυμίζω ότι στην 33 το καπό ανοίγει απο την πλευρά του παρμπριζ.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#726789 Πηγαινε-ελα Θεσσαλονικη-Αθηνα καιω απο μισο εως ενα λιτρο λαδι, αναλογα με το ποσο θα μαλακιστω με το γκαζι. :s_bye
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#726794 Τι αυτοκίνητα έχετε ρε παιδιά; Γιατί το 15χρονο Dodge Caliber μου, με 226,000 χλμ δεν καίει καθόλου :lol: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By kobulis
#726800 Είναι και λίγο λαχείο το θέμα. Θυμάμαι σε συναντήσεις του greekcitroenclub στη Θεσσαλονίκη, ήμασταν 3 ιδιοκτήτες του ίδιου αυτοκινήτου (C5 III 2lt), με αντίστοιχη χρονολογία αγοράς, χιλιόμετρα και χρήση.

Στον έναν έκαιγε 1 lt total 5/40 στα 5000km, στον άλλο 1lt στα 10.000km, σε εμένα 1lt στα 15.000χλμ.

Ίδιο αυτοκίνητο, ίδια λάδια.

.