Έχει "πέσει" το κάθισμα μετά απο χρόνια χρήσης και δεν είναι καθόλου άνετο πλέον για πολύωρη οδήγηση
Οι σελάδες μηχανών μπορούν να κάνουν τέτοια δουλειά άραγε ?
Ηλεκτρικές ρυθμίσεις έχει για ύψος , δεν είναι θερμαινόμενο/κλιματιζόμενο , αν ρωτάς αυτό
Αν έχουμε κάποιον Θεσσαλονίκη / πέριξ , θα ήταν τελεία
Τωρα,4 μηνες αργότερα,το άνοιξα.
Ακολούθησα το
για μια γενικότερη ιδέα αλλά η ευκολία που το κάνει δεν εχει καμιά σχεση με την πραγματικότητα,η μάσκα δεν βγαίνει έτσι καθώς εχει εσωτερικές βίδες αλλά και με το να ξεβιδώσεις τα παξιμαδια της κλειδαριάς δεν σηκώνεται πληρως το καπό καθώς πρέπει να βγάλεις την κλειδαριά απο τις βίδες .Τεσπα το άνοιξα ,εσπασα αναγκαστικά την μάσκα για να μπορέσω να τρυπήσω με κωνικό τρυπανάκι.Τα παξιμάδια της κλειδαριάς που ήταν 13αρια δεν ξεβιδωναν με το 13αρι καρυδάκι γιατί έμπαινε υπο γωνία οπότε έβαλα 14αρι μπουζόκλειδο που έκανε δουλειά.
Καπου ειχα βρει ότι αν σπρωξεις το περίβλημα του συρματόσκοινου προς την κλειδαριά ανοίγει αλλά δεν το κατάφερα,δεν εχει αρκετό χωρο να χωρέσεις χερι,ισως στα μικρότερα κυβικά να είναι πιο ευκολο.
Το εφτιαξα πρόχειρα με σύρμα που τραβάς και το έβγαλα δίπλα απο την πινακίδα,καποιοι θα το δουν λιγότεροι θα το καταλάβουν.
Οταν ξαναέρθω Ελλάδα θα ψάξω για μάσκα και συρματόσκοινο .
Καλως κακώς μετά απο 300.000 χλμ τσιμπάει το λάδακι του,πήρε 400γρ για 3000 χλμ που έκανε απο την τελευταία αλλαγή.
Kαι όσο θυμάμαι στην AR33 που είχε μαζί με το συρματόσκοινο για το καπό και μια "πετονιά" σε περίπτωση που κοβόταν το πρώτο.Θυμίζω ότι στην 33 το καπό ανοίγει απο την πλευρά του παρμπριζ.
Στον έναν έκαιγε 1 lt total 5/40 στα 5000km, στον άλλο 1lt στα 10.000km, σε εμένα 1lt στα 15.000χλμ.
Ίδιο αυτοκίνητο, ίδια λάδια.
.