Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#3987 Εδώ γράφουμε τι πρόβλημα έχει βγάλει το αυτοκίνητο μας :s_smile
Αν πχ σας ρωτήσουν σε άλλο θέμα τι πρόβλημα έβγαλε το γράφετε εδώ και ποστάρετε εκεί το λίνκ μόνο,έτσι θα να μένουν τα θέματα καθαρά.
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#3994 Πολύ πρόσφατο.
Renault Fluence 1.6
Έναν θερμοστάτη ο οποίος δεν κλείνει σωστά και ψύχει παραπάνω το αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να παρατηρείτε πτώση της θερμοκρασίας όταν το αυτοκίνητο κινείται ρολλαριστά ή ήρεμα και με περισσότερη δροσιά να ζορίζεται να ανεβάσει θερμοκρασία πάνω απο ένα σημείο
Θα αλλαχτεί μέσα στην εβδομάδα
Επίσης ενα ξεφτυσμένο λεβιε ταχυτητων κι ένα τιμόνι που αλλαχτηκαν στην εγγυηση και το αλλαγμένο που ξεκίνησε να ξεφτάει τώρα :s_mad
Τελευταία επεξεργασία από Orestisren και 07 Σεπ 2014, 14:04, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#4000 Opel (Vauxhall :shifty: ) Astra J 1.6 βενζίνη

Πολλαπλασιαστής - αλλάχθηκε εντός εγγύησης
Σώμα θερμοστάτη - δεν έχω πάει να το δουν ακόμα, αλλά έχει βγει οδηγία για αλλαγή οπότε ελπίζω να μη με γδύσουν
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#4042 Ford Focus mk1.5 1.600.

Πολλαπλασιαστης στα 55.000χλμ
Δισκοπλατο στα 80.000χλμ
Κατι τσιμουχες και ενα ρουλεμαν τροχου στα 85.000χλμ
Δυο ρουλεμαν των πισω τροχων στα 110.000χλμ
Ενα ρουλεμαν (απο εκεινα που ειναι πλαστικα απ'εξω και σιδερενια απο μεσα) απανω στο poly-v belt στα 116.000χλμ
Και τελευταιο που δεν εχει αλλαχτει ακομα ειναι η ηλεκτρικος μηχανισμος του πορτπαγκαζ μας αφησε.


Επισης σε ολο αυτο το διαστημα εχουν αλλαχτει αμορτισερ, ιμαντας εκκεντροφορου κλπ που ηταν μεσα στη συντηρηση του αυτοκινητου.
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#4305 Seat Ibiza 1.2 tsi.
42.500 km

Κλασσικο θεμα με τριξιμο στο σωληνακι της βενζινης, επιδιορθωση με σπιτικο αφρολεξ επι τοπου.
Ενα μπουζοκαλωδιο παρεδωσε πνευμα στα 41.000.
Το αυθεντικο πατακι του οδηγου λογω κακομεταχειρισης εχει ανοιξει τρυπα.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#4750 Mazda 2 1.5 32,000 χλμ (στο περίπου)

Μόνο πρόβλημα ένας "τζόγος" που εμφανίζει το τιμόνι σε επιτόπιες μανούβρες.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος.
Πρώτη φορά που εμφανίστηκε, η λύση της αντιπροσωπείας ήταν το γράσο. :s_rofl
Λύθηκε προσωρινά. Δεύτερη φορά, ----> γράσο. Τρίτη φορά αλλάχθηκε μια βίδα η οποία παίζει και να ήταν καλύτερη από την καινούρια. Α ναι. Έβαλαν και γράσο! :yahoo:

Τέταρτη φορά, αφού προηγήθηκαν 2 τηλεφωνήματα από μέρους μου στα κεντρικά για να συνομηλίσω με τον υπεύθυνο εγγυήσεων (ο διάλογος έχει πλάκα, αν θέλετε τον μεταφέρω) αλλάχθηκε ολόκληρη η κρεμαργιέρα. Ένα χρόνο μετά, το πρόβλημα παραμένει :s_mad και βαριέμαι πλέον να ασχοληθώ...
Άβαταρ μέλους
By famas
#4759
kostis20 έγραψε:Παρόμοι πρόβλημα είχε το ΜΙΝΙ απο καινουριο.Τελικα ήταν η κολώνα του τιμονιου.Εγω θα έλεγα να μη το αφήσεις.

Θέλεις να μας μιλήσεις για την 5άρα ;
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#4783
kostis20 έγραψε:Παρόμοιο πρόβλημα είχε το ΜΙΝΙ απο καινουριο.Τελικα ήταν η κολώνα του τιμονιου.Εγω θα έλεγα να μη το αφήσεις.


Και τι να κάνω ; Τα καινούργια ανταλλακτικά της Μάζντα εμφανίζουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#4873 Fiat 500 1.2 Lounge 49.000χλμ 10ος/2008

Μηχανικά απολύτως τίποτα με εντελώς προβλεπόμενη συντήρηση, ενίοτε και προληπτική.

Εσωτερικά είχε σπάσει η πλαστική βάση της φούσκας του λεβιέ ταχυτήτων (άγνωστο πως) και έβλεπες στα ενδότερα. Αντικαταστάθηκε με τη φούσκα της sport έκδοσης με κόστος κάνα 20αρι από ebay.

Audi Q5 2.0T S-Tronic 92.000χλμ 4ος/2009 (εδώ γελάμε)

Ημερομηνίες και χιλιόμετρα στο περίπου γιατί είναι και μακρά η λίστα.

- μη διατήρηση σταθερών στροφών από την πρώτη μέρα (κλασσικό πρόβλημα), διορθώθηκε με update του s-tronic
- χαλασμένο μοτεράκι τάπας βενζίνης (αλλαγή εντός εγγύησης)
- βάση μηχανής σε λιγότερο από 60.000χλμ (αναλώσιμο μεν αλλά χάλασε πολύ γρήγορα, αλλαγή εντός εγγύησης)
- γύρω στις 50.000χλμ και 2.5 χρόνια άρχισαν τα όργανα του s-tronic, σε πρώτη φάση αλλάχθηκε το mechatronic στα πλαίσια εγγύησης καλής θέλησης λόγω συνεπούς συντήρησης σε εξουσιοδοτημένο
- κάποια στιγμή πέθανε το ΜΜΙ, δεν έμπαινε καθόλου στους χάρτες, έμεινε κάνα 3ωρο πάνω στο διαγνωστικό και έστρωσε
- πριν από 4-5 μήνες και αφού με ταλαιπωρούσε από την προηγούμενη αλλαγή, το αμάξι χρειάστηκε ξανά mechatronic και επιπλέον πολύδισκο αυτή τη φορά. Το κόστος στα 1900€ με το mechatronic να καλύπτεται και πάλι από εγγύηση καλής θελήσεως
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#5002
kostis20 έγραψε:Είπες οτι σου άλλαξαν κρεμαγιερα,να τους πεις να ελεγξουν την κολώνα ή να την αλλάξουν.

Ξέρουμε που είναι το πρόβλημα. Απλά και το καινούργιο ανταλλακτικό μετά από λίγο κάνει τα ίδια. Αν δεν βγει από καμμιά άλλη εταιρεία, δεν βλέπω λύση .
Άβαταρ μέλους
By Ηλιας
#5688
blinkys έγραψε:
kostis20 έγραψε:Είπες οτι σου άλλαξαν κρεμαγιερα,να τους πεις να ελεγξουν την κολώνα ή να την αλλάξουν.

Ξέρουμε που είναι το πρόβλημα. Απλά και το καινούργιο ανταλλακτικό μετά από λίγο κάνει τα ίδια. Αν δεν βγει από καμμιά άλλη εταιρεία, δεν βλέπω λύση .




γρασο και καθαριζεις για κανα χρονο, μετα παλι γρασο για αλλον ενα χρονο :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Greek
#6064 Ford Fiesta VI 1,4 ABS ( απο τα πρώτα που ήρθαν Ελλάδα , 2002 )

- 35κ χλμ πολλαπλασιαστής και τρομπα αμπραγιαζ (εγγυηση). Μπήκαμε για τρόμπα και την επόμένη που το πήραμε , στα 2κλμ & 10 λεπτά απομάκρυνσης από το συνεργείο κάηκε ο πολλαπλασιαστής.... :s_mad
- 40κ χλμ δισκος πλατώ .Ο εργοστασιακός ήταν για τον πέοντα και μύριζε με το παραμικρό ζόρι. Αυτός που μπήκε έχει κάνει 120κ και συνεχίζει...... :s_biggrin
- 50κ κλμ χάσαμε οριστικά τα πλαστικά καλύμματα στις πόρτες για 3η φορά οπότε και έμεινε έτσι μέχρι νεοτέρας....
- 100κ χλμ Σταμάτησε να δουλευει το volume/ον οφφ πλήκτρο στο ενσωματωμένο ραδιοσιντί.
-135κ χλμ. Αλλαγή του πολλαπλασιαστή για 2η φορά αλλά οχι πρίν πάρει μαζί του και την έξοδο του εγκεφάλου. Ανακατασκευή και αυτός λοιπόν γιατί για καινούργιος δεν..... Αυτό πόνεσε ακόμα και έτσι.
- 140 κ χλμ. Αλλαγή της βαλβίδας λαδιού γιατί έχανε λάδια απο του τσιμουχάκι που σφραγίζει την επαφή με τον αισθητήρα. Για 5 ευρώ ανταλλακτικό κοντευαμε να κάψουμε το μοτερ , χώρια που θέλαμε 2 λίτρα λάδι κάθε εβδομάδα.
- 150κ χλμ. το παγουράκι του νερού μας άφησε χρόνους μέσα στην ΑΟ. Είχε ρωγμή απο την πλευρά που ήταν το φτερό και δεν φαινόταν παρά μόνο στην μεγάλη ζέστη οπου και ανοιγε λόγω πίεσης. Στην ΑΟ έκανε ένα kow bow και άνοιξε τελείως. Το μοτερ την γλίτωσε παρόλα τα κόκκινα που βάρεσε το μοτερ.... :s_crazy


- 150κ & 1/2. Χάσαμε την αντλία γιατί στην αντιπροσωπεία ( ονοματα δεν θίγουμε) δεν έκαναν καλή εξαέρωση και σαν αποτέλεσμα της πίεσης από τον αέρα στο κύκλωμα να την ακούσει η φλάτζα στην αντλία νερού .( Η αντλία 1ος χρόνου , στην αλλαγή με ιμάντες αρα δεν είχε θέμα απο πρίν). Άρα νέα αντλία και μαζί παρέα 2 -3 κολάρα νερού που εσκασαν κατα την εξαέρωση συν 10 λιτρα αντιψυκτικό.
- 160κ χλμ. Ξανά για 5 ευρώ ανταλακτικό κοντευαμε να χάσουμε το μοτέρ για 2η φορά σε 2 χρόνια. Ξεβιδώθηκε άγνωστο πως η βίδα απο τον κορμό που είναι για το χρονισμό του στροφάλου και έφευγαν όλα τα λάδια σαν νερό. Και πάλι αυτό συνέβησε ΑΟ οπότε το μοτέρ είχε άγιο. Ευτυχως μας στοίχισε μόνο 6 λίτρα λάδι.... :s_biggrin :s_biggrin


Γενικά δεν μπορώ να πώ ότι είναι ζημιάρικο , τα πιο πολλά είναι λόγω φθοράς και με μέσω όρο χλμτρων το χρόνο 10 με 11κ . Το γαμώτο και ίσω πιο ανυσηχιτικό είναι ότι 3 φορες κοντέψαμε να διαλύσουμε το μοτέρ για ανταλακτικα των 5 , 25 και 5 ευρώ.... :rtfm: