- 09 Σεπ 2014, 16:13
#6064
Ford Fiesta VI 1,4 ABS ( απο τα πρώτα που ήρθαν Ελλάδα , 2002 )
-
35κ χλμ πολλαπλασιαστής και τρομπα αμπραγιαζ (εγγυηση). Μπήκαμε για τρόμπα και την επόμένη που το πήραμε , στα 2κλμ & 10 λεπτά απομάκρυνσης από το συνεργείο κάηκε ο πολλαπλασιαστής....
-
40κ χλμ δισκος πλατώ .Ο εργοστασιακός ήταν για τον πέοντα και μύριζε με το παραμικρό ζόρι. Αυτός που μπήκε έχει κάνει 120κ και συνεχίζει......
-
50κ κλμ χάσαμε οριστικά τα πλαστικά καλύμματα στις πόρτες για 3η φορά οπότε και έμεινε έτσι μέχρι νεοτέρας....
-
100κ χλμ Σταμάτησε να δουλευει το volume/ον οφφ πλήκτρο στο ενσωματωμένο ραδιοσιντί.
-
135κ χλμ. Αλλαγή του πολλαπλασιαστή για 2η φορά αλλά οχι πρίν πάρει μαζί του και την έξοδο του εγκεφάλου. Ανακατασκευή και αυτός λοιπόν γιατί για καινούργιος δεν..... Αυτό πόνεσε ακόμα και έτσι.
-
140 κ χλμ. Αλλαγή της βαλβίδας λαδιού γιατί έχανε λάδια απο του τσιμουχάκι που σφραγίζει την επαφή με τον αισθητήρα. Για 5 ευρώ ανταλλακτικό κοντευαμε να κάψουμε το μοτερ , χώρια που θέλαμε 2 λίτρα λάδι κάθε εβδομάδα.
-
150κ χλμ. το παγουράκι του νερού μας άφησε χρόνους μέσα στην ΑΟ. Είχε ρωγμή απο την πλευρά που ήταν το φτερό και δεν φαινόταν παρά μόνο στην μεγάλη ζέστη οπου και ανοιγε λόγω πίεσης. Στην ΑΟ έκανε ένα kow bow και άνοιξε τελείως. Το μοτερ την γλίτωσε παρόλα τα κόκκινα που βάρεσε το μοτερ....
-
150κ & 1/2. Χάσαμε την αντλία γιατί στην αντιπροσωπεία ( ονοματα δεν θίγουμε) δεν έκαναν καλή εξαέρωση και σαν αποτέλεσμα της πίεσης από τον αέρα στο κύκλωμα να την ακούσει η φλάτζα στην αντλία νερού .( Η αντλία 1ος χρόνου , στην αλλαγή με ιμάντες αρα δεν είχε θέμα απο πρίν). Άρα νέα αντλία και μαζί παρέα 2 -3 κολάρα νερού που εσκασαν κατα την εξαέρωση συν 10 λιτρα αντιψυκτικό.
-
160κ χλμ. Ξανά για 5 ευρώ ανταλακτικό κοντευαμε να χάσουμε το μοτέρ για 2η φορά σε 2 χρόνια. Ξεβιδώθηκε άγνωστο πως η βίδα απο τον κορμό που είναι για το χρονισμό του στροφάλου και έφευγαν όλα τα λάδια σαν νερό. Και πάλι αυτό συνέβησε ΑΟ οπότε το μοτέρ είχε άγιο. Ευτυχως μας στοίχισε μόνο 6 λίτρα λάδι....
Γενικά δεν μπορώ να πώ ότι είναι ζημιάρικο , τα πιο πολλά είναι λόγω φθοράς και με μέσω όρο χλμτρων το χρόνο 10 με 11κ . Το γαμώτο και ίσω πιο ανυσηχιτικό είναι ότι 3 φορες κοντέψαμε να διαλύσουμε το μοτέρ για ανταλακτικα των 5 , 25 και 5 ευρώ....