Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#533982
dimviii έγραψε:
Adriver έγραψε:Ξέρει κάποιος να μας πει αν υπάρχουν κάποια στανταρντ/προδιαγραφές για τη ζυγοστάθμιση σε κάθε τροχό, όταν π.χ βάζουμε νέα ελαστικά. Ας πούμε σε τι ταχύτητα πρέπει να περιστραφεί, τι ανοχή επιτρέπεται, είναι διαφορετική εμπρός-πίσω?

Όταν άλλαζα ελαστικά και ζάντες, καθώς πήγε ο τεχνικός να τοποθετήσει τους τροχούς της μιας πλευράς, ένας νεαρός που μάλλον έχει σχέση με το αφεντικό (γαμπρός?) και είχε κάνει μόνο τη ζυγοστάθμιση, του λέει "αυτή πίσω"! Θεωρώ προφανές το γιατί ... Είπα να το καταπιώ, το αφεντικό είναι σοβαρός επαγγελματίας, σε 2 χρονια κάνουν δωρεάν αλλαγή, είχαν κάνει και ζυγοστάθμιση.


ποιο ειναι το προβλημα?

Σε ψηλές ταχύτητες εμφανίζονται μικρο-δονήσεις σαν πρόβλημα ζυγοστάθμισης που ενοχλούν στη σταθερότητα του αυτοκινήτου. Όταν σκέπτομαι αυτό που έγραψα, αμφιβάλω κι αν έκανε τίποτα στις πίσω ...
Άβαταρ μέλους
By italakias
#534512
otso έγραψε:Εχω την εντυπωση οτι δεν εχουμε τετοιο θεμα .
Ζυγοσταθμιση
Οταν αλλαξα λαστιχα ολα ενταξει , την πρωτη φορα που εβγαλα τα μπροστινα ζαντολαστιχα εχασε την ζυγοσταθμιση στα
118 με 122 ειχα προβλημα στο τιμονι ,πηγα και του καναμε ζυγοσταθμιση ολα καλα .
Την δευτερη φορα που χρεαστηκε να βγαλω τα μπροστινα ζαντολαστιχα ξαναεχασε την ζυγοσταθμιση στα 115 με 125 χλμ
ξανα μανα ζυγοσταθμιση αλλα το προβλημα παραμενει .
Μιλαμε για το ιδιο Βουλκανιζατερ με μηχανημα περσινο που υποτιθεται οτι ειναι τελειο.
Αν εχουν προβλημα τα πισω πως το καταλαβαινουμε;
μηπως πρεπει να τα κανω και τα 4;

Ευθυγράμμιση
Το αμαξι ηταν τρενο
οταν αλλαξαμε σινεμπλοκ χρειαστηκε ευθυγραμμιση , φυσικα πηγαμε στον καλυτερο ετσι λενε ολοι .Απο τοτε το αμαξι αντι να βαραινει το τιμονι οσο αυξανεις ταχυτητα μετα τα 100 ελαφραινει , οχι πολυ αλλα νοιωθεις δυσαρεστα και οχι στιβαρο το αμαξι να σε εμπνέει για μεγαλες ταχυτητες , ισως να φταιει και οτι χρειαζεται αμορτισερ βεβαια.

Μαρκα ελαστικων και χλμ. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#534549
otso έγραψε:Ευθυγράμμιση
Το αμαξι ηταν τρενο
οταν αλλαξαμε σινεμπλοκ χρειαστηκε ευθυγραμμιση , φυσικα πηγαμε στον καλυτερο ετσι λενε ολοι .
Απο τοτε το αμαξι αντι να βαραινει το τιμονι οσο αυξανεις ταχυτητα μετα τα 100 ελαφραινει , οχι πολυ αλλα νοιωθεις δυσαρεστα και οχι στιβαρο το αμαξι να σε εμπνέει για μεγαλες ταχυτητες , ισως να φταιει και οτι χρειαζεται αμορτισερ βεβαια.



Otso εδώ τα παιδια θα λύσουν το πρόβλημα :iconcool:


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Eliaskat
#534550 Οταν ενας τροχος θελει τα λεγόμενα βαρίδια ζυγοσταθμισης , πισω μπαινουν οι τροχοι με τα μεγαλυτερα σε βαρος βαριδια για να μην ενοχλουν στο τιμονι.

Μετα εμπρος στην μερια του συνοδηγου μπαινει ο τροχος με το χαμηλοτερο σε βαρος βαριδι ,λογο της μεγαλυτερης αποστασης απο το τιμονι, και ακολουθει ο τροχος μετα στον οδηγο .

Αυτη ειναι η σειρα που μπαινουν οι τροχοι μετα την ζυγοσταθμιση
Άβαταρ μέλους
By 224v
#534553
Eliaskat έγραψε:Οταν ενας τροχος θελει τα λεγόμενα βαρίδια ζυγοσταθμισης , πισω μπαινουν οι τροχοι με τα μεγαλυτερα σε βαρος βαριδια για να μην ενοχλουν στο τιμονι.

Μετα εμπρος στην μερια του συνοδηγου μπαινει ο τροχος με το χαμηλοτερο σε βαρος βαριδι ,λογο της μεγαλυτερης αποστασης απο το τιμονι, και ακολουθει ο τροχος μετα στον οδηγο .

Αυτη ειναι η σειρα που μπαινουν οι τροχοι μετα την ζυγοσταθμιση

δλδ επειδή οι τροχοι θα εχουν διαφορετικο βαρος τους βαζουμε αλλου?? από εκει που ηταν?? :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By Eliaskat
#534559 Ναι σωστά, οταν αλλαζουμε λαστιχα γινεται συνηθως αυτό που προανέφερα .

Οταν ειναι καλα τα λαστιχα και κανεις ζυγοστάθμιση ,αλλαζουν θεση μονο σε βαριες καταστάσεις
Άβαταρ μέλους
By gakost
#534606 Αυτό που λες δεν ισχύει είτε γιατί πολλά λάστιχα είναι κατευθυντικά όχι μόνο στην δορά κύλισης αλλά και ποια πλευρά μπαίνει εσωτερικά εξωτερικά. Φαντάζεσαι να ζαντάρεις - ξεζαντάρεις λάστιχα για να κάνεις αυτό που λες; Και αν είναι μια ζάντα που είναι εκκεντρη αντί για το λάστιχο;; Μπέρδεμα.

Άσε που δεν συστήνεται να αλλάζεις φορά κύλισης σε πατημένα λάστιχα.

Άσε που όταν έθει ο καιρός για μπρος πίσω πάλι θα έχεις το ίδιο θέμα.

Αν δεν είναι στραβές οι ζάντες και με λάστιχα όχι τα τελευταία κινέζικα δεν έχεις κανένα θέμα με μια σωστή ζυγοστάθμιση όπου και να μπουν οι τροχοί.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#534664 Αυτό ακριβώς, μια ζάντα στο 2.24ν ηταν στραβη στον αφαλο, οποτε έβαλα της ρεζερβας και έδωσα για επισκευή την στραβη. Της έβαλα παλιό λάστιχο και την άφησα ρεζέρβα.
Για διαφορά μερικά γραμμάρια να αλλαζεις θέση τροχού??, ποτε δεν το έχω ακούσει τα τελευταια 45 χρόνια.

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#534674
224v έγραψε:Για διαφορά μερικά γραμμάρια να αλλαζεις θέση τροχού??, ποτε δεν το έχω ακούσει τα τελευταια 45 χρόνια.


ετσι εκαναν παντα οι βουλκανιζατεραδες.Αυτα που εβγαζαν ''0'' στο μηχανημα της ζυγοσταθμισης τα εβαζαν εμπρος,αυτα που εδειχναν ''5'' η και ''10'' τα εβαζαν πισω.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#534676
gakost έγραψε:
Αν δεν είναι στραβές οι ζάντες και με λάστιχα όχι τα τελευταία κινέζικα δεν έχεις κανένα θέμα με μια σωστή ζυγοστάθμιση όπου και να μπουν οι τροχοί.


σπανια περιπτωση,αλλα εχει συμβει καινουργη λαστιχα να μην ζυγοσταθμιζονται λογω προβληματος στην κατασκευη.
Επισης, οχι τοσο σπανια,μπορει να μην ειναι δυνατον να το φερει σε ανεκτα επιπεδα στη ζυγοσταθμιση,και να πρεπει να γυρισει το ελαστικο πανω στη ζαντα σε διαφορετικη θεση.Αλλαζωντας θεση του ελαστικου,ζυγοσταθμιζεται κανονικα.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#534681 Ειχε δειξει μια φορα ο τυπος στο wheelers dealers ενα σημαδι στο λαστιχο που το ευθυγραμμιζε με αλλο στη ζαντα γι αυτο το λογο.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#534723 Αν θυμάμαι καλά έλεγε την κίτρινη / κόκκινη τελεία που έχουν πάνω τα λάστιχα ότι πρέπει να μπαίνει εκεί που είναι η βαλβίδα φουσκώματος.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#534730
dimviii έγραψε:
224v έγραψε:Για διαφορά μερικά γραμμάρια να αλλαζεις θέση τροχού??, ποτε δεν το έχω ακούσει τα τελευταια 45 χρόνια.


ετσι εκαναν παντα οι βουλκανιζατεραδες.Αυτα που εβγαζαν ''0'' στο μηχανημα της ζυγοσταθμισης τα εβαζαν εμπρος,αυτα που εδειχναν ''5'' η και ''10'' τα εβαζαν πισω.


Μα ναι αυτό ετσι κανουν, για την ενδειξη στη διαδικασια της ζυγοσταθμισης, όχι όμως εάν εχει ο τροχος πολλα βαριδια από την ζυγοσταθμιση που είναι 0, κι εξ΄αυτου θεωρουν ότι επειδή εχει μερικα γραμμαρια διαφορα ο ενας από τον άλλο σε βαρος τον βαζουμε πισω..