Ζυγοσταθμιση
Οταν αλλαξα λαστιχα ολα ενταξει , την πρωτη φορα που εβγαλα τα μπροστινα ζαντολαστιχα εχασε την ζυγοσταθμιση στα
118 με 122 ειχα προβλημα στο τιμονι ,πηγα και του καναμε ζυγοσταθμιση ολα καλα .
Την δευτερη φορα που χρεαστηκε να βγαλω τα μπροστινα ζαντολαστιχα ξαναεχασε την ζυγοσταθμιση στα 115 με 125 χλμ
ξανα μανα ζυγοσταθμιση αλλα το προβλημα παραμενει .
Μιλαμε για το ιδιο Βουλκανιζατερ με μηχανημα περσινο που υποτιθεται οτι ειναι τελειο.
Αν εχουν προβλημα τα πισω πως το καταλαβαινουμε;
μηπως πρεπει να τα κανω και τα 4;
Ευθυγράμμιση
Το αμαξι ηταν τρενο
οταν αλλαξαμε σινεμπλοκ χρειαστηκε ευθυγραμμιση , φυσικα πηγαμε στον καλυτερο ετσι λενε ολοι .Απο τοτε το αμαξι αντι να βαραινει το τιμονι οσο αυξανεις ταχυτητα μετα τα 100 ελαφραινει , οχι πολυ αλλα νοιωθεις δυσαρεστα και οχι στιβαρο το αμαξι να σε εμπνέει για μεγαλες ταχυτητες , ισως να φταιει και οτι χρειαζεται αμορτισερ βεβαια.