Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By John lex
#706871 Καλησπέρα παιδιά νέος εδώ, ήθελα να ακούσω την συμβουλή σας για ένα θέμα που έχω τον τελευταίο χρόνο.

Έχω ένα golfακι του έβαλα akebono b9 brakes απο s5 με δίσκους zimmerman 350mm σωληνάκια υψηλής κλπ μπροστά, όλα τέλεια μέχρι που κάπια μέρα ξεκίνησε να κάνει σαν τρένο στο σταμάτημα.. Το πήγα στον μάστορα που μου τα πέρασε και μου λέει ότι έχω ανάψει τους δίσκους... το αμάξι απο τα φρένα και μετά δεν πήγε πάνω απο 50-60χλμ ήταν σπίτι δουλειά και μετα φόβου νορμαλ σταμάτημα γιατί ήταν καινούργια υποτίθετε...μου αλλάζει τους δίσκους με τα χίλια ζόρια και τα τακάκια τα οποία τα έβαλε και ανάποδα αφου ξανα πήγα σε άλλο μάστορα για το ίδιο θέμα μετα απο 4-5 μήνες plus ότι έτριζε κατα το φρενάρισμα όλο το αμάξι και είχαν στραβώσει οι δίσκοι γιατί το μουαγιέ ήταν 64mm και του δίσκου 66 οπότε έβαλε ανάμεσα ένα τσιγκάκι το οπίο έσπασε και στις 2 πλευρές και ήταν στον αέρα οι δίσκοι..Πάω λοιπόν στον τόρνο τα περνάει μία φάσα(φτιάξαμε και 2 νέα απο τεφλόν κουμπώματα που δεν θα κουνιέτε ο δίσκος πλεον και ταίριαξε χαρτί) όλα εντάξει για κανα 2 3 μήνες, μετά πάλι το ίδια με τον θόρυβο, λες και σταματάει τρένο...πάλι πίσω αλλαγή τακάκια, απο ferrodo sport σε jurid(εκεί μου βρήκε ότι ήταν ανάποδα τοποθετημένα και πλέον είχαν χαλάσει ας πουμε, έτσι μου είπε..) όλα καλά τον 1το μήνα σήμερα πάλι σαν τρένο και στο στρίψιμο ακούγετε ένας θόρυβος σφυρίγματος σαν να έχω καρδερίνες στους θόλους... Μου είπε ότι φταίει το φάγωμα του δίσκου απο τον τόρνο και ότι έχει κάνει αυλάκια και θέλει καιρό να φαγωθεί για να ισιώσει αυτό και θα φτιάξει...Έχω απλά κουραστεί πάρα πολύ ξέρω ότι είναι ακραίο αυτό που έκανα για αυτο αμάξι αλλά μου άρεσε πολύ και είναι απλά για μόστρα... Και προσπαθώ ακόμα να τα φτιάξω πείτε μου εντυπώσεις...Έχω δώσει αρκετά χρήματα σε όλο αυτό και ακόμα δίνω,δεν θέλω να τα βγάλω απο πάνω.. :s_whiteflag :( :(

Ευχαριστώ.. :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#706898 Αν είσαι διατεθειμένος να τα κρατήσεις πάνω και δεν σε πειράζει να δώσεις κι άλλα χρήματα, τότε θα βρεθεί κάποια λύση.
Γνώμη μου πάντως είναι πως θα δώσεις πολλά λεφτά με σκοπό μόνον την εμφάνιση.
Το πρόβλημά σου είναι πως ο πρώτος μάστορας ξεκίνησε τις πατέντες για να τα ταιριάξει στο αμάξι σου. Σκέψου πως συχνά ακόμη και σε αυτοκίνητα χωρίς τέτοιες πατέντες, μπορεί να μην κάτσει καλά κάποιο τακάκι (το έχω πάθει) ή δίσκος (ευτυχώς δεν μου έχει τύχει).
Χρειάζεται να βρεις σωστό μάστορα, ο χρήστης 21 quadra έχει μεγάλη εμπειρία και δικό του μηχανουργείο, οπότε δεν χάνεις κάτι να τον ρωτήσεις και αυτόν.
Εγώ πάντως με αυτά που έγραψες, θα φοβόμουν λίγο να το τρέξω το αυτοκίνητο. Το teflon πχ είναι εντάξει για τέτοια χρήση; Ιδέα δεν έχω! Δεν έχω ακούσει να το χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές (αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος) γι αυτό ρωτώ.
Άβαταρ μέλους
By John lex
#706924 Ο μάστορας μου τα έφτιαξε... Σε σχέση με τα Τσιγκακια από αναψυκτικό που μου είχε βάλει ο άλλος φαίνεται στιβαρό αγκαλιάζει μέσα το δίσκο... Έχω κουραστεί να τρέχω κάθε τρεις και λίγο... Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκουν τι είναι και αυτός που μου τα περασε είναι βαφεας έχει ξαναπεράσει μου είπε μιας και έχει αρκετά αυτοκίνητα μέσα με ίδια φρένα... Απλά έπρεπε εξαρχής να παω σε φρενά να μου πει τι και πως... :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#707005
John lex έγραψε:Ο μάστορας μου τα έφτιαξε... Σε σχέση με τα Τσιγκακια από αναψυκτικό που μου είχε βάλει ο άλλος φαίνεται στιβαρό αγκαλιάζει μέσα το δίσκο... Έχω κουραστεί να τρέχω κάθε τρεις και λίγο... Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκουν τι είναι και αυτός που μου τα περασε είναι βαφεας έχει ξαναπεράσει μου είπε μιας και έχει αρκετά αυτοκίνητα μέσα με ίδια φρένα... Απλά έπρεπε εξαρχής να παω σε φρενά να μου πει τι και πως... :dizzy:


Hyper brakes, μάλιστα, πολύ ζουμερός τίτλος, και ακριβός.

Aν είαι Αθήνα πήγαινε στον Μοράρη να δει το θέμα σου από την αρχή σοβαρά, άκου τσιγκάκια, και πλαστικά δαχτυλίδια στους δίσκους, καλά από την αρχή δεν είδαν ότι η τρύπα του δίσκου ήταν μεγαλύτερη ? Μου φέρνουν συνεχώς δίσκους για δαχτυλίδα τα οποία πρέπει να είναι τουλάχιστον από αλουμίνιο high grade όχι πλαστικά, καλά τεφλόν δεν είναι, είναι πολυαμίδιο, αλλά αυτά μπαίνουν στις ζάντες, όχι στους δίσκους, έλεος δηλαδή.
https://www.morarisbrakes.gr/

Οι τρύπες για τα μπουλόνια στους δίσκους είναι περίπου 1.5mm μεγαλύτερες από τα μπουλόνια, αυτό είναι κλασικό στάνταρτ σε όλα τα αμάξια, στην πράξη σημαίνει ότι αν το κέντρο του δίσκου δεν είναι το σωστό, σε κάθε φρενάρισμα ο δίσκος κουνιέται, και τα πλάστικά δαχτυλίδια μετά από κάποια φρεναρίσματα από την συμπίεση πατήθηκαν και είναι σαν να μην υπάρχουν με τον δίσκο σε κάθε φρενάρισμα να ταξιδεύει στις μεγαλύτερες τρύπες που έχει η καμπάνα αφού δεν υπάρχει το σωστό κέντρο να τον έχει συνεχώς σταθερά κεντραρισμένο.

Πες του μάστορα που σου τα έβαλε να αλλάξει επάγγελμα, πχ να πουλάει πατάτες, ίσως εκεί να έχει μεγαλύτερη επιτυχία.
Golf 5 με δίσκους 350mm σίγουρα θα έβαλες και δαγκάνες από καγιέν, βάρυνες το εμπρός σύστημα κάποια κιλά ταλαιπορώντας όλο το σύστημα, μπαλάκια, συνεμπλόκ ψαλιδιών, ρουλεμάν τροχών, συνεμπλόκ αντιστρεπτικής κλπ, ας έβαζες ένα καλύτερο τακάκι στα μαμά φρένα και θα ήσουνα ήσυχος με καλύτερα φρένα και θα έτρωγες τα ευρουδάκια σου σε σουβλάκια.

Τα μεγαλύτερα φρένα τα βάζουν όταν αλλάζουν οι απαιτήσεις στη χρήση του αμαξιού και όχι για να κάνουμε μούρη στην καφετέρια.

Πες μας ποιός είναι ο μάστορα και σε πιά περιοχή, τουλάχιστον έτσι θα προφυλάξεις κάποιους άλλους να μην την πατήσουν. Δύο μάστορες και έβαλαν τα τακάκια ανάποδα, τι άλλο να πω, συγχαρητήρια, μάλλον έφτιαχναν μόνο αγροτικά και καρότσες.

Αφού οι βαφείς το ποθετούν φρένα τότε οι φρενάδες καλά θα κάνουν να βάφουν αυτοκίνητα, έτσι πάει ? Και καλά σε όλες τις πατάτες των συνεργείων πάει κι έρχεται, το βάζεις στην άκρη και έςρχεται ο γερανός και το μαζεύει, τα φρένα σκοτώνουν κόσμο, λίγη κοινή λογική δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.