Πρόσφατα αρχισε το ίδιο θέμα, κατά ένα μέρος και περίεργο μαλιστα και εξηγώ. Ενώ μεχρι και πριν κάνα δίμηνο επαιρνε μπροστά κανονικά πάω και βάζω βενζίνη για να έχω πάνω από μισό ντεπόζιτο βενζίνης για προστασία της αντλίας από υπερθερμανση. Από την επόμενη ομως ημέρα ξεκινάει να δυσκολεύεται να πάρει μπρος και ξεκιναει με τη δεύτερη μιζια. Ξαφνικά ομως μετά από ένα μήνα και με την ίδια βενζίνη ξεκινάει και πάλι να παίρνει μπροστα κανονικα χωρίς καμμία δυσκολία.
Μετά από 2 εβδομάδες ξαναβάζω 10€ βενζινη για συμπλήρωμα και ξαναρχιζει απο την επόμενη μέρα να θελει δύο μιζιες να πάρει μπρος . Περνάει μια εβδομάδα και λόγω ταξιδιού στη Βουλγαρία φουλαρω και φυσικά το πρόβλημα επιμένει. Από την επόμενη ομως μερα το πρόβλημα εξαφανίζεται και παλι...
Τι μπορεί να συμβαίνει και κάθε φορά που βάζω βενζίνη να έχω πρόβλημα να πάρει μπροστά η μηχανή και μετά από λίγο καιρό να φτιάχνει???
Αυτό που σκέφτηκα είναι ότι μήπως έχει πιάσει λάσπη το τεποζιτο και κάθε φορά που βαζω βενζίνη αναταρασεται και βουλώνει την αντλια στην οποία μέσα της είναι ενσωματωμένο το φίλτρο βενζίνης και δεν μπορείς να αλλάξεις μόνο αυτό. Χαζό σκεπτικό μεν αλλά δεν μου έρχεται κάτι άλλο καθώς όταν παίρνει και όταν δεν παιρνει μπρος ακούγεται κανονικά και το ίδιο το μοτέρ της αντλία που ανεβάζει πιεση.
Οποία πρόταση καλοδεχούμενη, δυστυχώς επειδή το τεποζιτο είναι γεμάτο στο 100% δεν υπάρχει προς στιγμή δυνατότητα για έλεγχο αν έχει πιάσει βρωμιά και θα περάσει καιρός μέχρι να πέσει αρκετα. Το άλλο που σκέφτομαι είναι να υπάρχει κάποιο θέμα με το ιμομπιλαιζερ και αυτό με τα γεμίσματα να είναι τυχαίο παρόλο που το παθαίνει μετά από γέμισμα...τα φώτα σας...
< 5 >