Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By teddx
#522930 Έχω ένα Νισσαν Αλμερα υγραέριοκινητο για το οποίο πριν κανένα χρόνο είχα αλλάξει αντλια λόγω του οτι έπαιρνε μπροστά με 2-3 μιζιες και το πόρισμα του συνεργείου ήταν η αντλια βενζίνης. Με την αλλαγης της οποίας άρχισε και έπαιρνε και πάλι μπροστά ο κινητηρας με μιση μιζια.
Πρόσφατα αρχισε το ίδιο θέμα, κατά ένα μέρος και περίεργο μαλιστα και εξηγώ. Ενώ μεχρι και πριν κάνα δίμηνο επαιρνε μπροστά κανονικά πάω και βάζω βενζίνη για να έχω πάνω από μισό ντεπόζιτο βενζίνης για προστασία της αντλίας από υπερθερμανση. Από την επόμενη ομως ημέρα ξεκινάει να δυσκολεύεται να πάρει μπρος και ξεκιναει με τη δεύτερη μιζια. Ξαφνικά ομως μετά από ένα μήνα και με την ίδια βενζίνη ξεκινάει και πάλι να παίρνει μπροστα κανονικα χωρίς καμμία δυσκολία.
Μετά από 2 εβδομάδες ξαναβάζω 10€ βενζινη για συμπλήρωμα και ξαναρχιζει απο την επόμενη μέρα να θελει δύο μιζιες να πάρει μπρος . Περνάει μια εβδομάδα και λόγω ταξιδιού στη Βουλγαρία φουλαρω και φυσικά το πρόβλημα επιμένει. Από την επόμενη ομως μερα το πρόβλημα εξαφανίζεται και παλι...
Τι μπορεί να συμβαίνει και κάθε φορά που βάζω βενζίνη να έχω πρόβλημα να πάρει μπροστά η μηχανή και μετά από λίγο καιρό να φτιάχνει???
Αυτό που σκέφτηκα είναι ότι μήπως έχει πιάσει λάσπη το τεποζιτο και κάθε φορά που βαζω βενζίνη αναταρασεται και βουλώνει την αντλια στην οποία μέσα της είναι ενσωματωμένο το φίλτρο βενζίνης και δεν μπορείς να αλλάξεις μόνο αυτό. Χαζό σκεπτικό μεν αλλά δεν μου έρχεται κάτι άλλο καθώς όταν παίρνει και όταν δεν παιρνει μπρος ακούγεται κανονικά και το ίδιο το μοτέρ της αντλία που ανεβάζει πιεση.
Οποία πρόταση καλοδεχούμενη, δυστυχώς επειδή το τεποζιτο είναι γεμάτο στο 100% δεν υπάρχει προς στιγμή δυνατότητα για έλεγχο αν έχει πιάσει βρωμιά και θα περάσει καιρός μέχρι να πέσει αρκετα. Το άλλο που σκέφτομαι είναι να υπάρχει κάποιο θέμα με το ιμομπιλαιζερ και αυτό με τα γεμίσματα να είναι τυχαίο παρόλο που το παθαίνει μετά από γέμισμα...τα φώτα σας...


< 5 >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#522936 να τσεκαρεις την πιεση της αντλιας βενζινης,αλλα και του ρυθμιστη πιεσης βενζινης εαν ειναι σωστη.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#523098 Εμένα που έπαιρνε με τη 2η, έφταιγε η ανεπίστροφη βαλβίδα. Με την αλλαγή της τρόμπας, ίσιωσε.
Άβαταρ μέλους
By teddx
#523160 Την πίεση της αντλία βενζίνης το είχαμε τσεκαρει στην πρώτη αντλία και δεν είχε θέμα. Το θέμα είναι ότι άμα πάρει μπροστά μετά άμα σβήσεις την μηχανή και πας να ξαναβάλεις μπροστά παίρνει αμέσως. Οπότε αυτό δυσχαιρενει πολύ τον έλεγχο.
Ίσως τελικα να φταίει η ανεπιστροφη βαλβίδα που λέει ο xenos , πολύ λογικό φαίνεται. Δεν κρατάει την πίεση στο καύσιμο και για αυτό αν μείνει ώρα σβηστός ο κινητήρας αδειάζει το κύκλωμα και μετά θέλει μιζαρισμα για ανέβει η πίεση και να γεμίσει το κυκλωμα . Τις τελευταίες μέρες αρπάζει τσακμακι ελπίζω να κρατήσει που δεν το νομίζω. Έλεγα αν ξαναρχίσει το πρόβλημα πάλι, να πάω την παλιά αντλια για επισκευή (για να μην μείνω χωρίς αυτοκινητο μιας και το χρειάζομαι καθημερινά για την δουλειά) , στο συνεργείο είπε ότι μπορεί να την ανοίξει και αλλάξει το μοτέρ, για την ανεπιστροφη βαλβίδα δεν ξέρω άμα γίνεται. Η αντλία είναι μια μονοσωληνη bosch https://www.maxxparts.gr/antlia-kausimo ... 15830.html με ενσωματωμένο φίλτρο καυσίμου και από τιμή όπως βλέπεται τσουζει ελαφρως. Ξέρετε αν οντως το μοτέρ αλλάζει και επίσης και η ανεπιστροφη βαλβίδα,? βασικά επειδή δεν το κατέχω το άθλημα δεν ξέρω πως είναι ο σχεδιασμός της και τι μπορεί να αλλάξει ή οχι

< 5 >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#523178
teddx έγραψε:Την πίεση της αντλία βενζίνης το είχαμε τσεκαρει στην πρώτη αντλία και δεν είχε θέμα. Το θέμα είναι ότι άμα πάρει μπροστά μετά άμα σβήσεις την μηχανή και πας να ξαναβάλεις μπροστά παίρνει αμέσως. Οπότε αυτό δυσχαιρενει πολύ τον έλεγχο.
Ίσως τελικα να φταίει η ανεπιστροφη βαλβίδα που λέει ο xenos , πολύ λογικό φαίνεται. Δεν κρατάει την πίεση στο καύσιμο και για αυτό αν μείνει ώρα σβηστός ο κινητήρας αδειάζει το κύκλωμα και μετά θέλει μιζαρισμα για ανέβει η πίεση και να γεμίσει το κυκλωμα . Τις τελευταίες μέρες αρπάζει τσακμακι ελπίζω να κρατήσει που δεν το νομίζω. Έλεγα αν ξαναρχίσει το πρόβλημα πάλι, να πάω την παλιά αντλια για επισκευή (για να μην μείνω χωρίς αυτοκινητο μιας και το χρειάζομαι καθημερινά για την δουλειά) , στο συνεργείο είπε ότι μπορεί να την ανοίξει και αλλάξει το μοτέρ, για την ανεπιστροφη βαλβίδα δεν ξέρω άμα γίνεται. Η αντλία είναι μια μονοσωληνη bosch https://www.maxxparts.gr/antlia-kausimo ... 15830.html με ενσωματωμένο φίλτρο καυσίμου και από τιμή όπως βλέπεται τσουζει ελαφρως. Ξέρετε αν οντως το μοτέρ αλλάζει και επίσης και η ανεπιστροφη βαλβίδα,? βασικά επειδή δεν το κατέχω το άθλημα δεν ξέρω πως είναι ο σχεδιασμός της και τι μπορεί να αλλάξει ή οχι

< 5 >


αν χανει την πιεση λογω ανεπιστροφης τοτε εαν γυρισεις το κλειδι χωρις μιζια για λιγα δευτερολεπτα θα σηκωσει την πιεση και θα παρει αμεσως. Ετσι θα τσεκαρεις αν ειναι η ανεπιστροφη...
Άβαταρ μέλους
By xenos
#523205
224v έγραψε:
teddx έγραψε:Την πίεση της αντλία βενζίνης το είχαμε τσεκαρει στην πρώτη αντλία και δεν είχε θέμα. Το θέμα είναι ότι άμα πάρει μπροστά μετά άμα σβήσεις την μηχανή και πας να ξαναβάλεις μπροστά παίρνει αμέσως. Οπότε αυτό δυσχαιρενει πολύ τον έλεγχο.
Ίσως τελικα να φταίει η ανεπιστροφη βαλβίδα που λέει ο xenos , πολύ λογικό φαίνεται. Δεν κρατάει την πίεση στο καύσιμο και για αυτό αν μείνει ώρα σβηστός ο κινητήρας αδειάζει το κύκλωμα και μετά θέλει μιζαρισμα για ανέβει η πίεση και να γεμίσει το κυκλωμα . Τις τελευταίες μέρες αρπάζει τσακμακι ελπίζω να κρατήσει που δεν το νομίζω. Έλεγα αν ξαναρχίσει το πρόβλημα πάλι, να πάω την παλιά αντλια για επισκευή (για να μην μείνω χωρίς αυτοκινητο μιας και το χρειάζομαι καθημερινά για την δουλειά) , στο συνεργείο είπε ότι μπορεί να την ανοίξει και αλλάξει το μοτέρ, για την ανεπιστροφη βαλβίδα δεν ξέρω άμα γίνεται. Η αντλία είναι μια μονοσωληνη bosch https://www.maxxparts.gr/antlia-kausimo ... 15830.html με ενσωματωμένο φίλτρο καυσίμου και από τιμή όπως βλέπεται τσουζει ελαφρως. Ξέρετε αν οντως το μοτέρ αλλάζει και επίσης και η ανεπιστροφη βαλβίδα,? βασικά επειδή δεν το κατέχω το άθλημα δεν ξέρω πως είναι ο σχεδιασμός της και τι μπορεί να αλλάξει ή οχι

< 5 >


αν χανει την πιεση λογω ανεπιστροφης τοτε εαν γυρισεις το κλειδι χωρις μιζια για λιγα δευτερολεπτα θα σηκωσει την πιεση και θα παρει αμεσως. Ετσι θα τσεκαρεις αν ειναι η ανεπιστροφη...


Ακριβώς. Εγώ το πρωί αν γύρισα το κλειδί 2-3 φορές, τότε έπαιρνε.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#523268
224v έγραψε:
teddx έγραψε:Την πίεση της αντλία βενζίνης το είχαμε τσεκαρει στην πρώτη αντλία και δεν είχε θέμα. Το θέμα είναι ότι άμα πάρει μπροστά μετά άμα σβήσεις την μηχανή και πας να ξαναβάλεις μπροστά παίρνει αμέσως. Οπότε αυτό δυσχαιρενει πολύ τον έλεγχο.
Ίσως τελικα να φταίει η ανεπιστροφη βαλβίδα που λέει ο xenos , πολύ λογικό φαίνεται. Δεν κρατάει την πίεση στο καύσιμο και για αυτό αν μείνει ώρα σβηστός ο κινητήρας αδειάζει το κύκλωμα και μετά θέλει μιζαρισμα για ανέβει η πίεση και να γεμίσει το κυκλωμα . Τις τελευταίες μέρες αρπάζει τσακμακι ελπίζω να κρατήσει που δεν το νομίζω. Έλεγα αν ξαναρχίσει το πρόβλημα πάλι, να πάω την παλιά αντλια για επισκευή (για να μην μείνω χωρίς αυτοκινητο μιας και το χρειάζομαι καθημερινά για την δουλειά) , στο συνεργείο είπε ότι μπορεί να την ανοίξει και αλλάξει το μοτέρ, για την ανεπιστροφη βαλβίδα δεν ξέρω άμα γίνεται. Η αντλία είναι μια μονοσωληνη bosch https://www.maxxparts.gr/antlia-kausimo ... 15830.html με ενσωματωμένο φίλτρο καυσίμου και από τιμή όπως βλέπεται τσουζει ελαφρως. Ξέρετε αν οντως το μοτέρ αλλάζει και επίσης και η ανεπιστροφη βαλβίδα,? βασικά επειδή δεν το κατέχω το άθλημα δεν ξέρω πως είναι ο σχεδιασμός της και τι μπορεί να αλλάξει ή οχι

< 5 >


αν χανει την πιεση λογω ανεπιστροφης τοτε εαν γυρισεις το κλειδι χωρις μιζια για λιγα δευτερολεπτα θα σηκωσει την πιεση και θα παρει αμεσως. Ετσι θα τσεκαρεις αν ειναι η ανεπιστροφη...


Το σωστό είναι να μπει μανόμετρο στο λάστιχο που από την αντλία που πάει μπροστά. Ανοίγεις διακόπτη δουλεύει η αντλία και ανεβάζει πίεση. Περιμένεις χωρίς να γυρίσεις την μίζα και κοιτάς αν πέφτει η πίεση.

Αν είναι αυτό και δεν θέλεις να αλλάξεις όλο το σετ αντλίας τότε μπορείς να βάλεις μια ανεξάρτητη αντεπίστροφη βαλβίδα στο λάστιχο από το ρεζερβουάρ προς την αντλία παρακάμπτωντας ουσιαστικά την βαλβίδα στην αντλία.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523312 Aν ανοίξεις τον διακόπτη συνήθως η αντλία ακούγεται και σε 2-3 δεύτερα σταματάει γιατί σηκώνει πίεση, δεν είναι τίποτα σπουδαίο να περιμένει κανείς 2-3 δευτερόλεπτα μετά που θα ανοίξει ο διακόπτης να πατηθεί η μίζα, κάτι τέτοιες παραξενιές βλέπουν τα συνεργεία και βγάζουν τις διακοπές τους στην υγειά του παράξενου φραγκάτου πελάτη.
Άβαταρ μέλους
By teddx
#523651 Ναι ακούγεται που ανεβαίνει η πιεση , και πάντα περιμένω και λίγα παραπάνω δευτερολεπτα από τότε που σταματήσει ο ηχος μέχρι να βάλω μπροστά. Το παράδοξο είναι ότι και τώρα που έστρωσε και πιο πριν το ίδιο ακουγόταν ο θόρυβος την ίδια διάρκεια και ένταση ειχε. Μάλιστα όταν παρουσιάζονταν το πρόβλημα άνοιγα τη μιζα 2-3 φορές αφήνοντας και κενό χρόνο ανάμεσα σε κάθε γυρίσματα της μίζας για να ανέβει η πίεση πριν βάλω μπροστά...αλλα τίποτα με τη δεύτερη μιζια παλι έπαιρνε.

< 5 >
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#710997 Ξεθαύω αυτό το θέμα για να σας πω ένα προβληματάκι που έχω παρατηρήσει το Renault Megane μου, III.
Τον τελευταίο μήνα, κάποιες φορές, χωρίς να μπορώ να παρατηρήσω κάποια στάνταρ ακολουθία (κρύο-ζεστό, κλπ) αργεί λίγα δευτερόλεπτα να πάρει μπρος. Άλλες φορές παίρνει κανονικά.
Μπαταρία έχω αλλάξει πριν 10 μήνες οπότε τη διαγράφω από τη λίστα. Τα μπουζί που επίσης σκέφτηκα έχουν λίγα χλμ.

Παίζει να είναι κάτι σαν αυτά που περιγράφατε παραπάνω; (βαλβίδα αντεπίστροφης της αντλίας;)
Το πήγα σήμερα στο εξουσιοδοτημένο της περιοχής μου και μου είπε να ξαναπάω μεθαύριο, "λείπει ο τεχνικός σε σεμινάριο" (μα καλά, ένας μόνο μπορεί να κάνει τεχνικό έλεγχο;). Anyway.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#711001 Μπορεί κάποιος αισθητήρας να μην λειτουργεί σωστα. Αισθητήρας στροφάλου ίσως; Τα συμπτώματα που περιγράφεις μοιάζουν.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#711037 Μοτέρ;;;;; Εννοείς αυτό που καταλαβαίνω;
Μια χαρά είναι το μοτέρ.
Ή εννοείς τη μίζα;

Αισθητήρας στροφάλου; Οκ, κάτι που δεν είχα υπόψη μου, θενκς.