Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#3578 Μετά από προτροπή του nass μεταφέρω αυτό το θέμα εδώ από το ακατανόμαστο. Μεταφέρονται μόνο τα αριθμημένα ποστς σε κεφαλαία και με την ιδιόμορφη σύνταξη του APR, ένα συμπλήρωμα του aaa, καθώς και ένα παράρτημα με επεξηγήσεις και μεταφράσεις όρων του Krusenstern. Το θέμα θα παραμείνει κλειδωμένο και ακολουθεί ένα λινκ στο αρχικό θέμα, όπου αν βρείτε κάποιο άλλο ποστ που ενδιαφέρει, στείλτε ένα πμ για να το προσθέσουμε.

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=13028
Άβαταρ μέλους
By Chris
#3580
APR έγραψε:1 ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ , ΜΕ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΦΟΔΙΑ , ΑΕΡΑ Η ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΑΖΩΤΟΥ , ΠΙΕΣΟΜΕΤΡΟ , ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ , ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ , ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ .

ΓΙΑ ΝΑ <ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ> ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ , ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ , ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΦΥΣΙΚΑ , ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ .

Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ , ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ , ΜΕ ΔΕΔΩΜΕΝΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΑΠ' ΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ .

ΓΥΡΝΑΜΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΓΥΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ , ΠΕΡΙΠΟΥ 5-6 , ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ , ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ......

ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΑ .....
Η ΓΟΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΨΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ .

ΑΝ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΑ , ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ , Η ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ....ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΗ .

ΑΝ ΤΑ ΠΙΣΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΑ , ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΕΡΣΤΡΟΦΗ , ΤΟΤΕ Η ΠΙΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ .

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ , ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ , ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΕΣ , ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΚΛΙΣΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ , ΤΟΤΕ ΔΥΟ ΤΙΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΒΑΙΝΟΥΝ , ΠΟΛΥ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΚΑΜΠΕΡ Η ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΛΙΣΗ .

ΑΝ ΔΕ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΕΣ , ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΛΙΣΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ , ΤΟΤΕ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΜΠΕΡ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΛΙΓΗ ΑΠΟΚΛΙΣΗ Η ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΛΙΣΗ Η ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΕΝΗ ΖΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ !

ΑΝ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ , ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΠΙΕΣΗ , ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΚΡΕΣ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΕΣ , ΕΙΝΑΙ ..ΧΑΜΗΛΗ .
ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ , ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΡΥΑ , Η Η ΓΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΗ , Η Ο ΟΔΗΓΟΣ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ,ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ .

ΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΑ ΠΟΥ ΣΥΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΦΟΡΤΙΑ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ , ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΕΔΩ , ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΜΕ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ , ΘΑ ΣΑΣ ΛΥΘΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ , ΟΣΠΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ , ΣΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ , ΤΗΝ ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ .

ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ .

Υ.Γ. Για τυχον αποριες και παραπονα , στον aaa ,
για γενικα μπινελικια στον nass , ο συγγραφεας εντελως ανευθυνος :P

ακολουθουν 5 καφαλαια
Άβαταρ μέλους
By Chris
#3581
APR έγραψε:2 ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΝ (Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΕΦΙΑ ) :roll:

ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΕΡΕΙΑ , ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΟΥΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ , Η , ΒΑΛΑΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ,Η ΔΥΟ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΡΑΒΔΟΥΣ ΠΙΣΩ , ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑΑΑΑΑΑ .

ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ , ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΙΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ .
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΛΙΣΗ ΣΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ .ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ , ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΡΟΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ , ΣΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ !

ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΜΟΝΟΝ ΜΠΡΟΣΤΑ .
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΡΧΗΝ <ΜΙΑ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ > ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ , ΔΕΝ ΓΕΡΝΕΙ ΕΜΠΡΟΣ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ , ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗΣ , ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΣΤΡΟΦΗΣ , ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΤΗΝ ΘΕΛΑΜΕ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ !

ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ , ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΠΙΣΩ (Η ΡΑΒΔΟΥΣ ΣΤΑ ΣΑΞΟΡΑΛΟΚΛΙΟ ) , ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΥΣ , ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΚΛΙΣΗ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ , ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡΣΤΡΟΦΗΣ , ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ :wink:

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΡΑ , ΠΟΥ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ( ΡΑΒΔΩΝ )ΜΑΣ , ΗΤΑΝ ΠΙΟ |λογοκρισία| (ΚΕΣ) , Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ , ΟΙ ΚΛΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΠΡΙΝ , ΑΛΛΑ :wink: ΑΥΞΗΜΕΝΟ TRACTION , ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ .

ΑΝ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ , ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΒΑΛΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ |λογοκρισία| (ΨΗΛΟΣΟΥΠΙΤΣΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ :lol: ) , Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΛΑΚΩΝΕΙ , ΓΕΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΝ ΚΑΤΑΔΙΩΚΤΙΚΟ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ , ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ , ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΣΤΡΟΦΗ ! (diorthothike :roll: )

ΑΝ ΤΕΛΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΠΟΛΥ |λογοκρισία| ΕΛΑΤΗΡΙΑ Η ΡΑΒΔΟΥΣ , ΓΕΡΝΕΙ ΠΙΣΩ ΑΡΚΕΤΑ , ΜΕΙΩΝΕΤΕ Η ΥΠΕΡΣΤΡΟΦΗ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΥΡΙΤΣΕΣ ΔΗΛ. ΥΠΟΣΤΡΟΦΗΗΗΗΗ ..

ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΒΡΟΥΜΕ ΑΚΡΗ ΙΔΑΝΙΚΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ , ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΑΠ'ΤΑ ΜΕΓΑΡΑ , ΚΑΙ oi ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ , Η ΠΡΩΤΗ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΛΟΤΟ, ΠΡΩΤΟ, ΤΖΟΚΕΡ, ΠΡΟΠΟ ,ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΚΛΕΙΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ , ΕΞΟΔΑ ΜΗΔΕΝ , ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ , ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΡΓΟ , ΘΑ ΣΑΣ ΦΥΓΕΙ Η ΟΥΓΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΡΥΘΜΙΖΕΤΕ :lol: :P :cry: .

ΦΙΛΑΚΙΑ

ακολουθουν 4 κεφαλαια
Άβαταρ μέλους
By Chris
#3583
APR έγραψε: 3 ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΜΑΝΕ ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΠΟΛΥ , ΓΙΑΥΤΟ ΠΑΡΑΤΑΩ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ , ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΝΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ , ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΗΜΑΤΟΣ .

ΠΡΙΝ ΠΡΟΒΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ , ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΜΙΑ ΑΚΡΙΒΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ , ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ , ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΙΑΘΕΤΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΨΩΝΙΣΑΜΕ , ΟΠΟΤΕ ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΛ. ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ ΚΥΡ ΤΣΑΔΑΡΗ , ΚΑΙ ΝΑΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ .

ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ , ΤΑ <ΣΟΚΑΜΠΖΟΒΕΡ> ΜΑΣ (καλα, σας πεθανα τωρα :P ) , ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΒΛΑ , ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΚΛΗΡΑ ΔΗΛΑΔΗ , ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ (ΣΤΟ ΠΑΤΗΜΑ , ΖΟΥΛΙΓΜΑ ΜΠΑΟΥΝΤ ,Η ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ) , ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΤΟΝΩΣΗ , Η ΡΙΜΠΑΟΥΝΤ , ΤΟΤΕ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΘΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΙΚΡΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΤΑΠΗΤΑ ,(ΚΑΙ ..... ΣΑΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΨΗΛΟΛΑΚΟΥΒΕΣ ) .

ΑΝ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΑΣ , ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟ ΡΙΜΠΑΟΥΝΤ (ΕΚΤΟΝΩΣΗ ) , ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ , ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ .....ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΑΣ , ΘΑ ΧΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΦΥΣΗ (ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΙΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΟΥ ...... ΧΑΖΟΣΠΙΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ) ΠΟΥ ΛΕΜΕ !
ΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ , ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ , ΘΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΞΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΞΑ .......
Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΑΣ , ΘΑ <ΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ> ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ , ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΕΥΚΟΛΑ , ΠΑΡΟΤΙ , ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΡΝΕΙ !!!

ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ , ΕΧΟΥΜΕ ΨΩΝΙΣΕΙ ΤΑ <ΡΑΚΙΝΚ ΤΟΥ ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΑ ΠΩΛΗΤΗ> ΚΟΙΝΩΣ ΣΟΥΠΕΣ , |λογοκρισία| ,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΤΟΝΩΣΗ , ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ?

ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ .
ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ (ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ) ΟΙ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ , ΑΛΛΑ ΠΛΕΕΙ ΟΛΙΓΟΝ ΣΑΝ ΦΕΡΥΜΠΟΤ .

ΑΝ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΛΑΚΟΤΕΡΟ ΡΙΜΠΑΟΥΝΤ (ΕΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΟΥΝΤ ) ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ .....

ΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ (ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ,ΑΠΑΛΑ ) , ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ( ΕΛΑΦΡΙΑ ) ΤΩΝ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΩΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ !!!!!

ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ , ΜΑΛΑΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ , ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΓΥΡΣΙΜΟ , ΚΑΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ !

ΑΦΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ , ΚΑΠΟΙΑ ΑΠ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΜΤΩΜΑΤΑ , ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΞΕΤΕ ΤΙ ΑΠ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ , ΑΝ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ Η ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ (ΕΙΣΑΣΤΑΙ ΨΗΛΟΜΑΖΟΧΕΣ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ) ΤΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΠΕΤΑΤΕ . ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕΤ ΑΠ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΑ ΑΝΑΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΜΕΝΑ ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΗΝΗ ΕΧΩ , ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ,ΚΙΤΡΙΝΑ ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΗΜΑΖΕΥΕΤΑΙ .

ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ , ΤΟ ΑΚΡΙΒΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ .
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΙΝΕΙΣ 3500 -5000 ε ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΤΑΣ ΠΟΤΕ , ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ , ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ .

ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΜΠΙΣΕΙ :lol: , ΑΛΛΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΕ ΣΤΑ ΚΛΙΚ - ΞΕΚΛΙΚ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΝΕ , ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ............. , ΓΙΑΤΙ ΤΑΠΑΙΞΑ ΣΤΟ ΠΙΑΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΔΑΚΤΥΛΟ .
ΦΙΛΑΚΙΑ .

ακολουθουν 3 κεφαλαια
Άβαταρ μέλους
By Chris
#3584
APR έγραψε:
aaa έγραψε:Και πριν πιάσουμε αναρτησιολογία, μιά συμπλήρωση στην λαστιχολογία:

Με τη θερμοκρασία του πέλματος ως αξιόπιστη ένδειξη, φουσκώνουμε και ξεφουσκώνουμε συνεχώς χωρίς να μας απασχολεί η πραγματική πίεση, απλώς ψάχνοντας τις ιδανικές θερμοκρασίες.

Κάθε λάστιχο έχει και διαφορετική θερμοκρασία λειτουργίας, αλλά για τα περισσότερα αγωνιστικά λάστιχα που θα χρησιμοποιούσαμε π.χ. στα Μέγαρα, η "καλή" θερμοκρασία είναι ανάμεσα στους 75 και τους 95 βαθμούς. Στην πράξη, σε ένα προσθιοκίνητο αγωνιστικό στα Μέγαρα ψάχνουμε για κατανομή π.χ. 85-75-65 (εξωτ.-μέση-εσωτ.) στο εμπρός αριστερό λάστιχο, το οποίο ζορίζεται περισσότερο από τα τέσσερα (τα πίσω, φυσικά, ποτέ δεν θα ανεβάσουν τόσο υψηλή θερμοκρασία, θα είναι 25-30 βαθμούς πιό κάτω).

Προσοχή τώρα: για να μην ξεκινάμε κάθε φορά από το μηδέν, όταν εντοπίσουμε τη σωστή κατανομή θερμοκρασίας και την αντίστοιχα καλή συμπεριφορά, κρατάμε την αντίστοιχη πίεση (όπως είναι, ζεστό) και, από εδώ και πέρα, χρησιμοποιούμε την πίεση αυτή ως οδηγό. Όσο δεν αλλάζουν ριζικά τα δεδομένα της εξωτερικής θερμοκρασίας ή της ανάρτησης, τότε κάθε φορά που πηγαίνουμε στην πίστα, κάνουμε μερικούς γύρους για να ζεσταθούν τα λάστιχα και ρυθμίζουμε την "ζεστή" πίεση σε αντιστοιχία με αυτό που ξέρουμε ότι δουλεύει.

Και ένα κουίζ: σε ένα προσθιοκίνητο αγωνιστικό που γυρίζει στα Μέγαρα με δυναμική πίεση 2.7 bar (περίπου 39psi) εμπρός και πίσω, τί θα βρούμε το άλλο πρωί στα λάστιχα όταν θα έχουν κρυώσει τελείως; (η απάντηση του κουίζ είναι και η "κρύα" πίεση από την οποία θα ξεκινήσουμε την επόμενη φορά ώστε να βρούμε πιό γρήγορα το ιδανικό)


Υ.Γ.1: τα παραπάνω ΔΕΝ ισχύουν σε απλά λάστιχα δρόμου, τα οποία λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο και σε πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες

Υ.Γ.2: ο αέρας είναι ΤΣΑΜΠΑ, δεν επιτρέπεται να μην είναι πάντα σωστός

Υ.Γ.3: παρόμοια ισχύουν στις αναβάσεις, αλλά και στα ράλι (ακόμα και στο χώμα), απλώς αλλάζουν γόμες και πιέσεις, αφού η διάρκεια είναι πολύ μικρότερη


4 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ , Η ΠΡΟΤΑΣΗ (ΟΔΗΓΙΕΣ ) ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΑΣ aaa , ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΕΡΙ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ , ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ , ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ , ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ , ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΖΗΤΑΜΕ , ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ .
ΣΕ ΕΝΑ ΗΔΗ <ΣΤΗΜΕΝΟ> 106 π.χ. ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο aaa ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΟ ΣΤΟΥΣ 75 * , (ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ) , ΞΕΚΙΝΑΩ ΜΕ ΠΙΕΣΗ 34 psi ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ 28 , ΠΙΣΩ , ΟΤΑΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΑΚΙΝΗΤΑ !
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4-6 ΓΥΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ (ΚΑΙ 10 ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ) , ΟΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΕΜΠΡΟΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ 72-73 ΕΞΩ 73-74 ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ 74-75 ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ , ΜΕ ΠΙΕΣΗ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 45 psi , ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΤΡΟΧΟ , ΣΤΟΝ ΕΜΠΡΟΣ ΔΕΞΙ , ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ 3 ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΤΩ .
ΑΡΧΗ ΜΟΥ , ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΩ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ , ΟΤΑΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΑ . ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ , ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΒΕΒΙΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΙΕΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ , ΜΕ ΖΕΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ .

ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ nass , ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ , ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ , ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ,(ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ .
ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ ΑΠΕΙΡΟΙ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ) ΟΔΗΓΟΙ , ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΝΤΕ ΣΤΗΝ <ΕΙΔΙΚΗ > ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΣΤΗΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ , ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΕΝΔΕΙΞΗ , ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ <ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ> ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ , ΤΟ ΣΦΑΛΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ .
ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΤΡΩΣΗ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ , ΗΡΕΜΙΑ , ΚΑΙ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΑΠ' ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ . ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ , ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 -30 ΠΟΝΤΟΥΣ , ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ (ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΕΞ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ .

ΦΙΛΙΑ

ακολουθουν 2 κεφαλαια
Άβαταρ μέλους
By Chris
#3585
APR έγραψε:( 5 ) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΟΣ

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΗΝ , ΚΑΙ ΤΙΣ ... , ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑΑΑΑ .

1 ΓΥΡΝΑΜΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΓΥΡΟΥΣ , ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΙ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΕΞΩ , ΓΙΑΤΙ ΤΟ <ΤΕΡΑΣ > ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ <ΜΟΥΡΗ> ΚΟΙΝΩΣ , ΥΠΟΣΤΡΕΦΕΙ , ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ Η ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΜΟΝΟ .( προσεξτε γιατι παρακατω θα δειτε ,αλλο για τις ανοιχτες )

ΑΝ ΟΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΕΜΠΡΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΕΣ (απο65-75 ) , ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΙΣΩ , ΣΧΕΔΟΝ ΚΡΥΑ , ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΗ ΖΑΜΦΟΡ ΠΙΣΩ .

ΑΝ ΔΕ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΝΟΡΜΑΛ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΣΤΙΧΑ , ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΖΑΜΦΟΡ , ΘΕΛΕΙ ΜΑΛΑΚΟΤΕΡΗ .

ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΜΩΣ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΛΑΘΟΣ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΩΝ ΡΑΒΔΩΝ (ΖΑΜΦΟΡ) , ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΝΑΔΥΟ ΓΥΡΟΥΣ , ΑΦΟΥ ΤΣΕΚΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ , ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΙΣΩ !!!
ΑΝ ΠΑΛΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΜΤΩΜΑΤΑ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΤΟΥΜΕ , ΜΕ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΚΑΜΠΕΡ , ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΚΛΙΣΕΙΣ ΕΝΑΙ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΚΑΜΠΕΡ , ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ .

2 ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΟΙ :P ΚΑΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗΣ ( ΜΟΥΡΙΤΣΕΣ ) ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΙΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ , ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ , ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ , ΣΩΣΤΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ , ΟΠΟΤΕ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΑΜΗΛΟΜΑΤΑΚΙ ΣΤΑ ΠΙΑΤΕΛΑ ΤΩΝ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΕΜΠΡΟΣ (ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ , ΜΗΝ ΒΓΟΥΜΕ ΜΑΙΜΟΥΔΙΑΡΙΔΕΣ ) , ΑΝ ΟΜΩΣ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΖΕΜΑΤΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΥΨΟΥΣ , ΣΗΚΩNOYME ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ( οχι κανα μετρο , δυο ποντους περιπου ) ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ .

3 ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΕΙΣΑΙ <ΓΑΤΟΣ> ΟΔΗΓΟΣ , ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟΠΙΑΣΕΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΚΑΙ ΤHN ΕΝΤΟΠΙΣΕΣ , ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ , ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΕΞΩ , ΚΑΙ ΛΕΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΣΟΥ KAI ΒΟΗΘΟΥ ΣΟΥ ....... ΛΑΚΗ ...ΓΙΑ ΑΝΕΒΑΣΕ ΠΕΝΤΕ ΚΛΙΚ ΤΟ ΜΠΑΟΥΝΤ ΤΩΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΩΝ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ , ΚΑΙ ΠΙΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ , ΑΝ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΣΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ :wink: (λες του Λακη !)

4 ΣΑΝ <ΓΑΤΟΣ > ΒΕΒΑΙΑ , ΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΙΧΕ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ , ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΤΟΥ ΛΑΚΗ , ΝΑ ΒΑΛΕΙ + 5-6 ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΜΠΑΟΥΝΤ ΣΤΑ ΠΙΣΩ ΑΜΜΟΡΤΙΣΕΡ , ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ - 5-8 ΚΛΙΚ ΑΠ'ΤΟ ΡΗΜΠΑΟΥΝΤ ΤΩΝ ΕΜΠΡΟΣ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ .
ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΤΙΣ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΕΣ ΜΟΥΡΕΣ , ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΑΡΕΣ ΣΤΟΥ ΛΑΚΗ ΤΟ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ , ΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΜΠΥΛΕΣ :inlove: .... ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΛΕΥΕ ΚΙ Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ ΝΑΣΤΑΖΙΑ ΤΗΣ ΜΥΚΟΝΟΥ :roll: :P


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΥΣ <ΖΑΝΟ > , ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ , ΦΟΥΛ ΥΠΕΡΣΤΡΟΦΗ ΔΗΛΑΔΗ , ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ , ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ .

ΦΙΛΑΚΙΑ

ακολουθει 1 κεφαλαιο
Άβαταρ μέλους
By Chris
#3586
APR έγραψε: (6) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΟΣ Νο 2

ΔΥΣΤΥΧΩΣ , ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΠΙΣΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ <ΣΤΗΣΕΙ > ΝΑ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΙΔΑΝΙΚΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΠΡΟΣΤΟΚΙΝΗΤΑ . ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΜΕ ΑΝΑΠΟΔΟ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥΣ .

ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΥΠΕΡΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ Η ΜΟΝΟΝ ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ , Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ....ΑΝ ΟΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ Η ΟΙ ΜΠΡΟΣΤΙΝΕΣ ΧΑΜΗΛΕΣ , ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΗ ΖΑΜΦΟΡ ΜΠΡΟΣΤΑ !
ΑΝ ΟΙ ΠΙΣΩ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΨΗΛΕΣ (ΓΙΑ ΒΡΑΣΙΜΟ ΛΕΜΕ!!) ΘΕΛΕΙ ΛΙΓΟ ΜΑΛΑΚΟΤΕΡΗ ΖΑΜΦΟΡ ΠΙΣΩ .
ΑΝ ΟΙ ΠΙΣΩ ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Ο.Κ. ΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ , ΤΟΣΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΠΛΩΝΕΙ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ , ΕΦΟΣΩΝ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΜΠΕΡ ΠΙΣΩ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ , ΑΣΚΟΠΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ .

ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ , ΟΤΙ ΥΠΕΡΣΤΡΟΦΗ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΣΤΙΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ , ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΕΙΝΑΙ Ο.Κ. , ΘΕΛΟΥΜΕ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ , ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΕΣ , ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΨΗΛΩΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ !!!!!

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ <ΓΑΤΟΥΣ> :roll: ΤΩΡΑ , ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ :o , ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ , ΤΑ ΣΥΜΤΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΟ ΡΙΜΠΑΟΥΝΤ , ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΘΕΛΕΙ ΛΙΓΟ ΧΑΜΗΛΩΜΑ .

ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ <ΠΙΑΣΟΥΝ > ΤΗΝ ΥΠΕΡΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ , ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΑΛΑΚΟ ΡΗΜΠΑΟΥΝΤ ΠΙΣΩ ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ .

ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω ΔΗΛΑΔΗ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ , ΜΕ ΛΙΓΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΦΩΣΚΟΛΟΓΟΥΣ ΑΝΑΡΤΗΣΙΟΛΟΓΟΥΣ , ΚΑΙ ΣΑΛΙΑ , ΔΙΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ , ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΣΤΩ ΗΜΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΛΑΣΤΙΧΑ .

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ , ΕΝΑΣ ΑΠΕΙΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ , ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΑΜΕ , ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ , ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ .
ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΙ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΑ ΩΦΕΛΗ ΤΟΥ ΑΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΑPEX ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ <ΤΡΟΠΟΣ > ΣΤΡΙΨΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ) , ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ .


ΑΝ ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ , ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ ...... ΚΙ ΑΝ ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ , ΣΤΗΝ ΜΥΚΟΝΟ ΙΣΩΣ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ .

ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΟ ........ ΕΣΤΩ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ :P :P
Άβαταρ μέλους
By Chris
#3587 και το παράρτημα

Krusenstern έγραψε:Πάμε λοιπόν

-------------------------------------------------------------------------------------
Roll Center - Both front and rear suspensions have a Roll Center. This is an imaginary point around which the body of the car will rotate in a turn. The attachment points of the suspension components determine the Roll Center.

Κέντρο περιστροφής – Τόσο η μπροστινή, όσο και η πίσω ανάρτηση έχουν κέντρα περιστροφής. Είναι το «φανταστικό» σημείο γύρω από το οποίο το αυτοκίνητο θα περιστραφεί σε μια στροφή. Καθορίζεται από τα σημεία όπου συνδέονται τα εξαρτήματα της ανάρτησης.

--------------------------------------------------------------------------------------

Roll Axis - A line between the front & rear Roll Centers.

Άξονας περιστροφής – η ευθεία που συνδέει το εμπρός με το πίσω κέντρο περιστροφής.

-------------------------------------------------------------------------------------

CG (Center of Gravity) - The center point of the vehicle's mass.

Κέντρο βαρύτητας – το σημείο όπου (ιδανικά) μπορούμε να θεωρήσουμε ότι συγκεντρώνεται σημειακά η μάζα του οχήματος.

-------------------------------------------------------------------------------------

Understeer - When the front tires lose traction first.

Υποστροφή – όταν τα μπροστινά ελαστικά χάνουν πρόσφυση πρώτα.

-------------------------------------------------------------------------------------

Oversteer - When the rear tires lose traction first.

Υπερστροφή – όταν τα πίσω ελαστικά χάνουν πρόσφυση πρώτα.

-------------------------------------------------------------------------------------

Neutral Steer - The ideal balance when the front & rear tires gradually give up traction at an equal rate.

Ουδέτερο τιμόνι – ιδανική ισορροπία, δηλαδή τα εμπρός και πίσω ελαστικά χάνουν σταδιακά πρόσφυση με ίδιο ρυθμό.

-------------------------------------------------------------------------------------

Spring Rate - Expressed in pounds per inch, it is the force necessary to compress the spring, i.e. a 200 lb spring requires 200 lbs to compress it 1", 400 lbs to compress it 2", etc.

Σκληρότητα ελατηρίου – εκφράζεται σε λίμπρες ανά ίντσα και είναι η δύναμη που απαιτείται για να συμπιέσει το ελατήριο. Πχ. Ένα ελατήριο 200 λιμπρών απαιτεί 200 λίμπρες πίεση για να συμπιεστεί κατά 1 ίντσα, 400 για να συμπιεστεί κατά 2 ίντσες κλπ.

-------------------------------------------------------------------------------------

Motion Ratio - Specifically we usually refer to the relationship between the motion of the wheel and the motion of the spring; i.e. If the spring is half the distance from the control arm pivot as the wheel is, the motion ratio relative to the wheel is .5 to 1.

ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΔΩ!

-------------------------------------------------------------------------------------

Wheel Rate - The combined effect of spring rate, motion ratio, friction and/or binding of other suspension components measured at the wheel

ΚΑΙ ΕΔΩ!

--------------------------------------------------------------------------------------

Roll Bind - Any binding of suspension components that occurs as the body of the car leans over in a turn

Εξαρτήματα της ανάρτησης που «τερματίζουν»(???) τις διαδρομές τους, καθώς το αυτοκίνητο γέρνει σε μια στροφή.

-------------------------------------------------------------------------------------

Roll Steer - Generally refers to a steering effect on the rear axle as the car leans over in a corner. Caused by the rear control arms pivoting around their forward mounting point, drawing the axle forward as the arm moves up or down.

Το φαινόμενο του «στρίβειν με τον πίσω άξονα», όταν το αυτοκίνητο γέρνει σε μια στροφή. Προκαλείται όταν η πίσω ανάρτηση περιστρέφεται γύρω από τους μπροστινούς πείρους στήριξής της, μεταφέροντας ουσιαστικά τον άξονα προς τα εμπρός και στις δύο περιπτώσεις (συμπίεση και έκταση).

-------------------------------------------------------------------------------------

Bumpsteer - Toe change as the suspension moves up & down

Αλλαγή του “toe”(*), καθώς η ανάρτηση κινείται πάνω-κάτω.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ackerman - AKA "Toe out in turns". When turning the inside tire must turn more than the outer tire because it is turning on a smaller radius

Γωνία του Άκερμαν – στις στροφές, ο εσωτερικός τροχός στρέφεται περισσότερο από τον εξωτερικό, γιατί έχει να διανύσει μικρότερο τόξο.

-------------------------------------------------------------------------------------

Camber - Expressed in degrees, it is how much the tire leans in or out

Γωνία Κάμπερ – σε μοίρες, δείχνει πόσο «γέρνει» ο τροχός προς τα μέσα ή προς τα έξω.


Εικόνα:

Εικόνα

--------------------------------------------------------------------------------------

Caster - The forward inclination of the spindle or strut - like the forks on a bicycle

Εδώ θα προτιμήσω μόνο εικόνα :P :

Εικόνα

Εικόνα

--------------------------------------------------------------------------------------

Toe - The difference in the distance between the leading and trailing edge of the tires

(*)Η διαφορά της απόστασης ανάμεσα στην εμπρός και την πίσω άκρη των ελαστικών. (μήκος πέλματος που "πατάει" στο δρόμο???)

--------------------------------------------------------------------------------------

Τις διορθώσεις – συμπληρώσεις σας παρακαλώ :)