petrosk έγραψε:Χαζευοντας στο διαδυκτιο βλεπω διαφορετικες αποψεις για το στρωσιμο ενος κινητηρα, εσεις τι προτεινετε?
Προσεκτικά μέχρι τα 1500 και μετά στα αυτιά .
petrosk έγραψε:τι παει να πει προσεκτικα? Το αυτοκινητο που περιμενω ειναι αυτοματο και δεν εχει στροφομετρο αλλα ας πουμε οτι ειχε, γιατι αλλιως θα γινουν ακομα πιο συνθετες οι απαντησεις!
Τοτε στο πρωτα 1500χλμ σαν να εχει αυγο κατω απο το πενταλ. Μετα σταδιακα ανοιγεις.
Δες ομως και στο μανιουαλ τι λεει ο κατασκευαστης
Fiat Panda 7,6l/100km
petrosk έγραψε:τι παει να πει προσεκτικα? Το αυτοκινητο που περιμενω ειναι αυτοματο και δεν εχει στροφομετρο αλλα ας πουμε οτι ειχε, γιατι αλλιως θα γινουν ακομα πιο συνθετες οι απαντησεις!
Το αυτόματο είναι πιο έυκολο συνήθως πάνε πνιγμένα (πολύ χαμηλές στροφές) για να έχουν χαμηλή κατανάλωση οπότε πας με 40 και έχεις 4η ή 5η σε 6άρι. Αν δεν το πλακώνεις, δεν το δουλεύεις επίτηδες ψηλά (είτε πρόγραμμα σπορ είτε χειροκίνητο και κετεβάσματα) δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Εννοείτε αν έχεις βάρκα - τρέιλορ τα ξεχνάς για αρχή (άλλοι κατασκευαστές λένε 1500χλμ αλλόι 5000). Επίσης πολλά βιβλία γράφουνε όχι σταθερές στροφές πολλή ώρα. Δεν βάζεις δηλαδή CC και πας 200 χιλιόμετρα εθνική για να το στρώσεις. Γενικά τα πράγματα δεν είναι όπως παλιά.
Πιο ειδικά
224v έγραψε:Ότι σου γραφουν οι οδηγειες του κατασκευαστου...
Αυτό ^^^
petrosk έγραψε:διαβαζα αυτο http://jdmteam.blogspot.gr/2009/11/blog-post_12.html και μου φαινεται λογικο, αλλα δυσκολο στην πραξη.
Καθολου δυσκολο..το εχω κανει με επιτυχια σε δυο οχηματα ηδη. Το ενα μαλιστα μοτερ με γνωστο θεμα υπερβολικης καταναλωσης λαδιου, που δεν ειχε το δικο μου μεχρι τις 100+ χιλιαδες..μετα δεν αντεξε το εκαιγε
Τι αυτοκινητο περιμενεις που δεν εχει στροφομετρο? Υβριδικο με CVT τυπου?
gakost έγραψε:Το αυτόματο είναι πιο έυκολο συνήθως πάνε πνιγμένα (πολύ χαμηλές στροφές) για να έχουν χαμηλή κατανάλωση οπότε πας με 40 και έχεις 4η ή 5η σε 6άρι. Αν δεν το πλακώνεις, δεν το δουλεύεις επίτηδες ψηλά (είτε πρόγραμμα σπορ είτε χειροκίνητο και κετεβάσματα) δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Αυτό ακριβως θα ελεγα οτι ειναι το ΠΡΟΒΛΗΜΑ με τα αυτοματα στο στρωσιμο: για να επιτυχουν χαμηλη καταναλωση, δουλευουν με λιγες στροφές και σχετικα μεγαλο φορτίο που σιγουρα δεν το θελει ενα αστρωτο μοτορι. Οποτε, να παταει παραπανω το γκαζι, ωστε να πηγαινει κατεβαζοντας σχεση στο σαζμαν.
Sent >
Zeus έγραψε:
Τι αυτοκινητο περιμενεις που δεν εχει στροφομετρο? Υβριδικο με CVT τυπου?
Το νέο cactus με το ΕΑΤ6
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Είπα ΟΚ κ έφυγα
https://jimmuclarku.blogspot.com/