- 24 Μαρ 2018, 16:50
#497345
Αν και καθυστερημένα, μεταφέρω μια κουβέντα που είχαμε στο μάθημα της ηλεκτρακουστικής το καιρώ εκείνω που ήμουν φοιτητής, γιατί είχα ακριβώς την ίδια απορία με εσένα
Εννοείται ότι πλέον η τεχνολογία ειδικά στα printed circuits εχει προχωρήσει αιώνες, αρα και οι δυνατότητες για on line ψηφιακή επεξεργασία σήματος δεν έχουν καμία σχέση με παλιότερα.
Όταν φοράς ακουστικά ή όταν κάθεσαι στο αεροπλάνο το κεφάλι σου έχει συγκεκριμένο προσανατολισμό , οπότε το σύστημα είναι αποτελεσματικό στο να μπορεί να υπολογισει ακριβώς τα συμπληρωματικά κύμματα που χρειάζονται ώστε να εξισσοροπίσουν το θόρυβο.
αν προσέξεις, η χόντα λέει:
In the frequency range below 100 hertz, ANC results in an impressive 10 dB reduction in noise level.
Αμφιβάλλω αν η πλειονότητα των θορύβων στο αμάξι ειναι σε αυτο το range, θαρρώ ότι και ο θόρυβο κύλησης μάλλον σε ψηλότερα πρέπει να είναι