Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Διονύσης Μυλωνάς
#486175 Προς Anonymous Founder:

Κύριε διαχειριστή, ξενύχτησα, αλλά κατάλαβα που οφείλεται η εχθρότητα που αντιμετώπισα από πολλούς. Δυστυχώς οι τελευταίοι με κατατάσσουν στην κατηγορία του χρήστη Seismic. Με βοήθησε το σχόλιο του χρήστη Xenos και το ψάξιμο που έκανα βασισμένος σ' αυτό.

Αυτοί οι, το πολύ ημιμαθείς, θα πρέπει να μάθουν να ξεχωρίζουν τους ανθρώπους, εκτός αν είναι ανήλικοι οπότε δικαιολογούνται. Ο τρόπος που εκφράζεται γραπτά κάποιος, δηλαδή η ορθογραφία, το λεξιλόγιο, το συντακτικό αλλά και η παρουσία ή έλλειψη λογικής σύνδεσης στα γραφόμενα του, φανερώνουν την κατάρτισή του αλλά κυρίως τη σοβαρότητά του. Τα ημιμαθή μέλη σε αυτό το forum, που απ' ότι φαίνεται δυστυχώς κυριαρχούν, αδυνατούν να κάνουν εκτίμηση της κατάρτισης και της σοβαρότητας κάποιου άλλου μέλους, προφανώς επειδή στερούνται και τα δύο αυτά χαρακτηριστικά οι ίδιοι. Όμοιος ομοίω αεί πελάζει. Και το αντίθετο. Μάλλον, το μόνο που ξέρουν είναι να πατάνε το γκάζι. Κατά συνέπεια, παρακαλώ να με διαγράψετε. Δεν έχει να μου προσφέρει τίποτα το forum σας, παρ΄ όλο που εσείς προσωπικά σταθήκατε αξιοπρεπέστατα.

Τέλος, για ν' ανέβω στο επίπεδό τους και να με καταλάβουν, θα πω απλά ότι αυτοί δεν είναι petrolheads, αλλά dickheads. Πιστεύω τώρα να συντονίστηκα μαζί τους κι ας έχασα, εξαιτίας μιας μόνο λέξης, προσωρινά τη σοβαρότητά μου. Είμαι της αρχής του να φέρομαι όπως μου φέρονται. Δεν θα ασχοληθώ ξανά με το forum σας.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#486191
mirage έγραψε: Και γενικα δε μου αρεσει η ολη φαση, τυχαιο ποστακι, α και που ειστε πουλώ κατι, ισως στο μελλον να σας αποκαλυψω και κατι ακομα.

< >


Αυτό. Λες και τρώμε κουτόχορτο.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#486192 είμαστε ντικχεντς, πατάμε μόνο το γκάζι, σταυρώνουμε και τα χέρια

:lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#486211 Ουτε εγω δεν ειδα αυτην την επικιλα που ηρθε. :(

Εχασα το "αγγιγμα";; :s_cry :s_cry :s_cry :s_cry :s_cry

ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΑΓΓΙΓΜΑ MIRAGE ΛΕΓΩ;;; :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#486305
Διονύσης Μυλωνάς έγραψε:Προς Vagnar:

Εκτός από τις μαρμελάδες, έχω δει και ελληνική πατέντα για χρωματιστό χαρτί τουαλέτας. Και για τσουγκράνα κήπου με δόντια με δύο διαφορετικά μήκη. Το "post-it", που έγινε διεθνής επιτυχία, δεν απαιτεί βαθύτερη σκέψη από τις μαρμελάδες. Αποτελεί όμως διεθνή πατέντα, από τις πλέον επιτυχημένες εμπορικά όπως σίγουρα θα γνωρίζεις, παρά τη θέληση κάποιων που περνιούνται για έξυπνοι.

Όμως το θέμα μας είναι άλλο, έτσι δεν είναι; Ακριβώς πριν τις μαρμελάδες, υπάρχει η πατέντα 1008175 με τίτλο:
"ΧΩΡΗΤΙΚΟΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ".
Δεν είναι λίγο περίεργο που σταμάτησες στην επόμενη πατέντα, στις μαρμελάδες δηλαδή, και όχι στην 1008175; Ίσως επειδή οι μαρμελάδες είναι η μόνη πατέντα που καταλαβαίνεις;

Εμείς οι δύο πάντως καταλαβαινόμαστε πολύ καλά.


Ίσως είναι η μόνη που καταλαβαίνω. :vava:
Ίσως να είδα και τις άλλες, αλλά αυτή μου φάνηκε αστεία. :roll:
Χιούμορ και τέτοια που μάλλον σου λείπει.
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#486503 Ο ΟΒΙ δεν υπεισέρχεται σε ουσιαστική εξέταση μιας αίτησης διπλώματος ευρεσιτεχνίας, απλά δίνει την έκθεση έρευνας και το δίπλωμα (ανεξάρτητα αν βγήκαν Χ, Υ, Α ... στην έρευνα).
Πραγματική εξέταση γίνεται στις ΗΠΑ όπου ο reviewer μπορεί να απορρίψει μέρος ή το σύνολο των claims και ως προς την πρωτοτυπία και ως προς την επιστημονική εγκυρότητα και δυνατότητα εφαρμογής, στηριζόμενος σε ότι σχετικό μπορεί να βρει στην έρευνα του για να βασίσει τους υποκειμενικούς ισχυρισμούς του. Και ακολουθεί μια σειρά ενστάσεων-επανεξέτασης ... χρήματα να υπάρχουν.

Όταν βγει το δίπλωμα του ΟΒΙ είσαι προστατευμένος (ως προς την αποκάλυψη). Και όπως όλα τα διπλώματα θα δημοσιεύεται αναλυτικά το περιεχόμενο, σε κάποιο χρονικό διάστημα, οπότε όποιος έχει πρόσβαση σε ένα database ΔΕ θα μπορεί να το διαβάσει ολόκληρο. Δεν είναι μυστικό πια.

Όσον αφορά στο τεχνικό μέρος, ξέρει κάποιος να μας πει τι υποτίθεται κάνουν τα apps που γράψατε ότι ήδη υπάρχουν? Καταλαβαίνω μέσω GPS και accelerometer κινητού να μετριέται ταχύτητα κι επιτάχυνση αλλά λείπουν άλλες μετρήσιμες ποσότητες για να βγει ιπποδύναμη. Ας πούμε, ίδια επιτάχυνση και ταχύτητα μπορείς να έχουν δύο αυτοκίνητα με διαφορετικό βάρος κι ιπποδύναμη, πως θα εξαχθεί η ιπποδύναμη του καθενός? Αν πρόκειται για συνδυασμό με database για τι μοντέλο έχεις, τι βάρος έχει, αεροδυναμική αντίσταση κλπ., τότε γιατί να μην παίρνεις από database και την εργοστασιακή τιμή ιπποδύναμης ... στον στρόφαλο!
Άβαταρ μέλους
By Adriver
#486682 Έψαξα λίγο να καταλάβω πως λειτουργούν σχετικά Apps για δυναμομέτρηση. Για το παρακάτω δίνεται αρκετή πληροφορία
http://www.perfexpert-app.com/faq-en-top.html

Τα data για το αυτοκίνητο σου τα βάζεις ο ίδιος στο car profile (total vehicle weight, gear box ratios, final drive ratios...). Επειδή λέει ότι πρέπει να ξεκινήσεις από ακινησία, καταλαβαίνω ότι η μέτρηση γίνεται ξεκινώντας με τέρμα γκάζι με 1η ταχύτητα μέχρι να φτάσει κόφτη. Πρέπει να έχεις ζεστά λάστιχα, θεωρητικά ....

Όποιος θα πήγαινε να κάνει δυναμομέτρηση, δεν βλέπω το λόγο να μην χρησιμοποιεί κάτι τέτοιο. Το γεγονός ότι πρακτικά θα πρέπει στην αρχή να ακινητοποιηθεί σε ευθεία Εθνικής δεν το κάνει εντελώς νόμιμο ... αλλά μάλλον καλύτερα από ένα τεστ τελικής! Αλλά αν θέλεις απλώς να παρακολουθεις την εξέλιξη της απόδοσης του αυτοκίνητο σου, είναι πιο φυσιολογικό (και μπορεί να γίνεται νόμιμα) να μετράς πόσο χρόνο θέλει μια συγκεκριμένη αλλαγή ταχύτητας εν κινήσει με 3η στον ίδιο δρόμο. (π.χ 60-90 km/h)
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#488723 Έχασα το θέμα από την αρχή και μπήκα μετά τον εκτροχιασμό του. Δυστυχώς όπως κατάλαβες υπάρχει βεβαρυμένο παρελθόν...
Ξέρω πάντως ότι υπάρχουν γνωστές και καθόλου μυστικές φόρμουλες υπολογισμού ιπποδύναμης από τις επιδόσεις του οχήματος. Το αν θα λάβουν υπόψη τους μόνο το βάρος και το επιτχυνσιόμετρο και για τα υπόλοιπα θα τα έχουν ψιλοστάνταρ διορθωτικό παράγοντα ή θα ζητάνε λεπτομέρειες για τον αεροδυναμικό συντελεστή, μετωπική επιφάνεια, πλάτος ελαστικών, πίεση, ποιότητα ασφάλτου.... τελικά για γενική χρήση δεν νομίζω ότι θα επιφέρει διαφορές άξιες λόγου σε κοινά οχήματα δρόμου. Μακάρι να είμαι λάθος αλλά εσύ θα πρέπει να αποδείξεις ότι αξίζει τον κόπο. Και το πιθανό κόστος σε σχέση με άλλες εφαρμογές. Ή και μόνο να βρείς λόγο να δικαιολογήσεις το να αλλάξει κάποιος πρόγραμμα και να προτιμήσει το δικό σου. Πιθανολογώ ότι το GUI και η αισθητική και ευκολία χρήσης θα κερδίσουν περισσότερους χρήστες από το τυχόν 1% μεγαλύτερη ακρίβεια οπότε δώσε βάρος και εκεί.

Πατέντα του συγκεκριμένου τύπου δε σημαίνει επιστημονική ή πειραματική απόδειξη, πρόκειται απλά για μια ιδέα ή πρόταση ή παρατήρηση πάνω στην οποία μπορεί να στηριχτεί κάποιο προϊόν ή υπηρεσία αργότερα. Βασικά θέλεις να προστατέψεις την ιδέα (πνευματική ιδιοκτησία) σου αν κάποιος πάει να την εκμεταλλευτεί.
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#795172 Γιατί τα δυναμόμετρα μας λένε ψέμματα... Ι Car Freaks Gr