< >
https://www.obi.gr/obi/Portals/0/Images ... 014_04.pdf
(σελ. 47).
Ζητώ συγνώμη για το ότι το accelerometer αναφέρεται στον τίτλο ως "επιταχυνσίμετρο", που είναι και το σωστό, και στην περιγραφή ως "επιταχυνσιόμετρο", αλλά πίστεψέ με, δε φταίω εγώ.
(Τυχαίο link από πατέντα της Mazda για έλεγχο των καυσαερίων)
http://images2.freshpatents.com/imageviewer/-p20180038256
Στις ελληνικές πατέντες αξίζει να δούμε την 1008176 με τίτλο:
"ΜΑΡΜΕΛΑ∆Α ΜΕ ΧΡΥΣΟΥΣ Ή ΑΡΓΥΡΟΥΣ ΣΠΟΡΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΙΩΝ"
Διονύσης Μυλωνάς έγραψε:Προς τον Mirage: Ομολογώ ότι απορώ με το σχόλιό σου. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, πατέντα σημαίνει δύο πράγματα: α) επιστημονικά αποδεδειγμένη, αλλά και β) πρακτικά εφαρμόσιμη. Θα χαρώ ν' ακούσω την αντίθετη άποψή σου. Επίσης, δεν κατάλαβα ούτε το "carry on". Θέλεις να συμμετάσχεις στην έρευνα αγοράς;
Επειδη ασχολουμαι με IP το α δεν ειναι απαραιτητο, εκτος αν μιλαμε για αεικινητα κλπ, το β πρεπει να αποδειχθει. Γενικα μου κανει εντυπωση που δεν τα γνωριζεις ολα αυτα ως εφευρετης. Και οχι δεν θελω να συμμετασχω στην ερευνα. Και γενικα δε μου αρεσει η ολη φαση, τυχαιο ποστακι, α και που ειστε πουλώ κατι, ισως στο μελλον να σας αποκαλυψω και κατι ακομα. Οπως δε μου αρέσει να διαβαζω για επιστημονικα αποδεδειγμενες μεθοδους επειδη εχουν πατεντα. Τεσπα λιγη τροφη για σκεψη.
https://www.ige.ch/en/protecting-your-i ... atent.html
< >
Επί της ουσίας τώρα: οι πατέντες μπορεί να είναι διαφορετικών ειδών. Μπορεί να είναι μια συσκευή, όπως αυτή της Mazda, οπότε και είναι αναγκαία τα σχέδια, μπορεί όμως και να είναι μια μέθοδος, όπως η δική μου, όπου τα σχέδια μπορεί να μην είναι αναγκαία. Για την ακρίβεια, όταν υπέβαλα την αίτησή μου στον ΟΒΙ το 2013, συμπεριέλαβα μόνο ένα απλό σκαρίφημα των δυνάμεων που εφαρμόζονται σ΄ένα κινούμενο όχημα. Αυτό που διάβασες παραπάνω, στο link που σου έστειλα, είναι μόνο η περίληψη της πατέντας μου (κατόπιν βιασμού της από τη γραμματέα του ΟΒΙ που την πληκτρολόγησε πριν τη δώσει για εκτύπωση), στην οποία το σκαρίφημα είναι περιττό. Αν δεις όμως την αμέσως επόμενη πατέντα στην ίδια σελίδα (47) του ΕΔΒΙ, αυτή είναι μια συσκευή της οποίας ένα σχέδιο είναι αναγκαίο να παρουσιαστεί, και όντως παρουσιάζεται, ακόμα και στην περίληψη.
Και το α) και το β) είναι απαραίτητα. Για το α), είναι αστείο μια πατέντα να βασίζεται σε κάτι που δεν ισχύει επιστημονικά. Μην υποτιμάς τη νοημοσύνη μας. Όσο για το β), για να εγκριθεί μια πατέντα πρέπει πρώτα να έχει ελεγχθεί και αποδειχθεί αυτό το β). Άρα, στην περίπτωση όλων των εγκεκριμένων πατεντών έχει ήδη αποδειχθεί: δεν περιμένει κανείς, στους ΟΒΙ όλου του κόσμου, πρώτα να εφαρμοστεί η ιδέα εμπορικά και μετά να εγκριθεί ως πατέντα. Όταν εφαρμοστεί εμπορικά θεωρείται ήδη "state of the art" και απορρίπτεται. Κατανοητό; Τυχαίνει εκτός από ευρεσιτέχνης (δε λέω "εφευρέτης", το θεωρώ πολύ στομφώδες) να έχω υποβάλει, δυστυχώς κατόπιν προθεσμίας, την πατέντα και στον ΟΒΙ του Ην. Βασιλείου μέσω του κουμπάρου μου, δικηγόρου πατεντών σε ΗΠΑ, ΕΕ και Ην. Βασίλειο και γνωρίζω απείρως περισσότερα πράγματα από εσένα για τις πατέντες σε διεθνές επίπεδο. Δε χρειάζομαι το link σου. Διάβασέ το εσύ για να ... τροφοδοτήσεις τη σκέψη σου, για να χρησιμοποιήσω την έκφρασή σου.
Δυστυχώς γνωρίζω περισσότερα από σένα όσον αφορά και το marketing, έχοντας, εκτός από δίπλωμα Χημικού Μηχανικού από το ΕΜΠ και MSC Χημικού Μηχανικού από το UCLA, και ΜΒΑ από το Imperial. Λυπάμαι βέβαια που δεν είχα την τύχη να ασχοληθώ με το IP. Ξαναλέω λοιπόν: προσπαθώ να κάνω αυτό που λέμε "έρευνα αγοράς", όπως ήδη έγραψα. Δεν πουλάω κάτι, τουλάχιστον ακόμα. Κατανοητό κι αυτό; Ελπίζω. Που το είδες εσύ το "τυχαίο ποστάκι"; Τα "ποστάκια" μου έχουν σκοπιμότητα την οποία δεν έκρυψα. Έχω πάρει ήδη απαντήσεις από petrolheads, μετά από άλλα "ποστάκια" που έκανα αλλού, οι οποίοι τυχαίνει να ήθελαν να βοηθήσουν. Εσύ δε θέλεις να βοηθήσεις κι είναι απόλυτο δικαίωμά σου. Δε χρειάζεται να το δικαιολογείς με αστήρικτες αιτιάσεις.
Κλείνοντας, εκφράζω την απορία μου: όλοι οι παρεξηγιάρηδες της Ελλάδας σ' αυτή τη συζήτηση μαζεύτηκαν;
< >
Όχι δεν το έχω (το mobile app) εφαρμόσει ακόμα σε κανένα αυτοκίνητο. Γιατί είμαστε, με το συνεργάτη μου, στη φάση της ανάπτυξης του προϊόντος ("product development", στη μαρκετινίστικη ορολογία). Το προϊόν ΔΕΝ υπάρχει ακόμα. ΔΕΝ πουλάω κάτι (αυτό το ξαναγράφω για ευνόητους λόγους) και μπορεί να μην πουλήσω ΠΟΤΕ. Προσπαθώ να το αναπτύξω όσο καλύτερα γίνεται, χρησιμοποιώντας τις γνώμες των υποψήφιων χρηστών, όπως εσείς. Μου είναι απαραίτητο να γνωρίζω τι θα ήθελε κάποιος υποψήφιος χρήστης από ένα τέτοιο προϊόν. Αυτά τα "θέλω" του υποψήφιου χρήστη αποτελούν, παγκοσμίως, φάση του product development. Δυστυχώς κάποιοι, διευκρινίζω όχι εσύ, το παρεξήγησαν. Εσύ είσαι ευγενέστατος.
Πάντως, θα σου δώσω μια ακόμα απάντηση, όσο καλύτερα μπορώ. Όπως θα διάβασες παραπάνω, το S3 που έχω μετρήθηκε σε δύο δυναμόμετρα και, κατόπιν βελτίωσης, το ένα μου έδωσε 278 ps και το άλλο 312 ps. Μια απόκλιση απαράδεκτη, έως γελοία. Αυτό αποτέλεσε την αφορμή να σκεφτώ μια μέθοδο που κατέληξε να εγκριθεί σαν ευρεσιτεχνία. Εφαρμόζοντας τη μέθοδό μου με χρονόμετρο χειρός, για το εύρος 5,500 -6,500 rpm, υπολόγισα, με τη μικρή ακρίβεια που δίνει η χειροκίνητη μέτρηση, τη μέση ιπποδύναμη για το προηγούμενο εύρος στροφών. Αυτή ήταν, κατόπιν διόρθωσης για τις ατμοσφαιρικές συνθήκες, 240,3 ps στους τροχούς και 289,8 ps στο στρόφαλο. Κάπου ανάμεσα στα αποτελέσματα των δύο δυναμομέτρων, πάντα με τις δέουσες επιφυλάξεις. Αλλά αυτό μου δίνει την αφορμή να σου πω το εξής: τα δυναμόμετρα δίνουν άλλ΄ αντ' άλλων. Να μην πω ότι τα πειράζουν κιόλας για να δείξουν ότι θέλουν οι χειριστές τους. Νομίζω ότι αυτό είναι γνωστό. Η εν κινήσει μέθοδος, δηλαδή σε πραγματικές συνθήκες δρόμου, είναι η σωστή, εφ΄ όσον βέβαια το σήμα (GPS ή επιταχυνσίμετρου) είναι ακριβές, που δεν είναι ακόμα. Όταν το σήμα γίνει απόλυτα σωστό, τότε και η εν κινήσει μέθοδος θα γίνει απόλυτα ακριβής, τουλάχιστον για τη μέτρηση της ιπποδύναμης στους τροχούς. Η ιπποδύναμη στο στρόφαλο είναι μια πιο περίπλοκη υπόθεση.
Εκτός από τις μαρμελάδες, έχω δει και ελληνική πατέντα για χρωματιστό χαρτί τουαλέτας. Και για τσουγκράνα κήπου με δόντια με δύο διαφορετικά μήκη. Το "post-it", που έγινε διεθνής επιτυχία, δεν απαιτεί βαθύτερη σκέψη από τις μαρμελάδες. Αποτελεί όμως διεθνή πατέντα, από τις πλέον επιτυχημένες εμπορικά όπως σίγουρα θα γνωρίζεις, παρά τη θέληση κάποιων που περνιούνται για έξυπνοι.
Όμως το θέμα μας είναι άλλο, έτσι δεν είναι; Ακριβώς πριν τις μαρμελάδες, υπάρχει η πατέντα 1008175 με τίτλο:
"ΧΩΡΗΤΙΚΟΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ".
Δεν είναι λίγο περίεργο που σταμάτησες στην επόμενη πατέντα, στις μαρμελάδες δηλαδή, και όχι στην 1008175; Ίσως επειδή οι μαρμελάδες είναι η μόνη πατέντα που καταλαβαίνεις;
Εμείς οι δύο πάντως καταλαβαινόμαστε πολύ καλά.