Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#551871
NiTse έγραψε:Βρήκα και εγώ σήμερα μουσκεμένη (περισσότερη υγρή θα έλεγα) τη μοκέτα αρχικά στο πίσω πάτωμα από την πλευρά του συνοδηγού όταν πήγα να τοποθετήσω το παιδικό κάθισμα και στη συνέχεια έλεγξα και κάτω από το πατάκι του συνοδηγού και είδα ότι και εκεί είχα πρόβλημα. Από την πλευρά του οδηγού είναι εντάξει. Το αυτοκίνητο είναι ford focus 2. Καταρχήν τώρα το χειμώνα πως το στεγνώνουμε;; Πιστολάκι με τίποτα μπαλαντέζες δεν παίζει να κατεβάσω, ούτε παρκάρω τόσο κοντά στο σπίτι. Άρα τι μένει να ανοίξω τέρμα το καλοριφερ στα πόδια και να έχω και ανοιχτές τις πόρτες;; Επίσης συνήθως αυτό από τι προέρχεται;; Βουλωμένες υδρορροές;; Τα τελευταία δύο χρόνια το έβγαλα από το παρκινγκ και παρκάρω και κάτω από δέντρα πολύ συχνά. Βγάζω τα φύλλα από τη βάση του παρμπριζ όσο μπορώ αλλά και πάλι ίσως δεν είναι αρκετό. Καμιά άλλη αιτία γενικά ή ειδικά για φοκους που μπορώ να ψάξω μόνος μου;;; Ή να πάω κατευθείαν σε συνεργείο/φανοποιό;



το ιδιο πραγμα το ειδα και εγω χθες σε ιδιο αυτοκινητο. προσπαθησα να βρω απο που περναει αλλα ματαια...

τελικα μαλλον ειναι απο το κουμπωμα του δεξιου φαναριου. μαλλον θελει βγαλσιμο και ισως να μπει ροδελιτσα στο κουμπωμα....
Άβαταρ μέλους
By bill33
#551887
drdino έγραψε:Πρέπει να το στεγνώσεις όσο πιο γρήγορα γίνεται αλλιώς οι μυρωδιές θα είναι δύσκολο να φύγουν. Καλό αερισμό, καλοριφέρ στο φουλ, ίσως και τπτ αλάτι για υγρασία για όταν μένει κλειστό.

+ ac
Άβαταρ μέλους
By postruck
#551889 Με τα μονωτικά που υπάρχουν κάτω απο την μοκέτα,μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να στεγνώσει γρήγορα,να βγεί η μοκέτα και η μόνωση.Μόνο έτσι στεγνώνει σωστά και κυρίως γλυτώνεις την "ψαρίλα" που θα μυρίζει το αυτοκίνητο μετά.
Για να δείς απο που έχει μπεί το νερό,οταν θα έχεις βγάλει την μοκέτα,κλείνεις τα πάντα και αρχίζεις να ρίχνεις νερό απο έξω,ξεκινόντας απο κάτω προς τα επάνω,εκτός και αν έχει ανοίξει κάποια τάπα του πατώματος.
Άβαταρ μέλους
By ThanasisN
#551912 Στο δικό μου Focus II έχω βρει τι φταίει: το κλιματιστικό. Όταν το πήγα στην αντιπροσωπεία, δεν χρειάστηκε να ψάξουν γιατί ξέρανε.... Ο μηχανικός κάθισε και μου το εξήγησε.

Η εσωτερική μονάδα του κλιματιστικού είναι κάπου ανάμεσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού και το χώρο του κινητήρα, πάνω από το φίλτρο καμπίνας. Εκεί φυσιολογικά μαζεύεται νερό και υπάρχει ένα σωληνάκι που βγάζει τα νερά έξω (όπως και στα κλιματιστικά στο σπίτι). Το σωληνάκι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ξεκινά πίσω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού, περνά το δεξιό μέρος της κεντρική κονσόλας, αριστερά από τα παπούτσια του συνοδηγού, και καταλήγει έξω από το αυτοκίνητο περίπου κάτω από το λεβιέ των ταχυτήτων, από όπου στάζει στο δρόμο.

Το πρόβλημα λοιπόν είναι ότι, λόγω κακού σχεδιασμού, η άκρη του βουλώνει εύκολα από λάσπες ή σκόνη που κολλάνε εκεί. Όταν συμβεί αυτό, το σωληνάκι γεμίζει νερό σιγά σιγά και αν φτάσει πολύ ψηλά το κλιματιστικό έχει πρόβλημα και βγάζει ατμό από τους αεραγωγούς! Την πρώτη φορά νόμιζα ότι πήρε φωτιά, έκανα στην άκρη και έψαχνα πυροσβεστήρα :lipsealed: , μετά κατάλαβα ότι ήταν ατμός. Αυτό όμως συνέβη ελάχιστες φορές γιατί το νερό δύσκολα φτάνει εκεί:

Για λόγους που μόνο η Ford γνωρίζει, το σωληνάκι δεν είναι ενιαίο αλλά "κόβεται" σε ένα σημείο στην κεντρική κονσόλα, περίπου αριστερά από στα πόδια του συνοδηγού. Μπορείς να το δεις αν ξεβιδώσεις το πλαστικό κάλυμμα στη δεξιά πλευρά της κεντρική κονσόλας, μία βίδα έχει μόνο. Εκεί είναι σαν να "λείπει" ένα κομμάτι 2 εκατοστά από το πλαστικό σωληνάκι το οποίο γεφυρώνεται με ένα λαστιχένιο σωληνάκι 5 εκατοστά περίπου. Από εκεί λοιπόν γλύφει λίγο λίγο το νερό (φαντάζομαι δημιουργείται πίεση) και περνά στη μοκέτα στην πλευρά του συνοδηγού.

Η λύση είναι, προληπτικά, να πλένεται συχνά το αυτοκίνητο από κάτω με πίεση, ειδικά σε εκείνο το σημείο στο κέντρο. Εγώ όποτε βρίσκω λιμνούλα με νερά περνάω με φόρα και έχει το ίδιο αποτέλεσμα :iconcool:
Η άλλη λύση, όταν συμβεί, είναι, αφού βρεις το σημείο όπως παραπάνω, να βγάλεις από τη μία άκρη το λαστιχένιο κομμάτι που ενώνει τα 2 κομμάτια του πλαστικού σωλήνα, πρέπει όμως οπωσδήποτε να έχεις κάποιο δοχείο γιατί θα τρέξει αρκετό νερό και δεν θες να πάει στη μοκέτα. Στη συνέχεια μπορείς να φυσήξεις το κάτω μέρος με αέρα που φουσκώνουν τα λάστιχα, ή ότι έχεις τελος πάντων, ώστε να ξεβουλώσει. Στο τέλος το λαστιχένιο σωληνάκι ξαναμπαίνει στη θέση του εύκολα.

Ελπίζω να βοήθησα.
Βέβαια σε μένα το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο το καλοκαίρι αλλά ίσως να υπήρχε το νερό αρκετό καιρό, και επίσης με το ξεθόλωμα των τζαμιών με τη βοήθεια του κλιματιστικού σίγουρα μαζεύεται αρκετό νερό.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#551940 Μπράβο ThanasiN, πολύ επεξηγηματικός!

Άλλη αιτία μπορεί να είναι να μπαίνουν νερά από την πόρτα. Χαλάει η μόνωση στο εσωτερικό της πόρτας, τα νερά της βροχής μπαίνουν από το παράθυρο (σχισμή) και αντί να οδηγούνται προς τα κάτω και εξω, μένουν εντός πόρτας. Φαίνονται στο μαρσπιέ όταν ανοίγεις την πόρτα. Όταν αυτά μαζευτούν, ξεχειλίζουν μέσα στο αυτοκίνητο και τα βλέπεις στο πατάκι/μοκέτα.

Το είχα στο Leon, ευτυχώς δεν έφτασαν στο σαλόνι του αυτοκινήτου αλλά στο μαρσπιέ ήταν μόνιμα ακόμα και αν είχε εβδομάδα να βρέξει.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#551969
ThanasisN έγραψε:Ελπίζω να βοήθησα.
Βέβαια σε μένα το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο το καλοκαίρι αλλά ίσως να υπήρχε το νερό αρκετό καιρό, και επίσης με το ξεθόλωμα των τζαμιών με τη βοήθεια του κλιματιστικού σίγουρα μαζεύεται αρκετό νερό.


Στην αρχή λέω αποκλείεται τι κάθεται και εξηγεί τώρα..... Στο τέλος όμως που είπες για ξεθόλωμα τζαμιών με τη βοήθεια κλιματιστικού δαγκώθηκα. Η αλήθεια είναι ότι τις τελευταίες ημέρες έκανα χρήση του κλιματιστικού για ξεθόλωμα.
Το θέμα με το πορτ μπαγκαζ και τις βίδες δίπλα στα φανάρια που αναφέρθηκε παραπάνω από ότι κατάλαβα από το λίγο ψάξιμο που έκανα και εγώ χθες είναι συχνό στα φοκους και εμένα που έλεγξα σήμερα αυτές οι δύο βίδες είναι σκουριασμένες αλλά δεν έχω νερό στο πορτ μπαγκαζ οπότε θεωρώ απίθανο να έφθασε νερό στο πατάκι του συνοδηγού από εκεί. Αφού δεν έχω και έντονη μυρωδιά μάλλον αποκλείω ψυκτικό /καλοριφερ, ούτε παράθυρο ανοιχτό άφησα. Οπότε μάλλον είναι ή βουλωμένες υδρορροές ή το πρόβλημα με το σωληνάκι του κλιματιστικού που ανέφερε ο Θανάσης. Χθες το βράδυ και σήμερα το πρωί όσο μπορούσα το αέρισα και έβαλα το καλοριφερ να δουλεύει. Έχει σχεδόν στεγνώσει και δεν μυρίζει τίποτα αλλά το απόγευμα λέω να πάω και από κανένα βενζινάδικο για να μου το στεγνώσουν τελείως και να δω αν μπορούν να κάνουν τίποτα για τις υδρορροές αν είναι φυσικά βουλωμένες.
Για το κλιματιστικό και το σωληνάκι αν κατάλαβα καλά αν δεν το χρησιμοποιήσω ξανά δεν θα μου ξαναβάλει νερό; Αν ναι τότε θα το σημειώσω για έλεγχο την επόμενη φορά που θα πάω συνεργείο αλλιώς πρέπει να πάω πιο άμεσα.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#552065 Αν είχες πολύ νερό στην μοκέτα και έχει περάσει κάτω στο μονωτικό,οσο καλοριφέρ και να βάλεις δεν θα στεγνώσει.Πήγαινε σε ενα ταπετσέρη ή φανοποιό να σου βγάλει τα πλαστικά να δεις τι έχει απο κάτω,20 λεπτά δουλειά είναι και ασε το βενζινάδικο.
Άβαταρ μέλους
By Δημ.Φυλακτος
#795984
rocsta έγραψε:Oι τσιμούχες είναι ύπουλες. Μπορεί να φαίνονται οκ αλλά να παίρνουν νερό. Κάνε αυτό που έγραψε ο dim8 για να βρεις από που μπαίνει το νερό. Επίσης τσέκαρε και τα πίσω φανάρια γιατί απ' ότι φαίνεται το πρόβλημα σου είναι πίσω.


Επειδη εχω αντιμετωπισει τετοια προβληματα εμπρος (συνοδηγος) αλλα και στο πορτ μπαγκαζ:

Βουλωμενοι νεροχυτες
Σκισμενο ναυλον διαχωριστικο μεσα στο παραθυρο (το βλεπεις μονον αν βγαλεις το πλαϊνο)
Βουλωμενη τρυπα αποστραγγισης κατω χαμηλα στην πορτα
Τσιμουχα πορτας στραβοβαλμενη απο επανατοποθετηση ή πιεσμενη ή χαλαρωμενη με τον καιρο

Τσιμουχα πισω τζαμιου που μπαζει
Τσιμουχα πισω πορτας οχι καλα βαλμενη μετα απο επανατοποθετηση ή σκισμενη σε καποιο σημειο ή ξεραμενη απο τον χρονο
Πισω φαναρια που δεν εχουν πατησει καλα μετα απο επανατοποθετηση ή η τσιμουχα τους εχει ξεραθει.

https://www.youtube.com/shorts/5FEdRCnYZeI

https://youtube.com/shorts/5FEdRCnYZeI?feature=share

Κοιτα στο δικο μου αμαξι τι γινοταν,γεμιζε ο χωρος της ρεζερβας νερο.