Τι κάνουμε τώρα; τον ρωτώ...Βρες μια μεταχειρισμένη μου λέει, και φέρτην να την βάλουμε, και μάλιστα το συντομότερο δυνατόν, για να μη γίνει καμιά σοβαρή ζημία, πέρα από το γεγονός ότι θα έχεις μειωμένη απόδοση και αυξημένη κατανάλωση...
Στο ερώτημά μου αν αναλαμβάνει αυτός να μου βρει μεταχειρισμένη πολλαπλή, ήταν αρνητικός, για προφανείς λόγους βέβαια..Μου πρότεινε πάντως να ψάξω στα μαγαζιά της Λιοσίων και όχι της Φραντζή, για να πετύχω όπως είπε καλύτερες τιμές.
Μετά από ένα δικό μου πρόχειρο ψάξιμο από το car.gr διαπίστωσα ότι για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό για το μοτέρ μου (δηλαδή πολλαπλή με καταλύτη μαζί) υπάρχει στάνταρ ταρίφα στα μεταχειρισμένα, στα 150 ευρώ (4 βρήκα και ρώτησα, ούτε ένας δε μου έδωσε χαμηλότερη τιμή). Και κάπου εδώ αρχίζουν τα ερωτήματα:
Πόσο πιθανό είναι να προκληθεί σοβαρότερη βλάβη, στον κινητήρα, αν δεν αντικαταστήσω το συντομότερο δυνατόν τη ραγισμένη πολλαπλή εξαγωγής; Αν ήσασταν στη θέση μου θα την αλλάζατε ει δυνατόν και αύριο (που λέει ο λόγος);
Με δεδομένες τις τιμές του σετ ως μεταχειρισμένου (150 ευρώ), βρίσκω από εξωτερικό μέσω ebay στα ίδια ή λίγο παραπάνω λεφτά (150-185 ευρώ μαζί με μεταφορικά) καινούριο σετ (με 2 έτη εγγύηση). Αξίζει να προτιμήσω μια τέτοια λύση από το να πάρω από Ελλάδα μεταχειρισμένο σετ όπου πχ μπορεί ο καταλύτης να είναι ήδη σπασμένος εσωτερικά, βουλωμένος ή κι εγώ δεν ξέρω τι; Φυσικά η τιμή καινούριου γνήσιου δεν παίζει ούτε για αστείο (τετραψήφια).
Τέλος, θεωρητικά παίζει και η λύση του ανοξείδωτου χειροποίητου χταποδιού, αλλά από όσο ήδη μαζί με καταλύτη αυτή η λύση παίζει γύρω στο 500αρικο οπότε μάλλον δεν έχει νόημα να ασχοληθώ (με γνώμονα το όσο γίνεται λογικό κόστος επισκευής). Βρήκα τέλος και ανοξείδωτη πολλαπλή χωρίς καταλύτη (decat) λίγο πάνω από τα 200 ευρώ (τελική τιμή με ταχυδρομικά). Τι προβλήματα θα είχα αν προχωρούσα σε μια τέτοια επιλογή; Εκπομπές ρύπων για ΚΤΕΟ; Θέματα με τον λ ή και άλλα προβλήματα;
Παρακαλώ πολύ παιδιά τα φώτα σας.
Ευχαριστώ.