bill33 έγραψε:dimviii έγραψε:μεταχειρισμενη γνησια θα εβαζα.
αραγε να βγαίνει ο καταλύτης ώστε να βάλει τον δικό του;
σε καποια ειναι δυνατον να βγει.
dimviii έγραψε:μεταχειρισμενη γνησια θα εβαζα.
Αυτά που με προβληματίζουν στη γνήσια μεταχειρισμένη είναι: 1) υπάρχουν πολλές αναφορές για σπασμένες/ραγισμένες πολλαπλές εξαγωγής για αυτό το μοτέρ, γεγονός που συνηγορεί σαφώς ότι πρόκειται για συστηματική αστοχία υλικού που οφείλεται σε κάποιο σφάλμα σχεδίασης, επομένως μιλάμε για μια εξ αρχής προβληματική (σε βάθος χρόνου) κατάσταση. 2) στα μεταχειρισμένα δεν μπορώ να ξέρω πόσα χλμ έχει φορεθεί η πολλαπλή (και κατ΄επέκταση κι ο καταλύτης) στο αμάξι. Θεωρώντας ότι κάπου στις 180-220.000 χλμ έχουμε ρήγμα/θραύση σε αυτές τις πολλαπλές (σε αυτά τα χλμ φαίνεται όντως να προκύπτει το θέμα), ποιος με διαβεβαιώνει ότι η πολλαπλή που θα πάρω δεν προέρχεται από αυτοκίνητο που έχει διανύσει ας πούμε πάνω από 150-160.000 χλμ; Δεδομένου δε ότι αυτό το μοτέρ έπαψε να παράγεται κάπου στο 2008-9 καταλαβαίνει κανείς ότι γενικά είναι πολύ πιθανό οι πολλαπλές που κυκλοφορούν ως μεταχειρισμένες για αυτόν τον κινητήρα να έχουν καβαλήσει αυτά τα χλμ.
Επιπρόσθετα, είναι αρκετά πιθανό μια μεταχειρισμένη πολλαπλή για αυτό το μοτέρ να έχει ήδη πάνω της ένα μικρό μη άμεσα ορατό ρήγμα το οποίο με τον καιρό θα ανοίγει μέχρι να φτάσει στο να σπάσει όπως στη δική μου.
Στον αντίποδα, αν λάβουμε σοβαρά υπόψη τα παραπάνω, ποια είναι τα πιθανά μειονεκτήματα μιας αφτερμάρκετ πολλαπλής, με την υποσημείωση ότι αν προχωρήσω σε τέτοια αγορά θα κρατήσω τη μαμά πολλαπλή/καταλύτη ώστε αν στην πορεία τα φτύσει ο αφτερμάρκετ, να κολλήσω τον μαμά και όσο πάει.
lazarefa έγραψε:Όσο για το καζανάκι κι αυτός ο εξατμισάς μου είπε ότι βρίσκει σε στοκ της Ιταλικής εταιρείας Asso γιατί όπως μου πε ο κόσμος ζητάει τα φθηνότερα και ουσιαστικά γιαυτό δεν κυκλοφορούν στην εγχώρια αγορά οι άλλες καλές εταιρείες. Μάλιστα μου είπε χαρακτηριστικά ότι πριν καμιά 10ετία αν του πήγαινες καζανάκι Asso στο έδινε στο χέρι (δεν το πέρναγε).
Το να αγοράσεις εσύ από το εξωτερικό / ιντερενετ πολλαπλή και καζανάκι σοβαρής εταιρίας δεν υπάρχει σαω ενδεχόμενο;
Για το θέμα του καταλύτη πολλαπλής τώρα έχω δίλημμα μεταξύ γνήσιου μεταχειρισμένου ή καινούριου αφτερμάρκετ. Μεταχειρισμένο βρίσκω στα 150 ευρώ αλλά όπως καταλαβαίνετε είναι λαχείο η αγορά του (αν και πότε θα κάνει ρήγμα η πολλαπλή, αν είναι σε νορμάλ κατάσταση ο καταλύτης ή θα τα παίξει πχ σε 10.000χλμ, εξ ου και κανένα συνεργείο δεν αναλαμβάνει να μου βρει, όλοι μου λένε βρες και φέρτην μόνος σου) ενώ για καινούριο δεν ξέρω ούτε αντοχή στο χρόνο (και σαν πολλαπλή και κυρίως σαν καταλύτης ούτε αν θα κουμπώσει 100% σωστά στο μπλοκ του κινητήρα). Οι δε τιμές που άκουσα από Ελλάδα είναι για τα πανηγύρια. Το συνεργείο που πήγαινα για τα σέρβις μέχρι πρότινος μου είπε για αφτερμάρκετ τιμή στα 400 ευρώ χωρίς να μπορεί να μου πει συγκεκριμένη μάρκα (κοινώς ότι βρουν σε στοκ θα το χρεώσουν στρογγυλά 400 ευρώ κι έχει ο θεός για το κορόιδο, εεε, εννοώ εμένα ), ο δε εξατμισάς που έλυσε το μανδύα της πολλαπλής και είδε το ρήγμα μου είπε για παραγγελία από Αγγλία καταλύτη - πολλαπλή της εταιρείας ΒΜ Catalysts στα 360 ευρώ (συν εργατικά) όπου στο ebay βρωμάει ο τόπος από δαύτους με τιμές κάπου στα 200-250 ευρώ με μεταφορικά. Με λίγα λόγια ότι νά ναι.
Προφανώς και για καταλύτη/πολλαπλή αν τελικά πάρω καινούριο αφτερμάρκετ από έξω θα τον φέρω.
Αλλα να κανω μια ερωτηση.
Τωρα εχεις προβλημα στον δρομο;
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
bill33 έγραψε:Να σου φτιάξουν ένα χταπόδι ποσο να πηγαίνει άραγε;Απο σωλήνα όχι μαντέμι.
πολυ ακριβοτερα
Δυστυχώς μετά από αυτά, πέρα από την ταλαιπωρία και το χάσιμο χρόνου να ψάχνω κάθε μέρα στα παλιατζίδικα, νομίζω ότι το να ψάχνω σε γνήσια μεταχειρισμένα σωστή πολλαπλή είναι αρκετά ρίσκο, να μην πω χάσιμο χρόνου.
Έχω βρει στο autodoc.gr πολλαπλή Walker στα περίπου 250 ευρώ (μαζί με φλάντζες, παξιμάδια κλπ), και σκέφτομαι μήπως τελικά πάρω αυτήν κι ότι γίνει. Υποτίθεται έχει και 2 χρόνια εγγύηση. Τι λέτε;
Θα πρότεινα να ψαξεις μεσω φορουμ Οπελ , λογω συχνης βλαβης απο οτι καταλαβα, να δεις τι λυση ακολουθησαν αυτοι και να πραξεις αναλογως