Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#612654
dimviii έγραψε:ακριβα σου χρεωνει το καζανακι.Ψαξε και αλλου.
Πολλαπλη μην διανοηθεις να κολλησεις.Θα ξανατρυπησει.

Αν δεν εχει τουρμπινα ,θα κρατησει η κολληση.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#612667 Εκτός από το να μην κρατήσει η κόλληση σε ραγισμένη μαντεμένια πολλαπλή εξαγωγής, υπάρχει περίπτωση το ρήγμα να γίνει μεγαλύτερο, ή ακόμα χειρότερα, να δημιουργηθεί νέο ρήγμα σε άλλο σημείο μετά την κόλληση, οπότε μετά να είναι ακόμα πιο επιτακτική η αντικατάσταση της πολλαπλής; Το λέω αυτό γιατί μέχρι στιγμής πέρα από ένα σχετικά διακριτικό ήχο σαν φύσημα που ακούγεται όταν ο κινητήρας λειτουργεί, δεν έχω αισθητή πτώση απόδοσης ή κάποιο θέμα με τη σύσταση των καυσαερίων (το αμάξι πέρασε κανονικά ΚΤΕΟ πριν λίγους μήνες και ποτέ δεν έχει ανάψει ένδειξη στο ταμπλό ενώ και η κατανάλωση καυσίμου είναι στα συνήθη επίπεδα). Εφόσον υπάρχει μια σχετικά ανεπαίσθητη απώλεια καυσαερίων από την πολλαπλή και δεν ενταθεί, είναι πιθανό η κατάσταση αυτή όσο παραμένει να προκαλέσει κάποια σοβαρότερη βλάβη στον κινητήρα;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#612684
bill33 έγραψε:Αν είναι μαντέμι δεν θα κρατησει η κόλληση.

< G (5S) >



αυτο.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#612686 Αν εχει τουρμπινα θα εχεις μειωμενη αποδοση.
Αν οχι,τοτε την γαζωνει ο μαστορας και θα σου βγαλει καιρο.
Το τελευταιο που ρωτας δεν εχει νοημα απο την στιγμη που την κολησεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#612690
italakias έγραψε:Αν εχει τουρμπινα θα εχεις μειωμενη αποδοση.
Αν οχι,τοτε την γαζωνει ο μαστορας και θα σου βγαλει καιρο.
Το τελευταιο που ρωτας δεν εχει νοημα απο την στιγμη που την κολησεις.


σταματα να γραφεις ανακριβειες. Καμια μειωμενη αποδοση δεν θα εχει σε τουρμπο,απλα θα ξανασχιστει διπλα απο την κολληση συντομα.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#612694 Η πολλαπλη εξαγωγης ειναι πολυ σημαντικη για τους υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες.
Πανε μαθε σε κανα συνεργειο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#612705 πανε ανοιξε καμια αμστελ και ασε τις πολλαπλες.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#612718 :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#613268 Τελικά σήμερα κάναμε διάγνωση...Σπασμένη, όχι ραγισμένη,πολλαπλή εξαγωγής. Έχει σπάσει στη βάση του πρώτου από αριστερά σωλήνα της...Η διάγνωση έγινε σε εξατμισά όπου ο άνθρωπος αφού τσέκαρε επί ώρα τα καζανάκια και επιβεβαίωσε ότι το μεσαίο έχει "διαλύσει" όπως είπε χαρακτηριστικά, έλυσε το μανδύα της πολλαπλής και να σου το σπάσιμο. Έβγαλε και τον αισθητήρα λ και είδε με ενδοσκόπιο (κάμερα) τον καταλύτη και μου είπε ότι αυτός φαίνεται ΟΚ. Σε όλα αυτά ήμουν συνεχώς παρών και τα είδα με τα μάτια μου. Το σπάσιμο φαίνεται καθαρά στην παρακάτω φωτό:

https://imgur.com/UJ2iKH1

Το ερώτημα βέβαια είναι τι κάνω από δω και πέρα. Επιλογές: 1) Αγορά γνήσιας μεταχειρισμένης από Ελλάδα. Τιμή γύρω στα 150 ευρώ. Μαζί με εργατικά, φλάντζες κλπ 250-300 ευρώ τελικό κοστολόγιο, σοβαρό ρίσκο ότι δεν ξέρεις τι θα σου βγάλει κι αυτή που θα βάλεις, πόσο ταλαιπωρημένη ήταν στο αμάξι που την φόραγε κλπ. 2) Αγορά καινούριας εμπορίου είτε από Ελλάδα είτε από έξω. Κόστος: 250-400 ευρώ ανάλογα τι θα πάρεις (Walker, Bosal κλπ)..Μαζί με περαστικά εκτιμώ να πάει 350-450 ευρώ... Ερωτηματικό πόσο καλά θα συμπεριφερθεί κι αυτή στο χρόνο, ακόμα μεγαλύτερο ερωτηματικό η ποιότητα του ενσωματωμένου καταλύτη της.
Όσο για το καζανάκι κι αυτός ο εξατμισάς μου είπε ότι βρίσκει σε στοκ της Ιταλικής εταιρείας Asso γιατί όπως μου πε ο κόσμος ζητάει τα φθηνότερα και ουσιαστικά γιαυτό δεν κυκλοφορούν στην εγχώρια αγορά οι άλλες καλές εταιρείες. Μάλιστα μου είπε χαρακτηριστικά ότι πριν καμιά 10ετία αν του πήγαινες καζανάκι Asso στο έδινε στο χέρι (δεν το πέρναγε).
Άβαταρ μέλους
By bill33
#613270 Δεν υπάρχει περίπτωση να κρατήσει κόλληση εκεί.
Σε aftermarket βελτιωτικό χταπόδι κλπ δεν υπάρχει κάτι;
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#613276 Βασίλη ούτε καν σαν σκέψη δεν πέρασε από το μυαλό μου η κόλληση. Σε αφτερμάρκετ υπάρχουν μαντεμένιες πολλαπλές που όπως και η γνήσια πάνε σετ με καταλύτη. Αυτλες παίζουν γύρω στα 250-400 ευρώ ως ανταλλακτικά. Η γνήσια στην Ελλάδα έχει τιμή καταλόγου περί τα 1800 ευρώ (στην Αγγλία γύρω στα 1000) οπότε είναι εντελώς ασύμφορη για αμάξι τέτοιας παλαιότητας (14 ετών).
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#613281 μεταχειρισμενη γνησια θα εβαζα.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#613287
dimviii έγραψε:μεταχειρισμενη γνησια θα εβαζα.

αραγε να βγαίνει ο καταλύτης ώστε να βάλει τον δικό του;