Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By otso
#478919 Citroen C4 GP HDI 1.6 2007 με ημιαυτοματο κιβωτιο η σειραικο η EGS η MCC (πραγματικα δεν ξερω πως ειναι σωστο να το αναφερουμε και να καταλαβουν ολοι ) παντως ειναι το απλο κιβωτιο απλα καποιος μηχανισμος αλλαζει ταχυτητες καμμια σχεση με αυτοματο.
Πατας γκαζι για προσπεραση ,ανεβαζει στροφες αλλα νοιωθεις σαν να πατιναρει και μετα απο 2 με 3 δευτερολεπτα να φευγει το αμαξι δηλαδη γενικα στις επιταχυνσεις. Μοιαζει με προβλημα δισκου (δεν εχω εμπειρια , δεν μου εχει ξανατυχει ) αλλα με μπερδευουν 2 πραγματα
α) δεν υπαρχει μυρωδια ουτε οταν εχω σταματησει και εχω ανοιξει καπω επιτηδες να μυρισω
β) σε καρφι ανηφορα σταματαω στην μεση ξεκιναω και δεν νοιωθω να πατιναρει .
γ)Δεν βγαζει καποιο μηνυμα η λαμπακι στο καντραν (θα επρεπε να βγαζει;)
παμε για σετ συμπλεκτη;
παμε για 350αρι;
Ξεχασα και βολαν διπλης μαζας , που αν εχει και αυτο προβλημα μαλλον πουλαμε χωραφι .
Άβαταρ μέλους
By otso
#479017 Γρηγορη συμφωνα με εναν ειδικο στα PSA μαλλον μετατιθεται χρονικα το προβλημα και στην ουσια δεν ειναι λυση .
Αυτο που ισως σηκώνει συζητηση ειναι το εξης . Εγραψα πιο πανω οτι δεν εχω πειρα απο προβλημα σε δισκο πλατω και δεν ειμαι και μικρος. Εδω στην επαρχια πολυ δυσκολα θα φας δισκο (εντος αν εισαι σιδεροφαγος η ηλιθιος που πιανεις κουβεντα με το ποδι στο μπραγιαζ ) σε συνδυασμο με τις προτροπες του ΚΚ περι οικονομικης οδηγησης απ την πρωτη πετρελαικη κριση
αλλαγη απο 1η σε 3η 2α σε 4η 3η σε 5η , ξερεις τους δρομους ρολαρεις βγαζοντας ταχυτητα χωρις μπραγιαζ . Αυτο το ατιμο θα ανεβει και θα κατεβει σειραικα απο πρωτη σε εκτη και απο εκτη σε πρωτη , με λιγα λογια απιστευτη καταπονηση χωρις λογο .
Καλα λοιπον τα ημιαυτοματα αλλα εχω την εντυπωση οτι χαλανε και πιο ευκολα και θελουν και αρκετα χρηματα για να φτιαχτουν.