Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#458680 Έμαθα πρόσφατα για μια τεχνική καθαρισμού των επικαθίσεων άνθρακα στο εσωτερικό του κινητήρα, το επονομαζόμενο carbon off ή engine carbon clean. Κάποια χονδρικά τεχνικά στοιχεία για τη μέθοδο μπορείτε να διαβάσετε (όσοι δεν την έχετε ακούσει) είτε εδώ: https://www.carbonoff.gr/index.php/engi ... 4-10-56-46

είτε εδώ: https://www.enginecarbonclean.gr/how-it-works/
Απ' ότι κατάλαβα στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται στο αντικείμενο οι συγκεκριμένες 2 εταιρείες με τη δεύτερη να είναι παρακλάδι αντίστοιχης αγγλικής.
Προσωπικά, δεδομένου ότι ο κινητήρας του αυτοκινήτου μου έχει πλέον αγγίξει τις 190.000χλμ (απροβλημάτιστα προς το παρόν), έχω προβληματιστεί ως προς το κατά πόσο θα βοηθούσε εν προκειμένω ένας τέτοιου τύπου καθαρισμός του εσωτερικού του κινητήρα από επικαθίσεις καταλοίπων καύσης που μοιραία θα έχουν δημιουργηθεί (αν και από τα λίγα που διάβασα, το πρόβλημα αναμένεται πολύ πιο έντονο σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού), θα ήθελα εδώ να γραφτούν σχόλια, τυχόν εμπειρίες και απόψεις από όσους έχουν ασχοληθεί. Αν είδαν κάποια βελτίωση της λειτουργίας του κινητήρα σε σχέση με πριν (θόρυβος/κροτάλισμα, αστάθειες ρελαντί, ευστροφία/αμεσότητα σε γκάζι, κατανάλωση καυσίμου, εκπομπές ρύπων), καθώς επίσης κι αν υπάρχει κάτι που θα πρέπει να επισημανθεί ως προς την εφαρμογή της μεθόδου (ασφάλεια για τον κινητήρα, αν ενδείκνυται κυρίως για συγκεκριμένες περιπτώσεις κλπ).
Στο δικό μου κινητήρα, όπως προανέφερα, δεν έχω γενικά κάποιο εμφανές θέμα μετά τόσα χλμ λειτουργίας, ίσως σε ένα πολύ μικρό βαθμό αύξηση του θορύβου στο ρελαντί, αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#458682 Όπως έγραψα κι αλλού:

drdino έγραψε:Μαγνητάκι φάση.


Για το όπελ δεν μιλάμε; Μην αγχώνεσαι, ρίχτου μερικά καλά ξεσκίσματα αφότου το έχεις ζεστάνει καλά και θα είναι τζετ.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#458702 Το αστείο/ενδιαφέρον είναι ότι ένας που το έκανε λέει ότι είδε διαφορά ~4 άλογα στο δυναμόμετρο πριν μετά. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#458706 Ευχαριστώ Κωνσταντίνε. Ναι για το όπελ μιλάμε (μοτέρ Ζ18ΧΕ). Απ' ότι είδα στο λινκ που παρέθεσες έχει ήδη σχολιαστεί το θέμα με το υδρογόνο που δεσμεύει τις επικαθήσεις και αποβάλλει από την εξάτμιση (κατά τους εμπνευστές της μεθόδου).
Η αλήθεια είναι ότι παλιότερα (μέχρι τα 150.000χλμ περίπου) κατά καιρούς το δούλευα όπως προτείνεις κι εσύ (λειτουργία στις 4500-5500 σαλ ή και κοντά σε κόφτες σε ταξίδια..) αλλά από τότε το γύρισα στην ας πούμε οικονομική οδήγηση και πλέον σπάνια ανεβάζω πάνω από 4-4500σαλ, άντε σε κανά προσπέρασμα με κατέβασμα σχέσης). Απλά είναι και το ψυχολογικό της υπόθεσης, του τύπου τα έχει τα ψωμιά του το μοτέρ, μην το πολυζορίζουμε..
Άβαταρ μέλους
By markvag
#458725
Vagnar έγραψε:Το αστείο/ενδιαφέρον είναι ότι ένας που το έκανε λέει ότι είδε διαφορά ~4 άλογα στο δυναμόμετρο πριν μετά. :hmmm:


Δεν είναι απαραίτητο να είναι αλήθεια ότι γράφεται στο ίντερνετ... :iconcool: :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#458746 Σίγουρα, αλλά δίνει και δυναμομέτρηση. Εννοώ την εικόνα. Θα μου πεις μπορεί να έχει και εκεί κάτι, αλλά..
Άβαταρ μέλους
By drdino
#458749 Ό,τι θες μπορεί να δείξει το γράφημα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#459066
Vagnar έγραψε:Σίγουρα, αλλά δίνει και δυναμομέτρηση. Εννοώ την εικόνα. Θα μου πεις μπορεί να έχει και εκεί κάτι, αλλά..


Αν κάνεις ΣΤΟ ΙΔΙΟ μηχάνημα 10 δυναμομετρήσεις θα υπάρξουν φυσιολογικά αποκλίσεις. Σφάλμα μέτρησης... Παίρνεις τη χαμηλότερη ιπποδύναμη και την υψηλότερη και το παρουσιάζεις ως πριν και μετά... :iconcool:

Επίσης, μπορούν να παίξουν και άπειρα άλλα κόλπα...