Ανοιξα αυτο το ποστ μηπως καποιος μπορει να βοηθησει . Αγορασα τον περασμενο οκτωβριο ενα Φορτν Ρειντζερ 3.0 Αυτοματο ,μοντελο του 09 , μεταχειρισμενο απο Γερμανια . Το αυτοκινητο εφτασε με το καραβι και με το που το εβαλα μπροστα , αναψε το τσεκ του κινητηρα. Το πηγαμε σε αντιπροσωπεια εδω στη πολη μου , μας ειπαν οτι δεν το αναλαμβανουν . Πηγαμε σε αντιπροσωπεια αλλης πολης και μας ειπαν αφου το φυσωσαν , οτι εφταιγε μια πλακετα που συνδεει τον εγκεφαλο του κινητηρα με του σασμαν και οτι δεν ηταν κατι σοβαρο και ετσι το εκτελωνισαμε . Το αυτοκινητο κινουνταν με 2Η αλλα στο καντραν ηταν κολλημενη η ενδειξη 4Η και το αργο . Αλλαζε ταχυτητες αλλα δεν επαιρνε την 5η και επισης ο χιλιομετρητης εδειχνε λιγα χιλιομετρα ... Παραγγειλαμε το γνησιο ανταλλακτικο , το εβαλαν και στο μεταξυ εκαναν ενα reset με τις εργοστασιακες ρυθμισεις και στους δυο εγκεφαλους του αυτοκινητου . Το αυτοκινητο δεν αλλαξε συμπεριφορα και οι ενδειξεις παρεμειναν αναμενες .Τοτε καποιος επεσε απο κατω και ψαχνοντας ειδε το μοτερ που επιλεγει το αργο γρηγορο και σκεπτομενος οτι μπορει να εχει κολλησει αυτο , του εδωσε δυο χτυπηματα με ενα κατσαβιδι και ξεκολησε πραγματι , εσβησαν οι ενδειξεις και το αμαξι μπορουσε να εμπλεξει το αργο και την τετρακινηση. Εκει ομως οταν το βγαλαμε να το οδηγησουμε , αρχισε να κανει παλαβα,αναψε το λαμπακι του OD , που ειναι το τσεκ για το σασμαν και εκανε πατιναρισματα στην δευτερα και στην πεμπτη ... Ξανα πισω στο συνεργειο οπου εκει εγινε νεο φυσωμα , που εδειχνε πατιναρισμα μεσα στο σασμαν . Μας ειπαν λοιπον οτι υπαρχει βλαβη μεσα στο σασμαν και δεν μπορουσαν να το επισκευασουν . Μας προτειναν λοιπον να το κατεβασουμε και να το στειλουμε Αθηνα σε ενα εξειδικευμενο συνεργειο , οπως και καναμε . Ο ανθρωπος στην Αθηνα φανηκε γνωστης και πραγματικα ασχοληθηκε ... εγινε ολικη επισκευη στο σασμαν και ξανεσταλει πισω , κουμπωθηκε στο αυτοκινητο και ... η βλαβη επεμεινε . Ξανακατεβηκε το σασμαν παλι πισω στην Αθηνα , παλι πισω , ιδια βλαβη κτλ κτλ ... Τελικα στειλαμε ολο το αυτοκινητο στην Αθηνα οπου το αυτοκινητο εμεινε για 6 μηνες ... Εψαξαν ολο το σασμαν για καποιο ριγμα ακομα και με ασετον αλλα δεν βρηκαν τιποτα . Εβαλαν καινουριο torque converter απο Αμερικη .Μεχρι που βρεθηκε ολοκληρο σασμαν απο αλλο αυτοκινητο και εβγαζε τον ιδιο κωδικο βλαβης . Μετα απο αυτα καταληξαμε οτι δεν μπορει να φταιει το σασμαν αλλα ο εγκεφαλος , μια που ολο το ηλεκτρικο κυκλωμα ελεγθηκε και οι αισθητηρες του σασμαν , τρεις τον αριθμο , αλλαχτηκαν με καινουριους απο Αμερικη και αυτοι .... Απο τοτε παλευουμε με τις αντιπροσωπειες , που υποτιθεται εχουν διασυνδεση με το εργοστασιο και προσβαση στο γνησιο λογισμικο , μπας και κανουν τπτ .... Αλλα δυστυχως τπτ .... Ειμαστε δλδ ενα βημα πριν το κανουμε χειροκινητο , αλλα και αυτη τη περιπτωση προσωπικα τη φοβαμαι , γιατι το αμαξι πρεπει να μεινει κουφαρι .... Εχει κανεις κατι να πει ? Καποια παρομοια εμπειρια , κατι να με συμβουλεψει ???Συγγνωμη για την εκταση του μηνυματος μου ... προσπαθησα να τα γραψω οσο πιο περιληπτικα μπορουσα ....
Ανοιξα αυτο το ποστ μηπως καποιος μπορει να βοηθησει . Αγορασα τον περασμενο οκτωβριο ενα Φορτν Ρειντζερ 3.0 Αυτοματο ,μοντελο του 09 , μεταχειρισμενο απο Γερμανια . Το αυτοκινητο εφτασε με το καραβι και με το που το εβαλα μπροστα , αναψε το τσεκ του κινητηρα. Το πηγαμε σε αντιπροσωπεια εδω στη πολη μου , μας ειπαν οτι δεν το αναλαμβανουν . Πηγαμε σε αντιπροσωπεια αλλης πολης και μας ειπαν αφου το φυσωσαν , οτι εφταιγε μια πλακετα που συνδεει τον εγκεφαλο του κινητηρα με του σασμαν και οτι δεν ηταν κατι σοβαρο και ετσι το εκτελωνισαμε . Το αυτοκινητο κινουνταν με 2Η αλλα στο καντραν ηταν κολλημενη η ενδειξη 4Η και το αργο . Αλλαζε ταχυτητες αλλα δεν επαιρνε την 5η και επισης ο χιλιομετρητης εδειχνε λιγα χιλιομετρα ... Παραγγειλαμε το γνησιο ανταλλακτικο , το εβαλαν και στο μεταξυ εκαναν ενα reset με τις εργοστασιακες ρυθμισεις και στους δυο εγκεφαλους του αυτοκινητου . Το αυτοκινητο δεν αλλαξε συμπεριφορα και οι ενδειξεις παρεμειναν αναμενες .Τοτε καποιος επεσε απο κατω και ψαχνοντας ειδε το μοτερ που επιλεγει το αργο γρηγορο και σκεπτομενος οτι μπορει να εχει κολλησει αυτο , του εδωσε δυο χτυπηματα με ενα κατσαβιδι και ξεκολησε πραγματι , εσβησαν οι ενδειξεις και το αμαξι μπορουσε να εμπλεξει το αργο και την τετρακινηση. Εκει ομως οταν το βγαλαμε να το οδηγησουμε , αρχισε να κανει παλαβα,αναψε το λαμπακι του OD , που ειναι το τσεκ για το σασμαν και εκανε πατιναρισματα στην δευτερα και στην πεμπτη ... Ξανα πισω στο συνεργειο οπου εκει εγινε νεο φυσωμα , που εδειχνε πατιναρισμα μεσα στο σασμαν . Μας ειπαν λοιπον οτι υπαρχει βλαβη μεσα στο σασμαν και δεν μπορουσαν να το επισκευασουν . Μας προτειναν λοιπον να το κατεβασουμε και να το στειλουμε Αθηνα σε ενα εξειδικευμενο συνεργειο , οπως και καναμε . Ο ανθρωπος στην Αθηνα φανηκε γνωστης και πραγματικα ασχοληθηκε ... εγινε ολικη επισκευη στο σασμαν και ξανεσταλει πισω , κουμπωθηκε στο αυτοκινητο και ... η βλαβη επεμεινε . Ξανακατεβηκε το σασμαν παλι πισω στην Αθηνα , παλι πισω , ιδια βλαβη κτλ κτλ ... Τελικα στειλαμε ολο το αυτοκινητο στην Αθηνα οπου το αυτοκινητο εμεινε για 6 μηνες ... Εψαξαν ολο το σασμαν για καποιο ριγμα ακομα και με ασετον αλλα δεν βρηκαν τιποτα . Εβαλαν καινουριο torque converter απο Αμερικη .Μεχρι που βρεθηκε ολοκληρο σασμαν απο αλλο αυτοκινητο και εβγαζε τον ιδιο κωδικο βλαβης . Μετα απο αυτα καταληξαμε οτι δεν μπορει να φταιει το σασμαν αλλα ο εγκεφαλος , μια που ολο το ηλεκτρικο κυκλωμα ελεγθηκε και οι αισθητηρες του σασμαν , τρεις τον αριθμο , αλλαχτηκαν με καινουριους απο Αμερικη και αυτοι .... Απο τοτε παλευουμε με τις αντιπροσωπειες , που υποτιθεται εχουν διασυνδεση με το εργοστασιο και προσβαση στο γνησιο λογισμικο , μπας και κανουν τπτ .... Αλλα δυστυχως τπτ .... Ειμαστε δλδ ενα βημα πριν το κανουμε χειροκινητο , αλλα και αυτη τη περιπτωση προσωπικα τη φοβαμαι , γιατι το αμαξι πρεπει να μεινει κουφαρι .... Εχει κανεις κατι να πει ? Καποια παρομοια εμπειρια , κατι να με συμβουλεψει ???Συγγνωμη για την εκταση του μηνυματος μου ... προσπαθησα να τα γραψω οσο πιο περιληπτικα μπορουσα ....