Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#566537 Σκέφτομαι να βάλω μια Thule στην οροφή.

Σχετικά με τις σχάρες, μετρησα απόσταση στις μπάρες του εργοστασίου 104 cm . Με βάση το παρακάτω είμαι κατηγορία 3 μοντέλο 9583, σωστά;

Για βαλίτσα σκέφτομαι αυτή με το 1.90 στη μέση της φωτο.

Ανησυχώ για το θόρυβο. Κοιτάω τις wingbar edge που θεωρητικά είναι πιο αθόρυβες, αλλά και πάλι...καμία εμπειρία σχετική;ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#566560 Από τα 80 με 90 km/h και πάνω αρχίζει και γίνεται αντιληπτή η παρουσία της. Από τα 120, μέχρι τα 150 (κοντέρ) που έχω πάει, ακούγεται αλλά δεν ενοχλεί. Εξαρτάται και από τον αέρα.

Έχω τη 200 (175cm) πακεταρισμένη στην αποθήκη (με γύρω στα 7.500km, στο πήγαινε-έλα Σκωτία). Αν ενδιαφέρεσαι μου λες. Δεν την έχω χρησιμοποιήσει από τότε που έδωσα τη clk (οπότε μάλλον δεν θα τη χρειαστώ στο εγγύς μέλλον).
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#566566 Εντάξει, μέχρι εκεί πάω και εγώ από ταχύτητα, όχι περισσότερο. Έλεγα την πιο λεπτή με μια ελπίδα να έχει λιγότερο θόρυβο, αλλά δεν ξέρω και αν παίζει ρόλο.
Αυτό που διάβασα παίζει ρόλο είναι οι μπάρες, και εκεί κοιτάω τις πιο καλές που μπορώ να βρω στο θέμα θορύβου, είναι σημαντικό να μην εξέχουν οι άκρες τους πχ.
Ευχαριστώ για την πρόταση, θα ερευνήσω το θέμα λίγο περισσότερο με focus στο θόρυβο και επανέρχομαι:-)
Άβαταρ μέλους
By Govus
#566590 Kilo, προσωπικά θα πρότεινα εργοστασιακές μπάρες (αν μπορείς εύκολα να τις βρεις) και, μιας και είσαι Αυστρία, δες ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τις Kamei, πριν ξοδέψεις παραπάνω χρήματα χωρίς κανέναν λόγο...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#566592 Ο θόρυβος της μπαγκαζιερας είναι λιγότερο ενοχλητικός από τον θόρυβο των μπαρων χωρίς αυτήν.
Γι'αυτό όταν δεν τις θες να τις βγάζεις τελείως.

Όσο πιο ήσυχο είναι το αυτοκίνητο τόσο πιο πολύ θα τον ακούς.
Δυναμωνεις την μουσική και όλα καλά.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#566594
Govus έγραψε:Kilo, προσωπικά θα πρότεινα εργοστασιακές μπάρες (αν μπορείς εύκολα να τις βρεις) και, μιας και είσαι Αυστρία, δες ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τις Kamei, πριν ξοδέψεις παραπάνω χρήματα χωρίς κανέναν λόγο...
Κάτι λιγότερο κάνουν οι εργοστασιακές, τις Thule τις έλεγα για καλύτερα
Kamei??? Για να το δω, πρώτη φορά το ακούω
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#567026 Για πείτε εντυπώσεις από τη χρήση όσον αφορά την πρακτικότητα
- τα πράγματα μέσα χύμα η σε σάκους προ πακεταρισμενα;
-το ύψος-πάχος βοηθάει η είναι πρόβλημα λίγο αεροδυναμικής;
@Scotch η δική σου άς λέμε μου φαίνεται λίγο"χοντρή" αλλά πιο πιο λεπτες μήπως χάνουν σε πρακτικότητα;
-θέλει σκάλα στο πλάι ; πως τα φορτώνετε;
Άβαταρ μέλους
By Govus
#567030 Βάζω ένα τυχαίο βίντεο (της Toyota :oops: )



Για το πώς τα φορτώνουμε, εξαρτάται από το πόσο ψηλός είσαι. Εγώ που είμαι λίγο πάνω από 1,80 τα φόρτωνα σε Clio II (= όχι και πολύ ψηλό) σχετικά εύκολα πατώντας με ανοιχτές τις πόρτες πάνω στο μαρσπιέ, για να φτάσω στο "πίσω" μέρος (πλάι αριστερά δηλ. σε μπαγκαζιέρα που ανοίγει από δεξιά). Το σχετικά δύσκολο σημείο, είναι να δέσεις και να σφίξεις καλά τους ιμάντες, χωρίς να σου "γυρίσουν" ή μπλεχτούν...
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#567037 Εγώ τις φορές που το έχω χρησιμοποιήσει μετέφερα συνδυασμό ρούχων (μέσα σε μεγάλες και ελαφριές σακούλες ρούχων) και αντικειμένων που ενώ ήταν ελαφριά έπιαναν χώρο (π.χ. υποδήματα, συσκευασμένα παιχνίδια των παιδιών, κλπ), προκειμένου να μην ξεπεράσω το μέγιστο βάρος, γεμίζοντάς τη ταυτόχρονα.

Πήρα τη μπαγκαζιέρα για τη clk, οπότε λόγω μικρής οροφής έπρεπε αναγκαστικά να πάω σε κάτι πιο ψηλό (παχύ). Δεν έχω δοκιμάσει τις λεπτές αλλά θεωρώ πως θα χάνουν σε πρακτικότητα. Τώρα, λίγο ή πολύ δεν ξέρω. Εξαρτάται κι από το τι σκοπεύεις να μεταφέρεις.

Στη clk τη γέμιζα χωρίς σκάλα, αλλά η συγκεκριμένη ανοίγει κι από τις δύο μεριές, οπότε φόρτωνα πρώτα από τη μία και μετά από την άλλη μεριά.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#567179 εντάξει εχω χαθεί... πολλές επιλογές/παράμετροι

οι Kamei μαλλον αποκλειονται γιατι πρεπει να πανε αποκλειστικά με το δικο τους συστημα δεσιματος - μπάρες οπου δεν υπαρχει μεγαλη επιλογη, προτιμω τις thule μπαρες που εχουνε πιο μελετημένα μοντέλα σχετικα με αεροδυναμική και θόρυβο

νομιζω οτι καλύτερα να πάρει κανεις μια φαρδιά και χαμηλή τελικά, ενω στην αρχη κοιταγα τα sport μοντελα που ειναι μεν χαμηλα αλλα στενα , φαινονταν πιο μαζεμενα αλλα μαλλον θα ειναι περιοριστικά

μετα ειδα crash tests και αλλες δοκιμες και φαινεται να ειναι σημαντικο να παρεις καποια πιο ενισχυμένα μοντελα οπως πχ η σειρά Motion

παντως το συνολικο budget ανεβαινει παραπανω απο οτι υπολογιζα, οχι οτι θα αλλαξει κατι.
μπάρες, βαλιτσα και συστημα αποθηκευσης στην αποθηκη στο ταβανι φτανουμε κανα χιλιαρικο τελικα.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#567226 τελικά αγόρασα μολις τις αυθεντικές μπάρες οροφής της Πεζω
(οι οποιες βασικα ειναι το s-line μοντελο της Montblanc)

σχετικα με μπαγκαζιερα επισης κατεληξα στο μοντελο
Thule Motion XT M
το οποιο φαινεται αρκετα ποιοτικο κατασκεαστικά και με τις διαστάσεις για το συνδιασμό αναγκών μου + διαστάσεων αυτοκινήτου
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#567227 Μεγεια. Καλά φορτώματα. .

Α, και όταν κατέβεις το καλοκαίρι όχι 3Μ όσπρια..
Πήγαινε στην αγορά της Αθήνας ή σε μεγάλο ξηροκαρπαδικο και πάρε χύμα.
ΚΑΜΙΑ σχέση σε ποιότητα.

Από το Mi A1.