Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#123805
Govus έγραψε:Παίρνεις μια "κοντόχοντρη" (βλέπε εδώ) και είσαι έτοιμος :) ...


Όχι ακριβώς, δεν είναι τόσο απλό. Επειδή ο σάξωνας είπε ότι υπάρχει θέμα για το καροτσάκι, πρέπει να δοθεί προσοχή στο γεγονός ότι οι "κοντόχοντρες" όπως λες έχουν μήκος 110-120εκ, ενώ τα περισσότερα καρότσια είναι -κλειστά- περίπου στα 100εκ. Κοινώς το καροτσάκι χωράει οριακά ακόμα και αν υπάρχει αρκετό ύψος εντός μπαγκαζιέρας από άκρη σε άκρη....αν υπάρχουν καμπύλες και άρα μειωμένο εσωτερικό ύψος, προφανώς δυσκολεύουν τα πράγματα....
Άβαταρ μέλους
By Govus
#123813 Οι περισσότερες είναι στο 1,30 με 1,40, αλλά τέλος πάντων...

Το "θέμα" είναι το συνολικό ύψος, αφού το 107 είναι ήδη αρκετά ψηλό...
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#123827 Στο 130εκ είναι μια χαρά, αλλά οι πιο κοντές που είδα στο link που παρέθεσες είναι στο 110-120εκ, εκεί θα υπάρχει θέμα. Και το εσωτερικό ύψος που βλέπεις είναι το μέγιστο, αλλά στις άκρες όμως -ειδικά των πιο αεροδυναμικών- είναι αρκετά μικρότερο, με αποτέλεσμα να έχεις θεματάκια με ψηλές αποσκευές στις άκρες. Η δική μου Touring600 ενώ στο πίσω μέρος έχει αρκετό ύψος (κάπου στο μέγιστο των 40εκ), στο μπροστινό μέρος δεν είναι ούτε το μισό (<20εκ) με αποτέλεσμα να έχω πάντα θέμα με το τι θα χωρέσω εκεί μπροστά (π.χ. το καρότσι πρέπει υποχρεωτικά να πάει προς τα πίσω)
Άβαταρ μέλους
By leonp
#123920
saxon_747 έγραψε:Θέλω να αύξησω τον αποθηκευτικό χώρο του peugeot 107, πλεον έχουμε και παιδικό καροτσακι κτλ. Σκέφτομαι για μπαγκαζιερα οροφης, πρεπει να δω κάτι συγκεκριμένο; ποσο ασφαλείς είναι, τι αντίκτυπο έχουν στην κατανάλωση και στο θόρυβο και αν μπορω να την έχω μόνιμα.

Είναι άσχημες.

Αν μετράς κατανάλωση θα φανεί αμέσως η μπαγκαζιέρα.

Ανάλογα με το πόσο καλά είναι στερεωμένη, μπορεί να φύγει σε μεγάλες ταχύτητες. Το έχω δει και μου το έχουν πει αρκετές φορές.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#123937
Govus έγραψε:Σκοπεύεις να πηγαίνεις με πάνω από 130 για ώρα ή να μην την βιδώσεις σωστά/καλά :hmmm: ;

Συνήθως 120-140 πάω. Αυτό που φοβάμαι δεν είναι μονο το βιδωμα, αλλά πχ μια αστοχία υλικού ή μια απόπειρα κλοπής κατα την οποία δε θα πάρω είδηση οτι μπαγκαζιερα δεν είναι σωστα τοποθετημένη. (Ξέρω, υπερβαλλω , αλλά έχει συμβεί με...ζάντα)
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#123950 Αυξάνει την κατανάλωση κατά 2λίτρα στα 100,στο δικό μου αυτοκίνητο και αυξάνει την ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους.
Ο κατασκευαστής ορίζει τα 130χαω σαν ανώτατη ταχύτητα.
Μετά από 20 ημέρες χρήσης δεν παρατήρησα χαλάρωση στο δέσιμο της.
Ένας έλεγχος κάθε τόσο αρκεί.

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By Govus
#123955
Νίκος Παππάς έγραψε:Αυξάνει την κατανάλωση κατά 2λίτρα στα 100,στο δικό μου αυτοκίνητο και αυξάνει την ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους.
Ο κατασκευαστής ορίζει τα 130χαω σαν ανώτατη ταχύτητα.
Μετά από 20 ημέρες χρήσης δεν παρατήρησα χαλάρωση στο δέσιμο της.
Ένας έλεγχος κάθε τόσο αρκεί.

Από το Moto G


Τρεις χρονιές την χρησιμοποίησα στο Clio (II 1.4 του 2004) και δεν είδα καν μισό λίτρο διαφορά στην κατανάλωση, χωρίς να κινούμαι αργά ή κάτι τέτοιο...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#123978
Govus έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Αυξάνει την κατανάλωση κατά 2λίτρα στα 100,στο δικό μου αυτοκίνητο και αυξάνει την ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους.
Ο κατασκευαστής ορίζει τα 130χαω σαν ανώτατη ταχύτητα.
Μετά από 20 ημέρες χρήσης δεν παρατήρησα χαλάρωση στο δέσιμο της.
Ένας έλεγχος κάθε τόσο αρκεί.

Από το Moto G


Τρεις χρονιές την χρησιμοποίησα στο Clio (II 1.4 του 2004) και δεν είδα καν μισό λίτρο διαφορά στην κατανάλωση, χωρίς να κινούμαι αργά ή κάτι τέτοιο...

Μετά από 6 χρόνια στην Corolla 1,6 βλέπω την διαφορά αυτή. Πρόσφατα έκανα την ίδια διαδρομή χωρίς μπαγκαζιέρα και είχα κατανάλωση 7,5 λιτ/100χλμ, ενω τα καλοκαίρια που την βάζω επάνω έχω 9,5 στο ίδιο ταξίδι. Ταχύτητα ταξιδιού και στις 2 περιπτώσεις 120-140 χαω και μέση ταχύτητα ταξιδιού τα 104-108χαω.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#123979
Νίκος Παππάς έγραψε:
Govus έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Αυξάνει την κατανάλωση κατά 2λίτρα στα 100,στο δικό μου αυτοκίνητο και αυξάνει την ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους.
Ο κατασκευαστής ορίζει τα 130χαω σαν ανώτατη ταχύτητα.
Μετά από 20 ημέρες χρήσης δεν παρατήρησα χαλάρωση στο δέσιμο της.
Ένας έλεγχος κάθε τόσο αρκεί.

Από το Moto G


Τρεις χρονιές την χρησιμοποίησα στο Clio (II 1.4 του 2004) και δεν είδα καν μισό λίτρο διαφορά στην κατανάλωση, χωρίς να κινούμαι αργά ή κάτι τέτοιο...

Μετά από 6 χρόνια στην Corolla 1,6 βλέπω την διαφορά αυτή. Πρόσφατα έκανα την ίδια διαδρομή χωρίς μπαγκαζιέρα και είχα κατανάλωση 7,5 λιτ/100χλμ, ενω τα καλοκαίρια που την βάζω επάνω έχω 9,5 στο ίδιο ταξίδι. Ταχύτητα ταξιδιού και στις 2 περιπτώσεις 120-140 χαω και μέση ταχύτητα ταξιδιού τα 104-108χαω.

Μήπως παιζει ρολο οτι είναι καλοκαίρι και έχεις a/c?
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#123984
saxon_747 έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
Govus έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Αυξάνει την κατανάλωση κατά 2λίτρα στα 100,στο δικό μου αυτοκίνητο και αυξάνει την ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους.
Ο κατασκευαστής ορίζει τα 130χαω σαν ανώτατη ταχύτητα.
Μετά από 20 ημέρες χρήσης δεν παρατήρησα χαλάρωση στο δέσιμο της.
Ένας έλεγχος κάθε τόσο αρκεί.

Από το Moto G


Τρεις χρονιές την χρησιμοποίησα στο Clio (II 1.4 του 2004) και δεν είδα καν μισό λίτρο διαφορά στην κατανάλωση, χωρίς να κινούμαι αργά ή κάτι τέτοιο...

Μετά από 6 χρόνια στην Corolla 1,6 βλέπω την διαφορά αυτή. Πρόσφατα έκανα την ίδια διαδρομή χωρίς μπαγκαζιέρα και είχα κατανάλωση 7,5 λιτ/100χλμ, ενω τα καλοκαίρια που την βάζω επάνω έχω 9,5 στο ίδιο ταξίδι. Ταχύτητα ταξιδιού και στις 2 περιπτώσεις 120-140 χαω και μέση ταχύτητα ταξιδιού τα 104-108χαω.

Μήπως παιζει ρολο οτι είναι καλοκαίρι και έχεις a/c?

Και τώρα είχα, ήταν το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος και ταξίδεψα μεσημέρι.

Προφανώς το αμάξι είναι πιο φορτωμένο στις καλοκαιρινές διακοπες, αλλα δεν μπορεί 40 κιλά αποσκευών να επηρεάζουν τόσο πολύ την κατανάλωση.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#123986 Με τόσο υψηλές ταχύτητες και ειδικά μέση ταχύτητα ( :lipsealed: ), μάλλον λογικό μου ακούγεται...

Η χρήση σε Ε.Ο. και μόνο έχει περιορισμούς με μια μπαγκαζιέρα από πάνω.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#123988
Govus έγραψε:Με τόσο υψηλές ταχύτητες και ειδικά μέση ταχύτητα ( :lipsealed: ), μάλλον λογικό μου ακούγεται...

Η χρήση σε Ε.Ο. και μόνο έχει περιορισμούς με μια μπαγκαζιέρα από πάνω.

Δεν είναι υψηλές Γιάννη, απλά έχω το e-pass της ΑΟ και το χρησιμοποιώ στα διόδια. Περνάω με 20 χαω χωρίς ουρές και αναμονές για ρέστα, αποδείξεις κλπ.
Για 250 χλμ απόσταση κάνω 2,5 ώρες με 10λεπτο διάλειμμα στην μέση της διαδρομής.
Πέρυσι στην επιστροφή φίλος που έφυγε 2 ώρες πριν από εμένα, έλεγε ότι υπολόγισε τον χαμένο χρόνο στα διόδια σε 25 λεπτά ( τι κάνει ο άνθρωπος όταν δεν μπορεί να τρέξει :lol: )
Άβαταρ μέλους
By xenos
#125138 Υπάρχει και η λύση:

Εικόνα Εικόνα

Μια τέτοια λύση, αν και σαφώς πιο μπελαλίδικη - βλέπε κοτσαδόρο), δεν είναι καλύτερη; :hmmm: