Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By leonp
#125147
xenos έγραψε:Μια τέτοια λύση, αν και σαφώς πιο μπελαλίδικη - βλέπε κοτσαδόρο), δεν είναι καλύτερη; :hmmm:

Ανάλογα με το αμάξι.
Αν δεν μπορείς να στερεώσεις τίποτε στην οροφή (μαγνήτες = σίγουρα θα φύγει) τότε βλέπεις για κοτσαδόρο.

Η μπαγκαζιέρα είναι λύση ανάγκης, δεν μπορείς να την έχεις επάνω συνέχεια και για λίγες μέρες πηγαίνεις σιγά και καις λίγο παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#126211 Αυτή η λύση έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Και το πιο βασικά μειονέκτηματα είναι πάρκινγκ (ξαφνικά είσαι μισό μέτρο μακρύτερος και δεν χωράς στις θέσεις) και πρόσβαση στο κανονικό χώρο αποσκευών σου για φορτοεκφόρτωση.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#148444 Έχουμε άποψη για αυτό το σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου; Αρχικά για παιδικό ποδήλατο (το οποίο οριακά δε χωράει στο πορτ-μπαγκάζ της clk) αλλά να είναι και σχετικά future proof.

Tapatalk & XT1068
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#148669 Όταν τα παιδιά ήταν μικρά (πριν από 15 χρόνια) είχα αγοράσει τέσσερις βάσεις παρόμοιες με αυτήν που δείχνεις. Η διαφορά ήταν ότι αντί για λούκι, η κάθε μία στο κάτω μέρος είχε 2 μπάρες ανεξάρτητες που συνδέονταν στη μέση και στα άκρα τους (ανάμεσα στις οποίες σφήνωναν και οι ρόδες των ποδηλάτων) και σαν κατασκευή ήταν πιο στιβαρή. Επίσης στην αναπτυσσόμενη βάση τύπου "Λ" που έπιανε στο λαιμό του ποδηλάτου είχαν κλειδαριές.

Τέσσερα ποδήλατα απάνω στην Ascona τοποθετημένα αντιπαράλληλα, δεμένα με πρόσθετους ιμάντες και το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν ο αυξημένος θόρυβος σε ταχύτητες έως 120χλμ (το πολύ) και η προσοχή που πρέπει να δείξεις όταν μπαίνεις σε πυλωτή ή περνάς κάτω από χαμηλά γεφυράκια κλπ γιατί είναι πολύ εύκολο να ξεχασθείς. Ταξίδια μεγάλα δεν κάναμε, συνήθως τα πηγαινοφέρναμε τα καλοκαίρια στο Πευκοχώρι και συχνά στις γύρω περιοχές για βόλτες.

Συνολικά τις χρησιμοποίησα περίπου για μια δεκαετία και μετά τις χάρισα. Προϋπόθεση για να χρησιμοποιήσεις τέτοια βάση είναι να έχεις εγκάρσιες μπάρες οροφής.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#148745 Scotch αν εχεις αποσπωμενο κοτσαδορο , η καλυτερη λυση ειναι η βαση κοτσαδορου.. :s_wink
Αν δεν εχεις , παλι η καλυτερη λυση ειναι μια βαση κοτσαδορου... :lol:
Κοιτα την thule , ειναι απ τις καλυτερες στο ειδος της, υπαρχουν κ αλλες εταιρειες , Γερμανικες κ.λ.π
Η βαση οροφης εχει συγκεκριμενα μειονεκτηματα:
1. Θορυβο
2. Καταναλωση
3. Οχι οπτικη επαφη με το ποδηλατο την ωρα του ταξιδιου
4. Δυσκολη (λογω υψους) φορτωση , εκφορτωση των ποδηλατων .
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#148825 Δίκιο έχεις για τα μειονεκτήματα αλλά δεν έχω κοτσαδόρο (ενώ έχω μπάρες οροφής) και στην παρούσα φάση θα ήθελα κάτι οικονομικό για χρήση 1 μήνα το χρόνο και κοντινές αποστάσεις.

Tapatalk & XT1068
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#150328 Συνειδητοποίησα ότι οι μπαγκαζιέρες οροφής είναι κάτι πιο συνηθισμένο από όσο νόμιζα (είχα καιρό να πάω εθνική οδό).
Δυστυχώς είδα αρκετούς να πηγαίνουν με ταχύτητες σαφώς πάνω από τα 130 που νομίζω ότι είναι η μέγιστη συνιστώμενη.
Ειδικά αν δεν είναι απόλυτα σωστά τοποθετημένη προς πίσω και ευθυγραμμισμένη και είναι και σε καμιά φτηνιάρα μπάρα/δεσίματα φαντάζομαι θα είναι δυνατόν να ξηλωθεί. Ελπίζω όχι αλλά κράτησα μια απόσταση ασφαλείας από κάποιον τέτοιον ζωηρόν με μπαγκαζιέρα...
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#150347 Τα 130 είναι "προτεινόμενα" από όλους (και τη Thule) αλλά αν προσέξεις το λεκτικό, περισσότερο παραπέμπει στο όριο ταχύτητας σε TEN-T δρόμους (δηλαδή τα 130χαω) παρά στο μέγιστο όριο που αντέχει η μπαγκαζιέρα. Υπάρχουν εκατοντάδες περιπτώσεις που ξέρω ότι έχουν πάει με -πολύ- περισσότερα και δεν έχει γίνει ούτε ένα ατύχημα ή έστω να σπάσει μια βάση....Προφανώς τα παραπάνω ισχύουν για σοβαρές μάρκες και κατασκευές, δεν ξέρω κατά πόσο θα αντέξουν το ίδιο και οι φθηνότερες μπαγκαζιέρες...
Άβαταρ μέλους
By xenos
#151357 Ερώτηση: αν έχω τις βάσεις Thule Rapid System 753, μπορώ να βάλω οποιεσδήποτε thule μπάρες, πχ αυτές:
Εικόνα :hmmm: :hmmm: :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#151365
xenos έγραψε:Ερώτηση: αν έχω τις βάσεις Thule Rapid System 753, μπορώ να βάλω οποιεσδήποτε thule μπάρες, πχ αυτές:
Εικόνα :hmmm: :hmmm: :hmmm:

Ναι σύμφωνα με το http://www.thule.com/en/gb/products/car ... 3-_-753000
Άβαταρ μέλους
By xenos
#151387
xenos έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ναι σύμφωνα με το http://www.thule.com/en/gb/products/car ... 3-_-753000


Αυτές οι μπάρες 869 ποιες είναι ρε πστη μου που δεν μπορώ να τις βρω πουθενά;;; :hmmm: :dizzy:

edit: απ ότι ψάχνω είναι οι aerobar και πρέπει να είναι πιο παλιό μοντέλο που δεν υπάρχει τώρα. :hmmm:

2o edit: αν γνωρίζει κανένας που μπορώ να βρω σε καλή τιμή (και μτχ) μπάρες thule wingbars 961, θα του ήμουν υπόχρεος. :oops: :iconcool:
Τελευταία επεξεργασία από xenos και 25 Αύγ 2015, 16:33, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#151405
xenos έγραψε:
xenos έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ναι σύμφωνα με το http://www.thule.com/en/gb/products/car ... 3-_-753000


Αυτές οι μπάρες 869 ποιες είναι ρε πστη μου που δεν μπορώ να τις βρω πουθενά;;; :hmmm: :dizzy:

edit: απ ότι ψάχνω είναι οι aerobar και πρέπει να είναι πιο παλιό μοντέλο που δεν υπάρχει τώρα. :hmmm:

Αν δεις το βίντεο στο λινκ που έβαλα οβάλ μπάρες μονταρει. Απλά τώρα τις λέει αλλιώς.

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By xenos
#151407
Νίκος Παππάς έγραψε:Αν δεις το βίντεο στο λινκ που έβαλα οβάλ μπάρες μονταρει. Απλά τώρα τις λέει αλλιώς.

Από το Moto G


Απ ότι βλέπω και διαβάζω, οι wingbars (961) είναι 50% πιο αεροδυναμικές από τις aerobars (869).
Οπότε...

xenos έγραψε:αν γνωρίζει κανένας που μπορώ να βρω σε καλή τιμή (και μτχ) μπάρες thule wingbars 961, θα του ήμουν υπόχρεος. :oops: :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#151408 Οι δικές μου που είναι τετράγωνες ακούγονται πάνω από τα 60. Οι οβάλ θα ακούγονται πάνω από τα 70 ;
Άσε που αν βάλεις και την μπαγκαζιερα τότε το αν έχεις οβάλ ή τετράγωνες καμμία σημασία δεν έχει.

Από το Moto G