Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#2472 Την ερχόμενη Τρίτη ξεκινά η κατάβαση (Γλασκώβη - Αθήνα) και η διαφορά με την ανάβαση έγκειται στη μπαγκαζιέρα οροφής (thule touring 200), η οποία μάλιστα αναμένεται να είναι ασφυκτικά γεμάτη.

Εντυπώσεις και στοιχεία κατανάλωσης προσεχώς :s_cool
Τελευταία επεξεργασία από Scotch και 06 Σεπ 2014, 00:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Govus
#2684 Αυτό το αχώνευτο "μπαγαζιέρες", που δεν το βρίσκεις ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ στην αναζήτηση θεμάτων, όταν ψάχνεις για "μπαγΚαζιέρες", έγινε τελικά απλά κόπυ-πέιστ από το 4ΤF :s_mad ???
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#2822 Πράγματι, ένα απλό κλόπυ-πέιστ έγινε. Ευχαριστώ για την ευγενή επισήμανση, το διόρθωσα.
Άβαταρ μέλους
By antonis-team
#10559 Αναμφίβολα δεν θα συνιστούσα μια σκάρα και μια μπαγκαζιέρα, διότι αυτό προϋποθέτει τι θέλουμε να βάλουμε, τι μπαγκάζια δηλαδή!.
Πλην όμως θα πρέπει να προσέξουμε:
Το βασικό πρόβλημα είναι η τοποθέτηση της μπαγκαζιέρας!.
Το αεροδυναμικό της σχέδιο εμπρός, θα πρέπει να είναι προέκταση και προς τα μέσα του μπαρ μπριζ. Έτσι δεν θα εγκλωβίζετε αέρας κατά το ταξίδι, που σημαίνει έξτρα κατανάλωση βενζίνας……
Έχω μετρήσει και με σωστή τοποθέτηση, μέχρι και 10% μεγαλύτερη κατανάλωση!. Έτσι συστήνω, εάν τελειώσει ο πρόσκαιρος προορισμός της να αφαιρούνται όλα, μέχρι την επόμενη φορά!. :yahoo:
antonis-team.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#10929
antonis-team έγραψε:Αναμφίβολα δεν θα συνιστούσα μια σκάρα και μια μπαγκαζιέρα, διότι αυτό προϋποθέτει τι θέλουμε να βάλουμε, τι μπαγκάζια δηλαδή!.
Πλην όμως θα πρέπει να προσέξουμε:
Το βασικό πρόβλημα είναι η τοποθέτηση της μπαγκαζιέρας!.
Το αεροδυναμικό της σχέδιο εμπρός, θα πρέπει να είναι προέκταση και προς τα μέσα του μπαρ μπριζ. Έτσι δεν θα εγκλωβίζετε αέρας κατά το ταξίδι, που σημαίνει έξτρα κατανάλωση βενζίνας……
Έχω μετρήσει και με σωστή τοποθέτηση, μέχρι και 10% μεγαλύτερη κατανάλωση!. Έτσι συστήνω, εάν τελειώσει ο πρόσκαιρος προορισμός της να αφαιρούνται όλα, μέχρι την επόμενη φορά!. :yahoo:
antonis-team.


Σωστός. Λάθος τοποθετημένη (πολύ μπροστά) μπαγκαζιέρα είναι πρακτικά ένα αερόφρενο. Δυστυχώς αρκετές φορές υπάρχουν διάφορα φυσικά εμπόδια (π.χ. κεραίες οροφής) που υπαγορεύουν συγκεκριμένη τοποθεσία εγκατάστασης της μπαγκαζιέρας, χωρίς να μπορείς να κάνεις κάτι. Και όντως, η διαφορά στην κατανάλωση είναι σημαντικότατη, μπορεί να φτάνει και να ξεπερνάει το 10%... :s_no
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#12399 Θέλετε λίγο να εξηγήσετε γιατί έχει τόσο σημασία η θέση του εμπρός μέρος της μπαγκαζιέρας. Φανταζόμουνα ότι θα μέτραγε το πίσω μέρος περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
By antonis-team
#12857 Άγριε κάλε μας φίλε!.
Το εμπρός μέρος συμπυκνώνει το αέρα!. Κατανάλωση!.
Το πίσω χαλάει την ευστάθεια. Ανισορροπία!.
Μια μπαγκαζιέρα ποτέ δεν είναι καλή. Προϊόν ανάγκης είναι!.
Όταν υπάρχει πίσω επάνω κεραία, λύγισε την μέχρι θανάτου!. Η μουσική δεν θα υπονομεύει την ασφάλεια και την οικονομία σου!.
Antonis-team.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#14663
antonis-team έγραψε:Το εμπρός μέρος συμπυκνώνει το αέρα!. Κατανάλωση!.
Το πίσω χαλάει την ευστάθεια. Ανισορροπία!.

Antonis-team.



Δεν έτσι απόλυτα και απλά τα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#123523 Θέλω να αύξησω τον αποθηκευτικό χώρο του peugeot 107, πλεον έχουμε και παιδικό καροτσακι κτλ. Σκέφτομαι για μπαγκαζιερα οροφης, πρεπει να δω κάτι συγκεκριμένο; ποσο ασφαλείς είναι, τι αντίκτυπο έχουν στην κατανάλωση και στο θόρυβο και αν μπορω να την έχω μόνιμα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#123576 Εννοείται ότι το σωστό θα ήταν να άλλαζες το αυτοκίνητο με κάτι λίγο μεγαλύτερο, έστω σούπερ μίνι. Γιατί ναι μεν οι ανάγκες αυξημένες, τα λεφτά δεν περισσεύουν κλπ αλλά μπαγκαζιέρα σε 107 είναι κάτι που θα το επηρεάσει πολύ περισσότερο από ότι σε κάπως μεγαλύτερο και βαρύτερο αυτοκίνητο.
- η αναλογία βάρους της μπαγκαζιέρας θα είναι μεγάλη και το ύψος του βάρους αυτού θα ανεβάσει το κέντρο βάρους αρκετά, θα μειώσει επιδόσεις και φρενάρισμα
- η επιπλέον μετωπική επιφάνεια είναι επίσης σημαντική σε σχέση με αυτήν του μικρού οχήματος που σημαίνει ότι και αεροδυναμικά θα υπάρχει μεγάλη επιβάρυνση
- κάτι που θα δυσκολέψει τον ήδη μικρό κινητήρα που θα ζορίζεται, θα ζεσταίνεται, θα καίει αρκετά περισσότερο, πάει και η αυτονομία...
Οπότε συνολικά, ναι, η ασφάλεια θα επηρεαστεί αρνητικά και ναι, μπορείς να την έχεις μόνιμα αν αυτό σε βολεύει λαμβάνοντας υπόψη σου τα παραπάνω και αναγκαστικά προσαρμόζεις την οδήγησή σου ανάλογα. Θα πρέπει να είσαι πιο αργός και προσεκτικός.
Το μόνο καλό είναι ότι η αύξηση θορύβου θα είναι το λιγότερο σημαντικό μια και το αυτοκίνητο είναι ήδη θορυβώδες και με μέτρια ηχομόνωση! :innocent:
Άβαταρ μέλους
By makis_kanatselis
#123639 Μου θυμιζεις εμενα πριν 1.5 χρονο. Με clio 3θυρο και παιδι πλεον σε πεισμα τοτε ειπα οχι σε προσθηκη και αλλου αυτοκινητου και πηρα μπαγκαζιερα. Τελικα ομως σε συχνη χρηση η λυση αυτη δεν αποδειχτηκε πολυ πρακτικη. Το κολοκαιρι ειδικα με τα συχνα πηγαινε ελα στο γυναικοχωρι το βαλε βγαλε δεν ειναι και τοσο ευχαριστο ειδικα οταν μιλαμε για πσκ. Αδεια την μπαγκαζιερα προσωπικα δεν την εμπιστευομαι να την κυκλοφορησω καθως ειναι ενα πλαστικο αδειο κουτι που με τον αερα δεν ξερω τι μπορει να κανει. Οποτε ημουν συνεχως στο βαλε βγαλε. Τελος διαπιστωσα οτι πλεον ταξιδι μιας ωρας το εκανα ακομα και σε 2.5 καθως εστω και με λιγο αερα την ακουγες εντονα και λογω αισθηματος αυτοσυντηρησης αναγκαζεσαι να πεσεις σε επικινδυνα για ε.ο. χλμ. Θυμαμαι φορες στα τουνελ της κακιας σκαλας να κινουμε με 50 χλμ... Ετσι τελικα πηρα μεγαλυτερο αυτοκινητο. Ακομα και μια βολτα για ψωνια με το παιδι και το καροτσι με εχουν αναγκασει να παω 2 φορες σπιτι για ξεφορτωμα γιατι βαρεθηκα να ξαναβαλω την μπαγκαζιερα για να παω μεχρι κηφισιας και να γυρισω. Δυστυχως αν επιμεινεις στο 107 ως μοναδικο αυτοκινητο τοτε θα με θυμιθεις.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#123692 Για να μην επεκταθούμε πολύ, και φυσικά χωρίς να μπούμε στο θέμα "μικρό ή μεγάλο αυτοκίνητο ? με ή χωρίς μπαγκαζιέρα ?", να σου πω ότι:
1) Ακόμα και η πιο μικρή μπαγκαζιέρα αλλοιώνει τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά οποιουδήποτε οχήματος. Θα κάνει θόρυβο, θα έχεις αυξημένη ευπάθεια στον αέρα, θα έχεις χειρότερες επιδόσεις και αυξημένη κατανάλωση
2) Ακόμα και σε μεγάλα, άνετα και δυνατά αυτοκίνητα, η μόνιμη τοποθέτηση δεν ενδείκνυται. Δηλαδή το να την πηγαινοφέρνεις άδεια, παρόλο που δεν είναι επικίνδυνο, είναι ασύμφορο και άβολο (σκέψου υπόγεια garage, εισόδους supermarket κλπ για να καταλάβεις)
3) "Συγκεκριμένο" τι εννοείς ? Κοιτάς χωρητικότητα που θες, κοιτάς σχήμα, διαστάσεις και μάρκα, αναλόγως των χρημάτων που θες/μπορείς να διαθέσεις. "Καλύτερη μάρκα" σημαίνει προφανώς περισσότερα λεφτά, αλλά καλύτερη ποιότητα, έξυπνες λύσεις, καλύτερα υλικά/κατασκευή κλπ. Αν πάντως θες να την μπαζοβγάζεις συνεχώς, λύσεις τύπου FastGrip είναι α-π-α-ρ-α-ί-τ-η-τ-ε-ς.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#123796 Ευχαριστώ παίδες!
Υπάρχει και μεγαλύτερο αμάξι στην οικογένεια που έχει τεράστιους χώρους (G.Vitara) αλλά δεν βολέυει στην... κατανάλωση. Και επειδή το καλοκαίρι θα έχουμε συχνά πήγαινε έλα στη Χαλκιδικη, σκέφτομαι μήπως μπορούμε να αξιοποιήσουμε το 107...