- Προηγούμενη
- 276 Δημοσιεύσεις
- Σελίδα 5 από 19
- 1 ,
- 2 ,
- 3 ,
- 4 ,
- 5 ,
- 6 ,
- 7 ,
- 8
- ...
- 19
- Επόμενο
iceman έγραψε:Auto plus .... Μακραν οτι ακριβότερο υπάρχει σε αξεσουάρ αυτοκινήτου.... Απορώ πως λειτουργούν ακομα...
Την πατησα σαν μ@λακας , δουλευει ο αδερφος ενος συγχωριανου κ ειπα μπας κ μου κανει κ καμμια εκπτωση..
Τουλαχιστον δειχνουν να δουλευουν τελεια..
Δυστυχώς πιθανότατα δε μου μπήκε τόσο καλά (μάλλον) το 2015, αυτοκινητικά. Εξηγούμαι...
Έλειψα 8 μέρες από Αττική στα πάτρια εδάφη (Δυτική Μακεδονία), όπου τις τελευταίες 6 μέρες οι θερμοκρασίες ήταν όλο το 24ωρο υπό το μηδέν. Μέχρι και -12 έφτασαν κάποιες νύχτες. Τη μέρα σταθερά κάτω από -2. Άρα ολικός παγετός. Το αυτοκίνητο όλες τις μέρες ήταν ακίνητο. Μόνο την παραμονή πρωτοχρονιάς έβαλα μπροστά να δουλέψει για κανά μισάωρο η μηχανή, ίσα να φορτίσει λίγο η μπαταρία, με -6 βαθμούς θερμοκρασία αέρα. Παρεπιπτόντως, φυσικά για τραβηγμένο χειρόφρενο ούτε λόγος, μιας και την είχα πατήσει προ 3ετίας όπου είχα δέσει χειρόφρενο και με ανάλογες θερμοκρασίες δεν ξεμπλόκαρε και χρειάστηκε να ρίξω ζεστό νερό στα πίσω τακάκια.
Σήμερα το πρωί ξεκίνησα για το ταξίδι της επιστροφής (500χλμ). Θερμοκρασία ατμόσφαιρας κατά την αναχώρηση -7.
Δοκιμάζοντας κάποια στιγμή στην πορεία να καθαρίσω παρμπρίζ δουλεύοντας το πλυστικό, με θερμοκρασία εξωτερική λίγο πάνω ή γύρω από το μηδέν, παρατήρησα ότι δεν ακουγόταν ο θόρυβος από την αντλία του πλυστικού συστήματος των υαλοκαθαριστήρων. Δεν ακουγόταν τίποτα. Ούτε δουλεύοντας τους μπροστινούς αλλά ούτε και στους πίσω. Στην πορεία δοκίμασα άλλες 2-3 φορές με θερμοκρασίες λίγο πάνω από το μηδέν (2-3 βαθμούς). Τίποτα πάλι. Κάποια στιγμή κι επειδή από τα αλάτια και τη σκόνη των οχημάτων από την κίνηση στην εθνική οδό είχε βρωμίσει το παρμπρίζ σταμάτησα για να καθαρίσω το παρμπρίζ ρίχνοντας με το χέρι λίγο νερό που είχα σε ένα μπουκαλάκι ο ίδιος (με το χέρι) και παράλληλα πήγα σε ένα βενζινάδικο για να αγοράσω έτοιμο υγρό πλύσης, σκεπτόμενος ότι πρέπει έτσι κι αλλιώς το δοχείο του αυτοκινήτου να είχε πολύ λίγο. Το έριξα κι αυτό μέσα στο δοχείο αλλά τίποτα. Κατά τη λειτουργία του διακόπτη δεν ακουγόταν το παραμικρό από την αντλία.
Τα έπαιξε στα καλά καθούμενα (κάηκε); Έχει παγώσει το νερό στο κύκλωμα από την αντλία μέχρι τα πιτσιλιστήρια και δεν δίνει εντολή; Τι διάολο; Δεν κάνει επαφή η φύσσα 12 βολτ που κουμπώνει στην αντλία λόγω πάγου-υγρασίας; Σε όλο τα ταξίδι η θερμοκρασία ήταν κατά κανόνα υπό το μηδέν και σε κάποια σημεία λίγο πάνω από το μηδέν.
Υπάρχει περίπτωση να προστατεύεται η αντλία από ασφάλεια και να έκαψε μόνο ασφάλεια λόγω ζορίσματος από πάγο στο κύκλωμα νερού της αντλίας;
Δε θα έπρεπε να βγάλει κάποια ένδειξη βλάβης στο ταμπλό; Τόσο εν κινήσει, όσο και μετά από σκόπιμο σβήσιμο-έναυση του αυτοκινήτου δεν βγάζει καμία ένδειξη στο ταμπλό...
Πάμε για αλλαγή αντλίας πλυστικού; (κόστος ιμιτασιόν γύρω στα 20-25 ευρώ από όσο είδα πρόχειρα). Αν ναι, αντικαθίσταται εύκολα ή είναι μανούρα και θα μου πάρουν τα διπλά σε εργατικά (αυτοκίνητο opel astra H GTC ΜΥ2005);
Καμία ιδέα κανείς;
Ευχαριστώ και σόρυ για το οφ τόπικ...
Αν καηκε ασφαλεια, την κοιτας μονος ευκολα.
Για δες αυριο μεθαυριο τις φισες και τα βυσματα που θα εχει στρωσει και λιγακι η θερμοκρασια.
Για την ιστορία, κι εφόσον αποτύχει η κόλληση και ξανασπάσουν τα αυτάκια, έχουμε εικόνα πόσο κοστίζει το καπάκι; Από μια πρόχειρη αναζήτηση, ο κωδικός σε GM και Οpel είναι ίδιος και είναι ο 13 125 865, ενώ ο κωδικός Hella (κατασκευαστής του καπακιού προφανώς) είναι ο 743 382-00, οι δε τιμές για καινούριο σε Αμερική είναι γύρω στα 12 δολάρια (ταιριάζει σε άπειρα μοντέλα της GM ανά την υφήλιο), ενώ σε Αγγλία και Γερμανία παίζει περί τα 12-13 ευρώ. Να υποθέσω ότι οι αετοί της ελληνικής αντιπροσωπείας της Opel ζητάνε ταρίφα της τάξης των 30-40 γιούρο, μιας και είμαστε πολύ large στο ελλαδιστάν;
Ισως θα ηαν καλο να παρεις και μερικες ασφαλειες διαφορετικες εξτρα, για να εχεις, οπως και να κοιταξεις τι αλλο πραγμα τροφοδοτειται απο τη συγκεκριμενη ασφαλεια μηπως και εχεις θεμα σε αλλο μερος και απλα φανηκε τωρα.
Για να μη λες ότι είμαι γκρινιάρης, Trident
lazarefa έγραψε:Τελικά (για την ιστορία) το καπάκι της ασφαλειοθήκης βρέθηκε στα 15 ευρώ σε μαγαζί ανταλλακτικών Opel.
Για να μη λες ότι είμαι γκρινιάρης, Trident
σου εχω στειλει πμ απο την προηγουμενη χρονια
lazarefa έγραψε:Έλειψα 8 μέρες από Αττική στα πάτρια εδάφη (Δυτική Μακεδονία), όπου τις τελευταίες 6 μέρες οι θερμοκρασίες ήταν όλο το 24ωρο υπό το μηδέν.
Αν είχα δει το ποστ εγκαίρως θα σου έλεγα, με βάση την προσωπική μου εμπειρία, να επικεντρωθείς εξαρχής στην ασφάλεια. Σε συνθήκες ολικού παγετού το μοτέρ ζορίζεται πολύ ακόμη κι αν δεν επιμείνεις 20 δευτερόλεπτα αλλά πολύ λιγότερο. Άσε που κανείς μας όταν πατάει το κουμπί δεν έχει αίσθηση πόσα δλ. το κράτησε πατημένο ούτε πόσες φορές δοκίμασε.
Δυτική Μακεδονία = καύτης ασφαλειών!!!
g47 έγραψε:Σε Honda Jazz του 08' χρειαζεται να αλλαχθουν υαλοκαθαριστηρες.
Βρηκα οτι οι διαστασεις ειναι 26" (660 χλστ) 13" (330 χλστ) για τους εμπρος.
Αυτοι
https://www.skroutz.gr/s/7763202/Bosch- ... 400mm.html
που ειναι 600 και 400 να υποθεσω δεν θα εχουν προβλημα?
rx8_drifter έγραψε:Μην τους πάρεις γιατί δε θα καθαρίζει το πάνω μέρος της μεριάς του οδηγού.
MIXOStsi έγραψε:http://www.petrolheads.gr/viewtopic.php?f=13&t=189
Geako!!!
Αν δεν έχουν θέμα τα μάκτρα, εγώ άλλαξα λάστιχα με 6€...
Προσοχή άν έχει αισθητήρες βροχής...
Αντιγραφω απο το λαθος θεμα που εγραψα.
Τα μακτρα δεν εχουν καποιο προβλημα, τα λαστιχα με εκαψες που εβαλα πριν λιγους μηνες κανουν εναν τρελο θορυβο και θα ηθελα κατι καλο ποιοτικα.
Αισθητηρες βροχης δεν εχει.
Καποια προταση που να ταιριαζει σε μεγεθος?